მიჩელ სალგადო: "მსუქანი" რონალდო მესისა და რონალდინიოს აღემატება

მიჩელ სალგადო: "მსუქანი" რონალდო მესისა და რონალდინიოს აღემატება

მადრიდის "რეალის" ყოფილმა მცველმა, მიჩელ სალგადომ საკმაოდ თამამი განცხადება გააკეთა.

რონალდო ნაზარიო უდიდესია, ვინც ოდესმე მინახავს. არასოდეს მინახავს მისი მსგავსი თავდამსხმელი. მესი, რონალდინიო... მაგრამ "მსუქანი" ორივეს აღემატება.

- თქვა სალგადომ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 15 აპრილი 2021 00:35
    0
    იმდენად გასუქდა რომ ნამდვილად აღემატება! :)
    laughing laughing laughing laughing laughing laughing laughing
    Culé [?]
    #10 14 აპრილი 2021 21:13
    2
    ისე რო ამბობენ ყველაზე მაგარი შემტევი რონალდო იყოო რაღაცნაირად ვერ ვეწინააღმდეგები ხოლმე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #9 14 აპრილი 2021 17:31
    1
    ცენზურას რა ვუთხარი თორე ამ განცხადებას თამამი არა და სხვა რამე კი ქვია
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 14 აპრილი 2021 17:12
    0
    მიჩელ სალგადო: "მსუქანი" რონალდო მესისა და რონალდინიოს აღემატება.
    მარტო ამ ორს? დაუმატეთ ერთი რიკი პუჩიც დავესკად. სამივეს გადაწონის რონალდო სასწორზე.

    ციტატა: C.PC5
    რონალდოს ტრავმები რომ არ ქონოდა მართლა არ ვიცით ახლა ასე გაბედულად ვიტყოდით თუ არა ვინცაა საუკეთესო, მაგრამ ამ გადასახედიდან სალგადოს ცოტა ქარი ეპარება.

    ასე მესისაც რო ტრავმები არ ქონოდა, ბავშვობაში რო ფიზიკურად სუსტი და დაბალი არ ყოფილიყო და ასე შემდეგ, უფრო მაგარი იქნებოდა. როგორც ერთმა მადრიდისტამ რო დაწერა ადრე: რონალდუს რო მესიის ტექნიკა ქონოდა კაცი ვერ აჯობებდაო. როგორია?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 14 აპრილი 2021 16:54
    1
    მსუქანი კი არა საუკეთესო წლებში მყოფიც დაეხიოს მესისაც და რონალდინიოსაც რონალდო იყო ბობმარდირი უდიდესი გოლის ალღოთი მარა შემოქმედი ნაკლებად მესი ორივეა რონალდინიო უფრო შემოქმედი ტაკ შტო მიისხი სალგადო ხარ თუ შანდალი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #6 14 აპრილი 2021 15:40
    0
    ვაღიარებთ რომ რანალდო მაგარი იყო მის დროზე. მაგრამ ჩემი აზრით ნაზარიომ მესის დონემდე ვერ მივიდა...
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #5 14 აპრილი 2021 15:23
    0
    მსუქანი #₾ე
    გულშემატკივარი [?]
    #4 14 აპრილი 2021 13:33
    1
    ციტატა: Futbol Club Barcelona
    Მსუქანი კი არა რონალდო პრაიმშიც ვერ აღემატება ვერცერთს ვერაფრით, დიდი პატივისცემის მიუხედავად

    სადავო საკითხია
    ფანი [?]
    #3 14 აპრილი 2021 13:33
    1
    ყველას თავისი აზრი და შეხედულება გააჩნია, მითუმეტეს რონალდო ერთ-ერთი უდიდესი ფეხბურთელი იყო. აქ ზოგჯერ ისე მოიხსენიებენ გეგონება ბრეითვეითზე საუბრობენ. ტრავმებმა მართლა გაუფუჭეს კარიერა თორე მბაპეზე უკეთესი კარიერის დასაწყისი ჰქონდა კიჭას.
    Culé [?]
    #2 14 აპრილი 2021 13:22
    1
    რონალდოს ტრავმები რომ არ ქონოდა მართლა არ ვიცით ახლა ასე გაბედულად ვიტყოდით თუ არა ვინცაა საუკეთესო, მაგრამ ამ გადასახედიდან სალგადოს ცოტა ქარი ეპარება.
    ფანი [?]
    #1 14 აპრილი 2021 13:15
    2
    Მსუქანი კი არა რონალდო პრაიმშიც ვერ აღემატება ვერცერთს ვერაფრით, დიდი პატივისცემის მიუხედავად
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი