ვილიარეალი-ბარსელონა 1-2

ვილიარეალი-ბარსელონა 1-2

  ვილიარეალი (4-4-2) ბარსელონა (3-5-2)
ასენხო, ფოიტი, ალბიოლი, ტორესი, ა. მორენო, ჩუკვუეზე, კაპუ, პარეხო, ტრიგეროსი, ხ. მორენო, ალკასერი ტერ შტეგენი, მინგესა, პიკე, ლანგლე, დესტი, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, გრიზმანი
რული, პედრასა, ბაკა, ბაენა, კოკლენი, კოსტა, ესტუპინიანი, გომესი, გასპარი, მორი, ნინიო, პინო ნეტუ, ტენასი, არაუხო, დემბელე, პუჩი, ტრინკაუ, ფერნანდესი, ს. რობერტო, უმტიტი, ფირპო, მორიბა
უნაი ემერი რონალდ კუმანი
1-0 ჩუკვუეზე 27, 1-1 გრიზმანი 28, 1-2 გრიზმანი 35

ალკასერი - კოკლენი 60

ა. მორენო - ესტუპინიანი 60

კაპუ - გომესი 77

ჩუკვუეზე - პინო 89

ალბიოლი - გასპარი 89

დესტი - ს. რობერტო 46

პედრი - მორიბა 64

გრიზმანი - დემბელე 80

ბუსკეტსი - არაუხო 88

ალბიოლი 66, ტორესი 74

გრიზმანი 50, ბუსკეტსი 82, მინგესა 90+3
ტრიგეროსი 65
სერამიკა
კარლოს დელ სერო გრანდე
იბორა ბრეითუეიტი, პიანიჩი, კოუტინიო, ფატი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
43% ბურთის ფლობა 57%
10 დარტყმა 15
4 ზუსტი დარტყმა 5
453 პასი 594
83% პასის სიზუსტე 89%
3 გაფრთხილება 3
1 თამაშგარე 6
6 კუთხური 1
44 მოგებული ორთაბრძოლა 53

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 157 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #157 26 აპრილი 2021 12:56
    1
    ციტატა: BlauGrana_DS
    გილოცავთ მეგობრებო,
    ბარსას დარჩენილი 6 თამაშია:

    29 აპრილი: ნოუ კამპზე გრანადასთან
    2 მაისი: გასვლა ვალენსიასთან,
    8 მაისი: ნოუ კამპზე ატლეტიკოსთან
    12 მაისი: გასვლა ლევანტესთან
    16 მაისი: ნოუ კამპზე სელტასთან
    23 მაისი: გასვლა ეიბართან

    ბარსა ჩეპიონ!

    იმედია ბასკეთში სტუმრობა, (ეიბართან) ჩემპიონის რანგში მოგვიწევს და საჩემპიონო დერეფანსაც მოგვიწყობენ. როგორც ხეტაფესთან.
    Culé [?]
    #156 25 აპრილი 2021 22:35
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: GelaD8
    Diana,
    რომელ ოქროს ხანაზე ლაპარაკობთ? 2006 ში? მიუხედავად რომ რონალდინიო პიკში იყო..რომ არა ვალდოს სეივები ანრიზე წავაგებდით მაგ ფინალს და ასეთი რამდენი გინდა? ერთადერთ სერიოზული იყო რეალთან დი მარიას მომენტი..მე გეუბნებით ტიპს ფინალი არ ჩაუგდია

    კაი ახლა ერთი ფინალი ქონდა 2009 ამდე მარტო, თასის ფინალები არ მახსოვს მარა ლიგაზე იმდენი ყლაპა რო რავიცი. ცუდი მეკარე იყოო არავინ ამბობს , პირიქით, კარგი იყო მაგრამ ქონდა რა ეს იდიოტური გამოხტომები. ისე ვალდესამდე მეკარეებს არ მოსწრებია აქ ბევრი თორე ეცოდენებოდათ ვალდესის ფასი:)))))))

    კი პინტოს ჯობდა როგორც მეკარეს laughing laughing laughing მაგრამ სამაგიეროდ ის (პინტო) კრივში იყო მაგარი laughing laughing laughing laughing

