ანდრე კური: პსჟ ნეიმარის სანაცვლოდ 150 მილიონ ევროს, რაკიტიჩს, ტოდიბოსა და დემბელეს ითხოვდა

ანდრე კური: პსჟ ნეიმარის სანაცვლოდ 150 მილიონ ევროს, რაკიტიჩს, ტოდიბოსა და დემბელეს ითხოვდა

"ბარსელონას" ყოფილი სკაუტი, ანდრე კური, Sport-თან ინტერვიუში 2019 წლის ზაფხულს იხსენებს, როდესაც "პარი სენ-ჟერმენის" ბრაზილიელი შემტევი, ნეიმარი, კატალონიურ კლუბში დაბრუნებასთან ახლოს იყო.

იმ ზაფხულში, კლუბს გრიზმანი უკვე შეძენილი ჰყავდა, ამიტომაც, ეკონომიკურად, ნეიმარის ტრანსფერი რთული განსახორციელებელი იყო, თუმცა ამასთან მაინც ახლოს ვიყავით. "პარი სენ-ჟერმენი" 150 მილიონ ევროსთან ერთად, რაკიტიჩს, ტოდიბოსა და დემბელეს ითხოვდა. "ბარსა" კი, 150-ის ნაცვლად, 130 მილიონ ევროს იხდიდა, განსხვავება მხოლოდ ეს იყო.

კურის თქმით, რომელიც ადრე ნეიმარის აგენტი იყო, 29 წლის ბრაზილიელის დაბრუნება ისევ შესაძლებელია.

ნეიმარი უმაღლეს დონეზე კიდევ 5-6 წელი ითამაშებს. მესი "ბარსაში" აუცილებლად დარჩება, რათა კიდევ ერთხელ გამოსცადოს ის მაგიური მომენტები, რომლებიც მათ "ბარსაში" ერთად ჰქონდათ.

ნეიმარის კიდევ ერთი ყოფილი აგენტი, ვაგნერ რიბეირუ, მის "კამპ ნოუზე" დაბრუნებას განსხვავებულად უყურებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 16 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 13 აპრილი 2021 19:18
    0
    ნუ ეგ ნამეტანი მოუნდომებიათ, ეგ უკვე გუნდის შეურაცყოფაა. 150 მილიონი და 3 ფეხბურთელი? და თანაც არჩევით? მაგათ მადას საზღვარი არა აქვს. ძალიან კარგი რომ ნეიმარმა ვერაფერი უშველა ამ მძორების გუნდს.
    Culé [?]
    #15 13 აპრილი 2021 00:51
    0
    ისე რამხელა უპატივცემულობაა სხვის ტრანსფერში რო 3 კაცს ჩაგრთავენ და თან რო 130მილიონს უმატებენ ზემოდან
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 12 აპრილი 2021 20:21
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეგ რა შუაშია ფეხბურთი სხვა სფეროა ბევრი ფული ტრიალებს და ანაზღაურებებიც შესაბამისია ბილ გეიცმა რა შრომა გაწია ასეთი რო მილიარდებს იღებს? არაფერი მარა ისეთ სფეროში ტრიალებს სადაც ასმაგი ფული ტრიალებს ძალიან მარტივია სადაც ბევრი ფულია ანაზღაურებაც ბევრია

    ხოდა მაგას ვამბობ ზუსტად, ობიექტური შეფასებით მარაზმია მეთქი ეგ

    ხოდა რაღა მესის ხელფასი გახდა პრობლემა მერე სხვა იგროკებიც გვყავს რომლებიც მაღალ ხელფასებს იღებენ მესისგან განსხვავებით დაუმსაზურებლად
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #13 12 აპრილი 2021 17:06
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    ეგ რა შუაშია ფეხბურთი სხვა სფეროა ბევრი ფული ტრიალებს და ანაზღაურებებიც შესაბამისია ბილ გეიცმა რა შრომა გაწია ასეთი რო მილიარდებს იღებს? არაფერი მარა ისეთ სფეროში ტრიალებს სადაც ასმაგი ფული ტრიალებს ძალიან მარტივია სადაც ბევრი ფულია ანაზღაურებაც ბევრია

