ანტუან გრიზმანი მე-3 შვილის მამა გახდა

ანტუან გრიზმანი მე-3 შვილის მამა გახდა

ცოტა ხნის წინ ცნობილი გახდა, რომ "ბარსელონას" შემტევმა ანტუან გრიზმანმა დღევანდელი ვარჯიში პირადი მიზეზების გამო გამოტოვა. როგორც ირკვევა, ფრანგი ფეხბურთელი მამა მესამედ გახდა.

გრიზმანმა Twitter-ის გვერდზე გაავრცელა ინფორმაცია, რომ მასსა და მის მეუღლეს ერიკა ჩოპერენას დღეს მე-3 შვილი ალბა შეეძინათ.

წყვილს პირველი ქალიშვილი მია - 2016 წლის 8 აპრილს, მეორე ვაჟი ამარო - 2019 წლის 8 აპრილს, მესამე შვილი კი დღეს 2021 წლის 8 აპრილს შეეძინა. საინტერესოა, რომ გრიზმანსა და ერიკას სამივე შვილი ერთსა და იმავე დღეს შეეძინათ.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 17 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #17 9 აპრილი 2021 23:56
    0
    ცოლს გამოუცლია ამისთვის ენერგია და მოედანზე რისი გამკეთებელია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #16 9 აპრილი 2021 21:43
    0
    ეს რა კოპიო უჭირავს თავისი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #15 9 აპრილი 2021 21:23
    0
    ცოლს გამოუწურია ამისგან მთელი ენერგია და მოედანზე რა უნდა ქნას.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #14 9 აპრილი 2021 10:31
    1
    ასეთი ზუსტი დარტყმაც რო ქონდეს რაღა გვიჭირს 😀😀
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    გულშემატკივარი [?]
    #13 8 აპრილი 2021 22:00
    4
    ასეთი სიზუსტით კარშიც რომ ურტყამდეს
    წევრი [?]
    #12 8 აპრილი 2021 20:31
    3
    ციტატა: levanoza
    კარი უფრო დიდია ვიდრე იგი...

    😁😁😁👍
    გულშემატკივარი [?]
    #11 8 აპრილი 2021 19:34
    7
    მეოთხეც და პრემიაზე გავა 😂😂😂
    Culé [?]
    #10 8 აპრილი 2021 18:05
    2
    გადაიტანონ თამაშები უფრო გვიან, იქნებ იბარტყოს ამანაც. კარი უფრო დიდია ვიდრე იგი...
    Culé [?]
    #9 8 აპრილი 2021 17:51
    6
    იმედია კლასიკოში გოლებით აღნიშნავს
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #8 8 აპრილი 2021 15:51
    5
    რა უცნაურად დაემთხვა
    გულშემატკივარი [?]
    #7 8 აპრილი 2021 15:31
    6
    ესპანეთში სამ შვილზე ნაკლებ გადასახადებს ახდევინებენ.
    Culé [?]
    #6 8 აპრილი 2021 15:02
    5
    ჩემი გრიზიი♥️♥️♥️ მივულოცოთ ჩვენს ანტონის. 10-ში გოლი უნდა მიუძღვნა შენ შვილს
    --------------------
    მე გუნდური მოთამაშე ვარ და ყოველთვის ვცდილობ თანაგუნდელების დახმარებას. ინდივიდუალური სტატისტიკა არ მაღელვებს , მთავარი გუნდის წარმატება და ყოველ შეხვედრაში 3 ქულის მოპოვებაა - ანტუან გრიზმანი❤️
    Culé [?]
    #5 8 აპრილი 2021 14:50
    5
    მივულოცოთ ანტოშკას
    Culé [?]
    #4 8 აპრილი 2021 14:39
    8
    ბავშვებში მიზანი 100 დან 100 აქვს. ბურთიც რომ დაუმიზნოს ხშირად კაი იქნება😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    გულშემატკივარი [?]
    #3 8 აპრილი 2021 14:33
    10
    ასე ზუსტად ნეტა ბურთს ურტყამდეს... stuck_out_tongue_winking_eye
    ფანი [?]