Marca | ჰოლანდის შეძენამდე "დორტმუნდი" დარჩენილი ვალის გადახდას ითხოვს

Marca | ჰოლანდის შეძენამდე "დორტმუნდი" დარჩენილი ვალის გადახდას ითხოვს

Marca-ს ინფორმაციით, "დორტმუნდი" ჰოლანდის დამატებადმე "ბარსელონას" უსმან დემბელეს სატრანსფერო თანხის სრულად გადახდას მოსთხოვს.

ფრანგის შეძენა "ბარსას" ჯამში 135 მილიონი ევრო დაუჯდა და ტრანსფერიდან დაახლოებით 40 მილიონი კვლავაც გადასახდელია.

რაც შეეხება ჰოლანდს, მას "ბორუსია" 150 მილიონად აფასებს. იმ შემთხვევაში, თუ ნორვეგიელი გერმანელებს ამ სეზონში არ დატოვებს, მომავალ წელს მისი გამოსასყიდი თანხის წესი ამოქმედდება და სხვა კლუბებს უკვე 75 მილიონადაც შეეძლებათ ერლინგის გადაბირება.

გვარდიოლას განცხადებით, მათ ზაფხულში თავდამსხმელის შეძენის რესურსი არ გააჩნიათ, მაგრამ მაინც, ერლინგის დამატების მხრივ "ბარსას" მთავარი კონკურენტები ჯერჯერობით "რეალი" და "მანჩესტერ სიტი" არიან.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 19 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #19 9 აპრილი 2021 22:42
    0
    სირცხვილია ბარსას, რომ ამათი ვალი ქონდეს
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #18 9 აპრილი 2021 21:15
    0
    მოკლედ ვერ ვქაჩავთ ვერც ჰოლანდს და მითუმეტეს მბაპეს, ისევ ნეიმარს მიაწვნენ მანამდე კი აგუეროს.
    Culé [?]
    #17 9 აპრილი 2021 12:19
    0
    რო ვაკვირდები სიტუაციას ჯობია ისევ აგუერო და დეპაი მოიყვანონ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #16 9 აპრილი 2021 11:03
    0
    ამის ყიდვა კი არა ამდენი უაზრო ფულის ტყუილად მჭამელი ფეხბურთელების გუნდიდან გაყრაც რომ მოვახერხოთ წელს ეგეც საქმეა.
    დეპაი და გარსია უეჭველი მოვლენ, ფატი დაგვიბრუნდება და ლა მასიიდან ბავშვები დაწინაურდებიან.
    მთავარია კარგი ცხრიანი შევიძინოთ და ელემენტარული იმ შემოსული თანხებიდან ვინმე ნორმალურის ყიდვაც არაა წარმოუდგენელი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 9 აპრილი 2021 10:43
    0
    რა 150 მილიონი ძაან ღორობაა რავი ზაფხულში არმგონია ეს მოვიყვანოთ და დეპაი და აგუერო ორივე მოსაყვანია
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    Culé [?]
    #14 9 აპრილი 2021 06:56
    0
    150 არა 550 ბარემ შიგ ხოარააქვათ ამათ
    --------------------

    ForçaBarça
    წევრი [?]
    #13 9 აპრილი 2021 02:27
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: _OLD_
    ციტატა: Nini
    ციტატა: _OLD_
    ციტატა: Nini
    ციტატა: _OLD_
    ჰალანდის ყიდვა კიარა დემბელეს ვალი ყოფილა გასასტუმრებელი🤣 ხო არ ღადაობ 40 მილიონი ტო ერთ კაი ტრანსფერს დადებდა😁

    რაის ჰოლანდი დემბელე ვერ გაგვისტუმრებია ჯერ ჰო? smile laughing

    მაგას ვერც გავისტუმრებთ რაღაც ასე მგონი არადა კაიხნის გასტუმრებული უნდა იყოს😁😂

    მეტი ოპტიმიზმია საჭირო laughing

    დემბუზა არი აი უინტელექტო ფეხბირთელი სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით იმას კი არ ვამბობ რო არ შეუძლია უბრალოდ ვერ აჩვენებს მოედანზე ზოგჯერ ისეთ რაღაცას გააკეთებს რო კითხო ვერც გეტყვის რა გააკეთა იმიტო რო აზრზე არარი 🤣 ვნახოთ აბა რას მოუმატებს ასეთს აი კლასიკოზე ვნახოთ აბა რას შესთავაზებს კურტოისს 🤣 ვნახოთ

