უსმან დემბელე: გრიზმანმა გვითხრა, რომ "ატლეტიკო" ქულებს აუცილებლად დაკარგავდა

უსმან დემბელე: გრიზმანმა გვითხრა, რომ "ატლეტიკო" ქულებს აუცილებლად დაკარგავდა

გუშინდელი "ელ კლასიკოს" შემდეგ "ბარსელონას" ფრანგმა თავდამსხმელმა, უსმან დემბელემ, beIN Sports-თან ისაუბრა. 

ჩემი მომავალი? მოქმედი კონტრაქტის მიხედვით კლუბში ერთი წელი კიდევ დამრჩა. გახანგრძლივებასთან დაკავშირებით მოლაპარაკებები ჯერ არ ყოფილა, მაგრამ ახლა თავს კარგად ვგრძნობ და ბედნიერი ვარ. 
ახალ პრეზიდენტს ჯერ კარგად არ ვიცნობ, მაგრამ ის ცდილობს, რომ ფეხბურთელებთან ახლოს იყოს. 
მახსოვს, როცა "ატლეტიკოსთან" 11-ქულიანი ჩამორჩენა გვქონდა, გრიზმანმა გასახდელში გვითხრა: "ნახავთ, ისინი ქულებს აუცილებლად დაკარგავენ". 
ყველა ჯანსაღ ცხოვრების წესზე საუბრობს, მაგრამ ჩემი ტრავმები ამას არ გამოუწვევია. არასწორი სტილით რომ მეცხოვრა, "ბარსელონაში" 4 წელს ვერ გავატარებდი. 

- განაცხადა დემბელემ. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 18 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 13 აპრილი 2021 20:38
    0
    ყველა ჯანსაღ ცხოვრების წესზე საუბრობს, მაგრამ ჩემი ტრავმები ამას არ გამოუწვევია. არასწორი სტილით რომ მეცხოვრა, "ბარსელონაში" 4 წელს ვერ გავატარებდი. და რა შეგიშლიდა? ვერ გაატარე?
    ფანი [?]
    #17 11 აპრილი 2021 20:48
    0
    გრიზმანმა ყოფილ კლუბზე პროგნოზების კეთებას ფეხბურთი ითამაშოს ჯობია.
    მაგის პროგნოზების და ატლეტიკოს ქულების დაკარგვის იმედზე იყავით თქვენ
    Culé [?]
    #16 11 აპრილი 2021 17:38
    1
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Barca_MNS
    არ ვიცი რამ გამოიწვია მაგრამ ახლა უკეთესია ეს ბიჭი ვიდრე საწყის სეზოენებზე, მომავალშიც მომატების პერსპექტივააქ. მახსოვს რაჰიმ სტერლინგი კარში ვერ ურტყამდა, (სალაჰი ხო მაზილა იყო მთლად) ვიდეო იყო გვარდიოლა როგორ ასწავლის მკერდით ბურთის მიღებას, თან ისე რომ კარისკენ შეიგდოს და იქიდან დარყმას. ამის შემდეგ იყო ანალიზი როგორ გააქ სტერლინგს ზუსტად ეგეთი გოლი. ჩემი აზრით ამან თუ დისციფლინა გამოასწორა და ჩანს რომ კუმანმა მიუჩინა ადგილი, შეიძლება გამოვიდეს რამე, რომც არ გამოვიდეს 150 მილიონი როგაქ გადახდილი ბოლომდე უნდა გამოწურო შესაძლებლობები. გუდ ლაქ დემბელე კიარა ლენგელმ რო დაიწყოს გოლების გატანა მხოლოდ გამიხარდება.

    ბებიაჩემს რომ მესის ნიჭი ჰქონოდა, კაცი რომ ყოფილიყო, ესპანეთში რომ დაბადებულიყო და რონალდოსავით შრომიეს მოყვარე ახლა მარადონაზე დიდი იქნებოდა.

    მარადონაზე დიდი ახლაცაა მესი და საერთოდ ყველაზე დიდია დაეხიოს მარადონა თავისი მსოფლიოა თასით და ზედ დაასკდეს პელე რონალდო

    შენ მესის პერსო ფანი უფრო ხარ ვიდრე ფეხბურთის. მარადონამ რაც გააკეთა არც შეადარო ეგ ჯუჯა. ტრამვირებულმა კაცმა მარტომ მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას და ნაპოლით მოიგო უეფას თასი. მესისავით ხავიესტას დონის მოთამაშეები არ ჰყოლია მარადონას გვერდით და მაგ შენ მესისავით ჩაჯმული არ არის მუნდიალებზე.

