ყველა დარტყმით გოლს გვიტანენ - კლემან ლანგლე

ყველა დარტყმით გოლს გვიტანენ - კლემან ლანგლე

კატალონიის "ბარსელონას" ფრანგი მცველი, კლემან ლანგლე "ვალენსიასთან" მოგების შემდეგ კომენტარს აკეთებს:

რაც "გრანადასთან" მოხდა, გუნდის ჩავარდნამ გამოიწვია. მსგავსი რამ სეზონის მიმდინარეობისას შეიძლება მოხდეს - ეს ძალიან მტკივნეულია, თუმცა ვცდილობთ, ყველაფერი გამოვასწოროთ.
ბოლო პერიოდში, ყოველი დარტყმა, რომელიც ჩვენი კარის მიმართულებით ხორციელდება, გოლით სრულდება, რაც უნდა გავაანალიზოთ. სიფხიზლე გვმართებს.
ყველაფერი გავაკეთეთ, რაც გვევალებოდა - მოვიგეთ. შემდეგი მატჩები ფინალებივით იქნება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 29 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #29 3 მაისი 2021 13:29
    3
    ციტატა: Clever liar
    უსაზიზღრესი მცველია არადა, ჯერ ამას ვერ ვიტან და მერე პესეჟეს :D

    ნეიმარში ორ კაცს ითხოვენ ხოდა ერთი ეს გავუგზავნოთ, ორ კურდღელს ერთდროულად დავიჭერთ.
    ფანი [?]
    #28 3 მაისი 2021 12:53
    6
    ეს ქლიბი თავის უმსგავსო და უაზრო თამაშზე რატომ არაფერს ამბობს?
    ეგ ზღაპრები მოუყევი ბებიაშენს!
    ფანი [?]
    #27 3 მაისი 2021 12:49
    3
    ციტატა: Albicelecte
    ეს ლენგლეა, მაგრამ გრანადასთან არ ყოფილა;
    ის მატჩი გაიყიდა და მაგისი ბრალი უფროა

    ეს მაგარი იცით 😂🤣 რაღა საჭიროა მატჩის შედეგის გაყიდვა.
    Culé [?]
    #26 3 მაისი 2021 12:38
    5
    ვალენსიასთან მატჩში პაულისტას გოლისას მე ვმეურვეობდი ნეტა ? კადისთან ბოლო წუთებზე თოხივით მე მოვიქნიე ფეხი და პენალტი ავიკიდე ? ასე რო გავყვე ვერ მოვრჩები მთელიდღე.
    Culé [?]
    #25 3 მაისი 2021 12:18
    2
    ეს ლენგლეა, მაგრამ გრანადასთან არ ყოფილა;
    ის მატჩი გაიყიდა და მაგისი ბრალი უფროა
    ფანი [?]
    #24 3 მაისი 2021 11:35
    2
    შენ ვის უნამიოკებ ბიჭო?
    Culé [?]
    #23 3 მაისი 2021 09:16
    3
    რატო მერე რატო 3 ცენტრალური მცველი გვყავს 2 ფლანგზე წესით გოლი არ უნდა გავუშვათ. მარა შენზე ჩემი მტერი დარჩეს.
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #22 3 მაისი 2021 06:35
    6
    ტყიბულის შახტიორის დონეც არაა ეს ჩემისა
    წევრი [?]
    #21 3 მაისი 2021 04:41
    3
    დედაშენი მაინც შეიცოდე ამდენს როგაგინებენ და წადი გუნდიდან დაასრულე საერთოდ კარიერა
    ფანი [?]
    #20 3 მაისი 2021 03:20
    3
    სირების დოღო რომ
    ხართ და უთავმოყვარეობი მაგიტომ ხდება ეგ ამბავი, ყველას გგონიათ რომ ბარსას დონე ხართ არადა სევილიას მერე მაგათ დონეს ვერ გადცდნენ
    ფანი [?]
    #19 3 მაისი 2021 02:39
    0
    ციტატა: ana anukii
    Nini,
    ლაპორტას ტვინი თუ აქვს შტეგენს არ დაკარგავს და ამ გასიებულთავიანმა ( შროიდერმა),ლანგლემ და კუმანმა დააყენონ ერთი ადგილი ურჩევიათ :)

