ბარსელონა რამდენიმე ფეხბურთელს გაასხვისებს | Sport

ბარსელონა რამდენიმე ფეხბურთელს გაასხვისებს | Sport

Sport-ის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონა" მომავალი ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე რამდენიმე ფეხბურთელს გაყიდის.

კატალონიური წყაროს ცნობით, მომავალი სეზონიდან "ბარსას" რიგებში მარტინ ბრეითუეიტს ვეღარ ვიხილავთ. ასევე, კლუბს სურს, რომ ფილიპე კოუტინიო საბოლოოდ გაყიდოს.

რაც შეეხება უსმან დემბელეს, ფრანგის მომავალი თავისი კონტრაქტის გარეშემო არსებულ სიტუაციაზე იქნება დამოკიდებული. 23 წლის მოთამაშის ამჟამინდელი კონტრაქტი 2022 წლამდეა გათვლილი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #9 10 მაისი 2021 22:48
    0
    დემბელე გაასხვისონ კი არა უნდა გაყიდონ თორე გაიქცევა მომავალ წელს უფასოდ🤦
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 10 მაისი 2021 16:11
    0
    დემბელე ასიანი უნდა გაყიდონ, ოღონდ იქით არ დაგვამატებინონ და აღებული ფული ბართოს გასვენებაში გამოიყენონ. გრიზმანიც მიაყოლეთ მაგათ და ლენგლეც უმტიტიც და ვინც გინდათ, იქნებ ჰოლანდის ან მბაპეს ფული მოგროვდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 10 მაისი 2021 01:37
    0
    გაყიდეთ მონათა ბაზარზე ეს შავი ჭია.
    Culé [?]
    #6 9 მაისი 2021 21:23
    1
    თანაც ძალიან ცუდ ფეხზე მოვიდნენ ეს ორივე, 2018 და 2019 წელს ლიგა უნდა დადებულიყო და....
    თარსები... გრიზმანი სტილთან ვერ მოდის, პიანიჩიც და ბრაითვაიტი უბრალოდ კლასგარეშეა, მაქსიმუმ ვალენსია-ვილიარეალის დონე დადოს როდესაც ძირითადის 9-იანი დაემტვრევათ
    Culé [?]
    #5 9 მაისი 2021 19:11
    1
    გასაყიდია ნეტუ (პენია შეცვლის)
    რობერტო ( ემერსონს მოსინჯავენ)
    ლენგლე/უმტიტი (ორივე უნდა გაუშვან და ვინმე კარგი მარცხენა მცველი იყიდონ)
    ფირპო( ბალდე დააწინაურონ)
    ფერნანდესი და პიანიჩი
    კოუტინიო
    დემბელე
    ბრაიტვაიტი( იქნებ ჰალანდის ტრანსფერი გაიჩარხოს, თუარადა აგუერო და დეპაი ერთადაა მოსაყვანი)
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #4 9 მაისი 2021 18:20
    2
    დემბელე კოუ უმტიტი ლანგლე პიანიჩი ფირპო პუჩი და გრიზმანიც ყველა გასაყიდია
    ფანი [?]
    #3 9 მაისი 2021 18:14
    2
    თურმე ბრეითუეიტი ყოფილა მთავარი პრობლემა hushed
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 9 მაისი 2021 17:41
    1
    გრიზმანი.ლენგლე.და რაც მთავარია კიმანიც.უნდა გაასხმევინონ ბარსადან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 9 მაისი 2021 17:27
    1
    ბრაიტვაიტი პიანიჩი კოუტინიო ფირპო უმტიტი ნეტო დემბელე რობერტო ტრინკაო

    აი ესენი მოაშორონ გუნდიდან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued