ოფიციალურად: UEFA-მ გამოძიება დაიწყო

ოფიციალურად: UEFA-მ გამოძიება დაიწყო

დისციპლინარული რეგულაციების გათვალისწინებით, UEFA-მ დღეს ეთიკისა და დისციპლინარული ინსპექტორების დანიშვნის შემდეგ, გამოძიება დაიწყო.

გამოძიება "ბარსელონას", "რეალისა" და "იუვენტუსის" მიერ UEFA-ს ლეგალური წესდების პოტენციური დარღვევის თემაზე მიმდინარეობს, რასაც კავშირი სუპერ ლიგის პროექტთან აქვს.

ამ დროისათვის უცნობია, ზუსტად რა სასჯელი დაეკისრებათ გუნდებს ბრალის დამტკიცების შემთხვევაში. COPE-ს ცნობით, ევროპული ფეხბურთის მმართველი ორგანოს ხელმძღვანელი, ალექსანდერ ჩეფერინი აპირებს, რომ "ბარსელონა", "რეალი" და "იუვენტუსი" ევროტურნირებიდან 2 სეზონით მოკვეთოს. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 13 მაისი 2021 17:08
    0
    მოკვეთოს მერე, იქნება ამ ორ წელში როგორმე ახალი გუნდი გავაკეთოთ რომელიც 2-8, 0-3 და 1-4 არ წააგებს არც ბაიერნთან და მითუმეტეს პსჟ, იუვენტუსთან.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 12 მაისი 2021 17:51
    1
    ხო რავი რამდენიმე დღის წინ იძახდა მარტო ბარსელონა არ გადაიხდის ჯარიმას და ადვილად გამოძვრრბაო🤣 ამისი სიტყვის კაცი დ.....
    [?]
    #12 12 მაისი 2021 16:50
    4
    როგორც სიტი მოკვეთა? :დ
    ფანი [?]
    #11 12 მაისი 2021 16:48
    1
    ციტატა: Tsitsi
    ციტატა: Always cule
    ბარსა და რეალი რო მოკვეთონ ლიგიდან არამგონია აწყობდეთ, იუვე მაინც გინდ ყოფილა გინდ არა. მუქარაა ალბათ უფრო.

    იუვე ვერც გადის მგონი ;დდდდ


    ხო დიდი ალბათობით ვერც გავა
    Culé [?]
    #10 12 მაისი 2021 16:24
    0
    დიდ შეცდომასაც დაუშვებენ
    ფანი [?]
    #9 12 მაისი 2021 15:40
    1
    ციტატა: La Pulga10
    აბა შენ იცი დებილო.შენც ხარ გასვრილი და ფრთხილად იყავი რაღაცეები არ ამოგიქექონ.ტყუილად იმუქრება.

    ციცი საღოლ რა ბოლო 7 სტატია შენია და დაკომენტარებასაც კი ასწრებ smile დასაფასებელია.

    კიდე რამდენ ჭორაობას ასწრებს ეგეც რო იცოდე, ვაბშე გადაირევი
    რედაქტორი [?]
    #8 12 მაისი 2021 15:40
    2
    ციტატა: Always cule
    ბარსა და რეალი რო მოკვეთონ ლიგიდან არამგონია აწყობდეთ, იუვე მაინც გინდ ყოფილა გინდ არა. მუქარაა ალბათ უფრო.

    იუვე ვერც გადის მგონი ;დდდდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 12 მაისი 2021 15:38
    0
    ფეხები ვერ მოჭამოთ ბარსას
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 12 მაისი 2021 15:30
    2
    ბარსა და რეალი რო მოკვეთონ ლიგიდან არამგონია აწყობდეთ, იუვე მაინც გინდ ყოფილა გინდ არა. მუქარაა ალბათ უფრო.
    ფანი [?]
    #5 12 მაისი 2021 15:24
    2
    რეალის და ბარსას გარეშე რაც არი ლიგა კი ვიცით სიტის ვერაფერი ვერ უქნეს ასერომ უეფას მუქარები ორივე გუნდს ფეხებზე კიდია
    რედაქტორი [?]
    #4 12 მაისი 2021 15:23
    1
    ციტატა: La Pulga10
    აბა შენ იცი დებილო.შენც ხარ გასვრილი და ფრთხილად იყავი რაღაცეები არ ამოგიქექონ.ტყუილად იმუქრება.

    ციცი საღოლ რა ბოლო 7 სტატია შენია და დაკომენტარებასაც კი ასწრებ smile დასაფასებელია.

    heart_eyes heart_eyes დღის ბოლომდე სადამდე ავალ, ვინ იცის blush მადლობა
    Culé [?]
    #3 12 მაისი 2021 15:22
    3
    ისეც კაი ხანია ბანი არ გვაქ უჩლ-ზე. გინდ ვყოფილვართ 2 წელი და გინდა არა. 2 წელში მაინც ვერ ავყვავდებით ისე რომ უჩლ მოვიგოთ. მითუმეტეს ჩვენ რომ უჩლ მოვიგოთ სასწაულ ფორმაში უნდა ვიყოთ....
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #2 12 მაისი 2021 15:21
    0
    აბა შენ იცი დებილო.შენც ხარ გასვრილი და ფრთხილად იყავი რაღაცეები არ ამოგიქექონ.ტყუილად იმუქრება.

    ციცი საღოლ რა ბოლო 7 სტატია შენია და დაკომენტარებასაც კი ასწრებ smile დასაფასებელია.
    რედაქტორი [?]
    #1 12 მაისი 2021 15:18
    4
    აი ეს პრობლემაც თუ დაგვემატა, საერთოდ გავაუქმოთ კლუბი.... მეტის ღირსები ვართ