    ხო მარა მანამ არ გახსოვს რა დღეში ვიყავით? ბონანო და რუშთუ და კიდე ერთი გერმანელი რო იყო გვარი დამავიწყდა, მატარებელს რო შეუხტა და რო მოკვდა, მოკლედ ყოველ წელს ახალი მოყავდათ მარა ერთმანეთზე მკვდარი სუყველა. სუბის მერე ნორმალური მეკარე ის პორტუგალიელი რო იყო მაგის გვარიც დამავიწყდა:))))))) ეგა თორე მის მერე ვსიო:))))

    ვხუმრობ კაცო laughing laughing laughing ტერ შტეგენს რომ ვალდესს შეადარებ ერთი წაგებული თამაშის გამო laughing laughing თან იმ ვალდესთან რა გუნდი თამაშობდა ! ვინ ! და ეხლა ვინ თამაშობს ტერ შტეგენთან laughing laughing laughing თან დღეს კარშიც და გამოსვლაზე კარგი იყო გოლი რაც გავიდა დღეს ჩვენი დაცვის დამსახურება იყო confused

    ვიტორ ბაია იყო ეგ პორტუგალიელი და საკმაოდ ნორმალური მეკარეც იყო. ვაბშე რას ჭამთ ერთმანეთს? გუნდის ლეგენდაა ვალდესი მაგრამ მე საშუალო მეკარედ მიმაჩნია. ვიღაცა დეიძლება კასილიასზე უკეთესად თვლიდეს. რა პრობლემაა? გილოცავთ უმნიშვნელოვანეს 3 ქულას. ყველანი ვბალეშიკობთ ღამე ბასკებს👍

    რა შეგვატყვე ბიძიკო ერთმანეთს რომ ვჭამთ?
    Culé [?]
    #155 25 აპრილი 2021 22:35
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: GelaD8
    Diana,
    რომელ ოქროს ხანაზე ლაპარაკობთ? 2006 ში? მიუხედავად რომ რონალდინიო პიკში იყო..რომ არა ვალდოს სეივები ანრიზე წავაგებდით მაგ ფინალს და ასეთი რამდენი გინდა? ერთადერთ სერიოზული იყო რეალთან დი მარიას მომენტი..მე გეუბნებით ტიპს ფინალი არ ჩაუგდია

    კაი ახლა ერთი ფინალი ქონდა 2009 ამდე მარტო, თასის ფინალები არ მახსოვს მარა ლიგაზე იმდენი ყლაპა რო რავიცი. ცუდი მეკარე იყოო არავინ ამბობს , პირიქით, კარგი იყო მაგრამ ქონდა რა ეს იდიოტური გამოხტომები. ისე ვალდესამდე მეკარეებს არ მოსწრებია აქ ბევრი თორე ეცოდენებოდათ ვალდესის ფასი:)))))))

    კი პინტოს ჯობდა როგორც მეკარეს laughing laughing laughing მაგრამ სამაგიეროდ ის (პინტო) კრივში იყო მაგარი laughing laughing laughing laughing

    ხო მარა მანამ არ გახსოვს რა დღეში ვიყავით? ბონანო და რუშთუ და კიდე ერთი გერმანელი რო იყო გვარი დამავიწყდა, მატარებელს რო შეუხტა და რო მოკვდა, მოკლედ ყოველ წელს ახალი მოყავდათ მარა ერთმანეთზე მკვდარი სუყველა. სუბის მერე ნორმალური მეკარე ის პორტუგალიელი რო იყო მაგის გვარიც დამავიწყდა:))))))) ეგა თორე მის მერე ვსიო:))))

    ვხუმრობ კაცო laughing laughing laughing ტერ შტეგენს რომ ვალდესს შეადარებ ერთი წაგებული თამაშის გამო laughing laughing თან იმ ვალდესთან რა გუნდი თამაშობდა ! ვინ ! და ეხლა ვინ თამაშობს ტერ შტეგენთან laughing laughing laughing თან დღეს კარშიც და გამოსვლაზე კარგი იყო გოლი რაც გავიდა დღეს ჩვენი დაცვის დამსახურება იყო confused

