რაიოლა ჰოლანდისთვის ასტრონომიულ ხელფასს ითხოვს

რაიოლა ჰოლანდისთვის ასტრონომიულ ხელფასს ითხოვს

"დორტმუნდის" თავდამსხმელის, ერლინგ ჰოლანდის აგენტმა, მინო რაიოლამ თავისი კლიენტის კონტრაქტზე პირობები წამოაყენა.

Mundo Deportivo-ს ინფორმაციით, რაიოლას სურს, რომ ახალმა კლუბმა 20 წლის ნორვეგიელ ფეხბურთელს კვირაში ერთი მილიონი ევრო გადაუხადოს. ამდენად, ჰოლანდის წლიური ანაზღაურება, დაახლოებით, 50 მილიონი ევრო იქნება.

ერთი მხრივ, რაიოლას მოთხოვნა საკმაოდ გიჟურად ჟღერს, მაგრამ გვახსოვს, თუ როგორ აწარმოებდა ის მოლაპარაკებებს ისეთი მოთამაშეების ხელფასების მომატებაზე, როგორებიც არიან პოლ პოგბა, ჯანლუიჯი დონარუმა, ზლატან იბრაჰიმოვიჩი და მატიას დე ლიხტი.

ახლა კი საკითხავი ისაა, გადაიხდის თუ არა "ბარსელონა" ამგვარ ასტრონომიულ თანხას ფინანსური კრიზისის ფონზე.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 45 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #45 16 აპრილი 2021 14:04
    0
    თუ გავკოტრდით რად გვინდა ეს დედაარღნიანი??!
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #44 16 აპრილი 2021 00:01
    1
    ციტატა: Bakero
    ციტატა: nika 54
    მოკლედ შემოვედი და თავი ჰალაზე მგონია, მეგონა ჰოლანდის ტრანსფერზზე იქნებოდა კამათი და აქ რეალის და ზიზუს ქებათა-ქება მიდის. ვისაც ძალიან მოსწონს რეალი შეუძლია ჰალაზე გადავიდეს, აქ რას გვლანძღავთ არა გვაქვს უფლება მეტოქე უხეში და უზრდელი არ გვიყვარდეს? ყველას თავისი გემოვნება აქვს მე ბარსა მიყვარს და იმიტომ ვარ აქ, ყველას თავისი სიყვარული და სიმპატიები აქვს და ყველას თავის გზაზე გაუმარჯოს. მე ბარსას ქომაგი 1974 წლიდან ვარ, როცა პირველად ვნახე კრუიფი მსოფლიო ჩემპიონატზე და გავიგე რო ბარსელობაში გადმოდიოდა. ეხლა გაგიკვირდებათ მაგრამ იმ დროს ეს ცნობებიც კი ძნელი მოსაპოვებელი იყო, ერთადერთი სპორტული გაზეთი "ლელო" ამ ამბებს ორ-სამ სტრიქონს უთმობდა.
    მაგრამ ამას თავი დავანებოთ ჰოლანდზეა ეს გვერდი და ცოტა მასზეც ვთქვათ: მე პირადად რაც ამ ორ თამაშში ვნახე სიტისთან, ძალიან გაკვირვებული ვარ ჰოლანდის თამაშით, ბავშვს 52 მილიონი უნდა(წელიწადში 52 კვირაა) და სიტისთან ორ თამაშში ვერაფერი ვერ გვანახა, აბა სად უნდა ვნახოთ და შევაფასოთ? ბუნდესლიგაში? კი ბატონო, მაგრამ ჩვენ ეს კაცი ლიგის მოსაგებად გვინდა თორემ შიდა ჩემპიონატს მოვუხერხებთ რამეს. მეგომა ორთაბრძოლებში მეგონა დაანგრევდა მაგრამ ვერც სიტის გაჩხინკულ მცველებს ვერ დაატყო ხელი, ტექნიკა, დრიბლინგი? არ ვიცი, ალბათ დემბელე ჯობია, რა ვუყოთ რო ვერ ამთავრებს დაწყებულს. ეს კაცი ბარსელონას სტილი არ არის, ამას უნდა ერთი ერთზე გაუგდო და გაიტანს, მაგრამ პოზიციურ ბრძოლაში ეს ბარსას ვერაფერში გამოადგება, არ არის მოქნილი, ამას მთელი თავით ჯობია მბაპე და მეტსაც გეტყვით ნეიმარი კიდევ უფრო. ისე რომ მგონია ამაზე ფიქრს შევეშვათ და ნეიმარზე ვიზრუნოთ, სუარესს ვინღა დაგვიბრუნებს, მაგრამ ერთი კარგი ცხრიანი ნამდვილად დაგვჭირდება ამასთან ერთად; ეს ჩემი აზრია და არავის თავზე არ გახვევთ, ყველას თავისი აზრის გამოთქმის უფლება აქვს, მაგრამ არა ჭკუის სწავლების. და მითუმეტეს ხმის აწევით ლაპარაკის, ეცით პატივი ერთმანეთის აზრს.

