ანტუან გრიზმანს მსურველები ჰყავს, თუმცა ტრანსფერს 2 ფაქტორი ართულებს | MD

ანტუან გრიზმანს მსურველები ჰყავს, თუმცა ტრანსფერს 2 ფაქტორი ართულებს | MD

ადრე გავრცელებული ინფორმაციის თანახმად, "ბარსელონა" ფრანგი თავდამსხმელის, ანტუან გრიზმანის გაყიდვას გეგმავდა, რომელმაც, ჯერჯერობით, კატალონიაში საკუთარი შესაძლებლობები ბოლომდე ვერ გამოავლინა.

როგორც Mundo Deportivo იტყობინება, 30 წლის ფეხბურთელს საფრანგეთიდან, ინგლისიდან და იტალიიდან მსურველები ჰყავს, თუმცა ტრანსფერს 2 ფაქტორი ართულებს - მაღალი ხელფასი და ფრანგის კლუბში დარჩენის სურვილი.

"ანტოს" "ლურჯ-ბროწეულისფერებთან" ამჟამინდელი კონტრაქტი 2024 წლის 30 ივნისს ეწურება. მიმდინარე სეზონში გრიზმანმა, "ბარსას" მაისურით, ყველა ტურნირის ეგიდით, 42 მატჩში თავი 14 გოლითა და 11 ასისტით გამოიჩინა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 14 აპრილი 2021 18:05
    0
    ეს ბარსასთვის ბეილი 2 გახდება.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 13 აპრილი 2021 18:41
    0
    "ტრანსფერს 2 ფაქტორი ართულებს - მაღალი ხელფასი და ფრანგის კლუბში დარჩენის სურვილი".
    აბა სხვა მეტი რა უნდა იყოს პრობლემა თუ კაცს მსურველები ჰყავს? არის მესამე ვარიანტი?
    ფანი [?]
    #7 13 აპრილი 2021 10:42
    0
    გრიზ საყვარელი ხარ მარა ისე ვერ ეხმარები გუნდს როგორც საჭიროა , ან გამოცოცხლდი ან დაეხმარე გუნდს შენი სარფიანი გაყიდვით ❤
    Culé [?]
    #6 13 აპრილი 2021 10:41
    3
    არაააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააააა გრიზმანს ხელი ბიჭო თორე დაგენაძრევათ ბიჭოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოოო
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #5 13 აპრილი 2021 08:26
    3
    გასაშვებია ესეც დემბელეც და კოუტინიო ხო საერთოდ 150 მილიონი მაინც რო ამოაგდოს გუნდმა ამათი ტრანსფერებით იდეალურია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #4 13 აპრილი 2021 01:15
    2
    წავიდეს ჯობია
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #3 13 აპრილი 2021 00:21
    3
    50-60 მილიონი თუ გაიმეტა ვინმემ გასაშვებია. აზრი არ აქვს ამის ყოფნას, 1-2 თამაშში გამოანათებს( ეგეც ზედმეტი ნათქვამია) და მერე 10 თამაში მკვდარია. წავიდეს და გამოადგეს ვინც გამოიყენებს, ჩვენთან შანსი არ აქვს.
    ფანი [?]
    #2 12 აპრილი 2021 23:56
    5
    მე სუარესის შემცვლელი მეგონა და როჟამ კრისტიან ტელიო ვერ ჩაანაცვლა. მუნირი სპეც არ ვახსენე იმიტო რო ამას ბევრად მერჩივნა :|
    Culé [?]