ნეიმარის ყოფილი აგენტი: ბრაზილიელი პარიზში ძალიან ბედნიერია

ნეიმარის ყოფილი აგენტი: ბრაზილიელი პარიზში ძალიან ბედნიერია

"პარი სენ-ჟერმენის" თავდამსხმელის, ნეიმარის ყოფილი აგენტის, ვაგნერ რიბეირუს განცხადებით, ბრაზილიელ ფეხბურთელს პსჟ-ზე უკეთეს შეთავაზებას მსოფლიოს ვერცერთი კლუბი ვერ გაუკეთებს.

ბოლო დროს ნეიმარს "ბარსელონას" ისევ აქტიურად უკავშირებენ. გავრცელებული ცნობებით, 29 წლის შემტევმა როგორც კი გაიგო, რომ ლიონელ მესი "ბარსელონაში" დარჩენას აპირებს, პსჟ-სთან ახალ კონტრაქტზე მოლაპარაკებები შეაჩერა. იქმნება შთაბეჭდილება, რომ ზაფხულში ნეიმარის "ბლაუგრანაში" დაბრუნებასთან დაკავშირებით კიდევ ერთი საგა გველის.

მსოფლიოს არცერთ კლუბს არ შეუძლია შესთავაზოს ნეიმარს ის, რასაც "პარი სენ-ჟერმენი" სთავაზობს. ის პარიზში ძალიან ბედნიერია. "რეალს" ფინანსური პრობლემები აქვს. "ბარსა" კიდევ უფრო ცუდ დღეშია. ნეი საფრანგეთის დედაქალაქში კარგად ცხოვრობს და შესანიშნავ გუნდში თამაშობს.

- ციტირებს რიბეირუს სიტყვებს L'Equipe.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 12 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 13 აპრილი 2021 19:38
    0
    გავიგეთ რომ ძალიან ბედნიერია და ამიტომ ურთიერთობს ალბათ აქტიურად ამ ბოლო დროს ლეოსთან, რომ მოაგვარონ ერთ გუნდში მოხვედრის ვარიანტები.
    Culé [?]
    #11 13 აპრილი 2021 00:46
    0
    ბაიერნი რო დაახურავს ყველაფერს პარიზში მერე უფრო მაგრად იქნება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 12 აპრილი 2021 20:07
    0
    ასეთი სისულელე რაც ამან გააკეთა არ ვიცი. მთელი მსოფლიოს ყურადღების ცენტრში იყო და რაც პარიზში გადავიდა არავის ახსოვს, მსოფლიო სანდრო ტონალიზე უფრო საუბრობს ვიდრე ნეიმარზე
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    Culé [?]
    #9 12 აპრილი 2021 12:56
    0
    გთხოვთ ამ არსებაზე ნუღარ დაწერთ🙏🏻❤️
    წევრი [?]
    #8 12 აპრილი 2021 10:30
    0
    რას ეძახის ბედრიერებას? თუ ფულს მაშინ კი ბედრიერი იქნება მაგრამ თუ კარიერულ მიხწევებია ბედნიერება მაშინ ვიტყვი რომ ისე ჩალპა ამ პესეჟეში რომ არვ მსოფლიო არც ჩემპიონ ლიგა არც საუკეთესოთ არ დაუსახელებიათ და მგონი ამ მბაპეების და ჰალანდების და ლევანების ფონზე აღარც დაასახელებენ და ღირსიც იქნება. რივალდოს გარდა ყველა ბრაზილიელს ფული უყვარდა ავიღოთ რონალდინიო მაგრამ რონალდინიოს ფრჩხილადაც არ ღირს. მან იმ ცოტა წლებში მთელი ეპოქა შექმნა თავისი სტილიც დატოვა და სიყვარულიც. ის ფენომენი იყო ეს კი უბრალოდ ფაშების მონაა
    ფანი [?]
    #7 12 აპრილი 2021 01:35
    3
    ჩვენ იმდენს ვიფართხალებთ და ვიხარხარებთ ატლეს ქულების დაკარგვაზე რო რის ვაი ვაგლახით მაგათთან ფრეს გავაგორებთ და რეალს გავხდით ჩემპიონს ლანგრით :))
    წევრი [?]
    #6 12 აპრილი 2021 01:00
    3
    კაია ტო ყველაფერი წინარი უბრალოდ ჯერ კოპა დავდოთ და მერე დარჩენილი თამაშები ლა ლიგაში ჩავატაროთ საკაიფოდ დალშე ატლეტიკო ჩემპიონობის მე არ მჯერა რეალი ჩაისვრ.ს აუცილებლად და დანარჩენი ყველაფერი ბარსას ხელშია გუშინდელი კლასიკო არიყო წასაგები არ გაგვიმართლა უბრალოდ იქ ხილმანსანსს დშ ცალკე თემაა დანარჩენი გვქონდა შანსები მარა ნუ არ გაგვიმართლა რა ცოტა კუმანმაც მოჭამა მარა ნუ მთლიანობაში განსაკუთრებით მეორე აიმში მოვიხოდეთ რეალი მარა არ გაგვიმართლა. კიმარა ეს პერესი წვიმასაც ხო არ უკვეთავს წინასწარვრა ამინდი იყო მემაგის... 🤣
    გულშემატკივარი [?]
    #5 12 აპრილი 2021 00:54
    1
    კაია მეგიბრებო ატლემ ფრე ითამაშაა, 2 ქულამდე შევამცირეთ, რეალმა 1, კატასტროფულად დაიძაბა ლალიგაა 😬😬😬 ყველა მატჩი ამ კლუბების მართლა ფინალია ჩათვალეთ, ძაან საინერესო საფეხბურთო პერიოდი დაგვიდგა
    ფანი [?]
    #4 12 აპრილი 2021 00:53
    0
    ოჰჰოოო ატლეტიკომ ფრე ითამაშა ძალიან კარგი
    ფანი [?]
    #3 12 აპრილი 2021 00:08
    2
    მაინც ვერ ამოვხსენი რატომ იდება სხვა გუნდის ფეხბურთელის სიახლები ამ გვერდზე ვის აინტერსებს ნეიმარი სადა ბედნიერი? ნეის უკან დაბრუნება სრული აფსურდია ხალხნო რით ვერ გაიგეთ? რატომ გვაღიზიანებთ მოღალატის სტატიებით
    გულშემატკივარი [?]
    #2 11 აპრილი 2021 23:58
    0
    ატლე ბეტისთან ჯერჯერობით ფრეს თამაშობს. ფრე გვაწყობს ეხლა ძააან, რეალსაც პირველზე არ გადაუშვებს და ჩვენც 2 ქულამდე შევამცირებთ ატლესთან სხვაობას და ეგააა
    Culé [?]
    #1 11 აპრილი 2021 23:47
    0
    მოდი იდი რა, შენც და ნეიმაც!
    გაამადრიდეთ საქმე rage