სერხიო რამოსი: მესი რომ არა, უფრო მეტ ტიტულს მოვიგებდით

სერხიო რამოსი: მესი რომ არა, უფრო მეტ ტიტულს მოვიგებდით

მადრიდის "რეალის" კაპიტანმა სერხიო რამოსმა "ბარსელონას" ლიდერის, ლიონელ მესის შესახებ საინტერესო კომენტარი გააკეთა.

მესიმ ამ წლების განმავლობაში დიდი ზიანი მოგვაყენა. ალბათ, "ბარსელონას" ლეო რომ არ ჰყოლოდა, უფრო მეტ ტიტულს მოვიგებდით.

იყო დრო, როდესაც ისტორიაში საუკეთესო "ბარსელონას" ვხვდებოდით. გვყვავდა შესანიშნავი მწვრთნელი მოურინიო, მაგრამ მათი დამარცხება გვიჭირდა. ბევრი თამაში ვერ მოვიგეთ. მატჩებში ჩვენ ან მათ მიერ გამოწვეული უამრავი დაძაბული მომენტიც იყო.

- აცხადებს რამოსი მისი დოკუმენტური ფილმის ერთ-ერთ ნაწყვეტში.

მესი და რამოსი ერთმანეთს 44-ჯერ დაუპირისპირდნენ. აქედან ლეომ 19-ჯერ მოიგო, სერხიომ - 16-ჯერ, 9 მატჩი კი ფრედ დასრულდა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 8 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #8 9 აპრილი 2021 22:27
    0
    ყველაფრის გამომწვევი შენ იყავი შე ცხოველო, მარსელოც კაი გნიდაა მე მაგის ოჯახი მოვიკითხე.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 9 აპრილი 2021 21:57
    0
    მარტო 10 ჩემპიონის ტიტული გეყოფათ სხვაობის შესამჩნევად, მაგათ ალბათ 5 აქვთ ამ ბოლო 15 წელში.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #6 9 აპრილი 2021 10:34
    1
    როგორ ფორმაშიც არ უნდა იყოს ბარსა თქვენ ყოველთვის გიხმართ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #5 8 აპრილი 2021 16:26
    1
    გასახდელში უგებდნენ თამაშეებს და დღეს აქეთ მეშინია რამე არ მიქაროონ
    [?]
    #4 8 აპრილი 2021 15:28
    3
    მათ მიერ გამოწვეულიო, შენ იწვევდი ყველაფერს, პორტუგალიელების ჯიში მოუს კერძო ძაღლები და ხან მარსელო ალონსოც. და თქვენ არ გყოლოდათ პერესი მესამედსაც ვერ მოიგებდით ტიტულების რაც მოიგეთ
    Culé [?]
    #3 8 აპრილი 2021 14:07
    4
    დამარცხება გვიჭირდაოოო.2-6 და 5-0 ის მერე უნდა ეთქვა სადაც წაგვაწყდნენ იქ გვიხმარესო.უჭირდათ თურმე
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    გულშემატკივარი [?]
    #2 8 აპრილი 2021 11:52
    10
    4 წლის განმავლობაში გუარდიოლას პერიოდში მთელ მადრიდს დედის გლანდებში უვარდებოდა მთლიანად ბარსა და ტიკი ტაკა და ამან მარტო მესიო :დ..ბურთს რო არ განახებდნენ რატო არ აღიარებ იმ დროინდელ ბარსას და იმენა 4 წლის განმავლობაში გამქრალი იყავით )) ლიონის ბულკები)
    Culé [?]
    #1 8 აპრილი 2021 11:44
    2
    გადაგიარა ბოღმებმა შენსას რო მიაღწიე?!ეჰჰჰ((((ტიპები რა მანდრაჯში გვყავდნენ და რა დაბოღმილები გვეთამაშებოდნენ ხოლმე უბრალოდ ეს მაშინ უნდა განგეცადა ისე ვერ მიხვდები ადამიანი,,რატომღაც ბედის ბორბალი წაღმა დატრიალდა((((მაგრამ ეს ისევ ბარსას ჩმორია