პეპ გვარდიოლა ჩემპიონთა ლიგის ფინალშია

პეპ გვარდიოლა ჩემპიონთა ლიგის ფინალშია

დასრულდა ჩემპიონთა ლიგის ნახევარფინალის განმეორებითი შეხვედრა "მანჩესტერ სიტისა" და "პარი სენ-ჟერმენს" შორის, რომელშიც ფინალის საგზური ინგლისურ გუნდს დარჩა.

მწვრთნელის რანგში, ეს იქნება ჩემპიონთა ლიგის მესამე ფინალი, რომელშიც პეპ გვარდიოლა მონაწილეობას მიიღებს. აქამდე, 2009 და 2011 წლებში, "ბარსელონასთან" ერთად გამართული ორივე ფინალი პეპმა გამარჯვებით დაასრულა.

აღსანიშნავია, რომ "მანჩესტერ სიტი" ევროპის ყველაზე პრესტიჟული ტურნირის დასკვნით შეხვედრაში პირველად იასპარეზებს. ფინალი 29 მაისს გაიმართება და მას "ათათურქის ოლიმპიური სტადიონი" უმასპინძლებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 30 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #30 5 მაისი 2021 21:12
    0
    დღეს ჩელსი, ჰალა-ყანელებს უპირებს წაკუზვააააააააააააააააააააააას
    Culé [?]
    #29 5 მაისი 2021 16:29
    0
    თან ტრებლს დადებს.მგონი ისტორიაში პირველი მწვრთნელი იქნება ვინც ორჯერ დადებს ტრიპლეტს(ლიგა,ჩემპიონატი,თასი)
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #28 5 მაისი 2021 13:37
    1
    ფინალში დამატებით მოტივაცია იქნება რეალის დამარცხება
    ვის ვის და გვარდიოლას აქვს ეს უნარი, რომ უხსენებელს თავი გაუჭეჭყოს barca-6
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 5 მაისი 2021 13:35
    0
    მიდი გვარდი ლიგა უნდა დადო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #26 5 მაისი 2021 13:13
    1
    ერთი აქ რომ გამოვარდებით და წერთ გვარდიოლა ფინალს არ აგებსო და გააფარჩაკებს ზიდანსო..😂 ერთი ზიდანის წაგებული ფინალი მითხარით თუ აზრზე ხართ ვაფშე რამის😄 და ერთ თამაშს და გადამწყვეტს კიდე ზიდანი როგორ თამაშობს ბევრგან ვნახეთ მაგალითი🥰 ( ნუ ზიდანი გავიდეს ჯერ ფინალში )
    წევრი [?]
    #25 5 მაისი 2021 12:37
    2
    ზიზუს დიდი პატივისცემის მიუხედავად, ვისაც გგონიათ, რომ რეალი, გვარდიოლას სიტის მოუგებს, ძააან შორს ხართ ამ სამყაროდან :დ
    Culé [?]
    #24 5 მაისი 2021 11:26
    1
    ციტატა: Dat-
    რატომ მგონია რომ ფინალში გაფარჩაკდება, ჩელსი ჩამოსაწერი გუნდი არ გეგონოთ და თუ გავა მგონია რომ ამასაც წაკუზავენ როგორც ზიზუს.. მე რასაც დავაკვირდი რეალთან პირველი თამაში აწყობილი გუნდია. სიტის კიდე პარიზში მაგრა გაუვარდა ნავასის შეცდომის ხარჯზე და არ დაიწყოთ ახლა გვარდიოლას დამსახურებაო )))

    ძმაკაც გვარდიოლა ფინალებს არა აგებს😍😍

    ციტატა: bashi_achuki
    კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი იმაში რომ პსჟ ძალიააან ტრ აკშია . ფულით ფეხბურთის კულტურა რო არ იყიდება გამოჩნდა გუშინ. ეს რაიყო რა ჩეხვა და ბუტიაობა ატეხეს . გული მერევა ამ გუნდზე
    . 5-0 კლასიკო გამახსენდა და ტიკი ტაკათი მწყობრიდან გამოსული ნაბოზრები))))გვარდიოლას სისტემა ფაიქოლოგიურად კლავს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #23 5 მაისი 2021 11:00
    2
    ციტატა: Dat-
    რატომ მგონია რომ ფინალში გაფარჩაკდება, ჩელსი ჩამოსაწერი გუნდი არ გეგონოთ და თუ გავა მგონია რომ ამასაც წაკუზავენ როგორც ზიზუს.. მე რასაც დავაკვირდი რეალთან პირველი თამაში აწყობილი გუნდია. სიტის კიდე პარიზში მაგრა გაუვარდა ნავასის შეცდომის ხარჯზე და არ დაიწყოთ ახლა გვარდიოლას დამსახურებაო )))

    ჩვენ არ დავიწყებთ ახლა, ამაზე ლაპარაკს, აზრი არა აქვს. შენ გადაათვალიერე პრესა სადაც პროფესიონალები არჩევენ ამ თამაშს და აღნიშნავენ, რო გვარდიოლა მსოფლიოს ერთ ერთი(თუ ერთადერთი არა) მწვრთნელია, თავისი იდეებით და გუნდური თამაშით.

    ისე რაც ამ მატჩში გამოჩნდა ყველაზე მეტად ბარსელონას ეხება. პირველი გვარდიოლა მართლაც უდიდესი მწვრთნელია, ახალი და საინტერესო იდეებით, თუმცა ეს ჩვენ ისედაც ვიცოდით ჯერ კიდევ 11 წლის წინ. როცა ბარსელონა ნამდვილ პროფესიონალურ გუნდად ჩამოაყალიბა. მისთვის გუნდში ყველა ერთია, გეხსომებათ ლეოსაც კი უყვიროდა. თუ გუნდურათ არ თამაშობდნენ.
    მეორე, იქნება ბარსელონა დააკვირდეს და ისწავლოს სად უნდა ითამაშოს ბურთის დაჭერაზე, რასაც ჩვენები სტეგენთან ერთად ცდილობენ და მერე მის უაზრო მოცილებებსაც ხშირად ვხედავთ. მათ ბურთი ძირითადად მეტოქის ნახევარზე ეჭირათ და კიდევ უფრო უმძიმებდნენ ხასიათს მეტოქეს. და ბოლოს ნეიმარი: ზოგს უნდა ზოგს არა, მაგრამ აღიარეთ რო ის მებრძოლია, და ამას ბარსელონაშიც ამტკიცებდა. დამატებულ წუთებზეც კი, როცა მატჩის ბედი უკვე გადაწყვეტილი იყო მაინც როგორ იბრძოდა, და ჩვენ ვინ გვყავს ესეთი დღეს. იმედია ნეიმარიც წამოვა მბაპეც წავა ამ ხელოვნურად შექმნილი ვითომ გუნდიდან და პსჟ-ც გაქრება საფეხბურთო რუკიდან ისევე როგორც გაჩნდა. შეიხებიც ჭკუას ისწავლიან და გაიგებენ რა არის ნამდვილი საფეხბურთო გუნდი, რომელიც მარტო ფულით არ შენდება და ამ ფულით არ არსებობს. დროზე გაქრეს ეს საფეხბურთო მონათმფლობელობა ამ ქვეყნიდან.
    Culé [?]
    #22 5 მაისი 2021 10:36
    0
    ციტატა: duggu
    ციტატა: Dat-
    რატომ მგონია რომ ფინალში გაფარჩაკდება, ჩელსი ჩამოსაწერი გუნდი არ გეგონოთ და თუ გავა მგონია რომ ამასაც წაკუზავენ როგორც ზიზუს.. მე რასაც დავაკვირდი რეალთან პირველი თამაში აწყობილი გუნდია. სიტის კიდე პარიზში მაგრა გაუვარდა ნავასის შეცდომის ხარჯზე და არ დაიწყოთ ახლა გვარდიოლას დამსახურებაო )))


    შენ რამე სხვას ხომ არ უყურე?. აბა ვისი დამსახურებაა 3 ტაიმი რო პსჟ-ს კარში არ დაარტყმევინებ? გვარდიოლა რო უძლიერესი ტაქტიკოსია ამას საუბარი არ ჭირდება, საქმით დაამტკიცა