    100% აგაშენა ღმერთმა !

    როგორციქნა ვიღაცამ დაწერა ჩემიც და ბევრის სათქმელიც,რომ გადახედო ჰოლანდის გოლებს არანაირი განსაკუთრებული გოლები არ აქვს გატანილი,არცისე მოქნილი და არცისე დამანგრეველია შეტევაში როგორც გაპიარებულია.ჩვეულებრივი კარგი შემსრულებელია და მეტი არაფერი,დახვეწილი პაკო ალკასერია ტიპი და ეხლა არ გამოხტეთ დამცველები მაგაში მილიონების ყრა ჩვეულებრივი ზარალის მომცემი პირობაა გუნდისთვის რომელი თანხებიც ისედაც არ გააჩნია გუნდს.
    --------------------
    ბროწეული კვერცხის წინააღმდეგ,..,
    Culé [?]
    #43 15 აპრილი 2021 19:13
    2
    ციტატა: nika 54
    მოკლედ შემოვედი და თავი ჰალაზე მგონია, მეგონა ჰოლანდის ტრანსფერზზე იქნებოდა კამათი და აქ რეალის და ზიზუს ქებათა-ქება მიდის. ვისაც ძალიან მოსწონს რეალი შეუძლია ჰალაზე გადავიდეს, აქ რას გვლანძღავთ არა გვაქვს უფლება მეტოქე უხეში და უზრდელი არ გვიყვარდეს? ყველას თავისი გემოვნება აქვს მე ბარსა მიყვარს და იმიტომ ვარ აქ, ყველას თავისი სიყვარული და სიმპატიები აქვს და ყველას თავის გზაზე გაუმარჯოს. მე ბარსას ქომაგი 1974 წლიდან ვარ, როცა პირველად ვნახე კრუიფი მსოფლიო ჩემპიონატზე და გავიგე რო ბარსელობაში გადმოდიოდა. ეხლა გაგიკვირდებათ მაგრამ იმ დროს ეს ცნობებიც კი ძნელი მოსაპოვებელი იყო, ერთადერთი სპორტული გაზეთი "ლელო" ამ ამბებს ორ-სამ სტრიქონს უთმობდა.
    მაგრამ ამას თავი დავანებოთ ჰოლანდზეა ეს გვერდი და ცოტა მასზეც ვთქვათ: მე პირადად რაც ამ ორ თამაშში ვნახე სიტისთან, ძალიან გაკვირვებული ვარ ჰოლანდის თამაშით, ბავშვს 52 მილიონი უნდა(წელიწადში 52 კვირაა) და სიტისთან ორ თამაშში ვერაფერი ვერ გვანახა, აბა სად უნდა ვნახოთ და შევაფასოთ? ბუნდესლიგაში? კი ბატონო, მაგრამ ჩვენ ეს კაცი ლიგის მოსაგებად გვინდა თორემ შიდა ჩემპიონატს მოვუხერხებთ რამეს. მეგომა ორთაბრძოლებში მეგონა დაანგრევდა მაგრამ ვერც სიტის გაჩხინკულ მცველებს ვერ დაატყო ხელი, ტექნიკა, დრიბლინგი? არ ვიცი, ალბათ დემბელე ჯობია, რა ვუყოთ რო ვერ ამთავრებს დაწყებულს. ეს კაცი ბარსელონას სტილი არ არის, ამას უნდა ერთი ერთზე გაუგდო და გაიტანს, მაგრამ პოზიციურ ბრძოლაში ეს ბარსას ვერაფერში გამოადგება, არ არის მოქნილი, ამას მთელი თავით ჯობია მბაპე და მეტსაც გეტყვით ნეიმარი კიდევ უფრო. ისე რომ მგონია ამაზე ფიქრს შევეშვათ და ნეიმარზე ვიზრუნოთ, სუარესს ვინღა დაგვიბრუნებს, მაგრამ ერთი კარგი ცხრიანი ნამდვილად დაგვჭირდება ამასთან ერთად; ეს ჩემი აზრია და არავის თავზე არ გახვევთ, ყველას თავისი აზრის გამოთქმის უფლება აქვს, მაგრამ არა ჭკუის სწავლების. და მითუმეტეს ხმის აწევით ლაპარაკის, ეცით პატივი ერთმანეთის აზრს.

