რა ელის ანსუ ფატის მორიგი ოპერაციის გაკეთების შემთხვევაში? 3 ვარიანტი

რა ელის ანსუ ფატის მორიგი ოპერაციის გაკეთების შემთხვევაში? 3 ვარიანტი

ბოლო პერიოდში გავრცელდა ინფორმაცია, რომ ანსუ ფატის მორიგი ოპერაციის გაკეთება მოუწევს, თუმცა ამჯერად, მას მენისკის ნაწილს მოაშორებენ.

ამ გადაწყვეტილებამ, შესაძლოა, ანსუს საფეხბურთო კარიერაზე დიდი გავლენა იქონიოს. გთავაზობთ 3 სავარაუდო სცენარს:

ვარიანტი 1: მენისკის შენარჩუნება და მომდევნო სეზონის გამოტოვება

ახლა ოპერაციაზე დათანხმების შემთხვევაში, ანსუს მენისკის ნაწილის მოაშორებენ. მის გარემოცვაში არსებობენ ადამიანები, რომლებიც ამ ფაქტის წინააღმდეგნი არიან - მათ მარტში მსგავსი გადაწყვეტილება უკვე მიიღეს. 

თუ ფეხბურთელი ამჟამად მიმდინარე რეაბილიტაციას გაჰყვება, სავარაუდოდ, მომდევნო სეზონის დიდ ნაწილს გამოტოვებს.

ასევე, არ არსებობს გარანტია, რომ ანსუს მენისკის მთლიანად ამოსაჭრელად კიდევ ერთი ოპერაცია არ დასჭირდება. 

ვარიანტი 2: მენისკის მოშორება, თუმცა კარიერის შემოკლება

თუ ფატი ოპერაციას ჩაიტარებს, ის ვარჯიშს დაახლოებით, თვენახევარში დაუბრუნდება და მომდევნო სეზონისათვის მზად იქნება. 

უახლოეს 7-8 წელში მას შეეძლება, რომ "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" რიგებში შეუცვლელი როლი მოიპოვოს და უმაღლეს დონეზე იასპარეზოს.

თუმცა, უფრო შორეული პერსპექტივით თუ შევხედავთ, მუდმივი ზეწოლა მის მუხლზე სხვა ბევრ პრობლემას გამოიწვევს, რის გამოც, ანსუს ლააზარეთში დიდი დროის გატარება მოუწევს.

ვარიანტი 3: მენისკის მოშორება და ინდივიდუალური გეგმის შემუშავება

მენისკის მოშორების შემთხვევაში, ყველაზე ჭკვიანური გადაწყვეტილებაა, რომ ანსუს სეზონების განმავლობაში მატჩებში მოედანზე ყოფნის დრო სპეციალური გეგმით უკონტროლონ.

მაგალითად, "ბარსელონას" ექიმებმა და ფიზმომზადების მწვრთნელებმა უნდა შეიმუშაონ პროექტი - თუ რამდენი წუთით იქნება მინდორზე ყოფნა ახალგაზრდა ფეხბურთელისათვის ოპტიმალური. 

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Culé [?]
    #19 5 მაისი 2021 16:06
    0
    რავიცი.თვითონაც რო მიიღოს გადაწყვეტილება ძაან პატარაა ასეთი დიდი ნაბიჯისთვის.პირველი ვარიანტი ჯობია მაინც.პატარაა და 1 სეზონის გამოტოვება შეიძლება.მერე ფორმის აღდგენა იქნება ძაან რთული
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #18 5 მაისი 2021 13:08
    0
    1 ვარიანტი ყველაზე კაიაა
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    [?]
    #17 5 მაისი 2021 12:46
    0
    მანიაკებს ჩაუარდა ხელში. ცდები უტარეს. მორჩა ამის იმედზე ყოფნა აღარ შეიძლება სამომავლოდ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 5 მაისი 2021 12:29
    0
    აბა, ხალხო ვინ ხართ მაგარი ქირურგები რამე გვითხარით. რაც წავიკითხე აქ ჩინურია ჩემთვის.

