დღეებს ვითვლი - არბელოას სურს, რომ მესიმ კარიერა ნაადრევად დაასრულოს

დღეებს ვითვლი - არბელოას სურს, რომ მესიმ კარიერა ნაადრევად დაასრულოს

მადრიდის "რეალის" ყოფილმა ფეხბურთელმა ალვარო არბელოამ El Chiringuito-სთან ლიონელ მესიზე ისაუბრა და ძალიან არასასიამოვნო კომენტარი გააკეთა.

"ბარსელონას" დიდი პატივს ვცემ, რადგან ის შესანიშნავი გუნდია, რომელსაც ლიონელ მესის სახით დიდებული მოთამაშე ჰყავს. ის ძალიან კარგი ფეხბურთელია, მაგრამ მისით სიამოვნებას ვერასდროს ვიღებდი. არ ვფიქრობ, რომ მესის თამაშით ოდესმე ვისიამოვნებ. იმედი მაქვს, ის კარიერას მალე დაასრულებს. დღეებს ვითვლი.

- აცხადებს არბელოა.

ერთ-ერთი მიზეზი, რომლის გამოც არბელოას უნდა, რომ მესიმ კარიერა დაასრულოს, ალბათ, ისაა, რომ არგენტინელმა "რეალს" ზიანი ძალიან ბევრჯერ მიაყენა. ლეომ მადრიდელთა წინააღმდეგ გამართულ 45 მატჩში 26 გოლი გაიტანა და 14 ასისტი გააკეთა. მათ შორისაა არაერთი ისტორიული მატჩი და დაუვიწყარი გოლი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    მომხმარებლებს, რომლებიც იმყოფებიან ჯგუფში სტუმარი, ამ მასალაზე კომენტარის დამატების უფლება არ აქვთ.
    წევრი [?]
    #19 3 მაისი 2021 13:00
    1
    ჩვეულებრივი მადრიდისტას მომენტია რა გიკვირთ? დავიჯერო რამოსის წასვლა არ გაგისწორდებათ?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 3 მაისი 2021 12:38
    0
    ყოველთვის გნიდა იყავი შე სულით ბო**
    შენი ცოლი მომიკითხე.
    Culé [?]
    #17 2 მაისი 2021 17:43
    1
    უკვე ძაან გაუგრძელდა კლასიკოში მშრალი სერია და დაასრულებს იმედია.ამხანაგურს აპირებენ ამერიკაშიო და იქნებ თხაროს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 2 მაისი 2021 12:57
    0
    აი ამ სურათზეც კი ჩანს მომენტი, როცა მაგრად გატანჯული ლეოს პირდაპირ სახეში ურტყავს უნამუსოდ.
    წევრი [?]
    #15 2 მაისი 2021 01:38
    2
    რა უნამუსო ტიპი 😂😂 აბა შენგან ვიღებდით სიამოვნებას ან რეალის გულშემატკივრებს კუთხის არბელოასგან სიამოვნება თუ ვინმეს მოუგია რეებს ბაზრობს ტიპი😂😂😂 ჩიხურაში უნდა ითამაშო ეს
    ფანი [?]
    #14 2 მაისი 2021 01:28
    4
    ციტატა: Diana
    მესის ბუცებსაც კი ბევრად მეტი ფასი აქვს ვიდრე შენ და შენს აზრს 😂😂😂😂

    +1
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 1 მაისი 2021 23:19
    5
    შე ნა****** შენ ჯინაზე კიდე დიდი ხანი ითამაშებს და კიდე ბევრჯერ ჩაახტება რეალს გლანდებში
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #12 1 მაისი 2021 21:35
    7
    ერთ ჩემს მეზობელს ასეთი ჰყავდა და მოუკვდა :)
    ფანი [?]
    #11 1 მაისი 2021 21:21
    4
    რა ბრიყვია
    ფანი [?]
    #10 1 მაისი 2021 20:53
    2
    Ნუ ეხა მესის ისე ყავს გამწარებული მესმის ეს ბოᲦმა საიდანაა 😂
    ფანი [?]
    #9 1 მაისი 2021 20:48
    2
    ციტატა: Joakim Brodén
    თუ იმას გავითვალისწინებთ, რო ყოველთვის თვითკმაყოფილი იდიოტი იყო, ალბათ ახლაც ფიქრობს, რო საუკუნის ინტერვიუ ჩაწერა
    ჯერ იმ ჟურნალისტს რა ვუთხარი, არბელოასთან ინტერვიუზე რო დროს დახარჯავს

