ბარსელონა-გრანადა 1-2

ბარსელონა-გრანადა 1-2

  ბარსელონა (3-5-2) გრანადა (3-4-2-1)
ტერ შტეგენი, მინგესა, პიკე, უმტიტი, რობერტო, ბუსკეტსი, დე იონგი, მორიბა, ალბა, მესი, გრიზმანი ესკანდელი, პერესი, სანჩესი, დიასი, ფულკიე, ერერა, ეტეკი, კინი, ჩარისი, მაჩისი, სოლდადო
ნეტუ, ტენასი, დესტი, არაუხო, პიანიჩი, დემბელე, პუჩი, ლანგლე, პედრი, ტრინკაუ, ფირპო, დე ლა ფუენტე ანდორინია, ფაბრეგა, ბარსია, ფედე, გონალონი, მარინი, მოლინა, კინა, სორო
რონალდ კუმანი დიეგო მარტინესი
1-0 მესი 24, 1-1 მაჩისი 64, 1-2 მოლინა 79

მინგესა - დემბელე 72

მორიბა - პედრი 72

ბუსკეტსი - ტრინკაუ 81

სოლდადო - მოლინა 61

ეტეკი - გონალონი 61

მაჩისი - მარინი 76

ჩარისი - ფედე 86


სოლდადო 20, პერესი 43, სანჩესი 90, მარინი 90+4
კუმანი 66
კამპ ნოუ
პაბლო გონსალეს ფუერტესი
ბრეითუეიტი, ფერნანდესი, კოუტინიო, ფატი დუარტე, ლოსანო, მილია, ნევა, სილვა, ვალიეხო
სილქ სპორტ 1, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
81% ბურთის ფლობა 19%
16 დარტყმა 5
4 ზუსტი დარტყმა 2
872 პასი 184
91% პასის სიზუსტე 64%
0 გაფრთხილება 4
2 თამაშგარე 1
6 კუთხური 1
56 მოგებული ორთაბრძოლა 45

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 177 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #177 2 მაისი 2021 17:13
    0
    ყველას დიდი მადლობა, რას ერჩით დადეს ბიჭებმა თავი მინდორზე barca-7
    წევრი [?]
    #176 30 აპრილი 2021 20:59
    0
    დავიღალე რა ამათი წაგებებით
    Culé [?]
    #175 30 აპრილი 2021 00:44
    1
    ციტატა: me da barca
    თუ კუმანი დარჩა მომავალ სეზონშიც იგივე იქნება, მეორე სერია იქნება. ჰოლანდი კი არა თუ გინდა მბაპეც დაამატე, სანამ ეს იქნება ბარსაში არაფერი გამოვა. ერთი ნორმალური მწვრთნელი არ გვეღირსა ამის დედაც.

    არ უნდა დატოვოს ლაპორტამ არავითარ შემთხვევაში
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #174 30 აპრილი 2021 00:04
    3
    თუ კუმანი დარჩა მომავალ სეზონშიც იგივე იქნება, მეორე სერია იქნება. ჰოლანდი კი არა თუ გინდა მბაპეც დაამატე, სანამ ეს იქნება ბარსაში არაფერი გამოვა. ერთი ნორმალური მწვრთნელი არ გვეღირსა ამის დედაც.
    Culé [?]
    #173 29 აპრილი 2021 23:28
    2
    წელს რეალია ჩემპიონი, ძალიან არ მინდა უხსენებლის ტრიუმფი, მაგრამ მოგვიწევს ამის ნახვა scream scream rage
    ფანი [?]
    #172 29 აპრილი 2021 23:25
    2
    ციტატა: Alien messi
    აი ატლეტიკოსთან რო წააგონ რაც ძაან რეალირია და მაინც რო ჩემპიონობი გახდნენ რაც ასევე რეალურია აი ვინმეს გაგისწორდებათ ჩემპიონობა?

