ბარსელონა-ხეტაფე 5-2

ბარსელონა-ხეტაფე 5-2

  ბარსელონა (3-5-2) ხეტაფე (4-4-2)
ტერ შტეგენი, მინგესა, პიკე, ლანგლე, ს. რობერტო, ალბა, ბუსკეტსი, დე იონგი, პედრი, მესი, გრიზმანი სორია, იგლესიასი, დაკონამი, ჩაკლა, ჩემა, სუარესი, მაქსიმოვიჩი, ალენია, კუკურელია, კუბო, ანხელი
პენია, ტენასი, არაუხო, დე ლა ფუენტე, დესტი, მორიბა, პიანიჩი, პუჩი, ტრინკაუ, უმტიტი, ფერნანდესი, ფირპო იენასი, აბდულაი, აკურუგუ, არამბარი, ეჩეიტა, ხოსეტე, მატა, ნიანგი, პორტილიო, პოვედა, ტიმორი, უნალი
რონალდ კუმანი ხოსე ბორდალასი
1-0 მესი 8, 1-1 ლანგლე 12 (ს.კ.), 2-1 ჩაკლა 28 (ს.კ.), 3-1 მესი 34, 3-2 უნალი 69, 4-2 არაუხო 87, 5-2 გრიზმანი 90+3

ლანგლე - მორიბა 46

პიკე - არაუხო 46

ს. რობერტო - ტრინკაუ 64

მინგესა - უმტიტი 75

კუკურელია - აკურუგუ 46

ალენია - აბდულაი 46

მაქსიმოვიჩი - არამბარი 46

ანხელი - უნალი 63

ჩემა - ხოსეტე 76

ლანგლე 6, არაუხო 69  
კამპ ნოუ
ხორხე ფიგუეროა ვასკესი
დემბელე, ბრეითუეიტი, კოუტინიო, ფატი, ნეტუ კაბაკო, კუჩო, ნიომი
სილქ უნივერსალი, Silksport.ge, SporTV.ws


სტატისტიკა
80% ბურთის ფლობა 20%
9 დარტყმა 5
6 ზუსტი დარტყმა 1
936 პასი 219
91% პასის სიზუსტე 66%
2 გაფრთხილება 0
1 თამაშგარე 1
3 კუთხური 1
62 მოგებული ორთაბრძოლა 41

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 202 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #202 23 აპრილი 2021 14:07
    0
    ციტატა: Leo21
    Მემგონი მინგესაზე იმიტო გადაირიაა რომ შეტევაში წავიდაა წინნ და უკან არ დარჩაა

    ამაზე უყვირა, მაგრამ მინგესამ ხელი აუქნია, ალბათ მე ვიციო, და აი ამაზე გაგიჟდა კუმანი, როგორ შემეპასუხაო.

    ისე მარტო მე მომეჩვენა, რომ ხეტაფეს ფეხბურთელებს მსაჯი ყველაფრის უფლებას აძლევდა? ერთი ყვითელი არ ეკუთვნოდათ ამდენ უხეშობაზე?
    Culé [?]
    #201 23 აპრილი 2021 03:22
    0
    ციტატა: ana anukii
    ციტატა: Nini
    მომეჩვენა თუ მინგესა გაიყვანა და უმტიტი შემოიყვანა?

    არ მოგეჩვენა... რატო გაიყვანა ძაან მაინტერესებს მესმის არაუხო გაეყვანა ეგრევე მარა მინგესამ რა გააკეთა ასეთი😁

    ვერ გავიგე ვერც მე რასაც ლენგლე აშავებს იმააზე კარგად ხუჭავს თვალს კუმანი და ეგ არაა თურმე გასაბრაზებელი.90 წუთი რისთვისაა საერთოდ მოედანზე ან პენალტი უნდა აიკიდოს ან ჯარიმა, ან ავტოგოლები გაიტანოს და რეკორდი დაამყაროს.აი ეგაა მაგის საქმე. 21 წლის ბიჭმა შეცდომა დაუშვა გამოუცდელია ჯერ და ამოხტა ტანსაცმლიდან.

    ციტატა: M10 S9 D11
    საერთო ჯამში კარგი თამაში იყო პროსტა ამ კუმანმა რა იცირკაჩა რა ცვლილებები გააკეთა ვერ დავამუღამე

    მაგის დასამუღამებლად დიდი დრო ან მთელი ცხოვრება დაგვჭირდება ყველას მაგრამ შეიძლება ვერც მოვასწროთ თუ გაუშვებენ მწვრთნელობიდან და ეგ აღარც დაგვჭირდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #200 23 აპრილი 2021 02:20
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Giovanni
    ციტატა: goutsaevi
    იმიტომ მოვიგეთ რომ ძალიან სუსტ გუნდს ვეთამაშეთ და რეალურად არაფრის იმედი არ გვქონდეს ამ წელს და მომავლისთვის იმედია ლაპორტამ იცის რაც უნდა ქნას და გამოასწორებს გუნდს.

    ამ ძალიან სუსტ გუნდს რეალმა ვერ მოუგო ისე ცნობისთვის 😂

    მოიცა, ხეტაფეს არ ეთამაშა წინა ტურში პირველივე ტაიმში რო 3-0 გადაურბინა გასვლაზე მეოთხედი გუნდით? თუ მე მეშლება

    ხეტაფე-რეალი 0:0
    3:0 გუშინ იყო კადისთან
    ფანი [?]
    #199 23 აპრილი 2021 02:16
    4
    Კუმანი დᲦეს მაგარი აᲭრილი იყო
    Მინგესა კიარა მე ᲨემეᲨინდა მისი 😀
    წევრი [?]
    #198 23 აპრილი 2021 02:15
    1
    ტრინაომ წააგო პოზიციურად კუბოსთან და ეჯიკავებოდა. მინგესა უნდა მისულიყო კუბოსთან და არ მიეცა ბურთის დამუშავების საშუალება(რასაც პიკე აკეთებდა ბილბაოსთან), ეს კიდე იდგა და უყურებდა... ამიტო მიეჯვა
    გულშემატკივარი [?]
    #197 23 აპრილი 2021 02:08
    1
    ალბას ფლანგი უჩვეულოდ პასიური იყო მეორე ტაიმში. რობერტოსგან მეტს რას უნდა ელოდე მაგრამ ტრინკაუ ხოა გარემარბი და მთელი ტაიმი კაცი არ მოუტყუებია კიარადა არც უცდია მოტყუება ისევ მესის საკეთებელია შეტევაში ყველაფერი
    Culé [?]
    #196 23 აპრილი 2021 02:07
    10
    ვნახე , პასი რომ გაუკეთა მესის, წამოყვა შეტევას , უკან დატოვა კაცი, მორიბა იქცე იყო მარა კუმანი უყვიროდა დარჩიო ეს გაჩერდა და ხელების შლა დაიწყო ცენტრში , მორიბაზე ანიშნებდა მას დავუტოვეო ... კარგიაა ჭკუას ისწავლის ... +5 კუმანს ჩემგან

    ბევრი ფოტო ვნახე , ანუ რობერტოს ნაცვლად ხო ტრინკაო შემოვიდა ,რომელიც შეტევაში იყო და ესეც გაყვა 🤣 2 კაცი უკან დაუტოვა მორიბას 🤣🤣 არაუშავს გამოცდილებაა
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    გულშემატკივარი [?]
    #195 23 აპრილი 2021 02:01
    4
    ციტატა: gurgenidze
    200 კომი იწერება მატჩის დროს.. რადრო იყო ათასი ისე იწერებოდა ვითომ არაფერი.

    კი მარა თამაშსაც გააჩნია. გეთანხმები ადრე უფრო აქტიური იყო ხალხი აქ, მაგრამ მაინც ბარსა ხეტაფე არაა ისეთი მატჩი რო ბევრმა დაწეროს კომენტარი.
    --------------------
    ბარსა კი არა ჩასვრაა უკვე ეს ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #194 23 აპრილი 2021 02:00
    0
    https://www.facebook.com/www.barcamania.ge/posts/848195655736245
    ფანი [?]
    #193 23 აპრილი 2021 02:00
    1
    Nikabedinadze,
    რეალთან ქონდა ყველაზე ცუდი
    ფანი [?]
    #192 23 აპრილი 2021 01:58
    1
    ჩვენი საყვარელი ანგარიშით ვიგებთ თამაშებს მოკლედ ხშირად 5:2 😁😁😁
    წევრი [?]
    #191 23 აპრილი 2021 01:57
    5
    პედრის მემგონი ყველაზე ცუდი თამაში ქონდა ბარსაში
    წევრი [?]
    #190 23 აპრილი 2021 01:56
    2
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Giovanni
    ციტატა: goutsaevi
    იმიტომ მოვიგეთ რომ ძალიან სუსტ გუნდს ვეთამაშეთ და რეალურად არაფრის იმედი არ გვქონდეს ამ წელს და მომავლისთვის იმედია ლაპორტამ იცის რაც უნდა ქნას და გამოასწორებს გუნდს.

    ამ ძალიან სუსტ გუნდს რეალმა ვერ მოუგო ისე ცნობისთვის 😂

    მოიცა, ხეტაფეს არ ეთამაშა წინა ტურში პირველივე ტაიმში რო 3-0 გადაურბინა გასვლაზე მეოთხედი გუნდით? თუ მე მეშლება


    ხეტაფესთან 0-0 ითამაშა წინა კვირას რეალმა, გეშლება, კადისი იყო ეგ გუშინდელი თამაში
    ფანი [?]
    #189 23 აპრილი 2021 01:56
    1
    მინგესა ცდება პოცოციურად სულ არა ეგ ახალი ამბავი რაც დავალა ვერ შეუსრულა იგივეა პედრიზე აქვს თავისი ადგილო და ამოცანა.მარტივია როგორც ჩვენ გვინდა ეგრე არ იქნება...მაგიტომ არ მომწონს კუმანი ჯიუტი კაცია
    Culé [?]
    #188 23 აპრილი 2021 01:56
    4
    მოვიგეთ მადლობა მესი ! .....კუმან შენ მაინც ხისთავიანი რეგვენი ხარ
    ფანი [?]
    #187 23 აპრილი 2021 01:55
    3
    ვაბშე რატომ უნდა გვენერვიულა, ხეტაფეს 1 დარტყმა ქონდა კარში და 2 გაგვიტანეს. დაცვა ძაან სუსტია რა. მარტო ცენტრალური მცველებიდან 3 კაცია გასაშვები.
    გულშემატკივარი [?]
    #186 23 აპრილი 2021 01:55
    6
    Მემგონი მინგესაზე იმიტო გადაირიაა რომ შეტევაში წავიდაა წინნ და უკან არ დარჩაა
    ფანი [?]
    #185 23 აპრილი 2021 01:55
    1
    ციტატა: Giovanni
    ციტატა: goutsaevi
    იმიტომ მოვიგეთ რომ ძალიან სუსტ გუნდს ვეთამაშეთ და რეალურად არაფრის იმედი არ გვქონდეს ამ წელს და მომავლისთვის იმედია ლაპორტამ იცის რაც უნდა ქნას და გამოასწორებს გუნდს.

    ამ ძალიან სუსტ გუნდს რეალმა ვერ მოუგო ისე ცნობისთვის 😂

    მოიცა, ხეტაფეს არ ეთამაშა წინა ტურში პირველივე ტაიმში რო 3-0 გადაურბინა გასვლაზე მეოთხედი გუნდით? თუ მე მეშლება
    Culé [?]
    #184 23 აპრილი 2021 01:55
    4
    დავიჯერო ფეხბურთელი რომ გადირკა და მერე ბურთი მესის მისცა მაგ გადირკვაზე გაუბრაზდა ? 😄
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    Culé [?]
    #183 23 აპრილი 2021 01:54
    5
    200 კომი იწერება მატჩის დროს.. რადრო იყო ათასი ისე იწერებოდა ვითომ არაფერი.