    100% აგაშენა ღმერთმა !
    ფანი [?]
    #42 15 აპრილი 2021 17:22
    4
    ვინ ჩემი ფეხებია სუა გაუშვით გუნნდიდან იბრა გვყავდა ანრი ეტოოო ეს ვინაა??? არ გახადეს ვიღაცა მეფეე ვინა ჯერ რამე მოიგოს ან რამე ისეთი გაკეტოს. მაგ დორტმუნდში ალკასერი ერთი სეოზნი დაფრინავდა...ობემაინგი ხო საერთოდ შოკი იყოო მაგრამ ვინ სადა ეხლაა? ტვინი წაიღეს რაა ამის ყიდვა უკვე აღარც ღირს
    წევრი [?]
    #41 15 აპრილი 2021 16:55
    1
    ციტატა: AF10
    კი იყო ჩაჯმული სიტისთან თქვენი ჰოლანდი

    ჰო აპა რა მეს რომ ვერ იტანს გოლს მაინც საუკეთეოს ხდება და თუ ჰოლანდი ვერ იტანს გოლს მაგრამ ორივე გოლი რონელიც ბლდორტმუნდამ გაიტანა მისის წყალობით გავიდა თუმცა მაინც ჩაჯმული დადიოდა რადგან ის ხომ მესი არ არის
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #40 15 აპრილი 2021 16:02
    1
    რაიოლა საკალბასეში, რომ ჩააბარო ერთ მოზრდილ სოფელს ეყოფა.
    წევრი [?]
    #39 15 აპრილი 2021 14:07
    5
    კი იყო ჩაჯმული სიტისთან თქვენი ჰოლანდი
    ფანი [?]
    #38 15 აპრილი 2021 12:38
    4
    რათქმაუნდა არ უნდა გადაიხედოს! ნახევარიც კი ძალიან ბევრია! მე მგონი ლაპორტასო ეყოფა საღი გონება,რომ არ წამოეგოს ამ გაუმაძღარი აგენტის ანკესზე
    ახალბედა [?]
    #37 15 აპრილი 2021 11:59
    4
    ყველას ბარსელონაზე სურს ფულის გაკეთება..რაიოლას ნაირი აგენტები ფეხბურთიდან არიან მოსაშორებლები.მანჩესტერმა პოგბაზე თავი კარგათ დაიჭირა ამ ვითომ სუპერ გაზულუქებულ აგენტთან შესაბამისად ჩვენც ეგრე უნდა მოვიქცეთ და არ მივცეთ საშუალება თავის ხუშტურებზე გვატაროს.
    ფანი [?]
    #36 15 აპრილი 2021 11:44
    6
    ციტატა: Diana
    ხალხო ყოველთვის დაბოღმილები როგორ ხართ არ მესმის , ზიდანა იღბალა მწვრთნელი არა ის , კაცი არის გენიოსი რათ უნდა ამას რაღაცა საცოდავი გამართლებების მოფიქრება , ლივერპულს და ბარსელონას 5 გოლი გაუტანა და ავტობუსში დგას ხო მარტო 😐 ობიექტურად რომ აფასებდეთ უკეთესი იქნებოდა , რეალს აქვს ის დიდებულება როცა გგონია რომ ვერაფერი გამოუვა მაშინ გაგაოცოს , ვალიადოლთან და საცოდავ გუნდებთან ზოგჯერ გვიჭირს მოგება და მერე რეალს უძახით აუ რა იღბლიანიაო