    ეგრეა გუარდიოლას აწყობილი სისტემა რო არა პსჟ გადაუვლიდათ, ტაქტიკურად გამართული და ფიზიკურად კარგად მომზადებული როა სიტი მაგიტო მოიგეს თორე ამ პსჟმ ორივე თამაშის 1 ტაიმები მაგრად ითამაშა და ბაიერნთანაც მაგრად ითამაშეს, უბრალოდ გუარდიოლას გამართულმა სისტემამ დაჩაგრათ
    --------------------
    21 საუკუნე, პიკე 37 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    გულშემატკივარი [?]
    #21 5 მაისი 2021 10:28
    7
    კიდევ ერთხელ დავრწმუნდი იმაში რომ პსჟ ძალიააან ტრ აკშია . ფულით ფეხბურთის კულტურა რო არ იყიდება გამოჩნდა გუშინ. ეს რაიყო რა ჩეხვა და ბუტიაობა ატეხეს . გული მერევა ამ გუნდზე
    ფანი [?]
    #20 5 მაისი 2021 10:18
    9
    ციტატა: Justin Kluivert
    კარგი იქნება თუ გვარდი ფინალშიი ზიზინას გადაუვლის laughing


    ჩელსი გადაუვლის ჯერ, დღეს და ხვალ უნდა ვიკაიფო ყანამადრიდ.გე-ს ქვითინზე!
    გულშემატკივარი [?]
    #19 5 მაისი 2021 10:00
    4
    კარგი იქნება თუ გვარდი ფინალშიი ზიზინას გადაუვლის laughing
    --------------------
    "ლიონელ მესი ჩვენი თამაშის მოცარტია. დანარჩენები? ისინი ბანჯოზე უკრავენ," - როი ჰადსონი
    ,,მინდა, რომ რეალი მარცხდებოდეს. მარცხდებოდეს ყოველთვის!" -პიკე
    ფანი [?]
    #18 5 მაისი 2021 09:59
    5
    ციტატა: Dat-
    რატომ მგონია რომ ფინალში გაფარჩაკდება, ჩელსი ჩამოსაწერი გუნდი არ გეგონოთ და თუ გავა მგონია რომ ამასაც წაკუზავენ როგორც ზიზუს.. მე რასაც დავაკვირდი რეალთან პირველი თამაში აწყობილი გუნდია. სიტის კიდე პარიზში მაგრა გაუვარდა ნავასის შეცდომის ხარჯზე და არ დაიწყოთ ახლა გვარდიოლას დამსახურებაო )))


