ბარსელონამ რამდენიმე ფეხბურთელი ტრანსფერზე დააყენა

ბარსელონამ რამდენიმე ფეხბურთელი ტრანსფერზე დააყენა

ჟურნალისტ ანაის მარტის ინფორმაციით, კატალონიის "ბარსელონა" რამდენიმე ფეხბურთელის გაყიდვაზე ფიქრობს.

როგორც წყარო იტყობინება, ახალგაზრდა შემტევი, უსმან დემბელე გუნდში ხელშეუხებელი ფიგურა აღარაა და იმ შემთხვევაში, თუ ფრანგი კონტრაქტს არ გაახანგრძლივებს, მას გაყიდიან.

აგრეთვე, ჟოან ლაპორტამ ფილიპე კოუტინიო, რომელმაც "ბარსაში" საკუთარი თავი ვერ იპოვა, ტრანსფერზე დააყენა, ისევე, როგორც სამუელ უმტიტი, მარტინ ბრეითუეიტი, ჟუნიორ ფირპო, მირლემ პიანიჩი და კარლეს ალენია.

ჯერ კიდევ გაურკვეველია ანტუან გრიზმანის მომავალი, თუმცა, წინა თვეებთან შედარებით, ფრანგი ბედნიერი ჩანს და ლეო მესისთანაც შეთამაშდა. ამიტომაც, მისი წასვლა არცისე სავარაუდოა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 5 მაისი 2021 16:11
    0
    ნეტუ,რობერტო,უმტიტი, ლენგლე, ფირპო,პიანიჩი,ფერნანდესი,კოუტინიო, დემბელე, ბრაიტვაიტი ესენი გასაყიდია ყველა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 5 მაისი 2021 13:34
    0
    დემბელე კოუტინიო და ბრაიტვაიტი უეჭველი გასაყიდები არიან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 5 მაისი 2021 12:02
    0
    ანუ ფრანგის ბედნიერებაა ბარსელონას სადარდებელი. ესაა ჩვენი პრობლემა რო გრიზმანი იყოს კარგად, კულულები არსად დაეკარგოს, გადაპარსეთ ამას თავი გული მერევა უკვე რო ვუყურებ.ან გოლს როგორ აღნიშნავს, რა მოძრაობებია, ბო-ი ქალი გეგონება უკანალს რო გრიხავს.

    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    გრიზმანს ჩივით და "ჩინეთის კედელი" ლენგლე რატომ არაა ამ სიაში? 🤔🤔🤔

    იმიტომ რი ჩინეთის კედელია, და ეს კედელი გაუვალია.
    წევრი [?]
    #13 5 მაისი 2021 11:14
    0
    ნეიმარი დააბრუნონ და გრიზმანი და ლეო ისე აუწყობენ რომ დარწმუნებული ვარ ძაან მაგარი ტრიო შედგება ♥️♥️
    ფანი [?]
    #12 4 მაისი 2021 23:44
    1
    გრიზმანს ჩივით და "ჩინეთის კედელი" ლენგლე რატომ არაა ამ სიაში? 🤔🤔🤔
    გულშემატკივარი [?]
    #11 4 მაისი 2021 21:48
    1
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Diana
    Joakim Brodén,
    ჰოო პროსტა ეგ საყვარელია ეგრე ვერ ვწირავ 😂😂😂 მარა ჰო გასაყიდია

    მაგის სისაყვარლეში თუ გადაიხდიან ფულს თორე ფეხბურთელად ეგ აღარ ვარგა <3 საყვარელი არის კი, რას იზამ

    შენ მგონი სხვა თამაშებს უყურებ, აღარაა ატლეტიკოში გრიზმანი აღარ
    Culé [?]
    #10 4 მაისი 2021 21:16
    2
    გრიზმანზე დაფიქრება შეიძლება თუ ვინმე ვერ მოვიყვანეთ და დალშე ყველა გასაყიდია. პლიუს ლენგლეც!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #9 4 მაისი 2021 19:50
    1
    Joakim Brodén,
    ვერ გაუბრაზდები ისეთია , თვითონ რომ აიღერებს ხოლმე მეცოდება მაგ დროს 😂😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #8 4 მაისი 2021 19:42
    3
    ციტატა: პატარა პრინცი
    დაანებეთ ამ გრიზმანს თავი! ძლივს ათამაშდა.

    ბევრჯერ ქონდა ეგეთი პერიოდები ბარსაში, ცუდი თამაშის ფონზე ახლა ჩანს რო კარგად ათამაშდა, მარა არაა მაგის საშველი რა
    გულშემატკივარი [?]
    #7 4 მაისი 2021 19:42
    4
    დაცვა დააყენეთ არ დაჭყლიტონ ერთმანეთი მაგათ დატაცებაში :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #6 4 მაისი 2021 19:38
    0
    ციტატა: Diana
    Joakim Brodén,
    ჰოო პროსტა ეგ საყვარელია ეგრე ვერ ვწირავ 😂😂😂 მარა ჰო გასაყიდია

    მაგის სისაყვარლეში თუ გადაიხდიან ფულს თორე ფეხბურთელად ეგ აღარ ვარგა <3 საყვარელი არის კი, რას იზამ
    გულშემატკივარი [?]
    #5 4 მაისი 2021 19:31
    3
    დაანებეთ ამ გრიზმანს თავი! ძლივს ათამაშდა.
    ფანი [?]
    #4 4 მაისი 2021 19:30
    1
    Joakim Brodén,
    ჰოო პროსტა ეგ საყვარელია ეგრე ვერ ვწირავ 😂😂😂 მარა ჰო გასაყიდია
    გულშემატკივარი [?]
    #3 4 მაისი 2021 19:09
    1
    ციტატა: Diana
    კოუტინიო , ბრაითუეთი , დემბელე , ლენგლე , უმტიტი , ფირპო , პიანიჩი , ალენია ესენი შემდეგ სეზონში არანაირად უნდა გვყავდეს

    გრიზმანიც გასაყიდია, სანამ ფასი აქვს
    ფანი [?]