"ბარსელონა" დანი ოლმოთი დაინტერესდა

"ბარსელონა" დანი ოლმოთი დაინტერესდა

"ბარსელონა" "ლაიფციგის" გარემარბის, დანი ოლმოს დაბრუნებით დაინტერესდა, იტყობინება Diario Sport.

წყაროს ინფორმაციით, ჟოან ლაპორტას მოსვლამ 22 წლის ესპანელი მოთამაშის მიმართ კატალონიური კლუბის ინტერესი გააცოცხლა. გავრცელებული ცნობებით, "ბარსა" ოლმოს გაფორმებას 2020 წლის იანვარში ცდილობდა, მაგრამ ამის ნაცვლად "ბლაუგრანამ" ფრანსიშკუ ტრინკაუს შეძენა არჩია.

დანი ოლმო, რომელიც როგორც მარცხენა, ასევე მარჯვენა შემტევ ნახევარმცველად თამაშობს, შესაძლოა, ფილიპე კოუტინიოს შემცვლელი გახდეს, რომელიც, სავარაუდოდ, "ბარსელონას" დატოვებს.

შეგახსენებთ, რომ ოლმო 2007-2014 წლებში "ლა მასიაში" ირიცხებოდა, შემდეგ კი ზაგრების "დინამოში" გადავიდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 16 აპრილი 2021 18:33
    0
    კოუტინიოს რა შემცვლელი უნდა, ეგეც არ მყავდეს ძირითადის უცვლელი წევრი.
    Culé [?]
    #11 16 აპრილი 2021 14:38
    0
    ტრინკაუ საერთოდ ჩაიკარგა არადა ბეტისთან გოლის შემდეგ კარგი მონაკვეთი ქონდა ძალიან.მეტი დრო უნდა მისცეს კუმანმა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #10 16 აპრილი 2021 09:46
    0
    როცა იაფი იყო არ ვიყიდეთ და ეხლა მოგვიწევს 50-60 მილიონის გადახდა და არამგონია მაგდენი გვქონდეს :)
    ისე რთქმაუბდა კარგი ვარიანტის,ჯერ მარტო იმიტო რო კარში დარტყმა იცის/უყვარს რაც უკვე ძალიან იდვიათია დღევანდელ ბარსაში,რეალირად მესის გარდა არავინ არც კი ფიქრობს კარში დარტყმაზე.
    Culé [?]
    #9 16 აპრილი 2021 09:12
    0
    ჩვენ რო გაგვიტანა იმის მერე აღარ მევასება ეს, ვიცი რა შუაშია მარა მაინც, ცუდად გამყვება ეგ გოლი სულ confused
    Culé [?]
    #8 16 აპრილი 2021 01:20
    0
    ისე არაა ცუდი ვარიანტი, მაგრამ კაი ახვარი ტიპია
    ხასიათით ფაბრეგასი-2 ია
    ფანი [?]
    #7 16 აპრილი 2021 00:50
    1
    არ არის ცუდი ვარიანტი
    Culé [?]
    #6 15 აპრილი 2021 23:56
    0
    გაწიეთ
    წევრი [?]
    #5 15 აპრილი 2021 22:53
    1
    გული მიგრძნობს ნაგელსმანი წელს ამასთან ერთად მოვა

    პს იმ ბოთეს ისე ეყიდა პარადესი კოპაზე მაგრად ითამაშა და მაგრად მინდოდა აქ მაგრამ მოათრია გრიზმანი და ვალებში ჩაგვაგდო ტფუი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 15 აპრილი 2021 22:47
    1
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: riva
    არადა კაკრას ლაპორტაა წასულების დაბრუნების წინააღმდეგი

    წასულები სხვაა და გაგდებულები სხვა. ეს ფაქტიურად თითონ გაუშვეს. პედრი რო ვეღარ დადის, დასვენება ხო უნდა, კონკურენტი თუნდაც? ოლმო პედრის დემბელეს და ბევრის კონკურენტი იქნებოდა ერთად. და ერთი ტალანტით მეტი გვეყოლებოდა

    ამას მირჩევნია პუჩი მოხოდონ და კოლადო და დე ლა ფუენტე დააწინაურონ არანაკლები ტალანტია სამივე
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    [?]
    #3 15 აპრილი 2021 22:45
    0
    ციტატა: riva
    არადა კაკრას ლაპორტაა წასულების დაბრუნების წინააღმდეგი

    წასულები სხვაა და გაგდებულები სხვა. ეს ფაქტიურად თითონ გაუშვეს. პედრი რო ვეღარ დადის, დასვენება ხო უნდა, კონკურენტი თუნდაც? ოლმო პედრის დემბელეს და ბევრის კონკურენტი იქნებოდა ერთად. და ერთი ტალანტით მეტი გვეყოლებოდა
    წევრი [?]
    #2 15 აპრილი 2021 22:30
    0
    არადა კაკრას ლაპორტაა წასულების დაბრუნების წინააღმდეგი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #1 15 აპრილი 2021 22:13
    1
    დანი ოლმო არა ტოროლა სკამიდან არ ააყენებენ ამას ჩვენი ბიჭები
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued