ჟერარ პიკესა და ჟორდი ალბას დიალოგი ელ კლასიკოს დასრულების შემდეგ

ჟერარ პიკესა და ჟორდი ალბას დიალოგი ელ კლასიკოს დასრულების შემდეგ

გუშინ კატალონიის "ბარსელონამ" მადრიდის "რეალთან" გამართულ სეზონის მეორე "ელ კლასიკოში" მარცხი განიცადა (1-2). "ლურჯ-ბროწეულისფერთა" მხრიდან ერთადერთი გოლი ოსკარ მინგესამ გაიტანა.

Deportes Cuatro-ს ინფორმაციით, აღნიშნული მატჩის დასრულების შემდეგ, "ბარსას" ფეხბურთელებმა, ჟერარ პიკემ და ჟორდი ალბამ დიალოგი გამართეს, სადაც ჩანს, რომ ეს უკანასკნელი (ალბა) მიმდინარე წელს ტიტულის მოგების შანსებს სკეპტიკურად უყურებს:

პიკე: "დამშვიდდით... დარწმუნებული ვარ, კოპა დელ რეის მოვიგებთ."

ალბა: "არ ვიცი."

პიკე: "რა?"

ალბა: "არ ვიცი."

ესპანეთის თასის ფინალში "ბლაუგრანა" 17 აპრილს ბილბაოს "ატლეტიკს" დაუპირისპირდება - შეხვედრა სტარტს თბილისის დროით 23:30 საათზე აიღებს.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 13 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #13 13 აპრილი 2021 20:04
    0
    ახლა ყველაზე ძალიან ის მაინტერსებს. თასს რო მოვიგებთ ეს მეგობრები გაიხსენებენ რეები აკადრეს თავიანთ კუმირებს.
    Culé [?]
    #12 13 აპრილი 2021 00:34
    1
    ალბამ ენფილდზე რო ჩაიჯვა მაგის მერე გამოუხოცავი დადის
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #11 12 აპრილი 2021 13:01
    2
    დემბელეს დებილი დედაც ბლიად ვუყურებ და ვეფაფერს ვერ აკეთებს მასტი 90%ში კარგავს ბურთს და როდის ჩამოურბენს იღბალი მაგას ველოდოთ ყოველ თამაში ბლიად
    წევრი [?]
    #10 12 აპრილი 2021 11:00
    0
    ზოგიერთისა მიკვირს ბლიად თან მაგრად მესიზე ამდენი დასხმა , ამ კაცს რამდენიც აქვს ბარსელონასთვის გაკეთებული რა მოითვლის და რამოდენიმე მატჩის ჩაგდების გამო ასეთ მოპყრობას არ იმსახურებს .
    გულშემატკივარი [?]
    #9 11 აპრილი 2021 20:10
    3
    პანაშვიდს ნუ გავიხდით, ეს რეალობაა,ალბად საჭირო იყო კიდეც!
    ფანი [?]
    #8 11 აპრილი 2021 20:05
    8
    სწორედ ესაა მიზეზი ბარსას ამდენწლიანი წარუმატებლობის. ჩვენს წინააღმდეგ ნებისმიერმა გრანდმა იცის, დაჟე ანგარიშითაც იციან თუ როდის რამდენ ბურთიანი უპირატესობით მოგვიგებენ საკუთარ მატჩს, ხოლო ჩვენ 5 სეზონია არ ვიცით შეიძლება თუარა რომა ბილბაოებთან გამარჯვება :D კუმანი ისეთი ხასიათის ფეხბურთელი იყო, არამგონია ის ამ საკითხზე არ მუშაობდეს გუნდათან, მაგრამ კუზიანს სამარე ასწორებსო, მხოლოდ ამ გუნდზეა. ესეინი აღარ არიან პროფესიონალები წლებია, აღარც მეომრები და განსაკუთრებით საკუთარი გერბის დარაჯები. ესენი არიან დაქირავებული მუშა მეძავები, რომლებსაც მხოლოდ უხერხული სამსახური აქვთ :))
