ლეო მესიმ თანაგუნდელები სადილზე მიიწვია

ლეო მესიმ თანაგუნდელები სადილზე მიიწვია

Sport-ის მიერ გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსელონას" კაპიტანმა ლიონელ მესიმ დღეს მის სახლში თანაგუნდელებთან ერთად ისადილა.

წყაროს ცნობით, მესიმ სადილზე პირველი გუნდის ყველა თანაგუნდელი მიიწვია. ლეოს მიზანი "ვალენსიასთან" გუშინდელი მოგების აღნიშვნა, "ატლეტიკოსთან" მნიშნელოვანი დაპირისპირებისთვის მომზადება და ლა ლიგის მოგებაზე სრული ფოკუსირება იყო.

დღეისათვის "ბარსელონას" ესპანეთის ჩემპიონობისთვის დარჩენილი 4 თამაშის მოგება და "რეალის" მინიმუმ ერთხელ ქულების დაკარგვა სჭირდება.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 4 მაისი 2021 14:42
    0
    სუფრა ჩემზეაო და ერთი ოცლიტრიანი თქვენ მოიტანეთო, ასე უთქვავს. მარკა არ იტყუება და ყველაფერი იცის.
    წევრი [?]
    #13 4 მაისი 2021 04:02
    0
    ციტატა: Giovanni
    ასე გრანადასთან თამაშამდე ექნა, ნაჭამები მაინც წააგებდნენ 🙃

    ტოტებიდან გაჟონავდა ნაჭამებს რო წაეგოთ😁
    წევრი [?]
    #12 4 მაისი 2021 01:30
    0
    პედრი დამთვრალა მაგრად და ტრინკაუს წაუღია მანქანით🤣
    წევრი [?]
    #11 4 მაისი 2021 00:21
    1
    ციტატა: MARI=BARCA-fan
    ციტატა: Giovanni
    ასე გრანადასთან თამაშამდე ექნა, ნაჭამები მაინც წააგებდნენ 🙃

    smile იქნება კუჭი აშლოდათ, რა მაგრად ირბენდნენ.. laughing laughing laughing

    ისედაც კუჭაშლილები და ჩა*მულები რომ დადიოდნენ სტადიონზე მაგიტომ წააგეს😂
    Culé [?]
    #10 3 მაისი 2021 22:09
    2
    "სხადნიაკი" აყარა ჯიგარმა?!?!?! smiley smiley smiley
    ფანი [?]
    #9 3 მაისი 2021 21:00
    1
    ციტატა: Giovanni
    ასე გრანადასთან თამაშამდე ექნა, ნაჭამები მაინც წააგებდნენ 🙃

    smile იქნება კუჭი აშლოდათ, რა მაგრად ირბენდნენ.. laughing laughing laughing
    რედაქტორი [?]
    #8 3 მაისი 2021 20:37
    5
    ალავერდს ვარ ბიჭებთან
    ფანი [?]
    #7 3 მაისი 2021 20:05
    3
    და რას ჭამენ სუფრაზე რა დევს smiley
    წევრი [?]
    #6 3 მაისი 2021 19:43
    3
    ძველია ეს ინფორმაცია.
    წევრი [?]
    #5 3 მაისი 2021 19:37
    10
    ასე გრანადასთან თამაშამდე ექნა, ნაჭამები მაინც წააგებდნენ 🙃
    წევრი [?]
    #4 3 მაისი 2021 19:25
    8
    სემედუ და ალენია ისევ ჩვენთან თუ ყოფილან არ ვიცოდი... გვაბოლებენ ხალხო დდდდდდდდ
    ფანი [?]
    #3 3 მაისი 2021 19:20
    3
    ციტატა: Iniesta_8
    ეს სემედუს რომ ჰგავს მატეუს ფერნანდესია? მარცხნივ ფოტოზე.

    ძველი ფოტოა და სემედუს არ გავს , თვით სემედუა :დ
    ფანი [?]
    #2 3 მაისი 2021 19:08
    3
    ეს სემედუს რომ ჰგავს მატეუს ფერნანდესია? მარცხნივ ფოტოზე.
    ფანი [?]
    #1 3 მაისი 2021 19:07
    3
    აუ დემბელეე 😂😂😂😂😂