    ვიტორ ბაია იყო ეგ პორტუგალიელი და საკმაოდ ნორმალური მეკარეც იყო. ვაბშე რას ჭამთ ერთმანეთს? გუნდის ლეგენდაა ვალდესი მაგრამ მე საშუალო მეკარედ მიმაჩნია. ვიღაცა დეიძლება კასილიასზე უკეთესად თვლიდეს. რა პრობლემაა? გილოცავთ უმნიშვნელოვანეს 3 ქულას. ყველანი ვბალეშიკობთ ღამე ბასკებს👍

    რა შეგვატყვე ბიძიკო ერთმანეთს რომ ვჭამთ?
    ფანი [?]
    #154 25 აპრილი 2021 21:02
    3
    გილოცავთ მეგობრებო,
    ბარსას დარჩენილი 6 თამაშია:

    29 აპრილი: ნოუ კამპზე გრანადასთან
    2 მაისი: გასვლა ვალენსიასთან,
    8 მაისი: ნოუ კამპზე ატლეტიკოსთან
    12 მაისი: გასვლა ლევანტესთან
    16 მაისი: ნოუ კამპზე სელტასთან
    23 მაისი: გასვლა ეიბართან

    ბარსა ჩეპიონ!
    წევრი [?]
    #153 25 აპრილი 2021 20:59
    1
    ციტატა: რივალდო-მესი
    პროვოკატორი თუ მიწოდე. ეგეთები შენსკენ მპიკითხე ( თუ არასწორედ მივიღე მაშინ ბოდიში) აი სუბიექტური კი ნაღდათ ვარ აბა ფეხბურთზე ობიექტური კამათი გაგიგია? 👍 პატივი ეცი მეგობარო სხვის აზრებს და ასე როცა იზავ სხვებისგანაც დაიმსახურებ იგივეა.სიტყვის თქმა ადვილია ძაან, შენს შემთხვევაში კლავიატურის კაკუნი. დამიჯერე შენთვისვე გახდება ცხოვრება უფრო პოზიტიური 🙂

    წალითხულს რო გაიაზრებ კარგად მერე დავჯდეთ რა თემაზეც გინდა ვისაუბროთ😘
    გულშემატკივარი [?]
    #152 25 აპრილი 2021 20:51
    2
    მოლედ:
    1. როგორც ყოველთვის,არანარი ტაქტიკური სიახლე. მტკიცებულებად ეს უვარგისი დესტი-დუსტი კმარა.
    2. კუილას(კუმანი) " მაღალი დონე" დონე დღესაც გამოჩნდა...სად იყვნენ ტრინკაუ-უმტიტი-პუჩი? პედრი მოედანზე უნდა მოკვდეს?!
    3. 10 კაციანმა " ვილეარეალმა" ბილო 20 წუთი შეჭამა ბარსა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #151 25 აპრილი 2021 20:50
    0
    ციტატა: რივალდო-მესი
    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: რივალდო-მესი
    შეეჩვიეთ კამათს ნორმალურ რეჟიმშ

    ტერშტეგენზე კამათი პროვოკატორს ან ძალიან სუბიექტურ ადამიანს თუ შეუძლია თავს რო გაბეზრებს ისეთს თან.😁ობლაკის ქათამი დედა ვატორე რეალთან ფინალში ყველა პენალზე ადგილზე დაწვა მართლა როგორ ადრიდ შტეგოს.ალისონის 1 სეზონა დედაც კიდე

    პროვოკატორი თუ მიწოდე. ეგეთები შენსკენ მპიკითხე ( თუ არასწორედ მივიღე მაშინ ბოდიში) აი სუბიექტური კი ნაღდათ ვარ აბა ფეხბურთზე ობიექტური კამათი გაგიგია? 👍 პატივი ეცი მეგობარო სხვის აზრებს და ასე როცა იზავ სხვებისგანაც დაიმსახურებ იგივეა.სიტყვის თქმა ადვილია ძაან, შენს შემთხვევაში კლავიატურის კაკუნი. დამიჯერე შენთვისვე გახდება ცხოვრება უფრო პოზიტიური 🙂

    ციტატა: GelaD8
    რივალდო-მესი,
    ხო მიდი კონკრეტული მატჩები ფინალენი და თუნდაც პლეიოფები სადაც დაუშვა შეცდომა და წავაგეთ მის გამო..და მერე მის გადარჩენილი თამაშები..ხო მიდი აბა მომწერე კონკრეტული მატჩები ოღონდ რიგითი არა 24 ტური ხეტაფესთან და რაღაც ამდაგვარი სადაც არაფერი არ წყდებოდა

    ხო მიდი მიდი ხო😂😂😂 გილოცავ მოგებას. ახლა წადი ხვალ სკოლაში ხარ წასასვლელი🤘👍

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Bakero
    რობერტო რაც შემოიყვანა მარჯვენა ფლანგი მოკვდა !

