რამადანი | "ბარსა" მუსლიმან ფეხბურთელებს განტვირთვის საშუალებას მისცემს

რამადანი | "ბარსა" მუსლიმან ფეხბურთელებს განტვირთვის საშუალებას მისცემს

ისლამური სამყარო მათი კალენდრის მე-9 თვეს რამადანის დღესასწაულს აღნიშნავს. ამ პერიოდში მარხვას სპორტსმენებიც ზედმიწევნით იცავენ.

"ბარსელონას" შემადგენლობაში 3 მუსლიმანია და სამივე მათგანი 30-დღიანი მარხვას იცავს.

მირალემ პიანიჩი, უსმან დემბელე და ილაიშ მორიბა რონალდ კუმანის ინიციატივით ვარჯიშისას ნაკლებ დატვირთვას მიიღებენ. ნიდერლანდელმა სპეციალისტმა გუნდის ნუტრიციონისტ ტონი ლისარაგას და მზარეულ ანდრია პონჩეს ფეხბურთელებისათვის შესაბამისი გრაფიკის შემუშავებაც დაავალა.

ჩამოთვლილი მოთამაშეები, დიდი ალბათობით, "ბილბაოსთან" შეხვედრისთვის განაცხადშიც იქნებიან და კოპა დელ რეის ფინალში მონაწილეობას მიიღებენ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 40 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #40 16 აპრილი 2021 14:03
    1
    დემბელე და პიანიჩი გასაშვებია ორივე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #39 16 აპრილი 2021 07:55
    1
    დააბრუნეთ ყველა მექაში.
    [?]
    #38 15 აპრილი 2021 14:03
    1
    ციტატა: ჯორჯ
    იტოგში ჰალანდი არ გვინდა გაუვარდა თამაშები და ახლა არის ასე სჯობს სხვებს მივაწვეთ

    სიტისთან უბურთოდ გაატარა გუნდმა მთელი იგრა, ბურთი ვერავინ მიაწოდა. ან რა გაუარდა 2 წელია გიჟობს ლიგაზეც და ბუნდესლიგაშიც ეგაა გავარდნა? ტოპ კლასია პროსტა გუნდი უნდა. სწრაფი ფლანგელები. არც სანჩო ყავდა. თან სიტია რა, ბურთს მალავს. მგონია მესისთან კარგ დუეტს შექმნის მარა მაგ ფასად და გუნდის გაკოტრებად არც მე მიღირს. უფრო სწრაფი და კრეატიული ფეხბურთელი ჯობს. ფელიქსი უფრო მოგვიხდება. ვაფშე ვერ თამაშობს იმ ნაჯახებთან, ბარსაში სულ სხვა მოთამაშე იქნებოდა.
    ახალბედა [?]
    #37 15 აპრილი 2021 12:02
    2
    დაისვენონ,ელ კლასიკოზე შეაკვდნენ მოწინააღმდეგეს და დაიღალნენ ალბათ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #36 15 აპრილი 2021 10:38
    1
    მონაწილეობას კი მიიღებენ მაგრამ ლასლასით ხო არ მოუწევთ სირბილი.

    ციტატა: me da barca
    პიანიჩი თუ მუსლიმი იყო არ ვიცოდი.

    სწორედ ეს იყო იუგოსლავიის დაშლის მერე სამოქალაქო ომის მიზეზი. ბოსნიელები მუსლიმები არიან უკვე საუკეუნეებია, თურქების ბატონობის დროიდან.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #35 15 აპრილი 2021 09:58
    2
    პიანიჩი მუსლიმანია? ვა არ ვიცოდი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #34 15 აპრილი 2021 01:08
    2
    იტოგში ჰალანდი არ გვინდა გაუვარდა თამაშები და ახლა არის ასე სჯობს სხვებს მივაწვეთ
    წევრი [?]
    #33 15 აპრილი 2021 00:43
    0
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Anano_Ch
    რეევს იძახი? 🤣🤣🤣🤣 ან თამაშს უყურებ?

