კოუტინიო: დარწმუნებული ვარ, უკეთესი და უფრო ძლიერი დავბრუნდები

კოუტინიო: დარწმუნებული ვარ, უკეთესი და უფრო ძლიერი დავბრუნდები

"ბარსელონას" ნახევარმცველმა ფილიპე კოუტინიომ მის ჯანმრთელობის მდგომარეობასთან დაკავშირებით სოციალურ ქსელ Instagram-ზე კომენტარი დაწერა.

კოუტინიომ მუხლის ტრავმა 29 დეკემბერს "ეიბართან" გამართულ მატჩში მიიღო. ბრაზილიელი ფეხბურთელის დაზიანება იმდენად მძიმე აღმოჩნდა, რომ მას 3 ოპერაციას გაკეთება დასჭირდა. იგი ამჟამად სამკურნალოდ სამშობლოში იმყოფება.

თითოეული დღე ახალი ბრძოლაა, რაც ჩემს მაქსიმუმს მოითხოვს! გამოჯანმრთელების პროცესი ნელა მიმდინარეობს. ამას მოთმინება და თავდადება სჭირდება.

გამოწვევები ყოველთვის მოტივაციას მმატებდა. თავდაუზოგავად ვმუშაობ და დარწმუნებული ვარ, უკეთესი და უფრო ძლიერი დავბრუნდები იმის საკეთებლად, რაც ყველაზე მეტად მიყვარს.

ღმერთი ჩემთანაა. მჯერა იმათი, ვინც მხარს მიჭერს და ვისაც ჩემი სამუშაო მოსწონს. მადლობა მხარდაჭერისთვის.

"ყოველივეს თავისი დრო და ყველაფერს თავისი ჟამი აქვს ამ ცისქვეშეთში".

ეკლესიასტე 3:1.

- წერს კოუტინიო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #14 22 აპრილი 2021 23:04
    0
    ღმერთმა გისმინოს <3
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 22 აპრილი 2021 22:35
    2
    დაბრუნდები არა ლეღვი ზაფხულში მოკიდე ბარგს ხელი აუდე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #12 22 აპრილი 2021 19:51
    2
    რა კარგი მოთამაშე იყო ლივერპულში და რაუნდოდა ბარსაში ინიესტასთან რაშუაში იყოო რატო დაუნგრიეს კარიერა რატოოო
    ამისმა მატარებელმა მესამე წელია ჩაიარა ალბათ სეზონის სტარტზე გაყიდიან ტოტენჰემში ან სადმე ეგეთ გუნდში და იმ დარჩენილ ვალს დაფარავენ და ეგიქნება ძაან ცუდი მენეჯმენტით დაგვღუპა ბართუშამ ჯერ იყო და ამაში რა 145 მილიონს პლიუს ბონუსები იხადა კი მაგარი იყო მაგრამ ამდენადაც მაგარი არა რომ ამხელა თანხა გადაეხადა მაქსიმუმ 70-80 მილიონი იყო ამის რეალური ფასი მეორე იყო და დემბელეში გაისროლა რაღაც სასწაული თანხა და ყოველ წელს გომეში პაკო ალკასერის ნაირ ნაგვებში 35 მილიონებს ყრიდა და ეს იცით რამხელა თანხაზე ურტყავს ? კიდე რო ფეხზე დგას კლუბი ესუფრო მიკვირს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 22 აპრილი 2021 17:59
    1
    ცრემლები მომადგა.
    შენი უკეთესობა არ გაიშვას. მენტალურად ჩმორი ხარ და დაახვიე ბარსადან. რაც ბარსას გაუკეთე იმას არასდროს გაპატიებ. (8:2)
    Culé [?]
    #10 22 აპრილი 2021 16:24
    1
    ნელა ზვიადიი...
    Culé [?]
    #9 22 აპრილი 2021 15:55
    6
    ხანდახან ბარსას რესურსზე, რომ ვსაუბრობთ ხშირად კოუ და ფატი გვავიწყდება. ამის დაბრუნება დე იონგთან ერთად ნახ.დაცვას ფეხზე დააყენებდა მაგრამ ან იქნება ფორმაში ან არა. თუ არ ვათამაშეთ გაყიდვაც გაგვიჭირდება, ვგულშემატკივრობ ამ ბიჭს. გამიხარდება თუ ჯადოქრობებს დაუბრუნდება. მისი ბრალი არაა 150 მილიონად, რომ გადაიხადეს და არც ის რომ ასეთი ფასის ფეხბრუთელი გაანათხოვრეს და ახლაც, რომც გამოჯანმრთელდეს იმიტომ არ ათამაშებენ სავაურაოდ, რომ ბონუსები არ იხადონ. ეჰ საშინელი მენეჯმენტის შედეგია ყვეალფერი.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 22 აპრილი 2021 15:48
    3
    ორი გოლი რაც გვტენა იმ დღიდან მოყოლებული მძულს
    Culé [?]
    #7 22 აპრილი 2021 15:03
    3
    N1 ტრანსფერი სიძვირით ბარსელონას ისტორიაში რომელიც ეხლა N1 მოსაშორებელია გუნდიდან ! ეს უვარგისი ეს თანაც იმხელა ხელფასს უხდიან კიდევ rage
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 22 აპრილი 2021 14:27
    2
    თითოეული დღე ახალი ბრძოლაა, რაც ჩემს მაქსიმუმს მოითხოვს! გამოჯანმრთელების პროცესი ნელა მიმდინარეობს. ამას მოთმინება და თავდადება სჭირდება.
    აბა რაა, არ აჩქარდე ნუ ინერვიულებ, რაც მთავარია ხო გერიცხება ბარსადან მილიონები.
    Culé [?]
    #5 22 აპრილი 2021 14:04
    5
    დაბრუნდი ძლიერი ოღონდ ბარსელონაში არა რაა!!! 🙏🙏🙏
    ფანი [?]
    #4 22 აპრილი 2021 12:59
    1
    forca barcA,
    აცალე შეარგე ეს ემოციურობაღაა მისგან მარტო დარჩენილი.რაც იყავი ლივეში იმის ნახევარი მაინც დაბრუნდი უფრო ძლიერს არავინ გთხოვს
    გულშემატკივარი [?]
    #3 22 აპრილი 2021 12:59
    2
    ათეულობით მილიონი გაიჯიბე შეჩემა და იმის მეასედს ვერ აკეთებ რასაც ლივერპულში აკეთებდი,არ აქვს მნიშვნელობა სად დადგები,მარცხენა გარემარბად თუ 10იანზე...მესი რომ მარცხენა მცველად დააყენო იქაც გვაჩვენებს თავის თავს.ლივერპულში დაფრინავდა და მეორე დღეს ეიბართან ზუსტ პასს ვეღარ აკეთებდა.ფსიქოლოგიურად სუსტი,საშუალო დონის ფეხბურთელია
    ფანი [?]
    #2 22 აპრილი 2021 12:59
    3
    ფსიქოლოგიურად ამაზე ჩაჯმული ფეხბურთელი არ მახსენდება (მესის და ალბას თუ არ ჩავთვლით, რა თქმა უნდა <3)
    გულშემატკივარი [?]
    #1 22 აპრილი 2021 12:52
    2
    ეს ემოციური ინტერვიუები მაგარი იციან ხოლმე((