    მკვდარი შემოათრია და მოკვდებოდა აბა რა

    ეს თამაში კი მოვიგეთ მაგრამ რატომღაც გული მიგრძნობს წელს ჩაჯმულ ვალენსიასთან მაინც დავკარგავთ ქულებს ! ვალენსია რაც არ უნდა ცუდ ფორმაში იყოს ჩვენთან მაინც თავს იკლავს ყოველთვის !

    გასვლა გვაქვს მესტალიაზე? თუ სახლში?

    გასვლა
    გულშემატკივარი [?]
    #150 25 აპრილი 2021 20:36
    0
    ციტატა: DE PE FA
    ციტატა: რივალდო-მესი
    შეეჩვიეთ კამათს ნორმალურ რეჟიმშ

    ტერშტეგენზე კამათი პროვოკატორს ან ძალიან სუბიექტურ ადამიანს თუ შეუძლია თავს რო გაბეზრებს ისეთს თან.😁ობლაკის ქათამი დედა ვატორე რეალთან ფინალში ყველა პენალზე ადგილზე დაწვა მართლა როგორ ადრიდ შტეგოს.ალისონის 1 სეზონა დედაც კიდე

    პროვოკატორი თუ მიწოდე. ეგეთები შენსკენ მპიკითხე ( თუ არასწორედ მივიღე მაშინ ბოდიში) აი სუბიექტური კი ნაღდათ ვარ აბა ფეხბურთზე ობიექტური კამათი გაგიგია? 👍 პატივი ეცი მეგობარო სხვის აზრებს და ასე როცა იზავ სხვებისგანაც დაიმსახურებ იგივეა.სიტყვის თქმა ადვილია ძაან, შენს შემთხვევაში კლავიატურის კაკუნი. დამიჯერე შენთვისვე გახდება ცხოვრება უფრო პოზიტიური 🙂

    ციტატა: GelaD8
    რივალდო-მესი,
    ხო მიდი კონკრეტული მატჩები ფინალენი და თუნდაც პლეიოფები სადაც დაუშვა შეცდომა და წავაგეთ მის გამო..და მერე მის გადარჩენილი თამაშები..ხო მიდი აბა მომწერე კონკრეტული მატჩები ოღონდ რიგითი არა 24 ტური ხეტაფესთან და რაღაც ამდაგვარი სადაც არაფერი არ წყდებოდა

    ხო მიდი მიდი ხო😂😂😂 გილოცავ მოგებას. ახლა წადი ხვალ სკოლაში ხარ წასასვლელი🤘👍

    ციტატა: Bakero
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Bakero
    რობერტო რაც შემოიყვანა მარჯვენა ფლანგი მოკვდა !

    მკვდარი შემოათრია და მოკვდებოდა აბა რა

    ეს თამაში კი მოვიგეთ მაგრამ რატომღაც გული მიგრძნობს წელს ჩაჯმულ ვალენსიასთან მაინც დავკარგავთ ქულებს ! ვალენსია რაც არ უნდა ცუდ ფორმაში იყოს ჩვენთან მაინც თავს იკლავს ყოველთვის !

