ლევანტე-ბარსელონა 3-3: ფეხბურთელთა შეფასებები

ლევანტე-ბარსელონა 3-3: ფეხბურთელთა შეფასებები

ლა ლიგის 36-ე ტურში, "ბარსელონამ" სტუმრად "ლევანტეს" დამარცხება ვერ შეძლო. შეხვედრა ფრედ, ანგარიშით 3-3, დასრულდა.

ლეო მესისა და პედრის გოლების წყალობით მოპოვებული ორბურთიანი უპირატესობა კატალონიელებმა 3-წუთიან მონაკვეთში გაანიავეს, 64-ე წუთზე უსმან დემბელემ "ბარსა" კვლავ დააწინაურა. მატჩის მიწურულს კი სერხიო ლეონის გოლით, "ლევანტემ" წონასწორობა აღადგინა.

ამ შედეგით, ხვალამდე, "ბარსელონამ" ლა ლიგის ცხრილში მეორე პოზიციაზე გადაინაცვლა. "ბლაუგრანას" ლა ლიგის მოგების მხოლოდ თეორიული შანსებიღა დარჩა.

აღსანიშნავია, რომ "ლევანტეს" მხრიდან შეცვლაზე 21 წლის ქართველი ნახევარმცველი, გიორგი ქოჩორაშვილი, შემოვიდა.

გთავაზობთ ფეხბურთელთა შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

  • ტერ შტეგენი - 6.3
  • არაუხო - 6.8
  • პიკე - 6.6
  • ლანგლე - 6.7 
  • ბუსკეტსი - 6.1
  • დემბელე - 8.2
  • დე იონგი - 6.8
  • პედრი - 7.7
  • ალბა - 6.6
  • გრიზმანი - 6.8 
  • მესი - 8.7
  • რობერტო - 5.9
  • მინგესა - 6.2
  • ბრეითუეიტი - 5.9 
  • დესტი - 6.3
  • პუჩი - 6.1

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 27 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 13 მაისი 2021 18:30
    0
    დაუწერეთ ორიანები სუყველას, მეტი არეკუთვნის არცერთს.
    Culé [?]
    #26 12 მაისი 2021 14:29
    1
    ამ ბარსას და პირლოს იუვენტუსს შორის ვერ ვხედავ სხვაობას, უფრო მეტიც პირლოს იუვემ კამპ ნოუზე 3-0 მოგვიგო!!! არადა კაცს მწვრთნელობას აბრალებენ, მისი პროექტი უკვე ჩავარდნილად მიიჩნება და იუვე ევროპა ლიგაზე გადის ამ მდგომარეობით და კითხვა კუმანის პროექტი ბარსაში რითია უკეთესი??? არც არაფრით. ცოტა მეტი კონკურენცია ლა ლიგაში და შეიძლება ჩვენც ევროპა ლიგაზე გავსულიყავით. კოპა იტალიას ფინალში კიდე იუვეცაა გასული. მოკლედ კუმანის ბარსასი მე არაფერი მწამს და მესის კიდევ ერთ წელს ნუ წავართმევთ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #25 12 მაისი 2021 11:14
    3
    ხეტაფესთან 1:0 წაგება
    ატლეტიკოსთან 1:0 წაგება
    კადისთან 2:1 წაგება
    ბილბაოსთან 3:2 წაგება
    გრანადასთან 2:1 წაგება
    კადისთან ფრე 1:1
    ეიბართანაც დრე 1:1
    ალავასთან ფრე 1:1 თან 10 კაცსაც ვერ მოუგეს
    და ლევანტესთან ფრე 3:3
    ეს ყველაფერი "ჭ" კლასის გუნდებთან უაზროდ ქულების დაკარგვა.
    კუმან უნდა წახვიდე!
    ვალიკო "ჭ" კლასს კი არა კლასიკოს, ლა ლიგას, კოპას და ლიგას ადუღებდა შინ და გარეთ, ორი გრანდი შეცდომა ჰქონდა მხოლოდ: რომასთან და ლივერპულთან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 12 მაისი 2021 02:28
    5
    ეს დებილი რობერტო ან რაზე შემოათრია, ან რაზე გაიყვანა.
    კუმან, კიდევ 2 თამაში და ჩაალაგე ჩემოდანი, სანამ ქვების სროლას დაგიწყებენ.
    სტაჟიორი [?]
    #23 12 მაისი 2021 02:20
    10
    ეს კიდევ დასასრული არ არის.
    ეხლა სელტა გაუდებს კიდევ, თანაც დე იონგიც არ იქნება და სრულიად შესაძლებელია, რომ სევილიამაც გაგვასწროს.
    კიდევ კარგი მეოთხე ადგილის ქვემოთ ვერ ჩავლენ, დიდია სხვაობა, და ბარემ მოხდეს ყველაზე ცუდი... იქნებ ლაპორტამ და დირექტორთა საბჭომ გამოიღვიძოს და პირველ რიგში კუმანი მოისროლოს და მიაყოლოს ეს ამოდება ბალასტი. უარესი არ მოხდება.
    ეხლა ატლეტიკოს დაუდგეთ გვერდზე, რომ ჩვენმა მტერმა, რეალმა არ გაიხაროს
    გულშემატკივარი [?]
    #22 12 მაისი 2021 02:15
    5
    იტყვიან ახლა ორიგინალურად ჩვენ ბოლომდე ვიბრძოლებთო და ჯერ არაფერი დასრულებულაო და ვაგინებთ იმ საცოდავს ვინც ამას იტყვის, მერე ბრძენკაცა კუმანი დაათხლიშავს კრიტიკებს და ნეგატივებს და ასე ლამაზად ვუყურებთ მადრიდული გუნდის ზეიმს. ისე ჩემპიონთა ლიგის ზონაში როგორ ვართ?
    ფანი [?]
    #21 12 მაისი 2021 02:14
    7
    გული იცით რაზე მწყდება? პედრი და დეიონგი სხვაგან რომ ათამაშო ბევრად უკეთესები იქნებიან, ამდენჯერ ვერ მოხვდებიან სასტავში მარა უკეთ ითამაშებენ. დღეს უხაროდა ალბათ დეიონგს 5 ყვითელი მივიღე და დავისვენებო. რა უნდა ისწავლონ ამათგან, კაპიტნები ჩაჯმული მენტალიტეტის არიან და მწვრთნელი აზრზე არაა ფეხბურთის.
    ფანი [?]
    #20 12 მაისი 2021 02:10
    6
    ჩემპიონები ვართ პრაქტიკულად.. აგერ ნახავთ ყველაფერი კარგად იქნება... არაუშავს ხდება ხოლმე არ წაუვიდა ბრეითვაიეტს თამაში .... გულს ნუ გავიტეხავთ სულ რაღაც 2 თამაში და ისე გაივლის როგორც წინა წლებმა...
    ფანი [?]
    #19 12 მაისი 2021 02:08
    6
    პიკემ რაო, დაწერა უკვე რამე ტვიტერზე? )
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    Culé [?]
    #18 12 მაისი 2021 02:07
    4
    ციტატა: zazala7
    არააა რა როლანდას საქმე ბარსა, ვერც გუნდი დააყენა და ვერც ფეხბურთელების პოტენციალს ხედავს