    მარტომ არა ლეღვის რტო

    აბა ვინ მოაგებინა?????? პირდაპირი მნიშვნელობით თუ გაიგე მარტო არ იყო მოედანზე მაგრამ, გადატანითი მნიშვნელობით თუ გაიგე მითხარი აბა ვინ წარმოადგენდა და ვინ იყო მაგ არგენტინაში ნორმანული. რასაც მარტო მოგება ჰქვია სწორედ მარადონამ მოაგებინა. გასახდელშიც და მოედანზეც გუნდის უდაო ლიდერი იყო და ეგრე იყო ნაპოლიშიც.

    ჰოო რა 86 -ში დაცვაში ; ბრაუნი ,ოსკარ რუჯერი , პასარელა ნახევარდაცვაში ; ბურუჩაგა /სერხიო ბატისტა და შეტევაში ვალდანო ყველანი ანანიზმით იყვნენ დაკავებულები მხოლოდ მარადონა ფიქრობდა მსოფლიო როგორ მოეგო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 11 აპრილი 2021 16:09
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Barca_MNS
    არ ვიცი რამ გამოიწვია მაგრამ ახლა უკეთესია ეს ბიჭი ვიდრე საწყის სეზოენებზე, მომავალშიც მომატების პერსპექტივააქ. მახსოვს რაჰიმ სტერლინგი კარში ვერ ურტყამდა, (სალაჰი ხო მაზილა იყო მთლად) ვიდეო იყო გვარდიოლა როგორ ასწავლის მკერდით ბურთის მიღებას, თან ისე რომ კარისკენ შეიგდოს და იქიდან დარყმას. ამის შემდეგ იყო ანალიზი როგორ გააქ სტერლინგს ზუსტად ეგეთი გოლი. ჩემი აზრით ამან თუ დისციფლინა გამოასწორა და ჩანს რომ კუმანმა მიუჩინა ადგილი, შეიძლება გამოვიდეს რამე, რომც არ გამოვიდეს 150 მილიონი როგაქ გადახდილი ბოლომდე უნდა გამოწურო შესაძლებლობები. გუდ ლაქ დემბელე კიარა ლენგელმ რო დაიწყოს გოლების გატანა მხოლოდ გამიხარდება.

    ბებიაჩემს რომ მესის ნიჭი ჰქონოდა, კაცი რომ ყოფილიყო, ესპანეთში რომ დაბადებულიყო და რონალდოსავით შრომიეს მოყვარე ახლა მარადონაზე დიდი იქნებოდა.

    მარადონაზე დიდი ახლაცაა მესი და საერთოდ ყველაზე დიდია დაეხიოს მარადონა თავისი მსოფლიოა თასით და ზედ დაასკდეს პელე რონალდო

    შენ მესის პერსო ფანი უფრო ხარ ვიდრე ფეხბურთის. მარადონამ რაც გააკეთა არც შეადარო ეგ ჯუჯა. ტრამვირებულმა კაცმა მარტომ მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას და ნაპოლით მოიგო უეფას თასი. მესისავით ხავიესტას დონის მოთამაშეები არ ჰყოლია მარადონას გვერდით და მაგ შენ მესისავით ჩაჯმული არ არის მუნდიალებზე.

    მარტომ არა ლეღვის რტო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #14 11 აპრილი 2021 16:00
    0
    წადი რა ჩამოკარი.4 წელია შენ გაბრწყინებას რო ვუცდით მაგიტო გვაქ საქმე კარგად
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #13 11 აპრილი 2021 15:42
    0
    ორივე მოგვშორდით გთხოვთ
    ბართუ შენ რა გითხარი ამათ გამო კრედიტი რომ აიღე ფუ შენი დებილი

    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: M10 S9 D11
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Barca_MNS
    არ ვიცი რამ გამოიწვია მაგრამ ახლა უკეთესია ეს ბიჭი ვიდრე საწყის სეზოენებზე, მომავალშიც მომატების პერსპექტივააქ. მახსოვს რაჰიმ სტერლინგი კარში ვერ ურტყამდა, (სალაჰი ხო მაზილა იყო მთლად) ვიდეო იყო გვარდიოლა როგორ ასწავლის მკერდით ბურთის მიღებას, თან ისე რომ კარისკენ შეიგდოს და იქიდან დარყმას. ამის შემდეგ იყო ანალიზი როგორ გააქ სტერლინგს ზუსტად ეგეთი გოლი. ჩემი აზრით ამან თუ დისციფლინა გამოასწორა და ჩანს რომ კუმანმა მიუჩინა ადგილი, შეიძლება გამოვიდეს რამე, რომც არ გამოვიდეს 150 მილიონი როგაქ გადახდილი ბოლომდე უნდა გამოწურო შესაძლებლობები. გუდ ლაქ დემბელე კიარა ლენგელმ რო დაიწყოს გოლების გატანა მხოლოდ გამიხარდება.