    კაი ხარ მარა ჩქარი ხარ ძან შენ შემოგევლე :)) ახლა აფორიაქებული ჩანხარ და არაუშავს, ფაციფუცმა ბევრი შეცდომა იცის, მერე, როცა დამშვიდდები სხვა დროს ახლიდან გადაიკითხე გულისყურით და თუმაინც ვერ მიხვდები მე რას ვიძახი და რა შიშზე მაქვს საუბარი მაინც არაუშავს მარა იცოდე რო მეორე ტურში ვერ გადახვედი :)))


    🥲🥲🥲
    პ.ს ისევ ვითხოვ დასედების ემოჯის შემოღებას საიტზე ლაიქთან ერთად რო ბევრი აღარ ვიწვალო
    ფანი [?]
    #32 15 აპრილი 2021 00:35
    1
    ციტატა: Anano_Ch
    რეევს იძახი? 🤣🤣🤣🤣 ან თამაშს უყურებ?

    კაი ხარ მარა ჩქარი ხარ ძან შენ შემოგევლე :)) ახლა აფორიაქებული ჩანხარ და არაუშავს, ფაციფუცმა ბევრი შეცდომა იცის, მერე, როცა დამშვიდდები სხვა დროს ახლიდან გადაიკითხე გულისყურით და თუმაინც ვერ მიხვდები მე რას ვიძახი და რა შიშზე მაქვს საუბარი მაინც არაუშავს მარა იცოდე რო მეორე ტურში ვერ გადახვედი :)))
    წევრი [?]
    #31 15 აპრილი 2021 00:15
    1
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: ferreira10
    ჩვენთან რო ქონოდა თამაში ლივერპულს იმ სამი მომენტიდან სამივეს კარში დააჭედებდნენ რა კარმაა ბლიად

    მაგას ვიძახდი გუშინაც, ჩვენთან რო ეთამაშათ, ორივე გუნდი მინ 6 გოლს გაგვირჭობდა და ერთმანეთში ერთი ძლივს გავიდა :D გუშინ კი ავღნიშნე, ეგაა ზუსტად ერთმანეთის ზუსტი შეფასება და შიში რომ აქვთ გუნდებს, აი მაგ ნერვიულობას და ფსიქოლოგიურ დაძაბულობას მოსდევს ზუსტად ეგეთი შეცდომების წვიმა. ამ მეძავ ბარსასთან ყველა გასართობად რო გამოდის კიც უბაბანებენ იმდენს რამდენიც უხარიათ :D აბა რომელი გრანდი გახსენდება გვარდის ბარსასთან გამოსულიყო და ფეხები არ მოკვეთოდა როგორც ეხლა ლივერს ემართება? :)) ეგაა დავკარგეთ წონა, დავდაჯერებულობა, თავმოყვარეობა და შესაბანმისად დაიკარგა ყველანაირი შეფასებაც მეტოქისგან..


    რეევს იძახი? 🤣🤣🤣🤣 ან თამაშს უყურებ? 🤣🤣 რა ლივერპულს ეშინია ღმერთო ჩემო 🤦🏻‍♀️ ტიპები შეტევა შეტევაზე მიდიან ვის რისი ეშინია? შიში თუა რეალისაა ყველა მნიშვბელოვან თამაშში მთელი გუნდი ავტობუსში რო დგება. შენი აზრით ეხლა რომელი ფეხბურთის სათამაშო სტილია შეშინებული გუნდის? უბრალოდ ლივერპულმა აღარ იცის მერამდენე მომენტი გამაზოს ისეთი უნიჭოები არიან თორე შიშის ნამდვილად არაფერი ეტყობათ
    Culé [?]
    #30 15 აპრილი 2021 00:14
    0
    ციტატა: me da barca
    პიანიჩი თუ მუსლიმი იყო არ ვიცოდი.

    ტუზლაში დაბადებული ბოსნიელია (ბოსნია/ჰერცეგოვინა) ბოსნიაში ომის გამო მაგის ოჯახი ლუქსემბურგში გადასახლდა და იქ 7 წლის ასაკში საფეხბურთო აკადემიაში შეიყვანეს
    ფანი [?]
    #29 15 აპრილი 2021 00:02
    3
    ციტატა: ferreira10
    ჩვენთან რო ქონოდა თამაში ლივერპულს იმ სამი მომენტიდან სამივეს კარში დააჭედებდნენ რა კარმაა ბლიად

