ბარსას სასტარტო შემადგენლობა ბილბაოს წინააღმდეგ

ბარსას სასტარტო შემადგენლობა ბილბაოს წინააღმდეგ

"ბილბაოს" წინააღმდეგ, ესპანეთის თასის ფინალში "ბარსელონა" შემდეგი შემადგენლობით გამოვა:

ტერ შტეგენი; მინგესა, პიკე, ლანგლე; დესტი, დე იონგი, ბუსკეტსი, პედრი, ალბა; მესი, გრიზმანი.

რონალდ კუმანმა დღევანდელი ფინალისთვის კვლავ 3-5-2 ტაქტიკა აარჩია. დაცვის ცენტრს ოსკარ მინგესა, ჟერარ პიკე და კლემან ლანგლე გაამაგრებენ.

რაც შეეხბა ნახევარდაცვას, შუახაზში ნიდერლანდელი სპეციალისტი ფრენკი დე იონგს, სერჟიო ბუსკეტსსა და პედრის ენდო, სერჟინიო დესტი და ჟორდი ალბა კი მთელ ფლანგს გააკონტროლებენ.

ბოლო მატჩებისგან განსხვავებით, დღეს უსმან დემბელე სათადარიგოთა შორის დარჩება, მის ადგილს კი ანტუან გრიზმანი დაიკავებს, რომელიც ძირითად შემადგენლობას დაუბრუნდება. მასთან ერთად, "ბილბაოს" ლეო მესი შეუტევს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 18 აპრილი 2021 12:58
    0
    მთავარია თამაში, გუნდის შემართება და ეს დღეს ჩვენ ვნახეთ, ეტყობოდა რომ გუნდი თავის თავში დარწმუნებული იყო და ამას პირველი 20 წუთის სტატისტიკა მეტყველებს ბურთის ფლობის 90%-10% ზე. თამაშის ბოლოს კი შეამცირეს ბასკებმა ეს ციფრი, მაგრამ მაგ დროს თამაში ფაქტიურად მოგებული იყო 78%-22% ზე.
    არადა მართალი იყო მაგათი მწვრთნელი, ბარსასნაირი ფლობა არ გვექნებაო, მაგრამ კონტრებზე ვიჩალიჩებთო.
    Culé [?]
    #12 17 აპრილი 2021 23:23
    0
    თამაში რომელ არხზეა ?
    წევრი [?]
    #11 17 აპრილი 2021 23:21
    1
    პედრის და დე იონგს დასვენება არ ეღირსებათ ოდესმე? ისედაც არ არიან ფორმაში და რომელიმე არ დაეყენებინა მგონი ამასაც წავაგებთ
    თუ გაუშვებენ ფლიკი ან ნაგელსმანი გაასწორებდა
    Culé [?]
    #10 17 აპრილი 2021 23:06
    1
    4-3-3 აჯობებდა
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    ფანი [?]
    #9 17 აპრილი 2021 22:52
    0
    ნუ არ მომწონს ეს 5 მცველი რაა წინ შეთევა მაგრად უჭირს გუნდს ამ წყობით
    ფანი [?]
    #8 17 აპრილი 2021 22:47
    2
    ციტატა: M10 S9 D11
    არაუხი სადაა? ან ეს პედრი დაასვენოს ხო შეიძლება არა

    ჯობდა აშკარად, თან სულ იკარგება ასეთ თამაშებში, პატარაა ჯერ მაინც
    Culé [?]
    #7 17 აპრილი 2021 22:40
    3
    2 შემტევით თამაში ვერაფერს მოგვაგებინებს როდის დაუბრუნდება გუნდი 4-3-3 -ს?
    წევრი [?]
    #6 17 აპრილი 2021 22:39
    0
    არაუხო :////
    წევრი [?]
    #5 17 აპრილი 2021 22:39
    4
    ვატყობ პედრი და ფატი ერთად გაატარებენ არდადეგებს და სამუდამოდ შემაძულებს ეს დიდი თავა თავს🙃
    Culé [?]
    #4 17 აპრილი 2021 22:35
    3
    პედრის მაგივრად თავდასხმაში ტრინკაუ დაეყენებინა ჯობდა
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 17 აპრილი 2021 22:34
    1
    არაუხი სადაა? ან ეს პედრი დაასვენოს ხო შეიძლება არა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #2 17 აპრილი 2021 22:29
    0
    ციტატა: CHEPE
    ჰაჰ დემბელეე ამოაგდოო😂😂😂😂

    მაგრამ არაუხო სადააა😠😠😠😠

    არაუხო შლანგს არაფერი ესაქმება. Არც ალბა & ბუსკეტსს. Უბრალოდ უთავმოყვარეობაა ალბას ძირითადი და ბუსკეტსის.
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    ფანი [?]
    #1 17 აპრილი 2021 22:27
    1
    ჰაჰ დემბელეე ამოაგდოო😂😂😂😂

    მაგრამ არაუხო სადააა😠😠😠😠