As: ანსუ ფატის მესამე ოპერაცია ჩაუტარდა

As: ანსუ ფატის მესამე ოპერაცია ჩაუტარდა

"ბარსელონას" 18 წლის შემტევს, ანსუ ფატის, მარტის ბოლოს, მესამე ართროსკოპია ჩაუტარდა, იტყობინება As.

მადრიდული გამოცემა წერს, რომ ვინაიდან ახალგაზრდა ფეხბურთელისთვის სეზონი დასრულებულია, მკურნალმა ექიმებმა ჩათვალეს, რომ მისი მომდევნო სეზონისთვის სრულყოფილად მომზადება უმჯობესი იქნება.

კიდევ ერთი ოპერაცია გამორიცხული არ არის, იგი დამოკიდებულია იმაზე თუ როგორი შედეგები ექნება ბოლოს ჩატარებულ ართროსკოპიას.

ფატიმ ბოლოს 2020 წლის 7 ნოემბერს ითამაშა.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 4 მაისი 2021 14:54
    0
    As: ანსუ ფატის მესამე ოპერაცია ჩაუტარდა....
    ანსუ ფატის, მარტის ბოლოს, მესამე ართროსკოპია ჩაუტარდა, იტყობინება As.
    ეს ორივე ერთი და იგივეა?
    გულშემატკივარი [?]
    #12 3 მაისი 2021 20:15
    1
    ციტატა: C.PC5
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Ansu Fati 22
    ასეთი დებილი ექიმების მნახველი არ ვარ რა, ტიპებმა გააწამეს რასაც ქვია. იმედია მალე გამოჯანმრთელდება ❤

    თსსუ ექნებათ მაგათ ყველას დამთავრებული, რაის ექიმობა ეცოდინებათ, ჩაირიცხნენ ალბათ სტომატოლოგიურზე ან ფარმაციაზე და გადავიდნენ მერე მედიცინაზე, კიდე უნდა აიწიოს ბარიერები, თორე ბევრი ფატისნაირი ტალანტი დაიკარგება მომავალშიც

    შენ რა დაამთავრე ასეთი გენიოსი რომ ხარ?!

    სულხან კვერნაძე
    Culé [?]
    #11 3 მაისი 2021 20:06
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Ansu Fati 22
    ასეთი დებილი ექიმების მნახველი არ ვარ რა, ტიპებმა გააწამეს რასაც ქვია. იმედია მალე გამოჯანმრთელდება ❤

    თსსუ ექნებათ მაგათ ყველას დამთავრებული, რაის ექიმობა ეცოდინებათ, ჩაირიცხნენ ალბათ სტომატოლოგიურზე ან ფარმაციაზე და გადავიდნენ მერე მედიცინაზე, კიდე უნდა აიწიოს ბარიერები, თორე ბევრი ფატისნაირი ტალანტი დაიკარგება მომავალშიც

    შენ რა დაამთავრე ასეთი გენიოსი რომ ხარ?!
    Culé [?]
    #10 3 მაისი 2021 19:37
    0
    როგორ დაგვაკლდა ეს ბიჭი, როგორ მოერგო და როგორ კარგად იდგა გუნდთან ერთად, მალე გამოჯანმრთელებას ვუსურვებ....და იმედია არ გაყვება და გაურთულდება...წარმატებები ფატის....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    Culé [?]
    #9 3 მაისი 2021 18:31
    1
    ართროსკოპია მაინც არაა სახიფათო ქირურგიული ჩარევა, გამოკვლევა+მცირე ჩარევით დაზიანენების მკურნალობაა და იქნებ დროულია, რომ ნელ-ნელა თავისით შეძლოს ორგანიზმმა აღდგენა
    წევრი [?]
    #8 3 მაისი 2021 17:56
    1
    აუ ამან კარიერა დაასრულა მგონი ვაახ ბიჭო რადაემართა ესეთი რა ყველაფერი ცუდი ბარსას ემართება
    გულშემატკივარი [?]
    #7 3 მაისი 2021 17:36
    2
    ციტატა: Ansu Fati 22
    ასეთი დებილი ექიმების მნახველი არ ვარ რა, ტიპებმა გააწამეს რასაც ქვია. იმედია მალე გამოჯანმრთელდება ❤