    მაგას ვიძახდი გუშინაც, ჩვენთან რო ეთამაშათ, ორივე გუნდი მინ 6 გოლს გაგვირჭობდა და ერთმანეთში ერთი ძლივს გავიდა :D გუშინ კი ავღნიშნე, ეგაა ზუსტად ერთმანეთის ზუსტი შეფასება და შიში რომ აქვთ გუნდებს, აი მაგ ნერვიულობას და ფსიქოლოგიურ დაძაბულობას მოსდევს ზუსტად ეგეთი შეცდომების წვიმა. ამ მეძავ ბარსასთან ყველა გასართობად რო გამოდის კიც უბაბანებენ იმდენს რამდენიც უხარიათ :D აბა რომელი გრანდი გახსენდება გვარდის ბარსასთან გამოსულიყო და ფეხები არ მოკვეთოდა როგორც ეხლა ლივერს ემართება? :)) ეგაა დავკარგეთ წონა, დავდაჯერებულობა, თავმოყვარეობა და შესაბანმისად დაიკარგა ყველანაირი შეფასებაც მეტოქისგან..
    გულშემატკივარი [?]
    #28 14 აპრილი 2021 23:59
    1
    ისე ჩვენში დარჩეს გვარდიოლა მაგარი მშიშარაა ))) კიდევ ერთხელ ვიტყვი პეპ გვარდიოლამ ბარსაში რასაც მიაღწია არის თავად ლეგენდების დამსახურება და ეს ენრიკეს დროსაც გამოჩნდა დაჟე უფრო უკეთაც კი.. არც ბაიერს და არც სიტის შიდა ლიგების მოგება არ გაუჭირდებოდა..
    --------------------
    № 10
    წევრი [?]
    #27 14 აპრილი 2021 23:52
    0
    რეალი ხო ისედაც ავტობუსა გუნდი იყო მარა ეს ბოლო პერიოდია საერთოდ გაავტობუსდა
    გულშემატკივარი [?]
    #26 14 აპრილი 2021 23:50
    1
    ციტატა: ferreira10
    ჩვენთან რო ქონოდა თამაში ლივერპულს იმ სამი მომენტიდან სამივეს კარში დააჭედებდნენ რა კარმაა ბლიად

    ბაზარიარაა მაგის დაწერას ვაპირებდი ეხა ყველას ბარსასთან უდგებათ და რეალს კი რავარც ეთამაშებიან სხვა გრანდებიც კი ვინისიუსები და დემბელეები ხდებიან
    ფანი [?]
    #25 14 აპრილი 2021 23:50
    6
    რეალის იღბალა დედა შევ... ორიჯი და ვეინალდუმი ჩვენთან გახდნენ პელე და მარადონა რეალთან კიდე ხან მანეს უცურავს ფეხი ხან სალაჰი აცილებს კარს 10 მეტრიდან. ფეხბურთში მთავარი იღბალია თორე მაგალითად ჩელსის საერთოდ ლიგა როგორ უნდა მოეგო.
    Culé [?]
    #24 14 აპრილი 2021 23:48
    1
    კი ვთქვი სიტიზე სადმე მიქარავენთქო მარა ასე მალეც არ მიგულისხმია😂😂😂 აი ძაან მკიდიასავით ექცევა გვარდიოლა რასაც ვხედავ.
    ფანი [?]
    #23 14 აპრილი 2021 23:48
    8
    ჩვენთან რო ქონოდა თამაში ლივერპულს იმ სამი მომენტიდან სამივეს კარში დააჭედებდნენ რა კარმაა ბლიად
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 14 აპრილი 2021 23:40
    1
    პიანიჩი თუ მუსლიმი იყო არ ვიცოდი.
    ფანი [?]
    #21 14 აპრილი 2021 23:40
    2
    ციტატა: Moriba
    ციტატა: Kaka
    პეპი სტერლინგს და ჟესუს რატო არ ათამაშებს ://///

    ძაან უღლევებს პეპი აი ეგ ღუპავს ზუსტად გვარდიოლას რო ამოიჩემებს ფეხბურთელს

    მერამდენე წელია ეგრე აკეთებს ლიგაზე , თითქოს და ძალით შვრება, რის მიღწევას ცდილობს ვერ ვხდები //
    --------------------
    "They won't remember the trophies we won, they will remember the way we played" - Pep Guardiola.