    Brilliant comment, Respect !!!
    გულშემატკივარი [?]
    #35 15 აპრილი 2021 11:42
    3
    ციტატა: nika 54
    მოკლედ შემოვედი და თავი ჰალაზე მგონია, მეგონა ჰოლანდის ტრანსფერზზე იქნებოდა კამათი და აქ რეალის და ზიზუს ქებათა-ქება მიდის. ვისაც ძალიან მოსწონს რეალი შეუძლია ჰალაზე გადავიდეს, აქ რას გვლანძღავთ არა გვაქვს უფლება მეტოქე უხეში და უზრდელი არ გვიყვარდეს? ყველას თავისი გემოვნება აქვს მე ბარსა მიყვარს და იმიტომ ვარ აქ, ყველას თავისი სიყვარული და სიმპატიები აქვს და ყველას თავის გზაზე გაუმარჯოს. მე ბარსას ქომაგი 1974 წლიდან ვარ, როცა პირველად ვნახე კრუიფი მსოფლიო ჩემპიონატზე და გავიგე რო ბარსელობაში გადმოდიოდა. ეხლა გაგიკვირდებათ მაგრამ იმ დროს ეს ცნობებიც კი ძნელი მოსაპოვებელი იყო, ერთადერთი სპორტული გაზეთი "ლელო" ამ ამბებს ორ-სამ სტრიქონს უთმობდა.
    მაგრამ ამას თავი დავანებოთ ჰოლანდზეა ეს გვერდი და ცოტა მასზეც ვთქვათ: მე პირადად რაც ამ ორ თამაშში ვნახე სიტისთან, ძალიან გაკვირვებული ვარ ჰოლანდის თამაშით, ბავშვს 52 მილიონი უნდა(წელიწადში 52 კვირაა) და სიტისთან ორ თამაშში ვერაფერი ვერ გვანახა, აბა სად უნდა ვნახოთ და შევაფასოთ? ბუნდესლიგაში? კი ბატონო, მაგრამ ჩვენ ეს კაცი ლიგის მოსაგებად გვინდა თორემ შიდა ჩემპიონატს მოვუხერხებთ რამეს. მეგომა ორთაბრძოლებში მეგონა დაანგრევდა მაგრამ ვერც სიტის გაჩხინკულ მცველებს ვერ დაატყო ხელი, ტექნიკა, დრიბლინგი? არ ვიცი, ალბათ დემბელე ჯობია, რა ვუყოთ რო ვერ ამთავრებს დაწყებულს. ეს კაცი ბარსელონას სტილი არ არის, ამას უნდა ერთი ერთზე გაუგდო და გაიტანს, მაგრამ პოზიციურ ბრძოლაში ეს ბარსას ვერაფერში გამოადგება, არ არის მოქნილი, ამას მთელი თავით ჯობია მბაპე და მეტსაც გეტყვით ნეიმარი კიდევ უფრო. ისე რომ მგონია ამაზე ფიქრს შევეშვათ და ნეიმარზე ვიზრუნოთ, სუარესს ვინღა დაგვიბრუნებს, მაგრამ ერთი კარგი ცხრიანი ნამდვილად დაგვჭირდება ამასთან ერთად; ეს ჩემი აზრია და არავის თავზე არ გახვევთ, ყველას თავისი აზრის გამოთქმის უფლება აქვს, მაგრამ არა ჭკუის სწავლების. და მითუმეტეს ხმის აწევით ლაპარაკის, ეცით პატივი ერთმანეთის აზრს.

