ინტერი ბარსელონას 1 მილიონ ევროს გადაუხდის

ინტერი ბარსელონას 1 მილიონ ევროს გადაუხდის

"ბარსელონა" მილანის "ინტერისგან" 1 მილიონ ევროს მიიღებს, იტყობინება ჯანლუკა დი მარციო.

იტალიელის თქმით, 33 წლის ჩილელი ნახევარმცველის, არტურო ვიდალის, ტრანსფერის თაობაზე დადებულ ხელშეკრულებაში არის პუნქტი, რომელიც, "ინტერის" მიერ სერია A-ს მოგების შემთხვევაში, "ბარსასთვის", 1 მილიონი ევროს სახით, ბონუსს ითვალისწინებს.

რამდენიმე დღის წინ, "ნერაძურიმ" "იუვენტუსის" 9-წლიანი დომინაცია დაასრულა და იტალიის ჩემპიონის ტიტული მოიპოვა. ვიდალს, ტრავმის გამო, 8 მარტის შემდეგ არ უთამაშია.

აღსანიშნავია, რომ ასეთივე ბონუსს "ბლაუგრანა" "პარი სენ-ჟერმენისგანაც" მიიღებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 28 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    ფანი [?]
    #28 5 მაისი 2021 12:37
    0
    Clever liar,
    დასტოინად ვარ , ჯერ ტორპედოა ჩემს გულში და მერე ბარსა 🤣
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #27 5 მაისი 2021 11:22
    1
    ციტატა: Geo_Barca
    მაგ 1 მილიონი ბარსას არ გაამდიდრებს და აგერ გადმომირიცხეთ მე თქვენთვისაც მადლია და ჩემზე ხო საერთოდ😂

    მერე ანგარიშის ნომერი არ უნდა მიუთითო? bowtie

    ციტატა: Anano_Ch
    ციტატა: Clever liar
    ცხოველური საქციელები კაირ გამოყვა, მოწყინდა და გადაჯდა ნაადრევად სკამზე რას ერჩი :D

    აი ცხოველი პირუტყვი და ზანგი ითქმის კიმბებეზე


    თავს უშველა 🤣
    კიი ეგ საერთოდ ოღონდ ეს რასისტული მიდგომა შორს ჩვენგან))

    კი მაგრამ დი მარია ხო არ არის ზანგი, მაგრამ პირუტყვია და რა ვქნათ. საერთოდ როცა ვაკვირდები ამ რასისტულ სიტუაციებს, თვალსი საცემია თუ როგორ ცხოველურად იქცევიან თვითონ ვითომ დაჩაგრული რასა, მაგრამ საკმარისია ვერ დაჩაგროს მეტოქე და მაშინვე ტირილს იწყებენ და გასახდელისკენ გარბიან დამაბულინგესო. შე კაი კაცო შენ რო ეჭიმებოდი და ხელის კვრით იწევდი, თან დორბლმორეული რაღაცეებს უყვიროდი ის თეთრი არ იყო ბულინგის ქვეშ? და თუ მართლა გაამწარე და შავი დაგიძახა, რა მოხდა? არა ხარ შავი? შენც უთხარი შე თეთროო და მორჩა რა, რატომ თვლი თავს არასრულფასოვნად უთხარი შენც იგივე, მაგრამ არა ესენი ისე მიეჩვიენ ამ მოგონილ რასისტულ თეორიებს, რო გონიათ, ამათ შეუძლიათ ყველას ლანძღვა მათ მიმართ კი ეს უნდა გამოირიცხოს. ამიტომ უნდა ჩაერიოს უკვე ფიფა, უეფა და ასე მოედნის დატოვებისთვის მისცენ 5 მატჩიანი დისკვალიფიკაცია. საკითხი კი განიხილონ მატჩის სემდეგ და დამნაშავე დასაჯონ, ოღონდ ისიც უნდა გაითვალისწინონ ვინ რა დოზით აქტიურობდა თუ ვირობდა მოედანზე.
    ფანი [?]
    #26 5 მაისი 2021 10:39
    0
    მაგ 1 მილიონი ბარსას არ გაამდიდრებს და აგერ გადმომირიცხეთ მე თქვენთვისაც მადლია და ჩემზე ხო საერთოდ😂
    ფანი [?]
    #25 5 მაისი 2021 01:27
    0
    ციტატა: Anano_Ch
    ეს რასისტული მიდგომა შორს ჩვენგან))

    რასიზმი მაშინ არის ცუდი და მიუღებელი როცა მხოლოდ კანის ფერის მიხედვით არჩევ ადამიანებს თორე იქ როცა საუბარია პირუტყვულ წარმომავლებოზე არაფერი უჭირს. თუმცა თეთრებშიც ბლომად არიან ეგენი :))

    ციტატა: DE PE FA
    წავა ნიკების ცვლა და მთელი ამბები ზოგი ამითაც თუ შემოიფარგლა უფალს მადლობა😁გვარიოლამ ეხლა რო ვერ მოიგოს ლიგა უნდა წავიდეს და ბარემ რეალიგა დაარწვან ამ ჩემპიონატს:))

    აი დარდითქო რო ვთქვა ძან უგულოდ გამომივა ხო? :D ანი ექსპერტების კომენტარების გამო რატო უნდა მსურდეს სიტი - ჩელსი, როცა ლიგის ფინალს ეხება საქმე მე ლიჩნად არაფრით მესმის :)) ნე დაი ბოგ გვარდიმ რო ეგ ფინალი წააგოს, ნე დაი ბოგ :ჩ

    ციტატა: Diana
    თუ გინდა ტორპედო იყოს

    ტორპედოსთან ცოტა დასტოინად იყავი შენ, ზიდანი თამაშობს მანდ ღაზას სექტორელი :D
    წევრი [?]
    #24 5 მაისი 2021 01:16
    1
    ციტატა: Clever liar
    რო დავწერე მაგაზე მერე დავფიქრდი :D ამ ხალხს რას ვერჩი თორე გვარდიოლამ თუ ეგ თამაში წააგო, ღირსიც იქნება და ალალიც :))

    წავა ნიკების ცვლა და მთელი ამბები ზოგი ამითაც თუ შემოიფარგლა უფალს მადლობა😁გვარიოლამ ეხლა რო ვერ მოიგოს ლიგა უნდა წავიდეს და ბარემ რეალიგა დაარწვან ამ ჩემპიონატს:))
    ფანი [?]
    #23 5 მაისი 2021 01:12
    1
    ციტატა: DE PE FA
    ხო შეეწირა ნახევარი ბარსამანიის მომხმარებელი ზიდანის რეალმა რო პეპის სიტის მოუგოს

    რო დავწერე მაგაზე მერე დავფიქრდი :D ამ ხალხს რას ვერჩი თორე გვარდიოლამ თუ ეგ თამაში წააგო, ღირსიც იქნება და ალალიც :))
    ფანი [?]
    #22 5 მაისი 2021 01:12
    3
    გაუწონასწორებელი ბავშვების გროვაა პსჟ, როგორც კი აგებენ ეგრევე აჩენენ რეალურ სახეს. უღირსი გუნდია და ვერასოდეს მოიგებენ ლიგას რაც არ უნდა ქნან.
    წევრი [?]
    #21 5 მაისი 2021 01:11
    1
    ციტატა: Clever liar
    ცხოველური საქციელები კაირ გამოყვა, მოწყინდა და გადაჯდა ნაადრევად სკამზე რას ერჩი :D

    აი ცხოველი პირუტყვი და ზანგი ითქმის კიმბებეზე


    თავს უშველა 🤣
    კიი ეგ საერთოდ ოღონდ ეს რასისტული მიდგომა შორს ჩვენგან))
    Culé [?]
    #20 5 მაისი 2021 01:09
    0
    ვიდალიდან 1 ლიმონი, რაფინიადან 1.5 ლიმონი
    რა იყო, ქუდი გადმოაბრუნა ლაპორტამ?!?!?!? smiley
    ეხლა თუ ატლე გახდა ჩემპიონი, ჯეკას გამო 1 ლიმონს კიდევ ჩააგდებენ გადმობრუნებულ ყუთში
    არადა ნეიმარი რომ გაიყიდა, 222 ლიმონი მოკეცა ბართომ და კაზინოში მოხია scream scream
    ფანი [?]
    #19 5 მაისი 2021 01:09
    2
    Konrad de la Fuente,
    ნუუ ახლა რომ ვიცი სიტი რეალთან გახდება ჩიხურა და მოიგებენ მარტივად 😂😂😂 ( ჩიხურის ფანებთან ბოდიში , თუ გინდა ტორპედო იყოს )
    წევრი [?]
    #18 5 მაისი 2021 01:09
    3
    ციტატა: Clever liar
    თქვენი არ ვიცი და სიტი რეალი მინდა ფინალში.. განა იმიტო რო რეალის ფინალში დამერცხება უფრო გამიხარდება და ჰაი და ჰუი.. ვფიქრობ ყველაზე მეტად რა ბრძოლასა და ადრენალინსაც ვართ მონატრებული, ზუსტად ეგ გვექნება იმ მატჩში..