    ჰაჰაჰა +1 :)) ჟურნალისტ არბელოამ ფეხბურთელ არბელოასთან ლიბერალ არბელოას რჩევით, რომ ყველას აქვს საკუთარი არბელოა აზრის არსებობის უფლება, ჩაწერა ინტერვიუ :)) ნუ გვარის ხაზის ბაზარია რა, სხვაგვარად წარმოუდგენელია..
    წევრი [?]
    #8 1 მაისი 2021 20:46
    7
    რა ნაბიჭვარი სულის გუნდიც იყო არის და იქნება რეალი , ისეთი ჰყავდათ ესეც , ტიპი მაგარი ნაბოზ&&ი იყო .
    ფანი [?]
    #7 1 მაისი 2021 20:42
    14
    მესის ბუცებსაც კი ბევრად მეტი ფასი აქვს ვიდრე შენ და შენს აზრს 😂😂😂😂
    გულშემატკივარი [?]
    #6 1 მაისი 2021 20:36
    5
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Joakim Brodén
    მესის წინააღმდეგ თამაში გაუპატიურებას ჰგავს, თუ არ გაუძალიანდები, შეიძლება შენც გესიამოვნოს...
    ანდაზაა ეგეთი

    ისე საინტერესოა, ამ ინტერვიუს რო წერდა მართლა ასეთი ნატანჯი სახე ქონდა თუ ბოროტულად ჩაიცინა ბოლოს, რა მაგრად ვთქვიო :D

    თუ იმას გავითვალისწინებთ, რო ყოველთვის თვითკმაყოფილი იდიოტი იყო, ალბათ ახლაც ფიქრობს, რო საუკუნის ინტერვიუ ჩაწერა
    ჯერ იმ ჟურნალისტს რა ვუთხარი, არბელოასთან ინტერვიუზე რო დროს დახარჯავს
    ფანი [?]
    #5 1 მაისი 2021 20:33
    5
    5:0-ის შემდეგ ფსიქოლოგიურად განადგურდა რა ქნას რა ამის ბრალია რო ლეა 😂😂😂
    --------------------
    NJR ❤
    ფანი [?]
    #4 1 მაისი 2021 20:31
    4
    ციტატა: Joakim Brodén
    მესის წინააღმდეგ თამაში გაუპატიურებას ჰგავს, თუ არ გაუძალიანდები, შეიძლება შენც გესიამოვნოს...
    ანდაზაა ეგეთი

    ისე საინტერესოა, ამ ინტერვიუს რო წერდა მართლა ასეთი ნატანჯი სახე ქონდა თუ ბოროტულად ჩაიცინა ბოლოს, რა მაგრად ვთქვიო :D
    გულშემატკივარი [?]
    #3 1 მაისი 2021 20:28
    2
    მესის წინააღმდეგ თამაში გაუპატიურებას ჰგავს, თუ არ გაუძალიანდები, შეიძლება შენც გესიამოვნოს...
    ანდაზაა ეგეთი
    ფანი [?]
    #2 1 მაისი 2021 20:27
    6
    საკუთარით რო იღებ, მაგიტომაც ხარ არბელოა და მაქსიმუმ მამაშენს სიამოვნებდეს შენი თამაში..
    გულშემატკივარი [?]
    #1 1 მაისი 2021 20:24
    3
    უი ეს რა უღმერთო ყავდა თავის პატროოონს, უუუჰ