    გეთანხმები ყველაფერში ჰალანდი არაა ბარსას სტილის მეორე იბრააა არის მისი სტილისაა ზუსტად აი ბარსას ჭირდება უფრო მოქნილი და სწრაფი ფორვარდი ჩემიაზრით ასეთი არი ჟესუსი ფირმინო ბარბოსაც კაია ინიაკიც კი დაგვხატავდა აგუეროზეც არვიტყოდი უარს 1 2 სეზონი როიყოს და ტრავმა როარმიიღოს ძაან კლასნია რავი დაველოდოთ სიტუაციას
    Culé [?]
    #34 15 აპრილი 2021 10:49
    6
    არ გვინდა ჰალანდი .
    --------------------

    ForçaBarça
    ფანი [?]
    #33 15 აპრილი 2021 10:42
    3
    nika 54,
    გეთანხმები უბრალოდ ობიექტურად უნდა შეაფასო ყველაფერი , პირადად მე არ მომწონს ნებისმიერი გუნდის ფანები უაზრო საბაბებს რომ.იგონებენ "გასაპრავებლად" , ღირსეულად უნდა აღიარო მარცხი და ჯანსაღად გააკრიტიკო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #32 15 აპრილი 2021 10:31
    12
    მოკლედ შემოვედი და თავი ჰალაზე მგონია, მეგონა ჰოლანდის ტრანსფერზზე იქნებოდა კამათი და აქ რეალის და ზიზუს ქებათა-ქება მიდის. ვისაც ძალიან მოსწონს რეალი შეუძლია ჰალაზე გადავიდეს, აქ რას გვლანძღავთ არა გვაქვს უფლება მეტოქე უხეში და უზრდელი არ გვიყვარდეს? ყველას თავისი გემოვნება აქვს მე ბარსა მიყვარს და იმიტომ ვარ აქ, ყველას თავისი სიყვარული და სიმპატიები აქვს და ყველას თავის გზაზე გაუმარჯოს. მე ბარსას ქომაგი 1974 წლიდან ვარ, როცა პირველად ვნახე კრუიფი მსოფლიო ჩემპიონატზე და გავიგე რო ბარსელობაში გადმოდიოდა. ეხლა გაგიკვირდებათ მაგრამ იმ დროს ეს ცნობებიც კი ძნელი მოსაპოვებელი იყო, ერთადერთი სპორტული გაზეთი "ლელო" ამ ამბებს ორ-სამ სტრიქონს უთმობდა.
    მაგრამ ამას თავი დავანებოთ ჰოლანდზეა ეს გვერდი და ცოტა მასზეც ვთქვათ: მე პირადად რაც ამ ორ თამაშში ვნახე სიტისთან, ძალიან გაკვირვებული ვარ ჰოლანდის თამაშით, ბავშვს 52 მილიონი უნდა(წელიწადში 52 კვირაა) და სიტისთან ორ თამაშში ვერაფერი ვერ გვანახა, აბა სად უნდა ვნახოთ და შევაფასოთ? ბუნდესლიგაში? კი ბატონო, მაგრამ ჩვენ ეს კაცი ლიგის მოსაგებად გვინდა თორემ შიდა ჩემპიონატს მოვუხერხებთ რამეს. მეგომა ორთაბრძოლებში მეგონა დაანგრევდა მაგრამ ვერც სიტის გაჩხინკულ მცველებს ვერ დაატყო ხელი, ტექნიკა, დრიბლინგი? არ ვიცი, ალბათ დემბელე ჯობია, რა ვუყოთ რო ვერ ამთავრებს დაწყებულს. ეს კაცი ბარსელონას სტილი არ არის, ამას უნდა ერთი ერთზე გაუგდო და გაიტანს, მაგრამ პოზიციურ ბრძოლაში ეს ბარსას ვერაფერში გამოადგება, არ არის მოქნილი, ამას მთელი თავით ჯობია მბაპე და მეტსაც გეტყვით ნეიმარი კიდევ უფრო. ისე რომ მგონია ამაზე ფიქრს შევეშვათ და ნეიმარზე ვიზრუნოთ, სუარესს ვინღა დაგვიბრუნებს, მაგრამ ერთი კარგი ცხრიანი ნამდვილად დაგვჭირდება ამასთან ერთად; ეს ჩემი აზრია და არავის თავზე არ გახვევთ, ყველას თავისი აზრის გამოთქმის უფლება აქვს, მაგრამ არა ჭკუის სწავლების. და მითუმეტეს ხმის აწევით ლაპარაკის, ეცით პატივი ერთმანეთის აზრს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #31 15 აპრილი 2021 10:04