    აბაა. ლენგლე რო მინგეზას გირჩევნია. მორიბა რო - პიანიჩს და რიკის გირჩევნია. დემბელე რო - ტრინკაუს გირჩევნია. სერიოზული პრობლემებიაქ ეგეთ ადამიანს თავში.
    Culé [?]
    #17 12 მაისი 2021 02:05
    6
    იმენა ბოლო 5 წელია ფანებს გადაგვიარეს ყველანაირად✌🏻 სამარცხვინო გუნდი, ჩასვრილ კაპიტნიანად!
    Culé [?]
    #16 12 მაისი 2021 02:05
    4
    აუ რა ცუდ დღეშია გუნდი თქვენ წარმოდგენა არ გაქვთ კიდე((((((ვინმემ პიკე მოაშოროს გუნდს ღმერთოო პირველრიგში,,,ან ვინები არიან დესტი ლანგლე დეიონგი პუჩი დემბელე აუ აუ აუ იმენა რა
    Culé [?]
    #15 12 მაისი 2021 02:04
    6
    არააა რა როლანდას საქმე ბარსა, ვერც გუნდი დააყენა და ვერც ფეხბურთელების პოტენციალს ხედავს
    წევრი [?]
    #14 12 მაისი 2021 02:03
    5
    ნუ იშლით ნერვებს რაც უფრო ცუდად ვითამაშებთ და მეტ ქულას დავკარგავთ უფრო გაიზრდება კუმანის წასვლის შანსი.
    Culé [?]
    #13 12 მაისი 2021 02:02
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    მესის 9,7 კაცო რატო 8,7. რა გოლი გაიტანა. სულ-თავმოყვარეობა-ლოგო-ცოლ-ისტორია მოტყ..ლი თაობა. ყველა უკლებლივ კაპიტნიან მწვრთნელიანად. ანიკო ფანების გარდა ყცელა ხვდება. აღარასდროს მინდა ეს სახეები ვნახო, 4-0 ის 8-2 ის სახეები. პანიკური შეტევებით. მესი პატივით, ალბა პიკე ბუსი და სხვები პანჩურით, სუარესივით უნდა გაყარონ ძაღლივით. ახალი მწვრთნელი და ახალი თაობა გვინდა