    რატომაც არა, მე მაგრად მიყვარს იუმორი, მარა ერთი სშინელი ჩვევა მაქვს, ვერაფრით ვიმახსოვრებ ანეგდოტებს, ხოდა ეგ ანეგდოტი ცხოვრებაში არასდროს დამავიწყდება სულ რო ალც ჰაიმერით მოვკვდე :D
    Culé [?]
    #171 29 აპრილი 2021 23:21
    0
    ვსიო კ ლუტჩემუო არ გაგიგიენ?:))))
    Culé [?]
    #170 29 აპრილი 2021 23:12
    1
    ჯერ " ბილბაო " მერე მეძროხე ეხლა რეგვენი ხისთავა rage თუმცა მანამდე ვინც იყო (ლუის ენრიკე) არც ის წყვეტდა მაშინ ვარსკვლავებს როგორც მწვრთნელი (ეხლა გაცილებით უკეთესია) მაგრამ მაშინ MSN თამაშობდა
    ფანი [?]
    #169 29 აპრილი 2021 23:12
    1
    აი ატლეტიკოსთან რო წააგონ რაც ძაან რეალირია და მაინც რო ჩემპიონობი გახდნენ რაც ასევე რეალურია აი ვინმეს გაგისწორდებათ ჩემპიონობა? ჯერ პირველ რიგში იმიტო ვარ ბარსას ფანი რო რეალს მოუგონ და არა ოსასუნას ნუ იმას აღარ ვამბობ რო ხან და ხან ოსასუნებსაც ვერ უგებენ ეს ****** ესენი ჯერ იმ გუნდის დედას ****** პედრის რო ათამაშებს ვაფშე გაპიარებული **** ტიპი ქუსლით პასი ქუსლით პასი თავის ნახევარზე ეგაა და ეგ წინ ვერ მიდის 18 წლის ახალგაზრდა ბიჭი და ბარსელონას მომავალად მიიჩნევენ🤦🏻‍♂️ ეხლა მბაპეც ტალანტია ჰალანდიც და პედრიც?! ვინც ორ პასს გადააბამს ყველა მაგარია აქ.

    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Diana
    ლოცვები გავაძლიეროთ რომ რეალმა , ატლეტიკომ და სევილიამ ყველა მატჩი წააგოს და ამათმა ფრე ითამაშონ , მოგებას ნუ მოვთხოვთ ახლა

    დაჩოქილმა და ცაში ხელაპყრობილმა ვილოცო თუ დასაშვებია წამოწოლილზეც ?

    🤣🤣🤣
    წევრი [?]
    #168 29 აპრილი 2021 23:10
    9
    მე გითხარით დრო მოვა მოგენატრებით.
    ფანი [?]
    #167 29 აპრილი 2021 23:09
    0
    Joakim Brodén,
    ცხვარს რას ვერჩით , აგერ გოათები გვყავს დაცვაში
    ფანი [?]
    #166 29 აპრილი 2021 23:08
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Diana
    Clever liar,
    ჯობს გავიჭირვოთ ცოტა

    ანუ? მითხარი პირდაპირ რაა საჭირო ნუ დამძაბე

    ჰმ, მემგონი ცხვარი უნდა დავკლათ
    ფანი [?]
    #165 29 აპრილი 2021 23:08
    1
    Clever liar,
    ღმერთებს შევწიროთ დემბელე , უმტიტი , ლენგლე
    ფანი [?]
    #164 29 აპრილი 2021 23:07
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Joakim Brodén
    ვალვერდე ისე მენატრება, ძილის წინ სულ მაგის სახე მიდგას ხოლმე თვალწინ..
    დილით კუმანი მიდგას, ოღონდ თვალწინ არა

    ჰაჰაჰაჰჰაა ჩაგეთვალა :DD

    ცუდ ხასიათზე ცოტა გავხალისდი laughing laughing
    ფანი [?]
    #163 29 აპრილი 2021 23:06
    0
    ციტატა: Diana
    Clever liar,
    ჯობს გავიჭირვოთ ცოტა

    ანუ? მითხარი პირდაპირ რაა საჭირო ნუ დამძაბე
    Culé [?]
    #162 29 აპრილი 2021 23:06
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Clever liar
    ზუსატად ასე ჩააჯვა ვალვერდემ ოქროს ლალიგის გადამწვეტ მატში და მას მერე ვერ ვიტანდი, მარა წყევლა ცოდნია მაგარი.. მე რო წავალ ასე უქნია ქვა ქვაზე არ დარჩენილა ბარსელონაშიო ხო თქვა და მართლა მასე აგვიხდა :D

    ვალვერდე ისე მენატრება, ძილის წინ სულ მაგის სახე მიდგას ხოლმე თვალწინ..
    დილით კუმანი მიდგას, ოღონდ თვალწინ არა

    რა პატარა კუმანი გქონია 😀😀😀 საღოლ არ მეგონა რამე თუ გამაცინებდა ახლა 😀😀
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გულშემატკივარი [?]
    #161 29 აპრილი 2021 23:06
    1
    sirebi
    ფანი [?]