ჩავის მომავალთან დაკავშირებით საპირისპირო ინფორმაცია ვრცელდება

ჩავის მომავალთან დაკავშირებით საპირისპირო ინფორმაცია ვრცელდება

alkass-ს ინფორმაციით, ჩავი ერნანდესი მიმდინარე სეზონის დასრულების შემდეგ, "ალ სადში" აღარ დარჩება.

როგორც წყარო ირწმუნება, კლუბს ლეგენდარულ ესპანელთან ხელშეკრულების გაგრძელება არ სურს.

ჩავის მომავალი ფორმალურად ემერის თასის დასრულების შემდეგ გადაწყდება, სადაც მისი გუნდი ნახევარფინალშია გასული.

@EduPolo-კი საპირისპირო ცნობას ავრცელებს: "ჩავის სიტუაციასთან დაკავშირებით არაფერი შეცვლილა. "ალ სადი" მას ხელშეკრულების გახანგრძლივებას 2023 წლამდე თავაზობს. კონტრაქტში იქნება პუნქტი, რომელიც ესპანელს "ბარსელონაში" წასვლის უფლებას მიანიჭებს".

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 22 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    Culé [?]
    #22 5 მაისი 2021 15:52
    0
    ტიპებს ყველაფერი მოაგებინა და ჭ-კლასის გუნდი ფეხზე დააყენა.რატო უნდა სურდეთ ამის გაშვება??
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #21 4 მაისი 2021 14:28
    1
    ჩავიც თუ მოვიდა და კარგი ტრანსფერებიც იქნება მერე ნახონ მადრიდისტებმა ბაიერნმა პესეჟემ და სხვამ ვინც ჩვენ გაგვამწარა უარესს მიიღებს!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #20 4 მაისი 2021 13:37
    0
    "ჩავის მომავალი ფორმალურად ემერის თასის დასრულების შემდეგ გადაწყდება, სადაც მისი გუნდი ნახევარფინალშია გასული".
    რომელი ემერის უნაის? იქნებ ემირის თასზეა ლაპარაკი? ემირატის მმართველის სახელობის თასზე.
    წევრი [?]
    #19 4 მაისი 2021 12:07
    1
    ხავისთან ერთად ინის დაბრუნებას ველოდები
    ფანი [?]
    #18 4 მაისი 2021 07:00
    1
    ციტატა: Clever liar
    აგერ პასუხი, ვისაც რეალთან ჯახში სევილიას იმედი გქონდათ :D

    ფუ მაგათი წარაკუა დედაც:დ:დ ისევ ბილბაომ უნდა გვიჯიგროს:დ:დ წელს თასი ხომ ვაჩუქეთ 1 და აქეთ ერთი წავართვით:დ ხოდა მაინც გვიჯიგრეს ატლესთან;დდ იმედია რეალთანაც ფრეც საკმარისია:დ
    წევრი [?]
    #17 4 მაისი 2021 03:58
    3
    ლაპორტამ თუ მანიმარი დააბრუნა და ხავი მწვრთნელად დანიშნა გვშველებია და ეგაა😁ნესტაც ხო მოყავთ სიტიდან და დაცვაშიც ეშველებათ ამ ხბორებს🙃მეტი არაა ჩემი მტერი😁
    Culé [?]
    #16 4 მაისი 2021 01:12
    2
    "კლუბს ლეგენდარულ ესპანელთან ხელშეკრულების გაგრძელება არ სურს"
    კაი იყო, 2 წელია რაც ჩაიბარა არა?!
    6 ტიტული მოაგებინა, თურმე კლუბია უკმაყოფილო smiley smiley smiley
    უბრალოდ თვითონ აღარ გაჩერდება, რადგან მაინც დაბალი დონეა ყატარი, ფული აქვთ, მუნდილისთვის ემზადებიან, მაგრამ მაესტრო სხვა გამოწვევებისათვის უნდა მოემზადოს
    ფანი [?]
    #15 4 მაისი 2021 01:07
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    აბაა, ამხელა რედაქტორმა ეგეთი რამე როგორ უნდა დაწეროს

    ალ კასი ვიღაცის ნიღაბს ატარებს :D
    გულშემატკივარი [?]
    #14 4 მაისი 2021 01:01
    1
    ციტატა: Clever liar
    ჩავის დროა ჩავის! იქ სადაც 1 მასეტრო 100ჯერ დიდია ვიდრე არაბეთის და მეთელი გაერთიანებული საამიროების საფეხბურთო ისტორია, ალ საიდი არ უხანგრძლივებს რა ცუდი ნათქვამია რა დოზანაა

