ჟოან ლაპორტა ელ კლასიკოში მარცხს გამოეხმაურა

ჟოან ლაპორტა ელ კლასიკოში მარცხს გამოეხმაურა

"ბარსელონას" პრეზიდენტმა, ჟოან ლაპორტამ ელ კლასიკოში დასანანი მარცხის შემდეგ თავისი ფეხბურთელები და კლუბის ქომაგები დაამშვიდა და ოპტიმისტური განწყობის შენარჩუნებისაკენ მოუწოდა. ამის შესახებ განცხადება ჟოანმა ტვიტერზე გამოაქვეყნა.

"მიზნის მისაღწევად და ლა ლიგის მოსაგებად 8 თამაში გვაქვს. ეჭვი არ მეპარება, რომ ჩვენი გუნდი ბოლომდე იბრძოლებს. ვისკა ბარსა!"

17 აპრილს "ბილბაოს" წინააღმდეგ "ბარსას" კოპა დელ რეის ფინალი ელოდება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 13 აპრილი 2021 21:35
    0
    მოკლედ ლაპარაკი არ არის საჭირო, საქმეს მიხედე. გარეკე ეს ნახირი რაის ბრაითვეიტი. ბარსას დონე ერთი კაცი მაინც მოიყვანე, თორემ წავიდა მესი.
    Culé [?]
    #9 11 აპრილი 2021 15:41
    1
    აი უბრალოდ რა გვიქნა ბართომეუმ.უბრალოდ ბოლო წუთებზე თერთმეტეულს შეხედეთ ვინები ყავს მოედანზე რეალს და რა კამანდითაა ბარსელონა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #8 11 აპრილი 2021 12:16
    5
    დაცვის ლიდერი რო ლენგლე გეყოლება და შეტევის ლიდერათ ბრეიტვეიტი და დემბელე რომელ ტიტულზე რომელ მოგებაზე და წარმატებაზეა საუბარი კარგიც იქნა ეს მარცხი ასეროვთქვათ დაინახავს იმედია ლაპორტა ვინაა ზედმეტი და ვინაა მოსაყვანი
    --------------------
    ❤️ანსუ მანეეეე ბარსას მომავალი ჩემი ოქროს ბიჭუნა❤️riki puig and pedri the best talent❤️joan laporta is back❤️⚽ 🏆(no to racism)🏆
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 11 აპრილი 2021 11:34
    2
    ზაფხულში მწვრთნელით დაიწყე პირველ რიგში მოაშორე ეს კუმანი ნაგელსმანი მოიყვანე და მერე ბალასტისგან გაწმინდე გუნდი თორე ვერ ამოვალთ ამ ტალახიდან
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 11 აპრილი 2021 11:00
    5
    კუმან დაგვიძველდა ტაქტიკა. ბარსა ადრე ათეული წლები აზანზარებდა ყველას, ახლა ის მეთოდები აღარ ჭრის, ბავშვმაც იცის რას იზავს მესი და ა.შ. შესაბამისად შედეგებიც საცეზე გვაქვს.
    მოდი კლასიკოს გარდა ბოლო სხვა კლუბებთან თამაშს შევხედოთ:
    -ვალიადოლიდთან, ეს რა იყო, ძლივს გაჭირვებით, ისიც შემთხვევითობაა დემბელეს გოლი, მორიბამ გამაზა ხარიხარს მოარტყა
    -კადისთან და ხეტაფესთან წაგება, ნუ ლიგაზე მარცხს და კლასიკოებს აღარ ვგულისხმობ
    ახალი ტაქტიკური ხედვაა საჭირო, მორიბა-პედრი-დე იონგი უკეთესი იქნებოდა თავიდანვე.
    ამით ეს არ მთავრდება ყველაფერი, მაგრამ კლუბიდან გასაშვებია: გრიზმანი-დემბელე-ბრაითვაიტი-კოუტინიო-ლენგლე-უმტიტი-პიანიჩი-რობერტო
    დესტი არააა ის რაც ჩვენ გვგონია, უბრალოდ ვიტყუებთ თავს.
    მინგესამ და მორიბამ დაამტკიცა, შემართება და კლასიკოზე უშიშარი თამაში.
    ლა მასიელი, ის ყოველთვის ბარსას გულია და კაპილარი.
    გულშემატკივარი [?]
    #5 11 აპრილი 2021 09:54
    2
    კუმან ლა ლიგა და კოპა დელ რეი დაიდოს!
    ფანი [?]
    #4 11 აპრილი 2021 03:03
    2
    ტრქკი გაანძრუე ჯიგარო და პირველ რიგში ბალასტი მოაშორე გუნდს. ასეთი კი დაგვიგროვდა ერთი 8-10 კაცი. მერე ჰოლანდი მოიყვანე და ვინმე ისეთი ვინც ცენტრში თამაშს შექმნის. პედრი პატარაა ჯერ ეს ჰოლანდიელი ბლანდინი კი არის ნიჭიერი მაგრამ თამაშს ნაღდათ ვერ აკეთებს და არც ეგეთი პირი უჩანს. თუ მკითხავთ რას ქვია თამაშის გაკეთება გვყავდა ასეთი ჯერ დეკო, მერე ხავი. ახლა რეალს ყავს მოდრიჩი და კროოსი. ჩვენ ეგეთი არავისნ . არც ვიცი ვინ გვინდა ამ პოზიციასე მაინც აური მგონია და კვარაცხელია😁 არ ვღადაობ დემბელეს და ტრინკაოს ერთად ჯობია ჩვენი ბიჭი. ნუ ეგ არაა ცენტრში თამაშის დამლაგებელი მაგრამ რაცაა კარგია 20 ლიმონად. დაცვა მგონია რომ არც არავინ გვჭირდება ცენტრში. მინგესა და არაუხოზე პერსპექტიულ მცველს მე ვერ ვხედავ და ვანდეიკს არავინ მოგვცემს ჩცენ. აი კრაიზე დესტი ჯერ მაინც ზამენის კაცია ერთი ორი წელი. რობერტო გასაშვებია და მოიყვანონ ის ბრაზილიელი ბეტისიდან თუ სხვისი ტრაკი არ აქვთ. ბრაზილიელი კრაის მცველად უკვე პერსპექტივაა🙂

    რაც მთვარია გრიზმანის,უმტიტის და კოუტინიოს ყოფნა 100% ზარალია
    Culé [?]
    #3 11 აპრილი 2021 02:31
    1
    კადისის ტაქტიკა. "ავტობუსი დაცვაში და კონტრშეტევები ბარსელონას შეცდომის იმედით!"
    რეალმა წარმატებით გადაიღო ჩაჯმულების ტაქტიკა! :)
    ამას ემატება მადრიდისტა მსაჟის ბოზური მსაჯობა. პენალტიც არ დადო და რომ შეაჯდა ბარსა რეალს დამატებული დროც შეუმცირა.
    წევრი [?]
    #2 11 აპრილი 2021 02:25
    1
    ლაპორტა მესი გაუშვი დროა უკვე დრო სამწუხაროდ
    Culé [?]
    #1 11 აპრილი 2021 02:16
    4
    სასაცილოა მაგრამ მაინც შეგვიძლია მოგება. რეალმა სულ 1 ფრე უნდა ითამაშოს. მაგრამ ესენი არ არიან ატლეტიკოს მომგები. არც ვილიარეალის. საერთოდ როცა პირდაპირ კონკურენტებს 6-6 ქულას ატან, ტიტულის მოგებაზე საუბარი ზედმეტია.