    Culé [?]
    #7 11 აპრილი 2021 19:33
    2
    ვაი ვაი ვაიიიი, ბარსამანიას მწერლებს არ გეხებით საიდანაც აიღეთ ეს სტატია იმის დამწერს ხო უნდა ამტვრიო ხელები. ვინ მივიდა ვინ ჩაუსაფრდა და ვინ მოუსმინა ამათ?! ისე ტუჩის მოძრაობით რასაც შიფრავენ ხოლმე ხო 100% სიზუსტით ასვამენ ყველაფერს🤬🤬🤬 ამაზრზენია.
    Culé [?]
    #6 11 აპრილი 2021 19:25
    4
    სწორედ ამის გამო ვერ მოვიგებთ. რითი გვჯობია ბილბაო სწორედ ამით და ესე წავაგეთ რამდენი თამაში. ეს არის მოტივაცია. ის რაც გვაკლია.. ნუ არიან დამფრთხალი თაგვებივით ცოტა მეტი მოტივაცია!! ამის გამოსწორებაც ევალება კუმნს... მოტივაციის მომატება..
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    [?]
    #5 11 აპრილი 2021 19:11
    3
    ამ სასტავით ჩემ ფეხებს მოიგებთ. ბილბაოს სათადარიგო მეკარეს მეტი მოტივაცია და თავმოყვარეობა აქ ვიდრე თქვენ ყველას
    წევრი [?]
    #4 11 აპრილი 2021 19:10
    13
    ვაიმე რატო ხართ პანიკაში მთელი საიტი? მართლა მტირალები ხართ ეს ბიჭები 😕 თასის ფინალში ვთამაშობთ და ლა ლიგაზე სამივე კლუბს თანაბარი შანსები აქვს, რომელიმეს ერთხელაც რო დაუცდეს ფეხი ჩამოწერილია)) გუნდმა ლალიგაში პირველად წააგო წელს და უკვე ჩამოწერეს, ისიც ანგარიში წააგო და არა თამაში, ყველამ დვაინახეთ როგორ იბრძოლეს ბიჭებმა და არ ჩამოტარეს ყურები და რეალს ნამდვილად არ ათქმევინეს რო რამით განსაკუთრებულად გვჯობნიდნენ ანგარიშის გარდა)) არ გამოხტეთ ეხლა და არ თქვათ ამდენი და იმდენი შანსი ჰქონდათ გოლის გატანისო) არანაკლები შანსი და ძელები ჰქინდა ბარსასაც)) გეყოთ ეს გლოვა ლანძღვა, როცა არაფერია საგლოვო და სალანძღი))
    და ესეთი ჭორების დადება საიტზე რაღა უბედურებაა? ვინც რას დაწერს სიმართლე კი არაა ყველაფერი, მითუმეტეს ალბა ყოველთვის ბრძოლისუნარიანიბით და ჟილკით გამოურჩება მოედანზეც და მოედნის გარეთაც, პიკეზე არანაკლებია საიდან მიგავთვეს ჭორები
    ფანი [?]
    #3 11 აპრილი 2021 19:10
    2
    ეს თუ მართლა თქვა ამ ჯუჯამ ააცვას გუნდიდან
    გულშემატკივარი [?]
    #2 11 აპრილი 2021 18:51
    4
    ციტატა: ana anukii
    ზედიზედ ორი უტიტულო სეზონი :) გუნდია გასაწმენდი მთლიანად მწრთვნელიდან დაწყებული ფეხბურთელების სრული შემადგენლობით დამთავრებული :)

    მოიცა რა უტიტულო?? ამხელა ჟოან გამპერის თასი ტიტული არაა??
    Culé [?]
    #1 11 აპრილი 2021 18:47
    2
    ზედიზედ ორი უტიტულო სეზონი :) გუნდია გასაწმენდი მთლიანად მწრთვნელიდან დაწყებული ფეხბურთელების სრული შემადგენლობით დამთავრებული :)