Mirror: "ბარსელონამ" 9 მოთამაშე ტრანსფერზე დააყენა

Mirror: "ბარსელონამ" 9 მოთამაშე ტრანსფერზე დააყენა

როგორც ბრიტანული გამოცემა Mirror იტყობინება, "ბარსელონა" ზაფხულში მზად იქნება ერთდროულად 9 მოთამაშე გაყიდოს.

წყაროს ინფორმაციით, "ბარსას" სატრანსფერო სია რონალდ კუმანის მიერ უკვე სანქცირებულია. შესაძლო წამსვლელთა სია ასე გამოიყურება:

  • ფილიპე კოუტინიო
  • მარტინ ბრეითუეიტი
  • სამუელ უმტიტი
  • მირალემ პიანიჩი
  • სერჟი რობერტო
  • ჟუნიორ ფირპო
  • კარლეს ალენია
  • მათეუს ფერნანდესი
  • უსმან დემბელე (გაიყიდება კონტრაქტის არ გახანგრძლივების შემთხვევაში)

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 26 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    გულშემატკივარი [?]
    #26 10 აპრილი 2021 11:45
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    დემბელეს გარდა ყველა გასაყრელია პლიუს გრიზმანი ნეტუ და ლენგლეც მიაყოლონ

    პირველ რიგში დემბელეა გასაგდები მაგის უმაქნის კაცობას შევე*ი ეგ როარა ვერც ლივერპული დაგვიქამვექებდა და არც პსჟსთან გავვარდებოდით
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #25 9 აპრილი 2021 23:19
    0
    გრიზმანმა მეტი რაღა ქნას, რომ გაყიდონ.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #24 9 აპრილი 2021 21:28
    0
    კარგი სიაა, ერთი ორი კაცის დამატებაც შეიძლება, თუნდაც ლენგლე, გრიზმანი....

    ციტატა: El pistolero 9
    ნეტუც გაყიდონ(პენია და ტენასი ჩაანაცვლებენ)
    ლენგლეც გასაშვებია და უმტიტიც(არაუხო,პიკე,გარსია,მინგესა საკმარისი იქნება)
    რობერტო(ალბათ ემერსონს იტოვებენ)
    ფირპო(ალაბა უნდა დავითრიოთ თან ბალდეც დააწინაურონ)
    პიანიჩი,ფერნანდესი და ალენია ხო უეჭველი გასაშვებები არიან.ვეინალდუმი მოვა ალბათ.
    ბრაიტვაიტის აქამდე ბარსაში ყოფნა ხო ცირკია.დემბელე თუ დაიტოვეს გრიზმანი უნდა გაუშვან და ჰალანდი ვიყიდოთ იქნება

    უმტიტის უშვებენ.
    Culé [?]
    #23 9 აპრილი 2021 12:09
    1
    ნეტუც გაყიდონ(პენია და ტენასი ჩაანაცვლებენ)
    ლენგლეც გასაშვებია და უმტიტიც(არაუხო,პიკე,გარსია,მინგესა საკმარისი იქნება)
    რობერტო(ალბათ ემერსონს იტოვებენ)
    ფირპო(ალაბა უნდა დავითრიოთ თან ბალდეც დააწინაურონ)
    პიანიჩი,ფერნანდესი და ალენია ხო უეჭველი გასაშვებები არიან.ვეინალდუმი მოვა ალბათ.
    ბრაიტვაიტის აქამდე ბარსაში ყოფნა ხო ცირკია.დემბელე თუ დაიტოვეს გრიზმანი უნდა გაუშვან და ჰალანდი ვიყიდოთ იქნება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #22 9 აპრილი 2021 10:38
    2
    დემბელეს გარდა ყველა გასაყრელია პლიუს გრიზმანი ნეტუ და ლენგლეც მიაყოლონ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #21 9 აპრილი 2021 09:49
    5
    რობერტო არ უნდა გაყიდონ
    --------------------
    Cule🤙🤙🤙🤙🤙
    Visca barca visca catalonya💙❤💙❤
    ფანი [?]
    #20 9 აპრილი 2021 01:49
    0
    შარშანაც ყიდინენ მაგრამ არავინ იყიდა არცერთი...მეც რომ კლუბი ვიყოო რატო უნდა ვიყიდო აქედან ვინმე რაში გამოიყენებს კაცი გაუგებარია ჩემთვის... რობერტოზე ზღაპარია მაგას არავინ გაყიდის.ლანგლეს გაყიდვა არ გამოვა სანამ მცველს უკეთეს არ მოიყვანენ...და არც გრიზმანს არ გაყიდიან თუ მეგა შემოთავაზება არ იქნებაა...
    ფანი [?]
    #19 9 აპრილი 2021 01:40
    0
    ციტატა: Don_Andresito
    ციტატა: Nini
    სიას ლენგლე და გრიზმანი აკლია,დემბელეს კი მგონია მაინც მისცემენ შანსს მიუხედავად იმისა რომ წამსვლელთა სიაშია.ზოგიერთებმა ნეტუო და სად არის ამ სიაში ნეტუ?

    უმტიტი კი არი სიაში მარა მაგის გაყიდვა ყველაზე რთულია, მაქსიმუმ უფასოდ გავუშვათ მარა მაგ შემთხვევაშიც ვინ წაიყვანს, 10 მილიონს ვინ მისცემს ხელფასს. თან რატო წავა, არი კომფორტულად, ძალით ვერ გააგდებ კონტრაქტი აქვს. მოკლედ დიდი შარია ეს უმტიტი. კოუს და პიანიჩსაც გავყიდით 30-35 მილიონებად მარა მაგათი თანხა ჯერ არ გადაგვიხდია, ვალები გვაქ ლივეს და იუვესი და თავიანთ ვალსაც ვერ დაფარავენ. მოკლედ ეს ყველა რო დავყიდოთ ვინც ააქაა ნორმალურ ფასებში პლიუს 5 მილიონიც არ დარჩება. მგონი აქეთ ვალი დარჩება კიდე კოუ პიანიჩის.

    გრიზმანი უნდა მეთქვა უმტიტი ისედაც იყო სიაში და არ დავაკვირდი.მაგარ შარში ვართ და ვინაა დასახვრეტი ამის გამო?ხო კიდევ ანგარიში მეც ვიცი მაგრამ მადლობა მაინც დახმარებისთვის. blush
    [?]
    #18 9 აპრილი 2021 01:24
    0
    ციტატა: Nini
    სიას ლენგლე და გრიზმანი აკლია,დემბელეს კი მგონია მაინც მისცემენ შანსს მიუხედავად იმისა რომ წამსვლელთა სიაშია.ზოგიერთებმა ნეტუო და სად არის ამ სიაში ნეტუ?

    უმტიტი კი არი სიაში მარა მაგის გაყიდვა ყველაზე რთულია, მაქსიმუმ უფასოდ გავუშვათ მარა მაგ შემთხვევაშიც ვინ წაიყვანს, 10 მილიონს ვინ მისცემს ხელფასს. თან რატო წავა, არი კომფორტულად, ძალით ვერ გააგდებ კონტრაქტი აქვს. მოკლედ დიდი შარია ეს უმტიტი. კოუს და პიანიჩსაც გავყიდით 30-35 მილიონებად მარა მაგათი თანხა ჯერ არ გადაგვიხდია, ვალები გვაქ ლივეს და იუვესი და თავიანთ ვალსაც ვერ დაფარავენ. მოკლედ ეს ყველა რო დავყიდოთ ვინც ააქაა ნორმალურ ფასებში პლიუს 5 მილიონიც არ დარჩება. მგონი აქეთ ვალი დარჩება კიდე კოუ პიანიჩის.
    ფანი [?]
    #17 9 აპრილი 2021 01:13
    1
    ციტატა: Bakero
    გრიზმანი გაახვიეთ და ბართომეუს გაუგზავნეთ მე მაგის (ბართომეუ) მავნებელი ......ლენგლემ კიდევ რა უნდა ქნას რომ ტრანსფერზე დააყენონ ?!

    არვიცი კიდევ მეტჯერ უნდა წაუქლიავოს ალბათ Monsieur ლენგლემ რომ გაუშვან.
    ფანი [?]
    #16 9 აპრილი 2021 00:48
    0
    რობერტო ცოდოა, და ალენიას ხელი. დანარჩენებს დავაი დასვიდანია! გრიზმანიც მიამატეთ მაგ სიას!
    --------------------
    ბარსელონა ეს ჩემი ცხოვრებაა


    me miyvars barsa,da meyvareba sicocxlis bolomde.......


    kule samudamod


    alenya the talent, puig isn't the talent.


    ალენია არის ინიესტა ნ2, ხოლო პუჩი-ჩინური ინიესტა
    Culé [?]
    #15 9 აპრილი 2021 00:15
    3
    გრიზმანი გაახვიეთ და ბართომეუს გაუგზავნეთ მე მაგის (ბართომეუ) მავნებელი ......ლენგლემ კიდევ რა უნდა ქნას რომ ტრანსფერზე დააყენონ ?!
    ფანი [?]
    #14 8 აპრილი 2021 23:33
    1
    რობერტოს გარდა ყველა გასაყიდია
    გულშემატკივარი [?]
    #13 8 აპრილი 2021 23:22
    0
    რობერტოს ნაცვლად ლენგლე და ეგაა.
    გულშემატკივარი [?]
    #12 8 აპრილი 2021 22:50
    1
    ლენგლე ხურდაში გააყოლეთ
    Culé [?]
    #11 8 აპრილი 2021 22:12
    5
    ყველა გასაყიდია კიდე გრიზმანი და ლენგლე! დემბელეზე დაფიქრება შეილება ჩემი აზრით!
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    ფანი [?]
    #10 8 აპრილი 2021 21:59
    7
    ამათ პლიუს ორიფრანგი გრიზმანი და ლანგლე კვერცხი
    --------------------
    "ფეხბურთელები მონები არიან. ამას საკუთარი გამოცდილებით ვამბობ, რადგან თავადაც ფეხბურთელი ვიყავი". - იოზეპ ბლატერი.
    წევრი [?]
    #9 8 აპრილი 2021 21:53
    3
    დემბელე დარჩეს, გრიზია მოსაშორებელი , ლენგლეც და პუჩი იჯარით
    ფანი [?]
    #8 8 აპრილი 2021 21:53
    2
    სიას ლენგლე და გრიზმანი აკლია,დემბელეს კი მგონია მაინც მისცემენ შანსს მიუხედავად იმისა რომ წამსვლელთა სიაშია.ზოგიერთებმა ნეტუო და სად არის ამ სიაში ნეტუ?
    Culé [?]
    #7 8 აპრილი 2021 21:51
    3
    სერჟის გაყიდვა არ მინდა, დანარჩენი კი ბატონო, მწვანეზე ევლოთ....
    დემბელე თუ არ გაახანგძლივებს, მაშინ დროზე ნახვამდის