უსმან დემბელეს ახალი პრობლემა გამოუჩნდა

უსმან დემბელეს ახალი პრობლემა გამოუჩნდა

TV3-ის ინფორმაციით, უსმან დემბელეს ახალი პრობლემა გამოუჩნდა - ფრანგი ფეხბურთელი ბოლო პერიოდია, მენჯის მიდამოში დისკომფორტს გრძნობს.

"ბარსელონას" ექიმებმა კლუბის მთავარ მწვრთნელს, რონალდ კუმანს ურჩიეს, რომ უსმანს დასასვენებლად რაც შეიძლება, მეტი დრო მისცეს - ფეხბურთელის მოედანზე გამოყვანა მხოლოდ მაშინაა რეკომენდირებული, თუ გუნდს ის აუცილებლად სჭირდება.

უსმანმა უკანასკნელი ტრავმა 23 აპრილს მოირჩინა. "ბარსელონაში" თამაშის პერიოდში, ის ლაზარეთში მთლიანობაში, 736 დღე იმყოფებოდა. 


  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    გულშემატკივარი [?]
    #16 4 მაისი 2021 17:37
    0
    ზაფხულში ჩამევიდეს მაჭახელაზე, ისე საირმე ქე მოუხდება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 4 მაისი 2021 13:43
    0
    ხა, დიდი ხანია არ უმუქთახორია და აჰა, და ეს კიდევ იპრანჭებოდა კონტრაქტზე. მუქთად უნდა გაძვრეს. აი ახლა კაი დროა დააყენონ ტრანსფერზე, თამაშში მაინც არ ვარგია და აგუეროს, დეპაის მოსვლის, და ფატის გამოჯანმრთელების შემდეგ ეს დებილი ვის რაღათ უნდა.

    ციტატა: Always cule
    თუ გუნდს აუცილებლად სჭირდებაო?

    ჰო აბა, როცა გვიჭირს ეგ რო გამოდის პირდაპირ აყირავებს ხოლმე თამაშს რა.
    Culé [?]
    #14 4 მაისი 2021 11:49
    0
    ორსულადაა მგონი და უმალავენ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 4 მაისი 2021 09:22
    2
    უნდა გაყიდონ უეჭველი გინდა ათ მილიონად. გუნდში ატმოსფერო ისედაც არეულია ეს ნამდვილად არაა რამე სარგებლის მომტანი
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    ფანი [?]
    #12 4 მაისი 2021 06:54
    2
    ფაქტიურად 2 წელი:დ:დ:დ ამას როგორ უნდა აპრავებდეს ადამიანი??😃😃 მაგრამ კარგია ბოლოს რომ მიხდვნენ რა სიკოც არის ეს პელეს დიშლა კაცი😁😁😁
    წევრი [?]
    #11 4 მაისი 2021 01:31
    3
    ამის პრობლემები ხო არადა არ ილევა ტო 😂
    Culé [?]
    #10 4 მაისი 2021 01:13
    0
    ახალი ძველი პრობლემა
    საშაურმეში, მაგისი.... ვირის ხორცი ვისაც უყვარს... rage rage rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 4 მაისი 2021 00:14
    3
    დაშლილებში ჩააბარეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #8 3 მაისი 2021 23:33
    1
    თუ გუნდს აუცილებლად სჭირდებაო?
    გულშემატკივარი [?]
    #7 3 მაისი 2021 23:23
    1
    ეს გაუშვან უკვე მართლა ძაან ბევრია,ამდენი ტრამვა ვის გაუგია.დისკომფორტი რო აქ მერე რა სულ ეგრე არაა.სულ რაღაც აწუხებს,ან ესაა შუშა ან კიდე ბარსელონას ექიმები არიან ცუდები
    ფანი [?]
    #6 3 მაისი 2021 23:11
    2
    სამედიცინოზე იფიქროს ამან
    ფანი [?]
    #5 3 მაისი 2021 23:11
    0
    აუ ოღონდ ეს მოშორდეს გუნდს და თუ უნდათ 20 მილიონად გაყიდონ
    Culé [?]
    #4 3 მაისი 2021 23:10
    3
    გამოხედვაზე ღამურას გავს მაგრამ ჩვეულებრივი თაგვია ყველაფრით
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #3 3 მაისი 2021 23:09
    4
    ამის გარეშეც იგებენ დიდი არაფერი დანაკლისი ეს არაა... რეალს აზარი შეტენეს ეს ჩვენ :)
    რედაქტორი [?]
    #2 3 მაისი 2021 23:05
    3
    ანუ ესსს ავადმყოფობის დღეები რომ დავითვალე, სიმწრისგან მეცინებოდა:)
    Culé [?]
    #1 3 მაისი 2021 23:03
    1
    სულ ნუ ათამაშებს. ყველანაირად ზარალია ტიპი!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"