"ბარსა" რამდენიმე დღეში ჟორდი კრუიფს წარადგენს

"ბარსა" რამდენიმე დღეში ჟორდი კრუიფს წარადგენს

Cat Radio-ს ინფორმაციით, "ბარსელონა" რამდენიმე დღეში ჟორდი კრუიფს კლუბის ტექნიკური მდივნის პოზიციაზე წარადგენს.

ჟოან ლაპორტა ამის შესახებ წინასაარჩევნო კამპანიის დროსაც საუბრობდა და ჟორდის მმართველ გუნდში მოსვლას აანონსებდა.

კრუიფი აღნიშნულ თანამდებობაზე ყოფნის პერიოდში მატეუ ალემანისთან ერთად იმუშავებს და ამასთანავე, რამონ პლანესი სწორედ მის დაქვემდებარებაში იქნება.

თავის მხრივ, რამონ პლანესი ახალი პრეზიდენტის მოსვლის მიუხედავად, იმავე პოზიციაზე კიდევ 2 წლით დარჩება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 46 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #46 8 აპრილი 2021 19:03
    0
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Bakero
    და ვითომ სტოლბა ჰოლანდი აჯობებს მომავალში ამას? smile (მბაპე) რიავიცი რიავიცი laughing laughing laughing

    ვაბშე სხვა ვინმეა ჰოლანდი, სხვა სტილი, სხვა ფუნქცია აქვს და იდეალურად ასრულებს ყველაფერს, ფეხბურთელს თუ დრიბლიგნგი არ უვარგა და ფინტებს არ აკეთებს, ეგ არ ნიშნავს იმას რო ცუდია. ამ ეტაპზე მბაპეს უფრო მეტი აქვს დამტკიცებული, ვიდრე ჰოლანდს, მაგრამ სტოლბას რო უწოდებ ან სუბიექტურად ძააან არ გევასება, ან არ უყურებ ხოლმე მაგის თამაშებს და ისე წერ, ან კარგად ვერ ერკვევი ფეხბურთში და არ იცი რა კრიტერიუმებით უნდა იმსჯელო მოთამაშის ამჟამინდელ დონეზე და სამომავლო პერსპექტივებზე.
    მე თუ მკითხავ, ბმაპე უფრო მინდა ბარსაში, უფრო ჯდება ჩვენს სტილში, მარა ჰოლანდზე ეგეთი რამის თქმა რიიაავიიიციი რიავიციიი

    სტოლბა (სიმაღლით) იყო პატრიკ კლუივერტი 191 სმ მაგრამ ეგეთი პლასტიური და ტექნიკური 9 -ებში ერთი ან მაქსიმუმ ორი იყოს სულ .....აქ ლაპარაკი სათამაშო სტილზეა ამიტომ შეკითხვა : ჩვენ რატომ უნდა გადავაწყოთ გუნდი მთლიანად ჰალანდზე და მის სათამაშო სტილზე ? არის მესის დონის ტალანტი ? რომ ბარსელონამ უარი თქვას თავის ფეხბურთზე (სათამაშო სტილზე) შენ რომ ბარსელონას მართლა გულშემატკივარი იყო ის მაინც გეცოდინება ბარსა "ბ"-ში გვყავს ეხლა სუფთა 9 -ანი ? ან ოდესმე გვყოლია ლამასიას აღზრდილებიდან ამ 20 ! წლის მანძილზე 9-ანი ? laughing laughing laughing ცოდნაზე როცა პრეტენზია გაქვს პასუხი უნდა იცოდე კიდეც laughing laughing