    9
    მაგხელა ხელფასი მესის არ აქვს და ჰალანდი ვინ ჩემი ფეხებია მეზიზღება ეს რაიოლა იმენა მეზიზღება
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #30 15 აპრილი 2021 09:42
    11
    ჯერ მარტო რა შეტევით გაუტანაა ლივერს გოლი რა ვინიციუსი რა ასენსიო, ერთუი ბებერი ბენზემა ყავთ და ვსო, სკამზე კიდე როდრიგოები და მარიანოები ყავს, დაცვაში კიდე ნაჩო მილიტაო რომლებიც 20 თამასში ერთხელ დგებიან და იმათგან კედელი შექმნა და თურმე გაუმართლა, კაპიტანი არ ყავდა 3 მნიშვნელოვან მატცში და გუნდმა ქვა ქვაზე არ დატოვვა, რა უნდა ექნა 1-3 მოგებულ მატცში გაეხსნა და მიდიი მოვდივარ ეთამაშა? აი მასე რომ მიუდგა კლოპი მიტომაც გაუბაბანა, ეს რეალია სხვა მენტალობაა სხვა ხედვებია, ბარსელონამ რომ არიქა და გასულები ვართო კი მოემტვრად ცხვირი, იმას გაეტანა ამას ჩაეწოდებინა რა უაზრო საუბარია, მასე რეალმა ბევრი გოლი ვერ გაიტანა მითუმეტეს პირველში, ასევე ახლაც, მოკლედ ამ ყველაფერს დანახვა უნდა და არა გამარტლება გამართლების ძახილი, გამარტლება არის კუმანი რომ წააგო ყველა მნიშვნელოვანი მატჩი და აქვს შანსი მოიგოს ლა ლიგა აი ესაა იგბალი და გამარტლება და არა 1 კვირის ინტერვალით 3 სუპერ თამაშს რომ ჩაატარებ უდიდესი დანაკლისით და 10000% შედეგს დადებ. ვალვერდე კიდე ტკივილ გამაყუჩებლით თა,აშობდა 90 წუთი და კაზემიროს ლამის ფეხი მოამტვრია მილნერმა და თურმე რეალს გაუმართლა :დ
    ფანი [?]
    #29 15 აპრილი 2021 07:23
    16
    ზიდანზე რა პონტში საუბრობთ რომ იღბალა მწვრ
    თნელია? ტიპი გენიოსია, ყველა დროის რეკორდი დაამყარა ლიგაზე, აი წელს ვაფშე რა შემადგენლობა ყავს და რა თამაშს აჩვენებს, ლივერპული უშანსოდ დატოვა.. ვინარის ზიზუს მომგები? სიტი ჯერ პსჟს გაცდეს, ამ ოთხეულში ყველაზე დიდი შანსი სწორედ რომ რეალს აქვს ზიზუს დამსახურებით.. რითბაღარ იზრდებით რომ ეს ბოღმა მოიშოროთ, უყუროთ და ისიამოვნოთ.. გვარდიოლააო რომ გაიძახით მიეცით ის სასტავი ზიზუს და სამის ნაცვლად 5 ლიგას დაგიდებს ზედიზედ მეტითუარა.
    ფანი [?]
    #28 15 აპრილი 2021 05:43
    17
    ხალხო ყოველთვის დაბოღმილები როგორ ხართ არ მესმის , ზიდანა იღბალა მწვრთნელი არა ის , კაცი არის გენიოსი რათ უნდა ამას რაღაცა საცოდავი გამართლებების მოფიქრება , ლივერპულს და ბარსელონას 5 გოლი გაუტანა და ავტობუსში დგას ხო მარტო 😐 ობიექტურად რომ აფასებდეთ უკეთესი იქნებოდა , რეალს აქვს ის დიდებულება როცა გგონია რომ ვერაფერი გამოუვა მაშინ გაგაოცოს , ვალიადოლთან და საცოდავ გუნდებთან ზოგჯერ გვიჭირს მოგება და მერე რეალს უძახით აუ რა იღბლიანიაო