    გასვლა გვაქვს მესტალიაზე? თუ სახლში?
    ფანი [?]
    #149 25 აპრილი 2021 20:19
    1
    მთავარია მოვიგეთ რაც ძალიან კარგია აი დემბელე დედას @ევეცი და პლიუს დავაყოლე მის გამკეთებელსაც ესეთი @ლე როგორ გააკეთა რაღაცა სასწაული მოვლენაა
    გულშემატკივარი [?]
    #148 25 აპრილი 2021 20:16
    2
    ციტატა: rivaldo80
    კაცი დავბერდი ესეთი არადეკვატური ფეხბურთელი ბარსას არ ყოლიაა დემბელეე რა მოვლენაა 😂😂😂😂😂

    😂😂😂 პროსტა ძაან მაინტერესებს კლოპის ხელში რას იზავს. ნეტა მართლა იყიდოს ლივერპულმა ერთი 60 მილიონად. ჩვენთვისაც კარგია და დემბოსთვისაც. აქ ისეთი სახელი დაიმკვიდრა ( თავისივე ბრალია) არა მგონია რამე ეშველოს ჩვენთან.
    Culé [?]
    #147 25 აპრილი 2021 20:15
    0
    ციტატა: me da barca
    ციტატა: Bakero
    რობერტო რაც შემოიყვანა მარჯვენა ფლანგი მოკვდა !

    მკვდარი შემოათრია და მოკვდებოდა აბა რა

    ეს თამაში კი მოვიგეთ მაგრამ რატომღაც გული მიგრძნობს წელს ჩაჯმულ ვალენსიასთან მაინც დავკარგავთ ქულებს ! ვალენსია რაც არ უნდა ცუდ ფორმაში იყოს ჩვენთან მაინც თავს იკლავს ყოველთვის !
    Culé [?]
    #146 25 აპრილი 2021 20:14
    2
    რთული თამაში მოვიგეთ გილოცავთ +3 ჩვენია❤️
    გულშემატკივარი [?]
    #145 25 აპრილი 2021 20:14
    1
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: GelaD8
    Diana,
    რომელ ოქროს ხანაზე ლაპარაკობთ? 2006 ში? მიუხედავად რომ რონალდინიო პიკში იყო..რომ არა ვალდოს სეივები ანრიზე წავაგებდით მაგ ფინალს და ასეთი რამდენი გინდა? ერთადერთ სერიოზული იყო რეალთან დი მარიას მომენტი..მე გეუბნებით ტიპს ფინალი არ ჩაუგდია

    კაი ახლა ერთი ფინალი ქონდა 2009 ამდე მარტო, თასის ფინალები არ მახსოვს მარა ლიგაზე იმდენი ყლაპა რო რავიცი. ცუდი მეკარე იყოო არავინ ამბობს , პირიქით, კარგი იყო მაგრამ ქონდა რა ეს იდიოტური გამოხტომები. ისე ვალდესამდე მეკარეებს არ მოსწრებია აქ ბევრი თორე ეცოდენებოდათ ვალდესის ფასი:)))))))

    კი პინტოს ჯობდა როგორც მეკარეს laughing laughing laughing მაგრამ სამაგიეროდ ის (პინტო) კრივში იყო მაგარი laughing laughing laughing laughing

    ხო მარა მანამ არ გახსოვს რა დღეში ვიყავით? ბონანო და რუშთუ და კიდე ერთი გერმანელი რო იყო გვარი დამავიწყდა, მატარებელს რო შეუხტა და რო მოკვდა, მოკლედ ყოველ წელს ახალი მოყავდათ მარა ერთმანეთზე მკვდარი სუყველა. სუბის მერე ნორმალური მეკარე ის პორტუგალიელი რო იყო მაგის გვარიც დამავიწყდა:))))))) ეგა თორე მის მერე ვსიო:))))

    ვხუმრობ კაცო laughing laughing laughing ტერ შტეგენს რომ ვალდესს შეადარებ ერთი წაგებული თამაშის გამო laughing laughing თან იმ ვალდესთან რა გუნდი თამაშობდა ! ვინ ! და ეხლა ვინ თამაშობს ტერ შტეგენთან laughing laughing laughing თან დღეს კარშიც და გამოსვლაზე კარგი იყო გოლი რაც გავიდა დღეს ჩვენი დაცვის დამსახურება იყო confused