    Joakim Brodén,
    სტოლბა (სიმაღლით) იყო პატრიკ კლუივერტი 191 სმ მაგრამ ეგეთი პლასტიური და ტექნიკური 9 -ებში ერთი ან მაქსიმუმ ორი იყოს სულ .....აქ ლაპარაკი სათამაშო სტილზეა ამიტომ შეკითხვა : ჩვენ რატომ უნდა გადავაწყოთ გუნდი მთლიანად ჰალანდზე და მის სათამაშო სტილზე ? არის მესის დონის ტალანტი ? რომ ბარსელონამ უარი თქვას თავის ფეხბურთზე (სათამაშო სტილზე) შენ რომ ბარსელონას მართლა გულშემატკივარი იყო ის მაინც გეცოდინება ბარსა "ბ"-ში გვყავს ეხლა სუფთა 9 -ანი ? ან ოდესმე გვყოლია ლამასიას აღზრდილებიდან ამ 20 ! წლის მანძილზე 9-ანი ? laughing laughing laughing ცოდნაზე როცა პრეტენზია გაქვს პასუხი უნდა იცოდე კიდეც laughing laughing
    Culé [?]
    #45 8 აპრილი 2021 14:03
    1
    რაც მამამისმა ქნა ბარსასთვის იმის ნახევარი თუ გააკეთა გავაღმერთებ
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    წევრი [?]
    #44 8 აპრილი 2021 10:23
    6
    ვერ ვკაიფობ რატომ გულშემატკვირობდით ბაიერნს? რადგან პსჟმ გამოაგდო ბარსა? მასე ბაიერნმა ისეთი რაღაც ქნა რომ აი რავიცი :დ კიდევ ერთხელ დამტკიცდა რომ ულიდერო ბაიერნი არის ძაან ბანძი, ლევანას გარეშე ბაიერნი კარგი გუნდია, ლევანასთან ერთად კი მონსტრი. რომ წერთ ლევანდოლსკი გნაბი არ ავდაო პსჟს ძირითადი 5 კაცი არ ყავდა და ასევე მარკინიოც გაიყვანეს 37 წუთზზე, ეგ რომ არ გასულიყო იმ 2 გოლსაც ვერ გაიტანდა ბაირნი, რადგან ძალიან აიშალა მერე დაცვა. ახლა რას დააბრალებს ბაიერნი? ალბათ თოვლი არ იყო სქელი ან რამე მსგავსი? აქაც მსაჯი იყო? მოკლედ რა ეგ გუნდი როცა მარცხდება ბუნების ჰავას მდგომარეობას და მსაჯს აბრალებს, იმას კი არა რომ პსჟმ უფრო გამოიყენა მომენტები ვიდრე ამათმა არა მიზეზებს ეძებენ, ხოდა განმეორებთში ყველა ეეყოლება იმედია პსჟს და მაგ ჰიონესის ნაქებ ნოიერს იქაც გაძუყჰნიან
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #43 8 აპრილი 2021 09:34
    2
    ციტატა: Clever liar
    ციტატა: Joakim Brodén
    საჯარიმოს ფორვარდია, გამტანი, მომენტებს იდეალურად იყენებს და ეგ მაგრად გვაკლია ახლა, მარა ქვედა კომენტარშიც მიწერია რო, მე პირადად მაინც მბაპეს მოსვლა მირჩევნია. უბრალოდ ერთის ტრანსფერიც გამორიცხულია და მეორესიც :დდ ისევ დემბელეს ტრაკანს უნდა ვუყუროთ გაისადაც

    ჩვენ არ გვყავს ეგეთი ფეხბურთელები, რომლებსაც საჯარიმომდე ბურთი სწორად მიაქვთ და იქ საჯარიმოს ფორვარდს სამოქმედო სივრცეს უთავისუფლებენ, არც ისეთები რომლებმაც ზუსტად იციან როდის ჩაუწოდონ სწორად ბურთი საჯარიმოს ფორვარდებს, ამიტომაც ვეძებთ 5 წელია ფეხბურთელს, რომლესაც მარტოს შეუძლია მოატყუოს ნახევარი გუნდი, ჩააწოდოს, მერე ამ ჩაწოდებულს საჯარიმოში თავად დახვდეს, დაამუშაოს და შეაგდოს, ამასთანავე მესის უნდა უგებდეს ჩავი ინიესტასავით მოედანზე, მაგრამ სამწუხაროდ ვერ ვიპოვეთ :D

    გვყავდა ასეთი, ნეიმარი, მაგრამ თვითონ გააფუჭა ყველაფერი. ეგ რო დარჩენილიყო ასეთ დღეში არ ვიქნებოდით.

