რონალდ კუმანმა ტაქტიკური სქემა შეარჩია - Sport

რონალდ კუმანმა ტაქტიკური სქემა შეარჩია - Sport

"ბარსელონას" მთავარმა მწვრთნელმა რონალდ კუმანმა საბოლოოდ გადაწყვიტა, რომელი წყობით ათამაშებს გუნდს ესპანეთის თასის ფინალში.

ბოლო დროს ვრცელდებოდა ინფორმაცია, რომ კუმანი "ბილბაოსთან" დაპირისპირებისთვის 4-3-3 სქემაზე დაბრუნებას ფიქრობდა, თუმცა, Sport-ის ცნობით, ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა 3-5-2 ფორმაციით თამაში გადაწყვიტა.

ჯერჯერობით უცნობი რჩება, ვინ ითამაშებს სასტარტო შემადგენლობაში - ანტუან გრიზმანი თუ უსმან დემბელე.

კოპა დელ რეის ფინალური დაპირისპირება 23 საათსა და 30 წუთზე დაიწყება. შემადგენლობა თამაშის დაწყებამდე დაახლოებით ერთი საათით ადრე გახდება ცნობილი.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 18 აპრილი 2021 13:09
    0
    დემბელეს ფეხი სტკივაო და როგორ ითამაშებს.
    წევრი [?]
    #8 17 აპრილი 2021 22:25
    0
    მართლა დავიღალე ამ რაღაცა ექსპერიმენტული ტაქტიკით
    წევრი [?]
    #7 17 აპრილი 2021 21:55
    0
    ამ ტაქტიკის შერჩევით დავიგალე რააა, ბარსელონას უნდა ქონდეს ცჰამოყალიბებული სატამაშო ტაქტიკა რომლიტაც გუნდი იტამაშEბს კოველტვის როგორც ადრე იკო რაუბედურებაა ესს ტოოო, კოველ ტამაშზე ახალი რაგაცის მოგონება
    ფანი [?]
    #6 17 აპრილი 2021 20:05
    0
    ციტატა: king artthur
    ციტატა: Griezzy7
    დემბელე არანაირად არუნდა დააყენოს. არც პედრი და დესტსაც თუ არ დააყენებს გაასწორებს.

    აბა ვინ უნდა დააყენოს?:დ მე და შენ დავდგეთ?:დდ

    joy joy joy joy joy
    პედრი და დესტი ბარსა "ბ"-ში wink
    laughing laughing laughing
    გულშემატკივარი [?]
    #5 17 აპრილი 2021 19:23
    0
    ციტატა: Griezzy7
    დემბელე არანაირად არუნდა დააყენოს. არც პედრი და დესტსაც თუ არ დააყენებს გაასწორებს.

    აბა ვინ უნდა დააყენოს?:დ მე და შენ დავდგეთ?:დდ
    ფანი [?]
    #4 17 აპრილი 2021 18:27
    1
    ღმერთო გადმოგვხედე
    ფანი [?]
    #3 17 აპრილი 2021 17:34
    2
    ტაქტიკას მნიშვნელობა არ აქვს, მთავარია დომინანტური ფეხბურთი ითამაშონ და ფინალი მოიგონ, თუ უნდა 11 მცველი გამოიყვანოს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 17 აპრილი 2021 17:26
    0
    კოპა დელ რეის ფინალური დაპირისპირება 23 საათსა და 30 წუთზე დაიწყება.
    მანამდე კი ჩელსი და სიტი თასის ნახევარფინალს ითამაშებენ. 20.30
    Culé [?]
    #1 17 აპრილი 2021 17:16
    1
    დემბელე არანაირად არუნდა დააყენოს. არც პედრი და დესტსაც თუ არ დააყენებს გაასწორებს.