ჟოან ლაპორტა: ოთხივე მატჩის მოგების შემთხვევაში, ჩემპიონები გავხდებით

ჟოან ლაპორტა: ოთხივე მატჩის მოგების შემთხვევაში, ჩემპიონები გავხდებით

"ბარსელონას" პრეზიდენტი, ჟოან ლაპორტა, "მესტალიაზე" გამართული შეხვედრის შემდეგ, კომენტარს აკეთებს.

ჩვენ გვჯერა, რომ ოთხივე დარჩენილი მატჩის მოგების შემთხვევაში, ლა ლიგის ჩემპიონის ტიტულს მოვიპოვებთ.

თითოეულმა ფეხბურთელმა კარგი თამაში ჩაატარა.

- მის სიტყვებს Marca ციტირებს.

გუშინ, "ბარსამ" სტუმრად, "მესტალიაზე", "ვალენსიას", ანგარიშით 3-2, სძლია.

კატალონიელებს ჩემპიონის სტატუსის მოსაპოვებლად, ოთხივე შეხვედრის მოგებასთან ერთად, "რეალის" ქულების, მინიმუმ, ერთხელ დაკარგვა სჭირდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 4 მაისი 2021 15:09
    0
    არა ლაპორტ გეშლება ძმა, რეალმა არ უნდა მოიგოს ოთხივე და აი მერე ამუშავდება ის სქემა ჩვენი ოთხი მოგების, თუ პირიქით ატლემ არ მოგვიგო.
    წევრი [?]
    #17 3 მაისი 2021 17:42
    0
    ციტატა: Iniesta_8
    მათემატიკა აშკარად არაა ლაპორტას ძლიერი მხარე თორემ მიხვდებოდა რომ რეალმა თუ ყველა თამაში მოიგო სწორედ ისინი გახდებიან ჩემპიონები.

    ლოგიკურად აქ ისაა ნათქვქმი რომ ოთხივე მატჩსაც მოიგებენ და ყველა კონკურენტიც დაკარგავს ქულას 🙃🙃 წაკითხულიდან აზრი ვერ გამოგაქვს კარგად მგონი
    ფანი [?]
    #16 3 მაისი 2021 14:16
    4
    მათემატიკა აშკარად არაა ლაპორტას ძლიერი მხარე თორემ მიხვდებოდა რომ რეალმა თუ ყველა თამაში მოიგო სწორედ ისინი გახდებიან ჩემპიონები.
    ფანი [?]
    #15 3 მაისი 2021 14:02
    3
    შანსიც არ გვაქვს წელს ჩემპიონობის, თუმცა კარგი ის არის რომ ხავი მოვა
    ფანი [?]
    #14 3 მაისი 2021 13:33
    3
    და კიდე რაც მთავარია არაფრის მომცემ თამაში ბილბაომ არ გაატანა ქულაც კი ატლეტიკოს და არ გაუშვა ლალიგის მოსაგებად წინ.. იცით როგორი კლუბია იბრძოლე და წაიღე თუ გჭირდება ქულები
    ფანი [?]
    #13 3 მაისი 2021 13:31
    9
    რეალის თამაშის გატეხვას ისე უცდიან ვითომ ბოლო ტურში ეიბართან მატჩშიც კი განაღდებული გვქონდეს მოგება ანდაც იქამდე სრულად უმოტივაციო სელტა ლევანტესთან :D
    ნეტა სევილია გახდეს ჩემპიონი და გავთავდები სიამოვნებისგან :)
    ფანი [?]
    #12 3 მაისი 2021 13:25
    2
    პროსტა ნახეთ რეალს რა თამაშები დარჩა:დ:დ იმედია სევილია მოიგებ დღეს იმიტომ რომ ფაქტიუტად ისიც საჩემპიონო რბოლაში ჩაერთო და რეალე გასვლაზე რომ მოუგოს და ბარსამ ატლეს ხო აზრზე ხართ რა შედეგები იქნება 4 ეულის:დ:დ
    მერე მეორე გრანადაც ბრძოლობს ევროსარბიელზე გასასვლელად ისევე როგორც ვილიარეალი და ბილბაო დაუწვება ეხლა რეალს??:დ:დ
    ფანი [?]
    #11 3 მაისი 2021 12:45
    10
    გილოცავთ მეგობრებო,
    ბარსას დარჩენილი 4 თამაშია:

    ტური 35
    08.05. ბარსელონა - ატლეტიკო
    09.05. რეალი - სევილია

    ტური 36
    12.05.ლევანტე - ბარსელონა
    13.05.ატლეტიკო -სოსიედადი
    14.05.გრანადა - რეალი

    ტური 37
    16.05. (თარიღი ჯერ დაუზუსტებელია)
    ატლეტიკი ბილბაო - რეალი
    ატლეტიკო - ოსასუნა
    ბარსელონა - სელტა ვიგო

    ტური 38
    23.05. (თარიღი ჯერ დაუზუსტებელია)
    ეიბარი - ბარსელონა
    ვალიადოლიდი - ატლეტიკო
    რეალი - ვილიარეალი

    იმედია ჩემპიონი ბარსა იქნება, წარმატებები!
    ფანი [?]
    #10 3 მაისი 2021 12:35
    4
    რეალმა თუ დარჩენილი ყველა მოიგო ვერც ვერაფერს გავხვდებით

    Coutinho14,
    უპირატესობის ცნება პირიქით არის ჩვენთან მგონი 😂😂😂😂
    ფანი [?]
    #9 3 მაისი 2021 12:29
    5
    რისი იმედი აქვს?რა გარანტია რომ კუმანი მართლა არაფერს მიქარავს?მე აღარ მჯერა მაგის პირადად.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 3 მაისი 2021 12:24
    5
    რეალი უეჭველი დაკარგავს ქულებს ისეთი კალენდარი აქვს,მთავარია ატლეტიკოს მოვუგოთ
    Culé [?]
    #7 3 მაისი 2021 12:22
    1
    ციტატა: Albicelecte
    ამისათვის ფრე მაინც უნდა დასრულებულიყო გრანადასთან
    თუ უხსენებელმა ყველა მოიგო, თანაბარი ქულებით და ურთიერთშეხვედრებით გახდება ჩემპიონი
    ესაა რეალ-ობა, სამწუხაროდ

    სევილია გრანადა ბილბაო და ვილიარეალი დარჩა რეალს სადღაც გატეხავს მაგრამ მთავარია კუმანმა არაფერი მიქაროს და ყველა თამაშში მაქსიმუმი გაიღონ ბიჭებმა
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #6 3 მაისი 2021 12:16
    2
    ამისათვის ფრე მაინც უნდა დასრულებულიყო გრანადასთან
    თუ უხსენებელმა ყველა მოიგო, თანაბარი ქულებით და ურთიერთშეხვედრებით გახდება ჩემპიონი
    ესაა რეალ-ობა, სამწუხაროდ
    Culé [?]
    #5 3 მაისი 2021 12:12
    1
    ციტატა: _OLD_
    ბიჯო რეალს სან მამესზე ხო დარჩა თამაში ბილბაოსთან თუ ვცდები

    რეალს რთული თამაშები დარჩა, სევილია გრანადა ბილბაო ვილიარეალი კალენდარში ასეა
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    ფანი [?]
    #4 3 მაისი 2021 12:10
    0
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 3 მაისი 2021 12:00
    6
    ჩვენ გვჯერა, რომ ოთხივე დარჩენილი მატჩის მოგების შემთხვევაში, ლა ლიგის ჩემპიონის ტიტულს მოვიპოვებთ.
    თითოეულმა ფეხბურთელმა კარგი თამაში ჩაატარა.
    ლაპორტა მე უფრო სერიოზული მეგონა, ჯერ ერთი რეალმაც რო ოთხივე მოიგოს? რას იტყვის მერე?
    მეორეც, რას ეძახის კარგ თამაშს? თითქოს ახლადგამოღვიძებულებივით რო დასეირნობდნენ ყველანი? მესიმაც კი პენალტი ისე დაარტყა, თითქოს რაღაცა დაავალეს და ამას არ უნდოდა, პროსტა მოიცილა ბურთი.
    არის გამოთქმა თვალები უელავდათო, აი ამათ გუშინ სუყველას თვალები დახუჭული ქონდათ. ან ეს გაუთავებელი პერეპასოვკა რა ჯანდაბა ისწავლეს? უგორებენ ერთმანეთს ორჯერ, სამჯერ, გადაეცი წინ რა. ყვირილი მინდოდა მომენტებში მანდეთ არა, ეგ ჩვენი კარია თქო. ამ სტეგენსაც აღარ შეუძლია ამდენი პასაობა. შეიძლება მეკარეს ორი მეტოქე აპრესინგებდეს და შენ ბურთს უბრუნებდე? ესენი ვინ არიან?
    წევრი [?]
    #2 3 მაისი 2021 11:57
    1
    ბიჯო რეალს სან მამესზე ხო დარჩა თამაში ბილბაოსთან თუ ვცდები
    ფანი [?]