    ციტატა: antonio
    ციტატა: Barca for life
    სწორი მენეჯმენტი რომ გვქონოდა ნორმალური გათვლებით, (უფრო ნათელმხილველები დაჭირდებოდა ამ საქმეს მარა) წარმოიდგინეთ თავის დროზე დემბელეს ნაცვლად მბაპე რომ გვეყიდა, ფატი 150ად მანჩესტერში რომ გაგვეშვა, ბრეიტვეიტის ნაცვლად ჰოლანდი რომ დაგვეთრია, კოუტინიო და გრიზმანი საერთოდ რომ არ გვეყიდა...
    აზრზე ხართ რამდენი სისულელე აქვს ბართომეუს გაკეთებული?!
    ისე ვფიქრობ ფატისგან აღარაფერს აღარ უნდა ველოდოთ, ამათ ისე მიყავთ სამეები დღეს ხვალ, დღეს ხვალის ძახილით რომ დაღუპული ყავთ ბიჭი ფაქტია. ჰოდა ამისი და დემბელეს შემცვლელიც საპოვნელიაა სავარუდოდ ამიტომაც ჩალიჩობენ ასე ნეიმარზე და ჰოლანდამდე უფრო მაგის ტრანსფერს ველოდები.


    დემბელე დორტმუნდში არც მინახავს მაგრამ მბაპეს თამაში რო ვნახე პირველად ერთ მომენტში ისე კლასნად მიიღო ბურთი ერთი შეხებითვე მისცა საჭირო მიმართულება და რაკეტასავით გაყვა კონტრშეტევაზე ეს ერთწამიანი მომენტი საკმარისი იყო რო გეფიქრა მომავლის ფეხბურთელს უყურებდი რა დემბელი რის დემბელე :) ჰოლანდი კიდევ ბრეითვეიტზე უარესად ვერანაირად ვერ ითამაშებდა გულით რო სდომოდა და 20 წლის ბიჭს ფასი ემატება და 30 სას აკლდება მხოლოდ მაგიტომ მაინც ღირდა ჰოლანდის არჩევა. კუტუნიო პანიკურად იყიდეს და ფატის რაც შეეხება ამ ასაკში ასეთ მძიმე ტრავმას ვინ წარმოიდგენდა ეს მეცოდება ყველაზე მეტად

    მე პირადად დორტმუნდსი დემბელეზე მეტად ობამეანგი მომწონდა, გაამართლა კიდეც. ამათ 10-15 წელზე გააკეთეს ვითომ გათვლა და ფეხბურთელი მთელი 4 წელია მარტო ფულს წოვს ბარსას.
    Culé [?]
    #15 4 მაისი 2021 22:19
    1
    დამთავრებულა ამის კარიერა და ვერ/არ ამბობენ :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((( ....აუ რა მაგრად მეცოდება ეს ბავშვი confused
    გულშემატკივარი [?]
    #14 4 მაისი 2021 20:51
    0
    ციტატა: Barca for life
    სწორი მენეჯმენტი რომ გვქონოდა ნორმალური გათვლებით, (უფრო ნათელმხილველები დაჭირდებოდა ამ საქმეს მარა) წარმოიდგინეთ თავის დროზე დემბელეს ნაცვლად მბაპე რომ გვეყიდა, ფატი 150ად მანჩესტერში რომ გაგვეშვა, ბრეიტვეიტის ნაცვლად ჰოლანდი რომ დაგვეთრია, კოუტინიო და გრიზმანი საერთოდ რომ არ გვეყიდა...
    აზრზე ხართ რამდენი სისულელე აქვს ბართომეუს გაკეთებული?!
    ისე ვფიქრობ ფატისგან აღარაფერს აღარ უნდა ველოდოთ, ამათ ისე მიყავთ სამეები დღეს ხვალ, დღეს ხვალის ძახილით რომ დაღუპული ყავთ ბიჭი ფაქტია. ჰოდა ამისი და დემბელეს შემცვლელიც საპოვნელიაა სავარუდოდ ამიტომაც ჩალიჩობენ ასე ნეიმარზე და ჰოლანდამდე უფრო მაგის ტრანსფერს ველოდები.


