ლიონელ მესის "ელ კლასიკოში" 2018 წლის შემდეგ არ გაუტანია

ლიონელ მესის "ელ კლასიკოში" 2018 წლის შემდეგ არ გაუტანია

"ბარსელონასა" და "რეალს" შორის საკულტო დაპირისპირებად ქცეული "ელ კლასიკო" ახლოვდება. გუნდები ერთმანეთს 10 აპრილს დაუპირისპირდებიან. ყურადღების ცენტრშია "ბლაუგრანას" კაპიტანი ლიონელ მესი, რომელსაც მადრიდულ კლუბთან 6-მატჩიანი მშრალი სერია აქვს. Marca-ს ცნობით, არგენტინელმა "რეალს" ბოლოს 2018 წლის 6 მაისს გაუტანა. თამაში 2:2 დასრულდა, შეხვედრა კი უკანასკნელი "კლასიკო" აღმოაჩნდა კრიშტიანუ რონალდუსთვის. სეზონის ბოლოს მან "რეალი" დატოვა.

პორტუგალიელის წასვლის შემდეგ ლიონელ მესის "ბლანკოსის" კარი არ აუღია, შაბათის მატჩი კი კარგი შესაძლებლობა იქნება ნავსის გასატეხად. მით უმეტეს, როცა ამ დაპირისპირებას გადამწყვეტი მნიშვნელობა აქვს.

მშრალი სერიის მიუხედავად, მესი "ელ კლასიკოს" ბომბარდირის წოდებას კვლავ ინარჩუნებს. არგენტინელის ანგარიშზე 26 გოლი და 14 საგოლე გადაცემაა. 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 10 აპრილი 2021 01:54
    0
    ხვალ უნდა გათხაროს.იმედია რამდენიმეს გათხრის
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #8 9 აპრილი 2021 23:07
    0
    ციტატა: ჯორჯ
    მაგ დროს ყველას ვეგონეთ რომ წავაგებდით მაგრამ მოვიგეთ

    ეგ სხვა კლასიკოა ეს ვალვერდეს პირველი წელი იყო
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 9 აპრილი 2021 20:38
    1
    იმედია არ წავაგებთ და ლეოს გოლი გადამწყვეტი იქნება.
    ახალბედა [?]
    #6 9 აპრილი 2021 17:34
    1
    მაგ დროს ყველას ვეგონეთ რომ წავაგებდით მაგრამ მოვიგეთ
    Culé [?]
    #5 9 აპრილი 2021 17:24
    1
    მოწყურებული იქნება და გაიტანს...❤
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #4 9 აპრილი 2021 01:45
    2
    როგორც ჩანს ეს სტატია 2017შია მომზადებული და ახლა გამოაქვეყნეს :D
    ამან კიდე თუ კარში არ დაარტყა ვერც ხვალ გაიტანს :)) ნაცვალსახელისთვის უზენაესი ბოდიში :DDDD
    Culé [?]
    #3 9 აპრილი 2021 01:35
    1
    სამაგიეროდა ეხლა სთხრის მინიმუმ ორს ლეო❤
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #2 9 აპრილი 2021 01:28
    3
    2017 წელს სუპერთასი წავაგეთ სახლში 3-1 და გასვლაზე 2-0, ასე რომ გამარჯვებული ვერ გამოვიდოდით. რაც შეეხება ბოლო გოლს, 2018 წელს გაიტანა და 2-2 მორჩა ეგ შეხვედრა, რობერტო რომ გააგდეს ის მატჩია.
    [?]
    #1 9 აპრილი 2021 01:14
    2
    რაღაც ვერ გავიგე, 2017 წლის სუპერ თასი? მანდ გაუტანა? რაღაც ვერ ვიხსენებ. ბოლო გოლი მე 2018 წელს მახსოვს 2-2 რო მორჩა და იქ გაუტანა ლეომ, რობერტო რო გაგვიგდეს. ისე სერიოზული მშრალი სერიაა სამწუხაროდ. ის კლასიკოები გამოტოვა მაინც და მაინც სადაც სუარესმა შეაგდო 5 (თითქმის 6) გოლი, თორე მანდ ლეო ბლომად გაიტანდა ისეთები უქნეს რეალს. უნდა გაიტანოს, ტეხავს ამხელა მშრალი სერია, ან ტრავმა აქვს კლასიკოში ან თამაშს აგდებს ბოლო პერიოდში