    აბაა, ამხელა რედაქტორმა ეგეთი რამე როგორ უნდა დაწეროს
    ფანი [?]
    #13 4 მაისი 2021 01:00
    2
    აგერ პასუხი, ვისაც რეალთან ჯახში სევილიას იმედი გქონდათ :D
    გულშემატკივარი [?]
    #12 4 მაისი 2021 00:58
    4
    ციტატა: ჯორჯ
    აზიის ჩემპიონატს ვერ იგებს და ბარსაში რა უნდა? არ მინდა ლამპარდის ბედი გაიზიაროს

    კუმანმა რა მოიგო ბარსაში მოსვლამდე? 20 წელია მწვრთნელობს და ყველაზე დიდი ტიტული კოპა დელ რეი აქვს მოგებული
    ფანი [?]
    #11 4 მაისი 2021 00:56
    2
    ჩავის დროა ჩავის! იქ სადაც 1 მასეტრო 100ჯერ დიდია ვიდრე არაბეთის და მეთელი გაერთიანებული საამიროების საფეხბურთო ისტორია, ალ საიდი არ უხანგრძლივებს რა ცუდი ნათქვამია რა დოზანაა
    გულშემატკივარი [?]
    #10 4 მაისი 2021 00:56
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    აი ეს უაზრო გამოხტომები მკლავს რას მეფილოსოფოსები

    ყველანი ჩვენებურად ფილოსოფოსები ვართ ამ ცოხვრებაში, აი შენ რომ დაწერე, ბარსაში მოდის ესეიგიო, ეს ნაკლები ფილოსოფია ხომ არ გგონია

    ციტატა: Tsitsi
    და სანატრელად მხოლოდ სიკვდილი დარჩა?

    ვისთვის ტანჯვა და ტკივილია ფიქრი სიკვდილზე, ვისთვის კი გზა ბინდისფერი წუთისოფლისგან ხსნისა
    წევრი [?]
    #9 4 მაისი 2021 00:54
    1
    აზიის ჩემპიონატს ვერ იგებს და ბარსაში რა უნდა? არ მინდა ლამპარდის ბედი გაიზიაროს
    გულშემატკივარი [?]
    #8 4 მაისი 2021 00:51
    3
    ოღონდაც კუმანის დებილურ ამაზრზენ გამომეტყველებას ნუ მაყურებინებთ კიდევ ერთი წელი და რატომღაც ჩავი იდეალური ვარიანტი მგონია.
    Culé [?]
    #7 4 მაისი 2021 00:45
    0
    ჯერ ბარსაში მოსვლას ჯობია ერთი წელი მაინც სხვა გუნდი ნახოს თუნდაც ლალიგაში, კუმანს არ გაუშვებენ მაინც ასე ვფიქრობ და ჯობია ერთი წელი სხვაგან იმუშაოს
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    ფანი [?]
    #6 4 მაისი 2021 00:44
    0
    იმედია დაბრუნდება სახლში barca-1
    --------------------
    NJR ❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 4 მაისი 2021 00:32
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: M10 S9 D11
    ოპაა ესეიგი ბარსაში მოდის ჯიგარი

    იქნებ თავს ანებებს მწვრთნელობას, ფეხბურთს.. იქნებ უბრალოდ დაიღალა ამ ცხოვრებით

    აი ეს უაზრო გამოხტომები მკლავს რას მეფილოსოფოსები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    რედაქტორი [?]
    #4 4 მაისი 2021 00:31
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: M10 S9 D11
    ოპაა ესეიგი ბარსაში მოდის ჯიგარი

    იქნებ თავს ანებებს მწვრთნელობას, ფეხბურთს.. იქნებ უბრალოდ დაიღალა ამ ცხოვრებით

    და სანატრელად მხოლოდ სიკვდილი დარჩა?
    გულშემატკივარი [?]
    #3 4 მაისი 2021 00:29
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ოპაა ესეიგი ბარსაში მოდის ჯიგარი

    იქნებ თავს ანებებს მწვრთნელობას, ფეხბურთს.. იქნებ უბრალოდ დაიღალა ამ ცხოვრებით