ESPN: მესის გვარდიოლასთან და აგუეროსთან ერთად თამაში სურდა

ESPN: მესის გვარდიოლასთან და აგუეროსთან ერთად თამაში სურდა

"ბარსელონას" არგენტინელ შემტევს, ლიონელ მესის, "მანჩესტერ სიტიში" გადასვლა სურდა, წერს ESPN.

გამოცემის თქმით, გასულ ზაფხულში, როდესაც, მესიმ კატალონიურ კლუბს წასვლის სურვილის შესახებ შეატყობინა, მის სურვილს პეპ გვარდიოლასთან და კუნ აგუეროსთან ერთად თამაში წარმოადგენდა.

თუმცა, საბოლოო ჯამში, კლუბმა მას წასვლის საშუალება არ მისცა და ახლა, შესაძლოა, მესიმ აგუეროსთან ერთად "ბარსელონაში" ითამაშოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Culé [?]
    #29 5 მაისი 2021 16:27
    0
    აგუერო თუ მოვიდა ძაან მაგარი.იქნება აი ძაან.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #28 5 მაისი 2021 11:38
    2
    თუმცა, საბოლოო ჯამში, კლუბმა მას წასვლის საშუალება არ მისცა და ახლა, შესაძლოა, მესიმ აგუეროსთან ერთად "ბარსელონაში" ითამაშოს.
    სხვანაირად, ბართომეუს რო წასვლის საშუალება მიეცა დღეს ლეო ლიგის ფინალში იქნებოდა.

    ციტატა: Bakero
    აუჰ ეს რა უქნეს ! ისევ რა კონტრაზე დაიჭირა სიტიმ laughing laughing ჭადრაკს ეთამაშება და თან " ძეცკი მატით " უგებს გვარდიოლა laughing laughing

    და კიდევ იტყვიან გვარდიოლა გენიოსი არ არისო.

    ციტატა: lesane C
    ციტატა: Giovanni
    ამ კომენტატორებმა თავიანთი სუბიექტურობით ხო ტვინი მოხნეს, იმ დღეს შტეგენი რომ ბურთთან არ მიუშვეს და ცარიელ კარში გოლი გავიდა, ამის გამო ჯარიმას არავინ დადებდა წესების დარღვევა არ არისო, ახლა კიდე კიმპემბეს დარტყმა შეეძლო, ბურთთან არ მიუშვეს და წესების დარღვევაა უნდა გადაეხედათ აუცილებლადო.

    ეგ აშკარად პესეჟესკენაა წინაზეც შევამჩნიე :D

    ჩვენი კომენტატორები რო თამაშის წესების გაგებაში არ არიან ცხადია. იქ ტერ შტეგენს ხელს თუ ვინმე უშლიდა ისევ პედრი იყო და მასთან შეჯახებაში წაიქცა სწორედ, საერთოდ მეკარის მოედანზე მეკარესთან შეხება სასტიკად აკრძალულია და პედრი რო იქიდან მოცილებულიყო და შტეგენი თვითონ შეჯახებოდა მეტოქეს, ნამდვილად გააჩერებდნენ თამაშს. ასე კი რა გამოვიდა საკუთარმა ფეხბურთელმა წააქცია მეკარე და ჯარიმა ვისზე უნდა მიეცა პედრიზე?
    წევრი [?]
    #27 5 მაისი 2021 01:29
    1
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: Giovanni
    ამ კომენტატორებმა თავიანთი სუბიექტურობით ხო ტვინი მოხნეს, იმ დღეს შტეგენი რომ ბურთთან არ მიუშვეს და ცარიელ კარში გოლი გავიდა, ამის გამო ჯარიმას არავინ დადებდა წესების დარღვევა არ არისო, ახლა კიდე კიმპემბეს დარტყმა შეეძლო, ბურთთან არ მიუშვეს და წესების დარღვევაა უნდა გადაეხედათ აუცილებლადო.