    დიდი იმედი მაქვს რომ ხვდება ვინ არის გასაშვები და ვინ არა,მაგალითად ლენგლე,უმტიტი,პიანიჩი,ბრეითუეიტი,კოუტინიო,ფერნანდესი,ფირპო,იმედია ხვდება რომ დემბელეც გასაშვებია.
    Culé [?]
    #18 3 მაისი 2021 02:32
    1
    Nini,
    ლაპორტას ტვინი თუ აქვს შტეგენს არ დაკარგავს და ამ გასიებულთავიანმა ( შროიდერმა),ლანგლემ და კუმანმა დააყენონ ერთი ადგილი ურჩევიათ :)
    ფანი [?]
    #17 3 მაისი 2021 02:29
    0
    ციტატა: Marlboroo
    ტიპი რა ნაგლია შტეგენს ტენის ყველაფერს 😂😂😂

    ტვინზე სამკურნალოც laughing

    ციტატა: ana anukii
    ციტატა: Nini
    ana anukii,
    ეგეთი პირი უჩანს რომ გაიქცევა ნეტუს წასვლა უნდა და მეკარეც საძიებელი გაგვიხდება ჯერ დაცვის პრობლემა ვერ მოგვიგვარებია.

    ვიმედოვნოთ ვცდებით და გაახანგრძლივებს კონტრაქტს :)

    ძალიან დიდი იმედი მაქვს ეხლა ნამდვილად არ არის მეკარის წასვლის და დაკარგვის დრო,ჯერ ფინანსური კრიზისი,მერე ამდენი უვარგისი გუნდში და ახლა მეკარის თავსატეხიც თუ დაემატა ლაპორტას.
    Culé [?]
    #16 3 მაისი 2021 02:26
    0
    ციტატა: Nini
    ana anukii,
    ეგეთი პირი უჩანს რომ გაიქცევა ნეტუს წასვლა უნდა და მეკარეც საძიებელი გაგვიხდება ჯერ დაცვის პრობლემა ვერ მოგვიგვარებია.

    ვიმედოვნოთ ვცდებით და გაახანგრძლივებს კონტრაქტს :)
    ფანი [?]
    #15 3 მაისი 2021 02:24
    2
    ტიპი რა ნაგლია შტეგენს ტენის ყველაფერს 😂😂😂
    ფანი [?]
    #14 3 მაისი 2021 02:21
    0
    ana anukii,
    ეგეთი პირი უჩანს რომ გაიქცევა ნეტუს წასვლა უნდა და მეკარეც საძიებელი გაგვიხდება ჯერ დაცვის პრობლემა ვერ მოგვიგვარებია.
    Culé [?]
    #13 3 მაისი 2021 02:20
    1
    ეს ფირპო, უმტიტი,პიანიჩი,მატეუსი, კოუტინიო, ბრეიტვეიტი და დემბელე რო გავაგდოთ როგორმე და ნორმალური ფეხბურთელები მოიყვანონ ძაან კაი გუნდი დადგება რა.
    ფანი [?]
    #12 3 მაისი 2021 02:10
    5
    უსაზიზღრესი მცველია არადა, ჯერ ამას ვერ ვიტან და მერე პესეჟეს :D
    Culé [?]
    #11 3 მაისი 2021 02:06
    4
    ეს რომ კიდე ხმას იღებს. ყველანაირი ანტირეკორდი დაამყარა ავტოგოლები გინდა თუ აკიდებული პენალტები კიდე ნამიოკების ხასიათზე რომააა... ერთი მართალია ყოველი სტანდარტიდან გოლი გადის . ვერ იტან თამაშიდან ბარსას კარში? აიკიდე ჯარიმა დაარტყი ხელით ითამაშებს ლანგლე პენალტია დაარტყავ კუთხურს და ეგ ხომ მთლად უკეთესი ჩათვალე გოლი გატანილია :) საწყალი შტეგენი ამათ ხელში მესიზე ადრე ეგ არ გაიქცეს მეშინია სეზონის ბოლოს :)
    Culé [?]
    #10 3 მაისი 2021 02:03
    2
    ციტატა: Tsitsi
    აქ ვინმე გუნდიდან გასაგდები ხოარაა? ;დდდ შტეგენს უნამიოკებს, თუ?

    უმტიტისაც აწვდენს ხმას :დ გრანადასაც შესჩივლა რაღაცეები და მანდ უფრო წუხს თორე აქ კედელი იყო :დდ
    --------------------
    ნამდვილი ფეხბურთი აცელილია თანამედროვეობას, მარტივია გამოსაცნობად თუ რა უშლის ხელს ამას... სამწუხაროა...