უნაი ემერი: ასეთი კარგი "ბარსა" დიდი ხანია არ მინახავს

უნაი ემერი: ასეთი კარგი "ბარსა" დიდი ხანია არ მინახავს

"ვილიარეალის" მთავარმა მწვრთნელმა, უნაი ემერიმ, მატჩისწინა პრესკონფერენციაზე "ბარსელონა" შეაფასა და მიმდინარე სეზონში მოწინააღმდეგის პროგრესს ხაზი გაუსვა.

"ასეთი კარგი "ბარსა" ბურთით თუ უბურთოდ დიდი ხანია არ მინახავს. მათ დიდებული მოთამაშეები ჰყავთ, ფეხბურთელები, რომელთაც ყველაფერი შეუძლიათ."

-ემერის სიტყვებს MD ციტირებს.

ესპანელ სპეციალისტს "ბლაუგრანას" წინააღმდეგ კატასტროფული სტატისტიკა აქვს. 26 შეხვედრიდან მის გუნდებს მხოლოდ 2-ჯერ აქვთ გამარჯვება მოპოვებული. 18-ჯერ დამარცხდნენ და 6 შემთხვევაში ფრე დაფიქსირდა.

ის ორი გამარჯვება ემერის "სევილიასა" და პსჟ-ში მუშაობის პერიოდში აქვს მოპოვებული.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 25 აპრილი 2021 13:43
    0
    "ასეთი კარგი "ბარსა" ბურთით თუ უბურთოდ დიდი ხანია არ მინახავს.
    ეს პსჟ-ს ბარსელონაში არ ჩამოყვა, საპასუხო შეხვედრაში?
    ფანი [?]
    #8 25 აპრილი 2021 03:22
    2
    ამას მგონი 6-1 ის მერე ბარსას თამაში აღარ უნახავს 😂😂😂😂 ნუ მაგის მერე მართლა ყველაზე კარგ ფორმაში ეხლა არიან. მარა რაღაც მაინც აკლიათ პრინციპში ყველა თამაშს 10 კაცით ვიწყებთ და მოწონააღდმეგე გუნდი 12 კაცით და ესე იქნება სანამ ლენგლე გვეყოლება...
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 25 აპრილი 2021 02:06
    1
    ეს თუ კარგი ბარსაა მაშინ კარგი ბარსა რაღაა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 25 აპრილი 2021 01:18
    0
    ეს ღადაობს თუ დაგვცინის.
    ფანი [?]
    #5 25 აპრილი 2021 01:04
    3
    ბეტისმა გამახარააააააააააააააააააააააააააააააააააააა
    [?]
    #4 25 აპრილი 2021 00:51
    1
    ციტატა: cezo45
    ახლა მაგარი ღადაობა იქნება ვილიარეალმა რო არსენალი გააგდოს ევროპა ლიგიდნა 🤣🤣 ბარსასთან იმედია დაასვ ნებს ტავის ლიდერებს ჩვენთვისაც კარგი იქნება და არსენალთანაც მეტი შანსი ექნება bowtie

    ბარსასთან 3 ქულა რას აძლევთ რო? ევროპა ლიგა კიდე ლიგის შანსია. თან ემერის ძველი ანგარიშები აქ არსენალთან. მორენო დაასვენოს და ჩუკუვეზეც. მარა წელს იმდენმა გუნმდა გაიუმჯობესა სტატისტიკა ბარსასთან ესენიც ეგრე იზამენ. თავს გაიგიჟებენ. მძიმე თამაში გველის.
    Culé [?]
    #3 24 აპრილი 2021 23:53
    0
    ციტატა: Giovanni
    ეს რადიოში უყურებს მგონი თამაშებს😂😂😂

    smile
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 24 აპრილი 2021 23:49
    2
    ახლა მაგარი ღადაობა იქნება ვილიარეალმა რო არსენალი გააგდოს ევროპა ლიგიდნა 🤣🤣 ბარსასთან იმედია დაასვ ნებს ტავის ლიდერებს ჩვენთვისაც კარგი იქნება და არსენალთანაც მეტი შანსი ექნება bowtie
    გულშემატკივარი [?]
    #1 24 აპრილი 2021 23:48
    3
    ნამდვილად !
    მგონი რეალი კიდე აპირებს 2 ქულის დაკარგვას 🤣 პირველი ტაიმი 0-0