    არც მე მითქვამს უნდა დარჩეს მე ვთქვი შეიძლება შანსი მისცენ თქო და ვაფშე და მაგარ შარში ვართ ამდენი უვარგისი გვიყრია გუნდში და სანამ ეგენი გაიყიდებინ და უნდა თუ არა რომელიმე გუნდს ცალკე თემაა.

    შენადა ყველას ერთ ქვაბში არ ხარშავდი და რაშეიცვალა ამ მოკლე პერიოდში😁😂
    ფანი [?]
    #12 9 აპრილი 2021 02:02
    0
    ციტატა: _OLD_
    ციტატა: Nini
    ციტატა: _OLD_
    ციტატა: Nini
    ციტატა: _OLD_
    ჰალანდის ყიდვა კიარა დემბელეს ვალი ყოფილა გასასტუმრებელი🤣 ხო არ ღადაობ 40 მილიონი ტო ერთ კაი ტრანსფერს დადებდა😁

    რაის ჰოლანდი დემბელე ვერ გაგვისტუმრებია ჯერ ჰო? smile laughing

    მაგას ვერც გავისტუმრებთ რაღაც ასე მგონი არადა კაიხნის გასტუმრებული უნდა იყოს😁😂

    მეტი ოპტიმიზმია საჭირო laughing

    დემბუზა არი აი უინტელექტო ფეხბირთელი სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით იმას კი არ ვამბობ რო არ შეუძლია უბრალოდ ვერ აჩვენებს მოედანზე ზოგჯერ ისეთ რაღაცას გააკეთებს რო კითხო ვერც გეტყვის რა გააკეთა იმიტო რო აზრზე არარი 🤣 ვნახოთ აბა რას მოუმატებს ასეთს აი კლასიკოზე ვნახოთ აბა რას შესთავაზებს კურტოისს 🤣 ვნახოთ

    არც მე მითქვამს უნდა დარჩეს მე ვთქვი შეიძლება შანსი მისცენ თქო და ვაფშე და მაგარ შარში ვართ ამდენი უვარგისი გვიყრია გუნდში და სანამ ეგენი გაიყიდებინ და უნდა თუ არა რომელიმე გუნდს ცალკე თემაა.
    წევრი [?]
    #11 9 აპრილი 2021 01:58
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: _OLD_
    ციტატა: Nini
    ციტატა: _OLD_
    ჰალანდის ყიდვა კიარა დემბელეს ვალი ყოფილა გასასტუმრებელი🤣 ხო არ ღადაობ 40 მილიონი ტო ერთ კაი ტრანსფერს დადებდა😁

