რივალდო: აგუერო ბარსას შესანიშნავად მოერგებოდა

რივალდო: აგუერო ბარსას შესანიშნავად მოერგებოდა

"ბარსელონას" ლეგენდამ რივალდომ "მანჩესტერ სიტის" თავდამსხმელის, სერხიო აგუეროს კატალონიურ კლუბში შესაძლო ტრანსფერთან დაკავშირებით კომენტარი გააკეთა.

არგენტინელი შემტევი ამ სეზონის დასრულების შემდეგ "სიტის" თავისუფალი აგენტის სტატუსით დატოვებს. არაერთხელ გავრცელებული ინფორმაციით, "ბარსა" მისი შეძენის სურვილს გამოთქვამს.

აგუერო "ბარსელონას" იდეალურად მოერგებოდა. ჭორების თანახმად, "ბლაუგრანა" სერხიოსთან მოლაპარაკებებს აწარმოებს.

არგენტინელი "სიტიში" ბრწყინვალე იყო. დარწმუნებული ვარ, იგი 32 წლის ასაკში "ბარსაში" კონკურენციისთვის მზად იქნება. მას კიდევ უამრავი მატჩის ჩატარება შეუძლია. იგი შესანიშნავი შენაძენი იქნებოდა, განსაკუთრებით უფასოდ ამ ეტაპზე, როდესაც ჩვენს კლუბს გარკვეული ფინანსური პრობლემები აქვს.

- ციტირებს რივალდოს სიტყვებს Betfair.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 31 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #31 10 მაისი 2021 15:44
    0
    ციტატა: me da barca
    ამან ისეთი პანენკა დაარტყა ჩელსის კარში კი ეკუთვნის ბარსაში თამაში.

    ხოო, მაგარი იყო... იმ არგატანილმა წააგებინა საბოლოოდ სიტის და ამის გამო ჩემპიონობაც კიდევ ვერ გაინაღდეს ოფიციალურად.
    წევრი [?]
    #30 10 მაისი 2021 10:44
    0
    არვიცი ჭორია თუ არა აგუეროს ბარსელონაში მოყვანის სურვილზე თუ არა მაგრამ ჩემს აზრს მაინც დავაფიქსირებ. უკვე ასაკში მყოფ აგუეროს მოყვანას თუ ცდილობენ არმესმის ასეთი ხედვის, პოლიტიკის გუნდის მხრიდან. მაშინ სუარეს რას უშვებდნენ გუნდიდან და არაფლის მაქნის გრიზმანსაც იტოვებდნენ?! გუნდში გასაშვებია 50 პროცენტი ფეხბურთელი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #29 10 მაისი 2021 02:40
    1
    ამან ისეთი პანენკა დაარტყა ჩელსის კარში კი ეკუთვნის ბარსაში თამაში.
    ფანი [?]
    #28 10 მაისი 2021 01:13
    0
    ციტატა: Anano_Ch
    ხო და მაგას ვამბობ რო რავი მგონია რო მაგ მილანისგან განსხვავებით ბარსა ფიქრობს დიდ ტრანსფერებზე და ამის მოყავნის მიზეზები მაგიტო გითხარი, ნუ როგორი დიდიც არ უნდა იყოს კაროერით ყველა ვხვდები რო მესის გამო მოყავთ :დ

    ფიქრი ერთია და შესაძლებლობა მეორე, არამგონია ვინმე მესიზე ფიქრობდეს მაშინ როცა კლუბი უკანასკნელ ლაფშია :)) უბრალოდ სხვა უკეთესი ალტერნატივა არ არსებობს და ეს არის მხოლოდ მაგ ტრანსფერის მიზეზი.

    ციტატა: Anano_Ch
    მასე მაშინ რეალიც მილანივით უნდა ჩაიძიროს არც ეგენი ბრწყინავენ კაიხანია და მთელი ესპანეთი, რავი არამგონია, ეგეთი ფაქტები რაც მილანს დაემართა, ამხელა კლუბიდან არაფერი რო აღარ დარჩა და სახელიც აღარ ჭრის ათასში ერთხელ ხდება მარა მესმის შენი შიშებია :დდდ

    მოდი და ნუ შეგეშინდება როცა ყოველი ახალი წელი გასულზე ორჯერ უარესი ხდება, ვიზულურადა, ეკონომიკურად და სტატისტიკურადაც :)) რაც შეეხება რელას, მაგ კლუბის უკან ყოველთვის ესპანეთის ცენტრალური ბანკი იდგა და ნუ იჯავრებ მაგათზე დიდად :))
    გულშემატკივარი [?]
    #27 10 მაისი 2021 01:03
    0
    Clever liar,
    ხო და მაგას ვამბობ რო რავი მგონია რო მაგ მილანისგან განსხვავებით ბარსა ფიქრობს დიდ ტრანსფერებზე და ამის მოყავნის მიზეზები მაგიტო გითხარი, ნუ როგორი დიდიც არ უნდა იყოს კაროერით ყველა ვხვდები რო მესის გამო მოყავთ :დ
    მასე მაშინ რეალიც მილანივით უნდა ჩაიძიროს არც ეგენი ბრწყინავენ კაიხანია და მთელი ესპანეთი, რავი არამგონია, ეგეთი ფაქტები რაც მილანს დაემართა, ამხელა კლუბიდან არაფერი რო აღარ დარჩა და სახელიც აღარ ჭრის ათასში ერთხელ ხდება მარა მესმის შენი შიშებისაც :დდდ ❤️
    Culé [?]
    #26 10 მაისი 2021 00:57
    0
    ციტატა: basa7
    ფუ ამათი იღბალა დედაც

    მაინც დაკარგავენ კიდევ ქულებს ორი გასვლა აქვთ გრანადა/ბილბაო მაგრამ ჩვენ რა ამ 3:5:2 -ნი ხისთავას ხელში rage მე მგონი სუა გახდა ჩემპიონი smile
    გულშემატკივარი [?]
    #25 10 მაისი 2021 00:55
    0
    Clever
    ვხდებით ჩემპიონი პარიზის ვერ მოგებით?😁
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 10 მაისი 2021 00:55
    0
    ეგ მასე თუ აპირებს პენალტების დარტყმას ჯობია დარჩეს სადაცაა 😂
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #23 10 მაისი 2021 00:51
    0
    ფუ ამათი იღბალა დედაც
    ფანი [?]
    #22 10 მაისი 2021 00:49
    0
    ციტატა: Anano_Ch
    სათადარიგოზე და მესის პონტში უფასოდ ამის მოსვლა ცუდი ნამდვილად არ იქნება და უკან არ დაგვხევს პიროქით თუ არა, თან წინ ძირითადისთვის დიდი ფეხბურთელის მოყვანას ამის ტრანსფერი არ შეუშლის ხელს წესით და რიგით

    მაგ სიტუაციას რათქმაუნდა მეც მივესალმები, არსებული სიტუაციიდან შეიძლება სუბიექტურად დემბელე გრიზმანი ბრაითვეიტი ტრიოსაც მერჩივნოს კუნ აგუერო, მარა მე სულ სხვა რაღაც ვთქვი რატომღაც :)) მასე ფიქრობდა მილანიც, როცა კაკა და შევა გაუშვა მარა დანაკლისი ვერაფრით შეავსო, მერე გუნდი ერთდროულად ნესტა, ზიდორფი, გატუზო, ინძაგი, იბრამ დატოვა და მოიყვანეს ტრაორე, მონტოლივო, ნაიჯელ დეიონგი, ზაპატა, პაზინი და ბალოტელი :D მერე რაც იყო შენც კარგად იცი
    Culé [?]
    #21 10 მაისი 2021 00:42
    1
    ეუფ დაენძრა რეალს. თან აწი ყველაზე რთული კალენდარი აქვს წინ:)))))))))
    გულშემატკივარი [?]
    #20 10 მაისი 2021 00:34
    3
    რაკიტიჩი უგებს მარტო რეალს და აქ ხალხმა რაკიტიჩი რო წავა მერე გვეშველებაო😁
    გულშემატკივარი [?]
    #19 10 მაისი 2021 00:33
    0
    Pianics agar ajobebda skamze? Hmm...
    გულშემატკივარი [?]
    #18 10 მაისი 2021 00:33
    1
    რაკეტა საღოლ
    გულშემატკივარი [?]
    #17 10 მაისი 2021 00:33
    0
    რაკიტიჩ 🥺❤️❤️❤️
    Culé [?]
    #16 10 მაისი 2021 00:32
    1
    ვაა სასწაული რეალის კარში პენალტი დადეს smile
    გულშემატკივარი [?]
    #15 10 მაისი 2021 00:30
    0
    აუ რა ღადაობა მომენტია :დდდ
    ფანი [?]