    და ესენი კიდე რამ გააღორათ 😐 რაღაცა ბუნდესლიგაში ზედიზედ შეაგდო გოლები და 50 მილიონი 😂😂😂😂 შეიძლება ჭორია არაა გამორიცხული , მაგრამ კარგად ჩანს როგორი უკუპროპორციულია რამდენსაც თანხას უმატებენ იმდენად აღარ ჩანს ჰალანდის თამაში 🙂
    ფანი [?]
    #27 15 აპრილი 2021 03:57
    5
    ციტატა: totti10
    რავა სულ გამართლება გამართლებას ამბობთ ამ რეალზე, ტიპს შემადგენლობაში მითუმეტეს მე2 მატჩში ყავდა 12 უთამაშებელი ფეხბურთელი ჯერ ოდრიოზოლა ისცკო როდრიგო და ვინები შეიყვანა მეთქ საღოლ ამის ნერვებსთქო, მერე კიდე ბარსელონას რა თამაში ეთამაშა ან პირველი იგრა რა კლასნად იყოო, აქ კიდე ვან დეიკი ყოლოდა ის ყოლოდა რეალს 4 ძირიტადის კაცია რ ყავდა თან რასაც ქვია რეალის ყველა ლიდერი ვინცაა დაცვაში და ერთი ფლანგზე, ნუ აზარი კარგია რ ჩვთვალოდ მაგრამ ეგენი რო ყოლოდა ლივერპულს ის 1 ვან დეიკი ვერ უშველიდა :დ დამსახურებულად არ გავიდაო ამას რომ წერთ მეცინება პროსტა :დ აი ჩელსი რომ არის 1/2 ფინალში ეგაა გამართლება და არა ის რომ 1 კვირის ინტერვალით 3 სუპერ ტამაშ რომ ჩაატარებ და თან სამივეს კლასნად :დ

    მართალი ხარ თუ ვინმეს დანაკლისი ჰქონდა და პლიუს რთული კალენდარი ეს რეალი იყო,
    მართლა არ მესმის იმ ხალხის ვინც სალაჰის ან ფირმინოს ცუდ თამაშს აბრალებს გამოვარდნას ან ვან დაიკის არ ყოფნას.რეალურად მთლიანი სათამაშო სქემა არ ვარგოდა ამ კონკრეტულ სიტუაციაში, ჩემი აზრით, ყველა ასპექტში დაჯაბნეს მადრიდელებმა და ზიდანი როგორც ტაქტიკოსი შეიძლება არ იყოს მაღალი დონის, მაგრამ კიდევ ერთხელ გამოჩნდა რომ ამ კაცს დიდი თამაშების მოგება შეუძლია და ეს დაამტკიცა იმ გუნდით რომელსაც კი მართალია ჰქაყვს ძაან გამოცდილი გუნდი,მაგრამ ამავდროულად დაბერებული+უკაპიტნო და ვინისიუსზე და ასენსიოზე დაყრდნობილი შეტევა და არაა მარტივი მოუგო ლივერპულს რომელსაც ისეთი გუნდი და ტრენერი ჰყავს რომ მათთვის ცუდი ფორმა ასეთ თამაშებში არ არსებობს,ამიტომ შეიძლება ითქვას რომ ზიდანი ყველა ფეხბურთელს სწორად იყენებს და ასევე მაქსიმუმს ადებინებს,უბრალოდ შორს რომ არ წავიდეთ და ბარსელონასთან გავავლოთ პარალელი მარტო ამიტომ მივხვდებით ზიდანის სიდიადეს კერძოდ კი გუნდში გვყავს მესი და გუნდში გვყავს და გვყავდა ისეთი ფეხბურთელები რომლებსაც არაერთი ტიტული აღუმართავს და საფეხბურთო კლასით იყვნენ სავსენი მაგრამ უმწვრთნელოდ რა გვემართება ჩვენვე ვუყურებთ :)
    გულშემატკივარი [?]
    #26 15 აპრილი 2021 03:22
    2
    ცოტაა 50