    დემბელე დორტმუნდში არც მინახავს მაგრამ მბაპეს თამაში რო ვნახე პირველად ერთ მომენტში ისე კლასნად მიიღო ბურთი ერთი შეხებითვე მისცა საჭირო მიმართულება და რაკეტასავით გაყვა კონტრშეტევაზე ეს ერთწამიანი მომენტი საკმარისი იყო რო გეფიქრა მომავლის ფეხბურთელს უყურებდი რა დემბელი რის დემბელე :) ჰოლანდი კიდევ ბრეითვეიტზე უარესად ვერანაირად ვერ ითამაშებდა გულით რო სდომოდა და 20 წლის ბიჭს ფასი ემატება და 30 სას აკლდება მხოლოდ მაგიტომ მაინც ღირდა ჰოლანდის არჩევა. კუტუნიო პანიკურად იყიდეს და ფატის რაც შეეხება ამ ასაკში ასეთ მძიმე ტრავმას ვინ წარმოიდგენდა ეს მეცოდება ყველაზე მეტად
    Culé [?]
    #13 4 მაისი 2021 20:44
    0
    გადამეტებული დატვირთვით დაუნგრიეს კარიერა და ეხლა ზიან და მკითხაობენ.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 4 მაისი 2021 20:42
    0
    ციტატა: Clever liar
    უძინართა მზეში გელა ექიმმა ერთი მიკროსკოპი და 2 ვირთხით უფრო მალე დაამრცხა სიმსივნე ვიდრე ნახევარი მსოფლიოს საუკეთესო ქირურგებმა მენისკი.. რა გაგვამეს ტვინი ან რა ვერ ჩამოყალიბდნენ ერთ აზრზე 2 წელიწადი, მარტო ამან მოიიღო ეს მუხლის ტრავმა ფეხბურთში ნიუჟელი?


    ფილმის გადაღება ფატიზეც შეიძლება როგორ გააქვს ცალფეხა ანსუს მაკრატელა დარტყმით ჩემპიონთა ლიგის ფინალში მესამე და გადამწყვეტი გოლი :დ და როგორ ჰგავს ეს გოლი წინა წელს მის მიერ მსოფლიოს ჩემპიონატის ფინალში გატანილ გოლს. და ფინალშიც რო მის მიერ 35 მეტრიდან ულამაზესი საჯარიმო დარტყმის წყალობით გავიდნენ არც მიკროსკოპი უნდა და არც ორი ვირთხა :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #11 4 მაისი 2021 19:37
    0
    აუ მასი დავრუნრბა და ათამაშება არ გინდა? ეეეე ვინ ეს დაწყევალ იმის დედაც რა ხო არ დაგვჭირდებოდა ახლა დემბელ ტრინკაო ბრიტვეითის საცოდაობის ყურება
    Culé [?]
    #10 4 მაისი 2021 18:34
    0
    ციტატა: Barca for life
    სწორი მენეჯმენტი რომ გვქონოდა ნორმალური გათვლებით, (უფრო ნათელმხილველები დაჭირდებოდა ამ საქმეს მარა) წარმოიდგინეთ თავის დროზე დემბელეს ნაცვლად მბაპე რომ გვეყიდა, ფატი 150ად მანჩესტერში რომ გაგვეშვა, ბრეიტვეიტის ნაცვლად ჰოლანდი რომ დაგვეთრია, კოუტინიო და გრიზმანი საერთოდ რომ არ გვეყიდა...
    აზრზე ხართ რამდენი სისულელე აქვს ბართომეუს გაკეთებული?!
    ისე ვფიქრობ ფატისგან აღარაფერს აღარ უნდა ველოდოთ, ამათ ისე მიყავთ სამეები დღეს ხვალ, დღეს ხვალის ძახილით რომ დაღუპული ყავთ ბიჭი ფაქტია. ჰოდა ამისი და დემბელეს შემცვლელიც საპოვნელიაა სავარუდოდ ამიტომაც ჩალიჩობენ ასე ნეიმარზე და ჰოლანდამდე უფრო მაგის ტრანსფერს ველოდები.

