ვილიარეალი-ბარსელონა - შემადგენლობა ცნობილია

ვილიარეალი-ბარსელონა - შემადგენლობა ცნობილია

რონალდ კუმანმა დღეს "ვილიარეალთან" გასამართი მატჩის სასტარტო შემადგენლობა დაასახელა.

კითხვის ნიშნის ქვეშ რამდენიმე პოზიცია იყო: იქნებოდა თუ არა სასტარტოში ოსკარ მინგესა წინა მატჩში ინციდენტის შემდეგ; მარჯვენა ნახევარმცველი სერჟინიო დესტი იქნებოდა, თუ ისევ სერჟი რობერტო; გარისკავდა თუ არა კუმანი ახლადგამოჯანმრთელებული დემბელეს ძირითადში დაყენებას.

საბოლოოდ ისე მოხდა, რომ "ხეტაფესთან" მოგებული თამაშის შემდეგ შემადგენლობაში მხოლოდ ერთი ცვლილება ვიხილეთ - სერჟი რობერტოს ნაცვლად მოედანზე სერჟინიო დესტი იქნება.

"ბარსელონას" შემადგენლობა ასეთია: ტერ შტეგენი, მინგესა, პიკე, ლანგლე, დესტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, გრიზმანი.

თამაში 18 საათსა და 15 წუთზე დაიწყება. პირდაპირ რეპორტაჟს სილქ უნივერსალი და Silksport.ge წარმოგიდგენთ.

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 26 აპრილი 2021 12:49
    0
    ციტატა: Bakero
    ტერ შტეგენ უფრთხილდი სლენგლეს ! ეგ მოწინააღმდეგე გუნდშია ათნი ვთამაშობთ

    ენამ გიყივლა, ბურთი რო გადიოდა იქ სლენგლე უნდა ყოფილიყო, მაგრამ რატომღაც ალბა აღმოჩნდა და წაიქცა ამიტომაც ვერ შეუშალა ხელი.
    გულშემატკივარი [?]
    #13 25 აპრილი 2021 18:10
    0
    მიდი კუმან შენ იცი დამართე პედრის ფატისავით მოუშუშებელი ტრამვა 👍
    გულშემატკივარი [?]
    #12 25 აპრილი 2021 17:50
    3
    ათი ტურია შეეცით პედრის თვითონ და კუმანმა უკეთ იციან ითამაშოს თუ არა თქვენი თქმით კაი ხნის წინ უნდა მიეღო ტრავმა პედრის დაანებეთ თავი რა... :დ
    Culé [?]
    #11 25 აპრილი 2021 17:44
    1
    პედრი სანამ სულს არ დალევს სტადიონზე მანამდე არ დაასვენებს :)
    გულშემატკივარი [?]
    #10 25 აპრილი 2021 17:41
    4
    ლენგლე-არაუხო
    პედრი-მორიბა
    იდეალური იქნებოდა
    Culé [?]
    #9 25 აპრილი 2021 17:38
    0
    ციტატა: Diana
    Bakero,
    10-12 ზე ვთამაშობთ 😂😂😂

    პედრი სუნთქავს ჯერ ! კუმანმა და შროიდერმა ნახეს თამაშის წინ ასე რომ ათნი ვართ
    ფანი [?]
    #8 25 აპრილი 2021 17:34
    0
    Bakero,
    10-12 ზე ვთამაშობთ 😂😂😂
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 25 აპრილი 2021 17:26
    1
    ისევ პედრი დაასვენე ბიჭო დაასვენე დალშე კაი კამანდა ლენგლეს მაგივრად აარაუხო უნდა იყოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #6 25 აპრილი 2021 17:20
    1
    ვიგებთ დღეს ❤️💙
    Culé [?]
    #5 25 აპრილი 2021 17:17
    2
    ტერ შტეგენ უფრთხილდი სლენგლეს ! ეგ მოწინააღმდეგე გუნდშია ათნი ვთამაშობთ
    გულშემატკივარი [?]
    #4 25 აპრილი 2021 17:15
    1
    გაგვიჭირდება მაგრამ უნდა მოვიგოთ✊✊
    ფანი [?]
    #3 25 აპრილი 2021 17:14
    2
    პედრი ცუდ ფორმაშია , თბილისის ჰაერი არ მოუხდა დიდად

    სერიოზულად ძალიან კარგი შანსი გვაქვს 3 ქულით ჩამოვიტოვოთ რეალი და ატლეტიკო სადღაც ფეხს წამოკრავს , შანსებს გვაძლევენ და არ დაკარგონ ამ შტერებმა
    Culé [?]
    #2 25 აპრილი 2021 17:11
    1
    პედრი მეორე ტაიმში აღარ მანახოთ რაა მეცოდება უკვე ტიპი...
    არაუხო???
    პირველ ტაიმს ვიგებთ 2-0 და გადის პირველ რიგში პედრი!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #1 25 აპრილი 2021 17:06
    2
    პედრი დაესვენებინა 🙄🙄 ბოლო 10 თამაშია გამქრალია საერთოდ...

    იმედია ამ შანსს მაინც აღარ გავუშვებთ ხელიდან და მოვიგებთ!!! VAMOS 💥