    შენ რამე სხვას ხომ არ უყურე?. აბა ვისი დამსახურებაა 3 ტაიმი რო პსჟ-ს კარში არ დაარტყმევინებ? გვარდიოლა რო უძლიერესი ტაქტიკოსია ამას საუბარი არ ჭირდება, საქმით დაამტკიცა
    ფანი [?]
    #17 5 მაისი 2021 09:49
    2
    ჰალაზე ჯერ ასხეს გვარდიოლას თამაშამდე:დ:დ და ახლა თამაში რომ ჩაუდო პსჟს ფინალში გადავკუზავთ ტლოპინასო:დ:დ მასე ადვილი თუა გვარხიოლას საათივით აწყობილი კლუბის გადაკუზვა კითხონ ფერგიუსონს:დ:დ როგორ გინდა გაუწიო კონკურენცია თამაშის დროს გვარდიოლას კლუბს:დ:დ:დ შანსი არაა გვარდიოლამ ეს ფინალი წააგოს წლებია სითის გაყვანას ცდილობს ბევრჯერ დაჩაგვრის ხარჯზე გამოვარდნენ ლივერპული და ტოტენჰემის გამო შეტენილი მოგებები მათ სითისთან...
    ფეხზე მკიდია ვინ გავა მაგრამ რეალი იმიტომ მინდა რომ ზიდანის ჩაჯმულ სახეს ვუყურო როცა ვერ იგებს რამეს მიიძურწება წლის ბოლოს და ბრუნდება ისეთ რეალში სხვებს რომ აქვთ ჩაჯმული ევროპის მაშტაბით რომ მარტივად მოიგოს მერე რამე...
    ვინ შეხვდა რეალს წელს?? ჯგუშში გლადბახმა და შახტარმა ლამის ჩატოვეს:დ:დ ინტერის მაზილაობა რომ არა მართლა ჩატოვებდა მაგით გაძვრა რომ ორივე მოუგო თორე ყოლოდა რომელიმე ძლიერი კლუბი თუნდაც პსჟ კი ვნახავით სირცხვილს:დდ მერვედფინალი იყო და ატალანტას კაცი გაუგდეს და ისიც მენდის გასროლით მოიგო მერე კი მარტივად გადაუარა სახლში 3:1.. 1/4 ფინალი და ლივერპულის ჩაკუკული თამაში + იმ მახინჯის ბენეფისი მის მერე ჩაქრა:დ:დ და ენფილდზე მაზილაობა ლივერპულისგან მანდაც შეეძლოთ რეალის გამოგდება... 1/2 ფინალი კი შეხვდა გაცილებით მობილიზებული გუნდური კლუბი ჩელსი ნორმალური ტრენერით და კი შეეტყო თამაშ 1 ტარტყმა ჰქონდა რეალს კარში ბენზემას კლასით გატანილი გოლი დანარჩენი ჩელსის მხარეზე იყო ყველაფერი.. და დღევანდელი დღე ვნახოთ რა იქნება ლონდონში ისევ ჩელსის გუნდურობა თუ 80 წუთამდე ნეჟნი თამაში პირველ შეცდომამდე... ეხლე გეკითხებით რეალის ფანებო ამით პირებთ გვარდიოლას დაცემას ფინალში თუ გავა რეალი?? და თან ლალიგაში როტაცის ტაკუნებიც რომ არ გექნებათ იმიტომ რომ 4 ივე ძლიერი მეტოქე დარჩა რეალს.. ფინალამდე გადამწვარი რეალი იქნება უკვე:დ:დ
    გულშემატკივარი [?]
    #16 5 მაისი 2021 09:08
    1
    რატომ მგონია რომ ფინალში გაფარჩაკდება, ჩელსი ჩამოსაწერი გუნდი არ გეგონოთ და თუ გავა მგონია რომ ამასაც წაკუზავენ როგორც ზიზუს.. მე რასაც დავაკვირდი რეალთან პირველი თამაში აწყობილი გუნდია. სიტის კიდე პარიზში მაგრა გაუვარდა ნავასის შეცდომის ხარჯზე და არ დაიწყოთ ახლა გვარდიოლას დამსახურებაო )))
    --------------------
    № 10
    Culé [?]
    #15 5 მაისი 2021 08:37
    2
    ზიზინამ თუ დადო 4 რა მოუსმენს მადრიდელებს:.. იმედია მოიგებს გვარდი.. ეჰ ნეიმარ ნეიმარ არ გეხისრათ :
    ფანი [?]
    #14 5 მაისი 2021 06:13
    2
    რა შუაშია ეს სტატია?
    Culé [?]
    #13 5 მაისი 2021 05:05
    4
    ჭკუა აქვს ამ კაცს, და პესეჟე ისე იხმარა მეორე აღარ უნდა მაგათ, თან რა შემადგენლობას, განსაკუთრებით მიხაეია რო ნეიმარი რაც წაეთრია და როგორც ვუსურვე რო ვერაფერს მოიგებდა გარდა საფრანგეთის ჩემპიონობისა ესეც მოხდა...წარმატებები სიტის, წელს სიტის ვერავინ წაართმევს ლიგას, ესე ვფიქრობ....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    ფანი [?]
    #12 5 მაისი 2021 02:34
    7
    პოჩეტინოს პირში მისცა რასაც ქვია, პსჟ-ს შეტევას კარში არ დაარტყმევინო წარმოუდგენელია. იკარდი ნეიმარი და დიმარია გეგონება არ იყვნენო სტადიონზე.
    Culé [?]
    #11 5 მაისი 2021 02:22
    7
    მან სიტით ჩემპიონთა ლიგის მოგება და ტრიპლეტის დადება ამ კაცს ყველა დროის საუკეთესოს ტიტულს უქადის❤️❤️იმედია იმედია ასე იქნება🥰