ლივერპული მანეს დემბელეთი შეცვლას გეგმავს

ლივერპული მანეს დემბელეთი შეცვლას გეგმავს

"ლივერპული" გუნდის თავდამსხმელის, სადიო მანეს გაყიდვას აპირებს, მის შემცვლელად კი "ბარსელონას" შემტევს, უსმან დემბელეს განიხილავს. ამ ინფორმაციას Fichajes ავრცელებს.

წყაროს ცნობით, მერსისაიდული კლუბი მზადაა, "ბარსას" დემბელეს სანაცვლოდ სარფიანი შეთავაზება გაუკეთოს, რათა კატალონიელები ფრანგი ფეხბურთელის გაშვებას დასთანხმდნენ.

იმავე წყაროს ინფორმაციისთ, "წითლები" მანესთან განშორებას გეგმავენ, სენეგალელის შემცვლელს კი სწორედ დემბელეში ხედავენ. ივარაუდება, რომ "ლივერპული" 23 წლის თავდამეხმელის შესაძენად ყველაფერს გააკეთებს.

დემბელეს მოქმედი კონტრაქტის ვადა მომავალი წლის ზაფხულში იწურება, თუმცა "ბარსა" უსმანთან კონტრაქტის გახანგრძლივებას აპირებს. თავად ფეხბურთელს "ბლაუგრანაში" დარჩენის სურვილი აქვს. ამ ეტაპზე ძნელი წარმოსადგენია, რომ დემბელემ, რომელსაც "ბარსელონურ" კარიერაში საუკეთესო დროება უდგას, კატალონიური კლუბი დატოვოს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #14 18 აპრილი 2021 15:36
    0
    რო გავცვალოთ არა??ძაან მაგრად მევასება მანე.ხო ყველა სალაჰზე ლაპარაკობდა როცა დაფრინავდა ლივერპული,მაგრამ ჩემთვის მანე იყო იქ მთავარი კაცი
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 18 აპრილი 2021 13:07
    0
    ამის აზრი ვის აინტერესებს, თუ გაცვალეს უარი არ თქვან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 17 აპრილი 2021 23:20
    0
    60 მილიონი დადონ და წაიყვანონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #11 17 აპრილი 2021 22:54
    0
    ციტატა: lukicha-barca
    მაგარი ნიჭიერია

    ნიჭიერი რაშია?ჰუსეინ ბოლტზე შტერია ფეხბურთში მე ამის მომყვანის დედას შევე.ი რა დაინახეს ამაში ისეთი რაც განვითარებას ექვემდებარება.ჩვეულებრივი ჩამოსხმაა
    Culé [?]
    #10 17 აპრილი 2021 22:25
    0
    გაგვიცვალონ რა:))) მანე რამდენი წლის არის? ანუ რამდენი ხანი შეძლებს თამაშს მანე? ისე დემბელეზე ბევრად ჩამოყალიბებული და ინტელეკტზე ხო საუბარიც ზედმეტია:) არ არის უტვინო დოგის ცხენი მანე.კლასნი შემსრულებელია. არ მჯერა რომ დემბელე მაგარ ფებურთელად ჩამოყალიბდება და რა ვქნა.მაგარი ნიჭიერია მაგრამ კაზიოლი ხასიათი და უნიათო ტიპია მოკლედ არაპროფესიონალია რა რავი ეს ჩემი სუბიეკტური აზრია
    წევრი [?]
    #9 17 აპრილი 2021 22:23
    0
    მე მაგალითად მანე მირჩევნია და თუ კი ათამაშდება ბარსაში მაგას რა ჯობს
    [?]
    #8 17 აპრილი 2021 21:11
    0
    კოუს აბაროტი, მოთხოვეთ 150. ისე ლივეში კი ითამაშებს ეს უბედური, იქ ტვინი არ მოეთხოვება, დოღის ცხენობაში კიდე მანეს და სალაჰს არ ჩამოუარდება. კლოპიც მომართავს კარგად და გამოიყენებს. 100 დადონ და წაიყვანონ, თან კოუს ვალი გაარასხოდონ.
    გულშემატკივარი [?]
    #7 17 აპრილი 2021 20:29
    1
    ოღონდ ეს მძღნერში ჩამრბალი მოაცილონ გუნდიდან და მეტი არაფერი მინდა
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    Culé [?]
    #6 17 აპრილი 2021 20:18
    4
    ბიჯო მწერლებსაც გაჯადოებთ ეს შავი ტრა*ი?? 10გოლი 4 ასისტი რო საუკეთესო შედეგი გექნება 130 მლნ ფეხბურთელს საღოლ
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #5 17 აპრილი 2021 19:31
    1
    წაიყვანონ გააჩუქეთ უმტიტიც მიაყოლეთ ბონუსად☺️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 17 აპრილი 2021 19:25
    0
    გვეშველება ვითომ?
    გრიზმანსაც თუ მოვიშორებთ, მისაღებ ფასად იქნება კანფეტ, მაგრამ ამხელა ხელფასს ვინ გადაუხდის, ყველა ბართოსნაირი დებილი არაა.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 17 აპრილი 2021 18:17
    2
    გაგვიცვალონ რაა
    ფანი [?]