    ხო შეეწირა ნახევარი ბარსამანიის მომხმარებელი ზიდანის რეალმა რო პეპის სიტის მოუგოს 😁
    ფანი [?]
    #17 5 მაისი 2021 01:07
    4
    მართლა უნდათ მადრიდისტებს ფინალში გასვლა? 😂
    ფანი [?]
    #16 5 მაისი 2021 01:05
    2
    ციტატა: Iniesta_8
    კუმანია <<ცენზურის დარღვევა>> თორე პსჟ არა ჩემი ფეხები. გვარდიოლას ღლე წოვონ. არავინ თქვას მბაპე დააკლდათო, მბაპე იყო წინა თამაშში მარა გააქრეს მოედნიდან, ბოლოს ხელს რომ ართმევდა ფეხბურთელებს მაშინ დავინახე პირველად.

    ახლა იტყვიან დიმარიამ გაწირა გუნდიო, ჰაიფაი ექსპერტპრაფესორებს რა გამოლევს ამ კომენტატორების არ იყოს :D

    თქვენი არ ვიცი და სიტი რეალი მინდა ფინალში.. განა იმიტო რო რეალის ფინალში დამერცხება უფრო გამიხარდება და ჰაი და ჰუი.. ვფიქრობ ყველაზე მეტად რა ბრძოლასა და ადრენალინსაც ვართ მონატრებული, ზუსტად ეგ გვექნება იმ მატჩში..
    ფანი [?]
    #15 5 მაისი 2021 01:00
    4
    ნახირი იყო და იქნება პესეჟე, ბოლოს რაც იკადრეს არ უნდა ეკადრათ
    ფანი [?]
    #14 5 მაისი 2021 00:59
    3
    ციტატა: Anano_Ch
    ჰაჰააა დი მარიას რეალისან გამოყვა ეს ცხოველური საქციელები)) ნეტა გადაუარონ ვაფშე ანგარიშითაც პსჟს

    ცხოველური საქციელები კაირ გამოყვა, მოწყინდა და გადაჯდა ნაადრევად სკამზე რას ერჩი :D

    აი ცხოველი პირუტყვი და ზანგი ითქმის კიმბებეზე
    ფანი [?]
    #13 5 მაისი 2021 00:58
    7
    პსჟმ როგორც იქნა მიიღო თავისი ... სხვა ვინ თუ არა გვარდიოლა
    ფანი [?]
    #12 5 მაისი 2021 00:58
    0
    კუმანია <<ცენზურის დარღვევა>> თორე პსჟ არა ჩემი ფეხები. გვარდიოლას ღლე წოვონ. არავინ თქვას მბაპე დააკლდათო, მბაპე იყო წინა თამაშში მარა გააქრეს მოედნიდან, ბოლოს ხელს რომ ართმევდა ფეხბურთელებს მაშინ დავინახე პირველად.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 5 მაისი 2021 00:55
    6
    ციტატა: Joakim Brodén
    ეჰჰ, ნეტა მეც ისე შემეძლოს პრობლემების დაკიდება, როგორც ნეიმარს კიდია ახლა მთელი პსჟ

    laughing
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #10 5 მაისი 2021 00:48
    7
    რა ცანცარა კლოუნია ნეიმარი, დაბრუნება კიარა უნდა გააჯმევინო პესეჟედანაც.
    წევრი [?]
    #9 5 მაისი 2021 00:38
    8
    ამისთვის წავიდა?