    ვიტორ ბაია იყო ეგ პორტუგალიელი და საკმაოდ ნორმალური მეკარეც იყო. ვაბშე რას ჭამთ ერთმანეთს? გუნდის ლეგენდაა ვალდესი მაგრამ მე საშუალო მეკარედ მიმაჩნია. ვიღაცა დეიძლება კასილიასზე უკეთესად თვლიდეს. რა პრობლემაა? გილოცავთ უმნიშვნელოვანეს 3 ქულას. ყველანი ვბალეშიკობთ ღამე ბასკებს👍
    ფანი [?]
    #144 25 აპრილი 2021 20:12
    0
    BEQA BARCA,
    დღეს ეს მართლა ცუდი მეორე ტაიმი ქონდათ , დე იონგს განსაკუთრებით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #143 25 აპრილი 2021 20:11
    0
    ციტატა: Bakero
    რობერტო რაც შემოიყვანა მარჯვენა ფლანგი მოკვდა !

    მკვდარი შემოათრია და მოკვდებოდა აბა რა
    Culé [?]
    #142 25 აპრილი 2021 20:11
    0
    ციტატა: basa7
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: basa7
    ციტატა: GelaD8
    Diana,
    რომელ ოქროს ხანაზე ლაპარაკობთ? 2006 ში? მიუხედავად რომ რონალდინიო პიკში იყო..რომ არა ვალდოს სეივები ანრიზე წავაგებდით მაგ ფინალს და ასეთი რამდენი გინდა? ერთადერთ სერიოზული იყო რეალთან დი მარიას მომენტი..მე გეუბნებით ტიპს ფინალი არ ჩაუგდია

    კაი ახლა ერთი ფინალი ქონდა 2009 ამდე მარტო, თასის ფინალები არ მახსოვს მარა ლიგაზე იმდენი ყლაპა რო რავიცი. ცუდი მეკარე იყოო არავინ ამბობს , პირიქით, კარგი იყო მაგრამ ქონდა რა ეს იდიოტური გამოხტომები. ისე ვალდესამდე მეკარეებს არ მოსწრებია აქ ბევრი თორე ეცოდენებოდათ ვალდესის ფასი:)))))))

    კი პინტოს ჯობდა როგორც მეკარეს laughing laughing laughing მაგრამ სამაგიეროდ ის (პინტო) კრივში იყო მაგარი laughing laughing laughing laughing

    ხო მარა მანამ არ გახსოვს რა დღეში ვიყავით? ბონანო და რუშთუ და კიდე ერთი გერმანელი რო იყო გვარი დამავიწყდა, მატარებელს რო შეუხტა და რო მოკვდა, მოკლედ ყოველ წელს ახალი მოყავდათ მარა ერთმანეთზე მკვდარი სუყველა. სუბის მერე ნორმალური მეკარე ის პორტუგალიელი რო იყო მაგის გვარიც დამავიწყდა:))))))) ეგა თორე მის მერე ვსიო:))))

    ვხუმრობ კაცო laughing laughing laughing ტერ შტეგენს რომ ვალდესს შეადარებ ერთი წაგებული თამაშის გამო laughing laughing თან იმ ვალდესთან რა გუნდი თამაშობდა ! ვინ ! და ეხლა ვინ თამაშობს ტერ შტეგენთან laughing laughing laughing თან დღეს კარშიც და გამოსვლაზე კარგი იყო გოლი რაც გავიდა დღეს ჩვენი დაცვის დამსახურება იყო confused
    წევრი [?]
    #141 25 აპრილი 2021 20:09
    3
    მესიზე ბოლოს არ იყო ვაზარი? 🤣🤣🤣
    ფანი [?]
    #140 25 აპრილი 2021 20:09
    0
    GelaD8,
    კარგია არც მე არ დამიკნინებია ვალდესი საერთოდ 🙂
    Culé [?]
    #139 25 აპრილი 2021 20:08
    0
    დასრულდა.... მეორე ტაიმი ვაფშე არ მომეწონა!!! სულ ესეა ორიდან ერთ ტაიმს ვგლეჯთ მეორეში ვვარდებით!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #138 25 აპრილი 2021 20:08
    2
    ციტატა: GelaD8
    Diana,
    ძალიან სუსტია ფსიქოლოგიურად დააკვირდით ძალიან გთხოვთ რაა..ყოველ ქამბექებში სადაც ბარსამ წააგო რეები აკეთა ტიპმა კარგით რაა

    შტეგენია ფსიქოლოგიურად სუსტი?