    თსსუ ექნებათ მაგათ ყველას დამთავრებული, რაის ექიმობა ეცოდინებათ, ჩაირიცხნენ ალბათ სტომატოლოგიურზე ან ფარმაციაზე და გადავიდნენ მერე მედიცინაზე, კიდე უნდა აიწიოს ბარიერები, თორე ბევრი ფატისნაირი ტალანტი დაიკარგება მომავალშიც
    ფანი [?]
    #6 3 მაისი 2021 17:10
    2
    ერთი ტრავმის გამო 4 ოპერაცია ვინმეს გაეკეთებინა მე არ მახსენდება. კოუტინიოს მთელი სეზონი გამოატოვებინეს 3 თვიანი ტრავმის გამო. არაუხო ბრუნდება და მერე 2-3 თამაშში ისევ ლაზარეთში მიდის. ან ჩვენი ექიმები არ არიან სათანადო პროფესიონალები ან კიდევ ესენი არიან ფიზიკურად ქალაჩუნები.
    Culé [?]
    #5 3 მაისი 2021 16:22
    1
    აჰა დაუღუპეს კარიერა ჯერ არ დაუწყია თამაში და უკვე დაუმთავრეს/
    Culé [?]
    #4 3 მაისი 2021 16:06
    1
    იმედია მენისკი შეუნარჩუნეს და კარიერაში ხელი აღარ შეეშლება, მაგრად მეცოდება ეს ბავშვი scream
    Msn91011,
    მე მგონია, რომ კუმანი ნაკლებადაა დამნაშავე გრანადასთან წაგებაში, უბრალოდ დაავალეს ზემოდან და ეგ იყო
    არ უნდა მომხდარიყოის, რომ რეალი მხოლოს ბარსელობაზე დამოკიდებული დარჩენილიყო, რადგანაც ბარსა ასწრებდა ქულებით და ყველა მატჩის შესაძლო მოგებისდა მიუხედავად, რეალი ერთ ადგილას რჩებოდა

    მე მაინც ვალების თემა მგონია, გააპარტახა გუნდი ბართომეუს ბანდამ, რომ არ მიეცატ შანსი რეალისათვის, "შანდლის ქურდობისათის" დასჯიდა მთავრობა კლუბს და ლაპორტა ასეთ ნაბიჯზე იძულებით წავიდა
    გულშემატკივარი [?]
    #3 3 მაისი 2021 15:51
    2
    გრანადასთან უბრალოდ რა გააკეთეს ესეთი უპასუხისმგებლო შეცდომა უბრალოდ ვერ ვხვდები როგორ დაუშვეს ტიპებმა ჩემპიონობა რეალს გადაცეს თან ფრეც არ ითამაშეს წააგეს უბრალოდ ვერ ვიაზრებ ესეთმა გრანდმა როგორ უნდა გააკეთო მსგავსი რაღაც. ბარსას ზოგადად ერთ დიდ ნაკლს მინდა გავუსვა ხაზი უბრალოდ რეალს რო შევადაროთ რეალი ესეთ შეცდომას ხო არ უშვებს და გუნდი ზოგადად სუ ხოდზეა გადამწყვეტი თამაშისას ეხლაც ძალიან დიდი შანსია ჩელსიც გააგდოს და ლა ლიგაც მოიგოს იმიტორო გუნდს ამისთვის ჭირდება 5 თამაშის მოგება. იმ ფაქტზე ვრწმუნდები უფრო მეტად რო ბარსას თითქოს ჟილკა საერთოდ არ აქვს ყოველთვის ესე ხდება ან ლიგა აიღე ან ლა ლიგა უფრო ლიგაზე იყო ეს ყველაფერი ბოლო წლებში ბარსა უბრალოდ იხმარეს და გუნდი თითქოს ძალიან მარტივად ეგუება რაღაც ცუდ მიმდინარეობას თამაშის და არაფერს ცდილობს.წელს კუმანს მაინც ყოჩაღ მარა რამდენი ქულა დაკარგეს უაზროდ თან სახლში პლიუს რეალთან ორივე თამაშის წაგება ატლეტიკოსთან წაგება და რავიცი ძალიან ბევრი ისეთი მომენტი რომელშიც ელემენტარული ხასიათი ვერ გამოავლინა.
    ფანი [?]
    #2 3 მაისი 2021 15:50
    2
    ასეთი დებილი ექიმების მნახველი არ ვარ რა, ტიპებმა გააწამეს რასაც ქვია. იმედია მალე გამოჯანმრთელდება ❤
    --------------------
    NJR ❤
    ფანი [?]