    ბებიაჩემს რომ მესის ნიჭი ჰქონოდა, კაცი რომ ყოფილიყო, ესპანეთში რომ დაბადებულიყო და რონალდოსავით შრომიეს მოყვარე ახლა მარადონაზე დიდი იქნებოდა.

    მარადონაზე დიდი ახლაცაა მესი და საერთოდ ყველაზე დიდია დაეხიოს მარადონა თავისი მსოფლიოა თასით და ზედ დაასკდეს პელე რონალდო

    შენ მესის პერსო ფანი უფრო ხარ ვიდრე ფეხბურთის. მარადონამ რაც გააკეთა არც შეადარო ეგ ჯუჯა. ტრამვირებულმა კაცმა მარტომ მოაგებინა მსოფლიო არგენტინას და ნაპოლით მოიგო უეფას თასი. მესისავით ხავიესტას დონის მოთამაშეები არ ჰყოლია მარადონას გვერდით და მაგ შენ მესისავით ჩაჯმული არ არის მუნდიალებზე.

    ჩავი არის საუკეთესო ბარსას ფეხბურთელი და მორჩა ბაზარი
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #12 11 აპრილი 2021 14:53
    0
    ციტატა: Gia grigalavas ფან-კლუბი
    ციტატა: Barca_MNS
    არ ვიცი რამ გამოიწვია მაგრამ ახლა უკეთესია ეს ბიჭი ვიდრე საწყის სეზოენებზე, მომავალშიც მომატების პერსპექტივააქ. მახსოვს რაჰიმ სტერლინგი კარში ვერ ურტყამდა, (სალაჰი ხო მაზილა იყო მთლად) ვიდეო იყო გვარდიოლა როგორ ასწავლის მკერდით ბურთის მიღებას, თან ისე რომ კარისკენ შეიგდოს და იქიდან დარყმას. ამის შემდეგ იყო ანალიზი როგორ გააქ სტერლინგს ზუსტად ეგეთი გოლი. ჩემი აზრით ამან თუ დისციფლინა გამოასწორა და ჩანს რომ კუმანმა მიუჩინა ადგილი, შეიძლება გამოვიდეს რამე, რომც არ გამოვიდეს 150 მილიონი როგაქ გადახდილი ბოლომდე უნდა გამოწურო შესაძლებლობები. გუდ ლაქ დემბელე კიარა ლენგელმ რო დაიწყოს გოლების გატანა მხოლოდ გამიხარდება.

    ბებიაჩემს რომ მესის ნიჭი ჰქონოდა, კაცი რომ ყოფილიყო, ესპანეთში რომ დაბადებულიყო და რონალდოსავით შრომიეს მოყვარე ახლა მარადონაზე დიდი იქნებოდა.

    მარადონაზე დიდი ახლაცაა მესი და საერთოდ ყველაზე დიდია დაეხიოს მარადონა თავისი მსოფლიოა თასით და ზედ დაასკდეს პელე რონალდო
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 11 აპრილი 2021 14:38
    1
    ციტატა: M10 S9 D11
    შენ ვაფშე ჩაკვდი რაა ვინისიუსი რო გაჯობებს თავი გაქვს მოსაკლავი ააცვი ზაფხულში გუნდიდან შენი ცალტვინა დედაც კაცი ვერ მოატყუა მასტმა ფეხებში ებლანდებოდა სულ ბურთი რაც აქამდე ვაპრავე და დავიცავი ერთიანად დავასხავ აწი ამის სუყველაფერი

