ბილბაო 0-0 ბარსელონა | პირველი ტაიმის შეფასებები

ბილბაო 0-0 ბარსელონა | პირველი ტაიმის შეფასებები

დასრულდა კოპა დელ რეის ფინალური შეხვედრის პირველი ნახევარი "ლა კარტუხაზე".

პირველი ტაიმში გატანილი გოლი ვერ ვიხილეთ, თუმცა "ბარსას" სათამაშო უპირატესობა აშკარა იყო. ისიც უნდა ითქვას, რომ ბასკებს კარისაკენ დარტყმის მხოლოდ ერთი მცდელობა ჰქონდათ.

გთავაზობთ ფეხბურთელთა შეფასებებს Sofascore.com-ის მიხედვით

  • მარკ-ანდრე ტერ შტეგენი 6.5
  • სერჟინიო დესტი 6.2
  • ჟერარ პიკე 7.1
  • კლემან ლანგლე 7.0
  • ჟორდი ალბა 6.7
  • ოსკარ მინგესა 6.9
  • სერჟიო ბუსკეტსი 6.9
  • პედრი 6.8
  • ფრენკი დე იონგი 6.8
  • ლიონელ მესი 7.3
  • ანტუან გრიზმანი 6.6

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 18 აპრილი 2021 12:28
    0
    კიდევ კარგი, მეორეში ტემპი არ დააგდეს თორემ ღმერთმა არ ქნას ერთი გოლი და გატეხილები ვიქნებოდით.
    წევრი [?]
    #8 18 აპრილი 2021 00:32
    0
    Etyi da igives yureba momwyinda arc muxti aqvt arc jilka aqvt motivacia xo noliì....momewyina ukve mugamic damekarga ro barsas tamashebs vuyuro
    Culé [?]
    #7 18 აპრილი 2021 00:32
    1
    კაროჩე გასაყიდია რა გრიზმანი იმენა ამოვარდნილია რა თამაშიდან.მაგრად მევასებოდა გრიზი მაგრამ რა ვქნა უნდა ვაგიარო რომ ბარსაში 0 ია თავის თავთან შედარებით
    ფანი [?]
    #6 18 აპრილი 2021 00:25
    1
    ციტატა: Griezzy7
    პედრი გაიყვანოს და ტრინკაუ შემოიყვანოს. სიმწვავე აკლია მარჯვენა ფლანგს და გავარღვევთ.

    გრიზმანიც გაბრძანდება
    Culé [?]
    #5 18 აპრილი 2021 00:24
    1
    გრიზმანი მიასვარკეთ სათადარიგოზე.....და პედრი მიამაგრეთ, გრიზმანი გავიგეთ ,და ეს პედრი ვეღარ შვება ბავშვი, ვერაააა,დაასვენე....დესტი ზედმეტად ბევრს ეხება ბურთს,და გვიან ფიქრობს, ისე ბურთთან კარგადაა...მინგესაც ისე რაა....
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული...
    Culé [?]
    #4 18 აპრილი 2021 00:22
    0
    პედრი გაიყვანოს და ტრინკაუ შემოიყვანოს. სიმწვავე აკლია მარჯვენა ფლანგს და გავარღვევთ.
    ფანი [?]
    #3 18 აპრილი 2021 00:22
    0
    არაუხო რატო არ არის ძირითადში ვინმემ იციით ???
    გულშემატკივარი [?]
    #2 18 აპრილი 2021 00:20
    1
    ხო ნამდვილად სრული უპირატესობა გვაქვს პირველი ტაიმი, შეტევებიც კაია მარა ჩვენი ბედი რო ვიცი ერთს გაიქცევიან და იმასაც გაიტანენ.
    და ხალხო რას ვერ ვხვდები იცით? როცა გვაქვს შანსი რო სწრაფად გავიქცეთ კონტრზე რატო ვჩერდებით შუა გზაში და ვიწყებთ ბურთის გორაიბას? არადა შეუძლიათ, გრიზმანსაც, დე იონგს მითუმეტეს აქვს მაგის პოტენციალი, მაგაზე ტვინში სისცლი მექცევა
    Culé [?]
    #1 18 აპრილი 2021 00:18
    1
    ცუდი ტაიმი არ იყო გოლები გვაკლდა... მეორეში ველოდები გოლებს!!!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"