    ხოდა მაგას ვამბობ ზუსტად, ობიექტური შეფასებით მარაზმია მეთქი ეგ
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 12 აპრილი 2021 15:27
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: M10 S9 D11
    შენ რატო წყვიტავ ვინ იმსახურებს და ვინ არა? ძალიან კარგადაც იმსახურებს რამდენსაც ბარსა მესის უხდის ორი მაგდენს უკან აძლევს ბრენდი და ბარსას სახეა მესი მარტო მაგის მაისურების გაყიდვით შემოსდის კლუბს უამრავი ფული

    ვაბშე სხვა რამე მიწერია და ვაბშე შვა რამეს მპასუხობ, მე არაფერს ვწყვეტ, უბრალოდ ვამბობ, შეუძლებელია ფეხბურთელმა იმხელა შრომა გაწიოს, რო ობიექტურურად ამ სამყაროში დაიმსახუროს მაგხელა ხელფასი, სხვა პროფესიებთან მიმართებაში ხო მითუმეტეს.

    ეგ რა შუაშია ფეხბურთი სხვა სფეროა ბევრი ფული ტრიალებს და ანაზღაურებებიც შესაბამისია ბილ გეიცმა რა შრომა გაწია ასეთი რო მილიარდებს იღებს? არაფერი მარა ისეთ სფეროში ტრიალებს სადაც ასმაგი ფული ტრიალებს ძალიან მარტივია სადაც ბევრი ფულია ანაზღაურებაც ბევრია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #11 12 აპრილი 2021 15:24
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    შენ რატო წყვიტავ ვინ იმსახურებს და ვინ არა? ძალიან კარგადაც იმსახურებს რამდენსაც ბარსა მესის უხდის ორი მაგდენს უკან აძლევს ბრენდი და ბარსას სახეა მესი მარტო მაგის მაისურების გაყიდვით შემოსდის კლუბს უამრავი ფული

    ვაბშე სხვა რამე მიწერია და ვაბშე შვა რამეს მპასუხობ, მე არაფერს ვწყვეტ, უბრალოდ ვამბობ, შეუძლებელია ფეხბურთელმა იმხელა შრომა გაწიოს, რო ობიექტურურად ამ სამყაროში დაიმსახუროს მაგხელა ხელფასი, სხვა პროფესიებთან მიმართებაში ხო მითუმეტეს.
    ფანი [?]
    #10 12 აპრილი 2021 15:15
    0
    29 ადრეა ძან. 33ის რო გახდება მესივით და შევა ბალზაკის ასაკში მერე შეიძლება დაჩალიჩება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 12 აპრილი 2021 15:08
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: M10 S9 D11
    მესი რასაც იღებს ეკუთვნის აი დემბელე გრიზმანი კოუტინიო უმტიტი ლენგლე რო იღებენ ხელფასებს იმხელა ხელფას ეგ არაფერი? მარტო მესის ხელფასია პრობლემა? მესი რასაც იღებს ორი იმდეს აძლევს კლუბს ნუ შეუკიკინეთ ამ მესის ამოვიდა ყელში უკვე წარა მარა მესის ლანძღვის მოსმენა

    მარაზმია უკვე მაგხელა ხელფასი და სხვა არაფერი, არავინ, არავინ არ იმსახურებს კვირაში 1 300 000 ევროს, რაც არ უნდა ლეგენდა და ყველა დროის საუკეთესო იყოს, უბრალოდ ადამიანური თვალსაზრისით არის ამხელა ხელფასი არასწორი და მეტი არაფერი

    შენ რატო წყვიტავ ვინ იმსახურებს და ვინ არა? ძალიან კარგადაც იმსახურებს რამდენსაც ბარსა მესის უხდის ორი მაგდენს უკან აძლევს ბრენდი და ბარსას სახეა მესი მარტო მაგის მაისურების გაყიდვით შემოსდის კლუბს უამრავი ფული
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 12 აპრილი 2021 14:34
    0
    რაც გადაიხადა იმაზე მეტის ამოღება მოუნდა?
    ფანი [?]
    #7 12 აპრილი 2021 13:54
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    მესი რასაც იღებს ეკუთვნის აი დემბელე გრიზმანი კოუტინიო უმტიტი ლენგლე რო იღებენ ხელფასებს იმხელა ხელფას ეგ არაფერი? მარტო მესის ხელფასია პრობლემა? მესი რასაც იღებს ორი იმდეს აძლევს კლუბს ნუ შეუკიკინეთ ამ მესის ამოვიდა ყელში უკვე წარა მარა მესის ლანძღვის მოსმენა

    მარაზმია უკვე მაგხელა ხელფასი და სხვა არაფერი, არავინ, არავინ არ იმსახურებს კვირაში 1 300 000 ევროს, რაც არ უნდა ლეგენდა და ყველა დროის საუკეთესო იყოს, უბრალოდ ადამიანური თვალსაზრისით არის ამხელა ხელფასი არასწორი და მეტი არაფერი
    ფანი [?]
    #6 12 აპრილი 2021 13:37
    1
    ჩემი აზრით ელ კლასიკო იმ პონტში წავაგეთ რო ფორმიდან ამოვარდნილი ვიყავით ამ სანაკრებო პაუზამაც ხო წაიღო ტვინი რასაც ქვია
    [?]
    #5 12 აპრილი 2021 13:33
    1
    რა ნაგლია 5-6 წელიო ტიპი უკვე ვეღარ თამაშობს 29 წლის ასაკში. აეი მბაპესთვის წყ.ლის მომტანად თუ გამოდგება
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #4 12 აპრილი 2021 13:15
    3
    უუჰ კაია ცზოვრება 150 მილიონს პლიუს მინიმუმ 80 მილიონის იგროკები? ვაი ამათ პატრონს
    ციტატა: ჯორჯ
    მესის მაღალი ხელფასი აქვს და სჯობს წავიდეს ამით ბიუჯეტი განთავისუფლდება და ჰალანდს დავითრევთ
    ეგრე სჯობს აი როგორც რონალდინიო გაუშვა პეპმა მესისთვის ახლა ამის გაკეთებაა საჭირო

    მესი რასაც იღებს ეკუთვნის აი დემბელე გრიზმანი კოუტინიო უმტიტი ლენგლე რო იღებენ ხელფასებს იმხელა ხელფას ეგ არაფერი? მარტო მესის ხელფასია პრობლემა? მესი რასაც იღებს ორი იმდეს აძლევს კლუბს ნუ შეუკიკინეთ ამ მესის ამოვიდა ყელში უკვე წარა მარა მესის ლანძღვის მოსმენა
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    წევრი [?]
    #3 12 აპრილი 2021 12:38
    1
    მესის მაღალი ხელფასი აქვს და სჯობს წავიდეს ამით ბიუჯეტი განთავისუფლდება და ჰალანდს დავითრევთ
    ეგრე სჯობს აი როგორც რონალდინიო გაუშვა პეპმა მესისთვის ახლა ამის გაკეთებაა საჭირო
    ფანი [?]
    #2 12 აპრილი 2021 12:15
    0
    იმდენად მაქვს გული აცრუებული ამ ყმაწვილზე იყოს სადაცაა , მაგას შტერი დემბელე მირჩევნია
    გულშემატკივარი [?]
    #1 12 აპრილი 2021 12:14
    1
    დეიმარის დედა მივაცენზურე. ბარემ მესისაც დავამატებდით პადარკად.