MD | "ბარსელონა" კლემან ლანგლეზე შეთავაზებებს განიხილავს

MD | "ბარსელონა" კლემან ლანგლეზე შეთავაზებებს განიხილავს

ზაფხულის სატრანსფერო ფანჯარაზე "ბარსელონა" სამუელ უმტიტისთან ერთად კიდევ ერთი ფრანგი მცველის, კლემან ლანგლეს გაყიდვას შეეცდება.

MD-ის ინფორმაციით, კლუბი მის თაობაზე შეთავაზებებს განიხილავს და მისაღებ ვარიანტს აარჩევს. 

'ბარსაში" კლემან ლანგლეს შემცვლელად ერიკ გარსიას მიიჩნევენ და სწორედ ესპანელი უნდა შეუწყვილდეს თანამემამულე ჟერარ პიკეს დაცვის დუეტში.

ლანგლემ "კადისთან" დაშვებული შეცდომის შემდეგ თამაშის ხარისხი გამოასწორა, თუმცა ეს ცენტრალური მცველის მიმართ ნდობის აღსადგენად საკმარისი არ აღმოჩნდა.

ერიკ გარსიას ტრანსფერი ჯერჯერობით კვლავ განხილვის საგანია. ფეხბურთელის აგენტი და კლუბი ჯერჯერობით ხელფასზე ვერ თანხმდებიან, თუმცა კატალონიელები "სიტის" მოთამაშის დამატების მხრივ კვლავაც ფავორიტებად რჩებიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 16 აპრილი 2021 18:31
    0
    ეხლა ამას გაუშვებენ შემცვლელს არავის მოიყვანენ და ისევ მცველის ძებნას გადავყვებით.
    Culé [?]
    #15 16 აპრილი 2021 14:40
    0
    ლენგლე და უმტიტი გასაშვებია ორივე.პიკე არაუხო გარსია მინგესა და 3 მცველი რომ იყო ჩამოთვლილი იქედან ლისანდრო მარტინესი ან რომანიოლი მოიყვანონ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #14 16 აპრილი 2021 10:56
    0
    ეს ცუდი მცველი არაა უბრალოდ არაა ბარსას დონის და მიდით და შეეცი..დ კარგი იქნება თუ გაიყიდება
    ფანი [?]
    #13 16 აპრილი 2021 10:05
    1
    ლენგლე მერწმუნე შენი წასვლით ყველაზე მეტად დაეხმარები გუნდს ♥
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 16 აპრილი 2021 01:27
    1
    ეს გასაგებია, მაგრამ მეორე შავი ფრანგი, რომ გვყავს ლეში, იმას რას უპირებთ.
    Culé [?]
    #11 16 აპრილი 2021 01:17
    1
    ლენგლე რომ გასაყიდია, ამაში 2 აზრი არაა
    ერთადერთი სადაც ვარგა 3 ც/მცველიანი ტაქტიკაა და ისიც იმიტომ რომ მ ც/მცველს შორის მოწინააღმდეგეს დამატებით "სტოლბა" ხვდება და იბნევა smiley
    რეალთან არაუხოს ბრალი იყო ისე ის გოლი, მაგრამ კლიმენტის რაც მაგნაირები და უარესები უთოხლია, სათვალავი მაქვს არეული
    ფანი [?]
    #10 16 აპრილი 2021 00:28
    0
    ყველა აგინებთ და 10000 % იანიც ხართ, ყველაზე დაბალი დონის მცველია ეს დღეს ბარსაში, კალიასკიანი უმტიტიც კი ჯობია და აბა მატჩისწინა შემადგენლობაში ლენგლეო როწერთ ხოლმე რა მაფიაა?😃
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    გულშემატკივარი [?]
    #9 15 აპრილი 2021 23:48
    2
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Wtf man1
    პირადად ამ მახინჯი არსების დამსახურებაა რო დღეს პირველ ადგილზე არ ვართ ლა ლიგაში

    მარტო ეგ 1 დამსახურება რო ქონდეს ხმას რავა ამოვიღებდი :D

    *ლემან *ლენგლეს მრავალი დამსახურება აქვს ბარსელონას წინაშე, მაგალითად, გოლი ნაპოლისთან და მრავალი სხვა...
    ფანი [?]
    #8 15 აპრილი 2021 23:39
    0
    ციტატა: Wtf man1
    პირადად ამ მახინჯი არსების დამსახურებაა რო დღეს პირველ ადგილზე არ ვართ ლა ლიგაში

    მარტო ეგ 1 დამსახურება რო ქონდეს ხმას რავა ამოვიღებდი :D
    წევრი [?]
    #7 15 აპრილი 2021 23:34
    0
    პირადად ამ მახინჯი არსების დამსახურებაა რო დღეს პირველ ადგილზე არ ვართ ლა ლიგაში
    ფანი [?]
    #6 15 აპრილი 2021 23:30
    0
    თუნდაც გააჩუქონ
    წევრი [?]
    #5 15 აპრილი 2021 23:16
    1
    ლოცვა გავაძლიეროთ მეგობრებო იქნებ გასაღდეს
    Culé [?]
    #4 15 აპრილი 2021 22:58
    1
    ამას ათასჯერ მირჩევნია გარსია. ამ **ეს😡
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #3 15 აპრილი 2021 22:45
    1
    ოღონდაც ეს მოვიცილოთ როგორმე
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 15 აპრილი 2021 22:45
    1
    30 მილიონი დადოს ლუბოიმ და გაატანეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]