    რაის ჰოლანდი დემბელე ვერ გაგვისტუმრებია ჯერ ჰო? smile laughing

    მაგას ვერც გავისტუმრებთ რაღაც ასე მგონი არადა კაიხნის გასტუმრებული უნდა იყოს😁😂

    მეტი ოპტიმიზმია საჭირო laughing

    დემბუზა არი აი უინტელექტო ფეხბირთელი სრული ამ სიტყვის მნიშვნელობით იმას კი არ ვამბობ რო არ შეუძლია უბრალოდ ვერ აჩვენებს მოედანზე ზოგჯერ ისეთ რაღაცას გააკეთებს რო კითხო ვერც გეტყვის რა გააკეთა იმიტო რო აზრზე არარი 🤣 ვნახოთ აბა რას მოუმატებს ასეთს აი კლასიკოზე ვნახოთ აბა რას შესთავაზებს კურტოისს 🤣 ვნახოთ
    ფანი [?]
    #10 9 აპრილი 2021 01:54
    2
    და ხალხს ჯერა რომ ამას მოიყვანენ ))))) ამის ფული კი არა ყველას ვალების რვეულში ბარსაა სიის თავშიააა...))))) ეს ღორი ფულისტი ფეხბურთელები არც გვჭირდება წავიდეს სადაც უნდა. მშვენიერი პატარა თაობა გყვავს თანახმა არიან ნორმალურ ხელფასებს... არაფრით ჩამოუვარდებიან ამ გაპიარებულ ფეხბურთელეებს...რაც ამან მაისურზე იკადრაა და რაც ამას მოთხოვნები აქ ნამდვილად არ მინდა ბარსაშიი არ ვიცი ვერც ვხედავ ამის ყაიდის ფორვარდს ბარსაში.ეს ვინ ჩემი ფეხებია იბრა ვერ მოერგო ბოლომდე ბარსას სტილს და იბრამმდე ბევრი უკლია ჯერ და ვერც გახდება იბრასავით დიდი კოჭებშივე ეტყობა...
    ფანი [?]
    #9 9 აპრილი 2021 01:39
    3
    მერე დაუბრუნონ დემბელე უკან და 40ში მაინც გამოგვივა გაყიდული :D
    ფანი [?]
    #8 9 აპრილი 2021 01:35
    0
    ციტატა: _OLD_
    ციტატა: Nini
    ციტატა: _OLD_
    ჰალანდის ყიდვა კიარა დემბელეს ვალი ყოფილა გასასტუმრებელი🤣 ხო არ ღადაობ 40 მილიონი ტო ერთ კაი ტრანსფერს დადებდა😁

    რაის ჰოლანდი დემბელე ვერ გაგვისტუმრებია ჯერ ჰო? smile laughing

    მაგას ვერც გავისტუმრებთ რაღაც ასე მგონი არადა კაიხნის გასტუმრებული უნდა იყოს😁😂

    მეტი ოპტიმიზმია საჭირო laughing
    ახალბედა [?]
    #7 9 აპრილი 2021 01:35
    3
    ეს რაც ვიყიდეთ 4 წელი გავიდა და მეგონა ნეიმარის ფულით მოეთრა ხოდა დაფარული არ ჰქონიათ ბოლომდე
    სადაა 222 მილიონი
    წევრი [?]
    #6 9 აპრილი 2021 01:30
    0
    ციტატა: Nini
    ციტატა: _OLD_
    ჰალანდის ყიდვა კიარა დემბელეს ვალი ყოფილა გასასტუმრებელი🤣 ხო არ ღადაობ 40 მილიონი ტო ერთ კაი ტრანსფერს დადებდა😁

    რაის ჰოლანდი დემბელე ვერ გაგვისტუმრებია ჯერ ჰო? smile laughing

    მაგას ვერც გავისტუმრებთ რაღაც ასე მგონი არადა კაიხნის გასტუმრებული უნდა იყოს😁😂
    ფანი [?]
    #5 9 აპრილი 2021 01:17
    0
    ციტატა: _OLD_
    ჰალანდის ყიდვა კიარა დემბელეს ვალი ყოფილა გასასტუმრებელი🤣 ხო არ ღადაობ 40 მილიონი ტო ერთ კაი ტრანსფერს დადებდა😁

    რაის ჰოლანდი დემბელე ვერ გაგვისტუმრებია ჯერ ჰო? smile laughing
    წევრი [?]
    #4 9 აპრილი 2021 01:10
    0
    ჰალანდის ყიდვა კიარა დემბელეს ვალი ყოფილა გასასტუმრებელი🤣 ხო არ ღადაობ 40 მილიონი ტო ერთ კაი ტრანსფერს დადებდა😁
    ახალბედა [?]
    #3 9 აპრილი 2021 00:52
    2
    BEQA BARCA,
    კი, ბოლო წუთზე გაუტანა ვალიადოლიდს და 3 ქულა მოგვიტანა 😂😂
    ფანი [?]
    #2 9 აპრილი 2021 00:37
    0
    ციტატა: BEQA BARCA
    ფემბელემ ზარალის მეტი რამე მოიტანაააა??? !!! ბართუშ შეინიიიიი

    მაგასაც და ემილიან კლემანსაც რა სარგებელი მოაქვს?
    Culé [?]
    #1 8 აპრილი 2021 23:54
    3
    ფემბელემ ზარალის მეტი რამე მოიტანაააა??? !!! ბართუშ შეინიიიიი
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"