    ეგ აშკარად პესეჟესკენაა წინაზეც შევამჩნიე :D

    კი არის :DDD
    რატო ევასება ვერ ვხდები ბაიერნის და აიაქსის ფანია
    გულშემატკივარი [?]
    #26 5 მაისი 2021 01:23
    2
    სიტი-პსჟ 2:0.
    1. ძალიან გამეხარდა პოჩეტინოს და ნეიმარის ფიასკო.
    2. ნეიმარი დიდი ალბათობით პსჟ დატოვებს...ხო, თუ ბარსას 100 მილიონს გადუხდის და ხელფასის სახით წელიწადში 1 მილიონს დასჯერდება, შეიძლება ბარსას ფორმის ტარების უფლება მიეცეს. stuck_out_tongue_winking_eye
    3. ამას ჰქვია მასტერკლასი...პეპი ბრავო.
    წევრი [?]
    #25 5 მაისი 2021 01:20
    2
    ეხლა ლილიმ უნდა ჩაუგდოს ბარსელონაში დაბრუნების მარცვალი და ქე გვშველებია მერე🙃მიდი ილმაზ შე ძველო უტირე ყოფა😁

    წასვლა უნდა ეხლა ამას.ერთი 20 რო დაუმატოს ჰალიფამ სიხარულით 1 ჰა-ჰა 2 წელი დარჩება და მერე წავა სტეფ კართან და ლებრონთან🙃.იმედი მაქ აქ დაბრუნება უნდა ამ გამზრდელ მოხნულს🤷‍♂️
    წევრი [?]
    #24 5 მაისი 2021 00:59
    3
    ნეიმაარ ჰა ქენიი კაკებიი ? ვულოცავ გვარდის
    Culé [?]
    #23 5 მაისი 2021 00:54
    8
    ვულოცავ სიტის მთელი გულით მინდა მოიგონ უჩლ!!❤❤
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #22 5 მაისი 2021 00:49
    2
    პარიზის ფანები რომ დასცინებს ბარსას ამხელა ტრადიციის და ისტორის მქონე გუნდს
    Culé [?]
    #21 5 მაისი 2021 00:42
    7
    ციტატა: Bakero
    აუჰ ეს რა უქნეს ! ისევ რა კონტრაზე დაიჭირა სიტიმ laughing laughing ჭადრაკს ეთამაშება და თან " ძეცკი მატით " უგებს გვარდიოლა laughing laughing

    მოკლედ ნიჭიერად იხმარა სიტიმ პსჟ

    მდააა ეხლა კი მართლა გაჩნდა შანსი რომ ნეიმარი დაბრუნდეს
    წევრი [?]
    #20 5 მაისი 2021 00:38
    3
    ციტატა: lesane C
    ციტატა: Giovanni
    ამ კომენტატორებმა თავიანთი სუბიექტურობით ხო ტვინი მოხნეს, იმ დღეს შტეგენი რომ ბურთთან არ მიუშვეს და ცარიელ კარში გოლი გავიდა, ამის გამო ჯარიმას არავინ დადებდა წესების დარღვევა არ არისო, ახლა კიდე კიმპემბეს დარტყმა შეეძლო, ბურთთან არ მიუშვეს და წესების დარღვევაა უნდა გადაეხედათ აუცილებლადო.

    ეგ აშკარად პესეჟესკენაა წინაზეც შევამჩნიე :D


    წინაზე საბედნიეროდ რაღაც რუსულ არხზე ვუყურე😂
    ფანი [?]
    #19 5 მაისი 2021 00:35
    5
    ციტატა: Bakero
    აუჰ ეს რა უქნეს ! ისევ რა კონტრაზე დაიჭირა სიტიმ laughing laughing ჭადრაკს ეთამაშება და თან " ძეცკი მატით " უგებს გვარდიოლა laughing laughing

    უკვე ისე უნდათ მინდვრიდან გაქცევა, დასდევენ სუდიას წითელი ბარათი რო მისცეს :D
    Culé [?]
    #18 5 მაისი 2021 00:29
    6
    აუჰ ეს რა უქნეს ! ისევ რა კონტრაზე დაიჭირა სიტიმ laughing laughing ჭადრაკს ეთამაშება და თან " ძეცკი მატით " უგებს გვარდიოლა laughing laughing
    Culé [?]
    #17 5 მაისი 2021 00:25
    2
    უტირე ნეიმარ იტირეეეეე 😁😁😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #16 5 მაისი 2021 00:21
    1
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Bakero
    რავიცი ისე მარტივად დაიჭირა პსჟ კონტრაზე გეგონება თევზაობს და თევზი დაიჭირაო

    ჯვარი წერია თვალი ეცეს :)) ისე უთევზავია სულ ბრაკონიერი უძახონ თუ უნდათ მეორე ტაიმში :D

    ყველაზე ღადაობა მაშინ იქნება, გარსია რო ლიგის თასით დაბრუნდება და ნეიმარი თეთრი არბელოათი :D

    laughing laughing
    ფანი [?]
    #15 5 მაისი 2021 00:06
    1
    ციტატა: Bakero
    რავიცი ისე მარტივად დაიჭირა პსჟ კონტრაზე გეგონება თევზაობს და თევზი დაიჭირაო

    ჯვარი წერია თვალი ეცეს :)) ისე უთევზავია სულ ბრაკონიერი უძახონ თუ უნდათ მეორე ტაიმში :D

    ყველაზე ღადაობა მაშინ იქნება, გარსია რო ლიგის თასით დაბრუნდება და ნეიმარი თეთრი არბელოათი :D
    ფანი [?]
    #14 5 მაისი 2021 00:03
    2
    ციტატა: Giovanni
    ამ კომენტატორებმა თავიანთი სუბიექტურობით ხო ტვინი მოხნეს, იმ დღეს შტეგენი რომ ბურთთან არ მიუშვეს და ცარიელ კარში გოლი გავიდა, ამის გამო ჯარიმას არავინ დადებდა წესების დარღვევა არ არისო, ახლა კიდე კიმპემბეს დარტყმა შეეძლო, ბურთთან არ მიუშვეს და წესების დარღვევაა უნდა გადაეხედათ აუცილებლადო.

    ეგ აშკარად პესეჟესკენაა წინაზეც შევამჩნიე :D
    Culé [?]
    #13 4 მაისი 2021 23:56
    3
    ციტატა: Clever liar
    ცენტრის ჩახერგას ცდილობს მაქსიმალურად, ისევ 6 ნახევარმცველით დგას მოედანზე, ალბათ პესეჟეს კარისგენ გახედვასაც აღარ აპირებს, ამ გვარდიოლამ ხო გამითეთრა სისხლი ცალკე :D

    რავიცი ისე მარტივად დაიჭირა პსჟ კონტრაზე გეგონება თევზაობს და თევზი დაიჭირაო laughing laughing laughing
    წევრი [?]
    #12 4 მაისი 2021 23:56
    13
    ნეიმარი მართლაუნდა დაბრუნდეს ბარსაში ეგ ლიგას ბარსაში თუ მიგებს აბა პსჟ ლიგის მომგები გუნდი არაა 😂 საღოლ გვარდიოლას სადაც იყო ყველგან გამოჩნდა მისი ხელწერა მართლა გიჟი მრწვთელია გვარდიოლა მაგარი შანსიაქ ლიგის მოგების და აბა შენ იცი პეპ ღადიოლა 🤣❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #11 4 მაისი 2021 23:56
    10
    თქვენი არვიცი მარა დიაში არის წლის საუკეთესო მცველი უდაოდ რა ზე კლასია ტიპი ბრავო გვარდის რა ტრანსფერი გაარტყა აი ვოლკერი კი სახეს აძრობს მეორე თამაშია მზეიმარს❤🖤ბრავო კიდევ ერთხელ პეპს
    ფანი [?]
    #10 4 მაისი 2021 23:53
    8
    თამაშის რა ვთქვა, მარა პესეჟეს წვალებით და პოჩეტინიოს მოჟეშტილი სახით ისეთივე ნასიამოვნები ვარ, როგორც 06_ში ბელეტის გოლის შემდეგ გავხდი :))