    heart_eyes heart_eyes heart_eyes heart_eyes იმედია მესი მიხვდება რო სა***ევეთშია და ამათ არაფერი ეშველებათ და წავა და ნორმალურ ბოლო წლებს გაატარებს.
    Culé [?]
    #12 12 მაისი 2021 02:01
    3
    შემდეგ სეზონში გარსია არაუხოს ცენტრი იქნება იმედია.. ბუსკეცი ძაან შენელებულია სკამზე უნდა გადავიდეს.. წინაც ცვლილებები იქნება და ახალი სეზონიდან დავბრუნდებით.. რათქმაუნდა კუმანს თუ გააპანღურებენ გუნდიდან
    --------------------
    ★ FC Barcelona - Més que un club ★
    ფანი [?]
    #11 12 მაისი 2021 02:01
    3
    და გარსიას იმედზე რომ ალაგებენ დაცვას აარაფრით ჯობია მინგესას და ლანგლეს ხომ საერთოდ...ეგ რომ რამედ ვარგოდეს პეპი მაგის ჩიტი არა 500 მილიონი დახარჯა მცველებში...ეს ლაპორტაც გონს თუ არ მოეგება და დაცვას არ მიხედავს გაუყვება ბართუშას მალეე
    სტაჟიორი [?]
    #10 12 მაისი 2021 02:00
    6
    არ იღელვოთ ხალხო, არ არის ეს გუნდი ჩემპიონობის ღირსი.
    კლუბს როგორ ვაკადრო, თორემ ეს გუნდი გასაგდებია ლა ლიგიდან, თავიანთი ნაძირლა ქმედებების გამო.
    თუმცა სანდო წყაროდან მიღებული ინფორმაციის და დღეს მწვრთნელის მიერ არჩეული ტაქტიკის საფუძველზე, დარჩენილ ორ მატჩში, კუმანი სიურპრიზს გვიმზადებს. ანუ : კარებში დგება ბუსკეტსი, დემბელე ხდება ცენტრლური დამცველი, მესი დადგება მარჯვენა მცველად, ტერ შტეგენი გადადის ნხევარდაცვის ცენტრში და პიკე დიკავებს ცენტრალური ფორვარდის ადგილს. დე იონგის ადგილზე კი ითამაშებს მეკარეების მწვრთნელი. ვაი კუმანის პატრონს, მაგისაგან ყველაფერია მოსლოდნელი. დემბელეს ჯერ დაცვაში აყენებს და მერე, როცა წკიპზეა საქმე და გოლი გვჭირდება, მის მაგივრად აყენებს დესტს და გაუდეს კდევაც.
    ვითომ ვხუმრობ, მაგრამ ბოღმა მახჩობს, რომ ასეთი იდიოტი მწვრთნელი გვყავს და გუნდმა თავმოყვარეობა დაკარგა..... 122 წლის ტრადიცია და დიდება ორმა ნაძირალამ, ბართომეომ და კუმანმა მიწასთან გაასწორა..... უნდა გაიყაროს ყველა, ეს უსუსურები და არაკაცები... 7 მეტრიან კარებში 3 მეტრიდან ვერ იტანენ გოლს, არც დაცვა იციან და არც შეტევა....
    გაგიჟდა ეს მესი, ამდენი დეგენერატის ყურებით.... მარტო კაცმა რა ქნას? 34 წლისაა და დღესაც პირველია ევროპაში....
    [?]
    #9 12 მაისი 2021 02:00
    6
    მესის 9,7 კაცო რატო 8,7. რა გოლი გაიტანა. სულ-თავმოყვარეობა-ლოგო-ცოლ-ისტორია მოტყ..ლი თაობა. ყველა უკლებლივ კაპიტნიან მწვრთნელიანად. ანიკო ფანების გარდა ყცელა ხვდება. აღარასდროს მინდა ეს სახეები ვნახო, 4-0 ის 8-2 ის სახეები. პანიკური შეტევებით. მესი პატივით, ალბა პიკე ბუსი და სხვები პანჩურით, სუარესივით უნდა გაყარონ ძაღლივით. ახალი მწვრთნელი და ახალი თაობა გვინდა
    Culé [?]
    #8 12 მაისი 2021 01:59
    6
    დატოვონ გუნდში კიდე ლენგლე პიკე რობერტო დესტი და მომავალ წელს ოთხეულშიც ვერ შევალთ.

    ყველაზე კარგი დემბელე იყო დღეს, მერო ამას ვიტყვი :D