ბარსელონას 2022/23 წლების სეზონის საშინაო ფორმის პოტენციური დიზაინი

ბარსელონას 2022/23 წლების სეზონის საშინაო ფორმის პოტენციური დიზაინი

კატალონიის "ბარსელონას" 2022/23 წლების სეზონის საშინაო ფორმის დიზაინი, ჯერჯერობით, უცნობია, თუმცა Footy Headlines-მა, რომლის რამდენიმე დღის წინანდელი ცნობითაც მაისურს სამი განსხვავებული ფერის ზოლი ექნებოდა, ამჟამად მისი ფოტოები გამოაქვეყნა.

პოტენციური დიზაინი, ტრადიციული ლურჯ-ბროწეულისფერისგან ცოტათი განსხვავდება - მაისური, მუქ და ღია ლურჯ ფერთან ერთად, ალისფრადაა გაფორმებული.

გარდა ამისა, სახელოები ოქროსფრად გვხვდება. გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, ამავე ფერის იქნება Nike-ს ლოგო, ნომრები და სხვა წარწერებიც.

იხილეთ ფოტოები:

  • ტეგები
    გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 15 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #15 15 აპრილი 2021 14:11
    0
    გასვლაზე შავი ფორმა დატოვეთ!!!
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    Culé [?]
    #14 14 აპრილი 2021 23:08
    0
    მე მომწონს
    გულშემატკივარი [?]
    #13 14 აპრილი 2021 22:15
    1
    კაი პიჟამოებია
    Culé [?]
    #12 14 აპრილი 2021 19:55
    0
    იმედია შეცვლიან და ბევრად უკეთესი და ლამაზი იქნება
    Culé [?]
    #11 14 აპრილი 2021 19:13
    1
    თქვენი უფანტაზიო და უგემოვნო დედა....)))))))
    --------------------
    მარცხი გარდაუვალია,ეს როდისმე აუცილებლად მოხდება,უბრალოდ ეს უნდა იყოს ღირსეული მარცხი....
    გულშემატკივარი [?]
    #10 14 აპრილი 2021 17:25
    0
    Imedia warmatebuli porma iqneba
    გულშემატკივარი [?]
    #9 14 აპრილი 2021 17:16
    0
    ტფუიიი...!!!
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 აპრილი 2021 16:59
    2
    ეხლა გული ამერევა რას გავს ეს რა არის
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #7 14 აპრილი 2021 16:58
    1
    რასგავს ეს ეს ფორმა წესიერი დიზაინის ფორმა ვერ შეუკერიათ და საერთოდ რაზეა ლაპარაკი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 14 აპრილი 2021 16:42
    0
    იმედია მოხოდავენ კიდევ, საბოლოო არარისო და.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 14 აპრილი 2021 16:40
    0
    იმ პირველს, ნაჭრებისგან რომ იყო შედგენილი ეს ჯობიაა
    ფანი [?]
    #4 14 აპრილი 2021 16:23
    0
    50-იან წლებში რომ ეცვათ იმას გავს. შემდეგი წლისას ჯობია ყოველ შემთხვევაში, იმას გეგონება საღებავი მიასხეს და რაც გამოვიდა ეგ დატოვეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #3 14 აპრილი 2021 15:49
    0
    ლამაზია
    Culé [?]
    #2 14 აპრილი 2021 15:35
    1
    თვალები ამაემღჟრა. ალბათ ახალი ტაქტიკა ეს მოწინააღმდეგეს თავბრუდავუხვიოთ ფორმაზე. მეკარესაც აემღჟრევა და გოლებს გავიტანთ😁 ამას ტელევიზორში როგორ უნდა ვუყურო?!😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #1 14 აპრილი 2021 15:33
    0
    მშვენიერი ფორმაა. მუქი შორტები უხდება