ვილიარეალი-ბარსელონა 1-2 - ფეხბურთელების შეფასებები

ვილიარეალი-ბარსელონა 1-2 - ფეხბურთელების შეფასებები

ახლახან დასრულდა ესპანეთის ჩემპიონატის 32-ე ტურში "ბარსელონასა" და "ვილიარეალს" შორის გამართული მატჩი, რომელიც კატალონიელებმა სტუმრად ანტუან გრიზმანის დუბლის წყალობით 2-1 მოიგეს და მნიშვნელოვანი 3 ქულა მოიპოვეს.

წარმოგიდგენთ ფეხბურთელების შეფასებებს WhoScored-ის მიხედვით:

  • ტერ შტეგენი - 6.6
  • მინგესა - 7.2
  • პიკე - 6.8
  • ლანგლე - 7.0
  • დესტი - 6.1
  • ალბა - 7.5
  • ბუსკეტსი - 6.7
  • დე იონგი - 7.6
  • პედრი - 6.4
  • მესი - 6.8
  • გრიზმანი - 8.1
  • ს. რობერტო - 6.4
  • მორიბა - 6.3
  • დემბელე - 6.2
  • არაუხო - 6.5

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #16 26 აპრილი 2021 12:41
    0
    მნიშვნელოვანი თამაში მოვიგეთ.გრიზმანს წაადგა ვითომ დათმობილი პენალტი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 26 აპრილი 2021 12:10
    0
    არც პედრი და მითუმეტეს დე იონგს რა დაემართა? რა მომენტები მაზა. ესენი დასასვენებელია არიან და არც ლეოს აწყენდა დასვენება, ვერ იყო გუშინ ფორმაში, მოკლედ ძალიან დაფლეთილი თამაში გამოვიდა.
    [?]
    #14 26 აპრილი 2021 02:45
    1
    გრანადასთან პედრი სკამზე თუ არ დაჯდა კუმანს მწარედ მოვიკითხავ. ტიპი ვეღარ დადის, შენელებული კადრია ბოლო თამაშები, ანდრე გომეშია იმენა. დაასვენე ბავშვი შე იდიოტო. ეს პიანიჩი გამოიყენე რამეში ან პუჩი. გრანადასთან არის მაგის შანსი რო 2-3 კაცი დაასვენოს. მესი ფრენკი დისკვალიპიკაციის ზღვარზე არიან. ლეოს ტრავმა არ აქვს იმედია სცემეს დღეს. გრანადასთან 2-0 წავიყვანოთ უნდა, უსწრაფესად უნდა დავიწყოთ და ორ ან სამ ბურთიანზე ეგრევე დავასვენოთ ლეოც, ფრენკიც. ალბაც. ვალენსიასთან დიდი ბრძოლისთვის უნდა მოვემზადოთ
    ფანი [?]
    #13 25 აპრილი 2021 23:58
    0
    როგორც ჩანს, კუმანმა უარი თქვა სანახაობაზე და სეზონის გადამწყვეტ ფაზაში შედეგის შენარჩუნების ტაქტიკას მიმართავს, რაც აბსოლიტურად არ არის ბარსას სტი
    ლი და სადმე არ დავისაჯოთ.
    პედრის აქვს ძალიან მოკლებული ამ ბოლო დროს და გრიზმანი რომ გადმოწიოს მის ადგილზე ან
    5- 2 -3 -ით ვცადოთ?
    ფანი [?]
    #12 25 აპრილი 2021 22:09
    0
    გილოცავთ კულეებო!
    Culé [?]
    #11 25 აპრილი 2021 21:38
    0
    პედრი უბრალოდ ძალიან გადამწვარია, რადგან... ამ სეზონზე სანაკრებოების ჩათვლით 50 მატჩი ჩაატარა, რაც ცოტა ნამდვილად არაა და თანაც ჯერ სეზონი არ დასრულებულა, ჯერ 18 წლისაა და ამხელა დატვირთვა იოლი არაა, მით უმეტეს, რომ ყველა მატჩი საუკეთესოდ უნდა ჩაატაროს, ასეთია ფან-კლუბის ოტხოვნა და გრანდის კანონი, რადგან საუკეთესოდ ყოფნა მოდუნების უფლებას არ გაძლევს
    მორიბას რაც შეეხება, ასაკის ბრალია ნერბვიულობა, თუმცა ალბათ ეგეც დალაგდება
    პუჩის მაინც უნდა მიეცეს რაღაც დრო, თუნდაც პედრი-დე იონგის დასვენებისათვის
    Culé [?]
    #10 25 აპრილი 2021 20:50
    3
    მორიბა თავის დასამკვიდრებლად ზედმეტად ნერვიულობს და მაგის გამო მოსდის ის უაზრო შეცდომებიც, ხოლო პედრი დროა ჩამოაგდოს კუმანმა ღრუბლებიდან თორე არ გამოვა ასე არაფერი
    ფანი [?]
    #9 25 აპრილი 2021 20:47
    1
    Anano_Ch,
    ეს თამაში და გრანადასთან ♥♥♥
    გულშემატკივარი [?]
    #8 25 აპრილი 2021 20:25
    3
    თქვენი არ ვიცი და ეს ბოლო თამაშებია არც პედრი მომწონს და დიდად არც მორიბა, ვფიქრობ ერთი კარგი გამოცდილი შემტევი ნახევარმცველი პიანიჩისა და კოუტინიოს ჩასანაცვლებლად ყველაზე მეტად გვჭირდება ბუსკეცის ტვინით, სიზუსტით და დემბელეს სისწრაფით.
    რობერტო და ლენგლე წელსვე გასაყიდები არიან, დე იონგმა ალბათ ყველაზე ცუდი თამაში ჩაატარა, ალბაც ვერაა ხოდზე ეს თამაშებია.
    ისე რა უბედურებაა ნახევარი თამაშების ჩატარება, რა უბედურება ემართებათ მეორე ტაიმში
    Culé [?]
    #7 25 აპრილი 2021 20:21
    3
    არ გაგვიმართლა თორე მინიმუმ 1-3 უნდა ყოფილიყო ტაბლოზე :)
    Culé [?]
    #6 25 აპრილი 2021 20:19
    1
    მეორე ტიმი ჩავფლავდით!! მეტი შეიძლება. პედრი კი დაასვენოს უნდა სულ არ ჩანს უკვე!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    წევრი [?]
    #5 25 აპრილი 2021 20:17
    6
    აუ დეიონგს იმ ორიდან ერთი უეჭველი უნდა გაეტანა
    Culé [?]
    #4 25 აპრილი 2021 20:17
    10
    იიი 10 კაცით ვართ როცა გრიზმანი თამაშობს :(((((((((((((

    პედრი აღარ უნდა გამოიყვანოს საერთოდ მინიმუმ 2-3 თამაში
    გულშემატკივარი [?]
    #3 25 აპრილი 2021 20:17
    11
    რავი რაა რაც მთელი წელი არ გაუკეთებია გრიზომ ამ მატჩში გაგვიკეთა, უმნიშვნელოვანესი +3 ქულა და უდიდესი მადლობა. იცის ამ კაცმა საჩემოიონო თამაშებში გადამწყვეტი როლის მორგება, კლასი მაინც კლასია 🙌
    ფანი [?]