    ჰაიიი. ♥️♥️♥️♥️💯, დიდი ხანია ვაკრიტიკებ დემბელეს მაგრამ ჰეითერი ნამდვილად არ ვარ. პოზიტივის დანახვაც საჭიროა. თუმცა ამისგან არაფერი არ გამოვა სადმე უტრეხტში უნდა თამაშობდეს ბარსას დონის არაა.შეილება გუნდა ჩემპიონატი მოიგოს მაგრამ მაინც ფეხებზე მკიდია დემბელეს ფეხბურთი
    --------------------
    ❤️❤️❤️ ილია ჭავჭავაძე ❤️❤️❤️
    ❤️ლელთ ღუნია:"ადრიდა ავად თუ კარგად ჩვენი თავი ჩვენადვე გვეყუდნეს,მით იყვის უკედ."❤️
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 11 აპრილი 2021 14:27
    2
    მოკიდე ხელი გრიზმანს და დაახვიეთ ორივემ, უმტიტი არ დაგრჩეთ.
    ფანი [?]
    #9 11 აპრილი 2021 13:41
    2
    აგერ ნახავთ ძალიან მალე ეს თუ მაქსიმუმ ლიონში არ აღმოჩდეს მეტი დონე არაქვს ამას და არც არადროს არ ქონდა...უბრალოდ შევეჩვიეთ და რაღაცა დოზით გვიყვარს მაინც მაგრამ უცხო თვალით კატასტროფა დემბელე ვინიციუსთან ვერ მივაა ჯერ მარტო ბურთის მიღებით და კონტროლით ჯობია
    ფანი [?]
    #8 11 აპრილი 2021 13:21
    0
    არ ვიცი რამ გამოიწვია მაგრამ ახლა უკეთესია ეს ბიჭი ვიდრე საწყის სეზოენებზე, მომავალშიც მომატების პერსპექტივააქ. მახსოვს რაჰიმ სტერლინგი კარში ვერ ურტყამდა, (სალაჰი ხო მაზილა იყო მთლად) ვიდეო იყო გვარდიოლა როგორ ასწავლის მკერდით ბურთის მიღებას, თან ისე რომ კარისკენ შეიგდოს და იქიდან დარყმას. ამის შემდეგ იყო ანალიზი როგორ გააქ სტერლინგს ზუსტად ეგეთი გოლი. ჩემი აზრით ამან თუ დისციფლინა გამოასწორა და ჩანს რომ კუმანმა მიუჩინა ადგილი, შეიძლება გამოვიდეს რამე, რომც არ გამოვიდეს 150 მილიონი როგაქ გადახდილი ბოლომდე უნდა გამოწურო შესაძლებლობები. გუდ ლაქ დემბელე კიარა ლენგელმ რო დაიწყოს გოლების გატანა მხოლოდ გამიხარდება.
    Culé [?]
    #7 11 აპრილი 2021 13:20
    2
    გუშინდელ თამაშამდე მეგონა შანს იმსახურებდა და კონტრაქტი გახანგრძლივება მინდოდა. მაგრამ გუშინ დავრწმუნდი რომ გასაყიდია!! ბურთს ვერ ურტყამს კაცს ვერ ატყუებს პასს ვერ აკეთებს სულ აფსაიდშია....
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 11 აპრილი 2021 12:39
    4
    გაასხმევინეთ ამას და დე ლა ფუენტე და კოლადო დააწინაურეთ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #5 11 აპრილი 2021 12:38
    3
    ეს სასწრაფოდ მოსაშორებელია გუნდიდან,ისე კი საკითხავია თუ ვინმე იყიდის ასეთ უინტელექტო ფეხბურთელს, მაგრამ იქნებ როგორმე გავყიდოთ ამ ზაფხულს და ცოტა ფული მაინც ვიშოვოთ ამის ტრანსფერიდან, ახალი ფეხბურთელების საყიდლად გამოგვადგება.
    --------------------
    "ბარსელონა" ეს ხომ ფეხბურთის ზეიმია❤💙
    ფანი [?]
    #4 11 აპრილი 2021 12:23
    3
    ციტატა: M10 S9 D11
    შენ ვაფშე ჩაკვდი რაა ვინისიუსი რო გაჯობებს თავი გაქვს მოსაკლავი ააცვი ზაფხულში გუნდიდან შენი ცალტვინა დედაც კაცი ვერ მოატყუა მასტმა ფეხებში ებლანდებოდა სულ ბურთი რაც აქამდე ვაპრავე და დავიცავი ერთიანად დავასხავ აწი ამის სუყველაფერი

    ალილუიაააააააააააააა barca-7 heart_eyes smile
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #3 11 აპრილი 2021 11:49
    14
    შენ ვაფშე ჩაკვდი რაა ვინისიუსი რო გაჯობებს თავი გაქვს მოსაკლავი ააცვი ზაფხულში გუნდიდან შენი ცალტვინა დედაც კაცი ვერ მოატყუა მასტმა ფეხებში ებლანდებოდა სულ ბურთი რაც აქამდე ვაპრავე და დავიცავი ერთიანად დავასხავ აწი ამის სუყველაფერი
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #2 11 აპრილი 2021 11:45
    1
    ""ყველა ჯანსაღ ცხოვრების წესზე საუბრობს, მაგრამ ჩემი ტრავმები ამას არ გამოუწვევია. ასეთი სტილით რომ მეცხოვრა, "ბარსელონაში" 4 წელს ვერ გავატარებდი. ""
    აჰაა ძმაო ტიპი თავად იძახის ჯანსაღი ცხოვრებით რო მეცხოვრა 4 წელი აქ ვინ გამაჩერებდაო.
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    ფანი [?]
    #1 11 აპრილი 2021 11:41
    2
    Ეს რა ტვინიᲗ ავადმყოფია და ბიᲭს რო აქეᲗააქ პრეტენზიები და ხელფასის მომატება უნდა აზრზე ხარᲗ რა უნამუსოა როᲟა