    საქმე იმაშია, რომ ბართომეუს სისულელე კი არ აქვს ნაკეთები, პირიქით...
    ბართომეუს ეს ყველაფერი მიზანმიმართულად აქვს ნაკეთები
    პერესის კარნახით სავარაუდოდ
    Culé [?]
    #9 4 მაისი 2021 18:08
    1
    ციტატა: Barca for life
    სწორი მენეჯმენტი რომ გვქონოდა ნორმალური გათვლებით, (უფრო ნათელმხილველები დაჭირდებოდა ამ საქმეს მარა) წარმოიდგინეთ თავის დროზე დემბელეს ნაცვლად მბაპე რომ გვეყიდა, ფატი 150ად მანჩესტერში რომ გაგვეშვა, ბრეიტვეიტის ნაცვლად ჰოლანდი რომ დაგვეთრია, კოუტინიო და გრიზმანი საერთოდ რომ არ გვეყიდა...
    აზრზე ხართ რამდენი სისულელე აქვს ბართომეუს გაკეთებული?!
    ისე ვფიქრობ ფატისგან აღარაფერს აღარ უნდა ველოდოთ, ამათ ისე მიყავთ სამეები დღეს ხვალ, დღეს ხვალის ძახილით რომ დაღუპული ყავთ ბიჭი ფაქტია. ჰოდა ამისი და დემბელეს შემცვლელიც საპოვნელიაა სავარუდოდ ამიტომაც ჩალიჩობენ ასე ნეიმარზე და ჰოლანდამდე უფრო მაგის ტრანსფერს ველოდები.

    რასაც წერ ეგ მომავლის ხედვა უფროა ვიდრე სწორი მენეჯმენტი))))))დემბელე ფრინავდა,კოუტინიო მესის მერე მემგონი ნომერ ერთი ვარსკვლავი იყო,,ბართომეუს არასწორი მენეჯმენტი მხოლოდ და მხოლოდ სწორი ტრენერის ვერ მოყვანა მგონია,,,ყველა ვარსკვლავი იყიდა კაცმა რავი სხვა რა ექნა)))გაამართლეს თუ არა ეგ სხვა თემაა
    ფანი [?]
    #8 4 მაისი 2021 17:38
    0
    დასრულდა ამის კარიერა, ჯობს ამოიღოს მენისკი და ითამაშოს 7 - 8 წელი მაღალ დონეზე მერე კი დაამთავროს კარიერა, სისულელეა მაგის მკურნალობა, მტკივანი მუხლით შედეგს ვერ დადებს და მოუწევს უესკას დონის კლუბებში ხეტიალი
    გულშემატკივარი [?]
    #7 4 მაისი 2021 17:27
    0
    მთავარი ფეხბურთელის ჯანმრთელობაა თუ საჭიროა ერთი სეზონიც უნდა მოიცადოს და ორიც რამდენიმე თვის გულისთვის არუნდა იტანჯოს მთელი ცხოვრება. თუმცა სამწუხაროდ ნებისმიერ შემთხვევაში ეს ვეღარასოდეს იქნება ისეთი რაც უნდა ყოფილიყო ცოდოა დასაწყისშივე გაუფუჭდა კარიერა :(
    ფანი [?]
    #6 4 მაისი 2021 17:19
    2
    უძინართა მზეში გელა ექიმმა ერთი მიკროსკოპი და 2 ვირთხით უფრო მალე დაამრცხა სიმსივნე ვიდრე ნახევარი მსოფლიოს საუკეთესო ქირურგებმა მენისკი.. რა გაგვამეს ტვინი ან რა ვერ ჩამოყალიბდნენ ერთ აზრზე 2 წელიწადი, მარტო ამან მოიიღო ეს მუხლის ტრავმა ფეხბურთში ნიუჟელი?
    Culé [?]
    #5 4 მაისი 2021 17:13
    1
    დავკარგეთ სამწუხაროდ ანსუ,ჩაესვენა ამის მზე
    Culé [?]