    მოკლედ რაც ამ ორ დღეში ვნახეთ, მგონია რომ მბაპე უფრო მობილურია, ჰოლანდი დიდ საკრუიზო ლაინერს გავს. თუ მიდის ყველაფერს ანგრევს გზაზე, მაგრამ წინ რო აისბერგი შეხვდეს პირდაპირ ტიტანიკივით დაეჯახება, მბაპე ბევრად ტექნიკურია, უფროა ბარსას სტილი. მაგრამ უბედურება ისაა რო მადრიდისტაა და არც მალავს. ჰოლანდს მადრიდიც და ბარსაც ერთნაირად კიდია ვინც მეტს გადაუხდის იქ წავა. მაგათ ისევ ნეიმარი ჯობია ბარსასთვის ნაკლები ხარჯით მეტი შედეგი დაიდება. მოკლედ ლაპორტაზეა ეხლა ყველაფერი დამოკიდებული.
    ფანი [?]
    #42 8 აპრილი 2021 06:56
    3
    ისე მიდის თამაშები რომ არაა გამორიცხული ეს ლიგა რეალმა დადოს და თუ ამ შემადგენლობით მართლაც გაჩემპიონდა რეალი ეს იქნება მთლიანად ზიზუს დამსახურება, ეგ კაცია არანაკლებ გენიოსია ვიდრე პეპი და უფრო მეტად შედეგიანიც არის

    აქ კიდე ბავარიას რატომ გულშემატკივრობთ? ორჯერ ლიგაზე სირცხვილი რომ გვაჭამა? ბავარიას მოგებას მირჩევნია რეალმა მოიგოს , ყველაზე კაი სიტის მოგება იქნებოდა მაგრამ არა გერმანელების თორე ეგენიც ჩაგვიხევენ ლიგის თასებში მერე
    წევრი [?]
    #41 8 აპრილი 2021 02:34
    5
    ისეე ბავარიას 8:2 რეალისთვის რო მოეგო . და მერე ბარსას შეხვედროდაა. მთელი გულით ბარსას ვუბალეშიკებდი... ასეთი სირცხვილი აჭაამაა 8 გოლი გაუტანაა დაა მაინც ბარსას ბავარიაა ბავარიააა... რეალის ფანი ატლეტიკო ბარსა როცაა 100 % ბარსას ვბალეშიკობ ისე არ მევასებაა ეგ გუნდი ისეე რო ბარსა რო გაუბაბანებს ისე ავღნიშნავ თითქოს რეალს გააქვს.. პსჟს როშეხვდა პსჟს ვბალეშიკობდი მარა ბავარიასთან ბარსას ..დაცოტა მიკვირს. ნუ გემოვნების ამბავია მარაა
    გულშემატკივარი [?]
    #40 8 აპრილი 2021 01:35
    1
    ბრავო ბავარია,მაგრად ითამაშეს და რაც აქ არ გაუმართლათ,იმედია საპასუხო მატჩში გაუმართლებთ. ისე ნოიერ-ალაბამ წააგეს ეს თამაში.
    ფანი [?]
    #39 8 აპრილი 2021 01:33
    0
    ციტატა: Berlinetta♥
    ერიკ გარსიას იმ ხელფასის ნახევარი შესთავაზეს რასაც ბართომეუ სთავაზობდა ... უკვე მევასება ლაპორტა ... სწორად უდგება საკითხს ... უნდაა ? მოვა .. არ უნდა და უფასოდ ტოდიბოც გვყავდა ... 8 მილიონს სთავაზობდნენ ვანდაიკს რო არ აქვს წელიწადში... ეს რა კიბო მოვიშორეთ ...

    ციტატა: rivaldo80
    ისეთი ამაყი გუნდია ბარსა რომ აი მეორე გოლზე ყურებს ჩამოყრიდნენ და ამოეტენებოდნენ მინიმუმ 4 ბურთით და ბავარიამ ბოლომდე ითამაშა იბრძოლაა და არ გაუმართლაა...ჩვენ გვაქვს ეგ პრობლემა თუ თამაში არ მიგვდის და გაგვიტანეს მეორე გოლი მორჩაა იქ ჩერდება ბარსაა..((((

    რატო ბოლო დროს გამოსწორდა ბრძოლისუნარიანობა ...

    ნუ ხოო ბოლო დროს მოიხოდა ცოტა გუნდი
    ფანი [?]
    #38 8 აპრილი 2021 01:23
    1
    ციტატა: rivaldo80
    ჩვენ გვაქვს ეგ პრობლემა თუ თამაში არ მიგვდის და გაგვიტანეს მეორე გოლი მორჩაა იქ ჩერდება ბარსაა.

    როცა მიგვდის, მაშინაც არ გვაკლებენ თუარა ყველაფერი კაი შენსკენ :D

    ციტატა: Berlinetta♥
    ბაიერნი რო ალაბას იცილებს, და ჩვენ ამდენი წელია მტირალა ალბა გვყავს, ეგეც ბევრ რამეზე მიანიშნებს

    ბარემ დაგერტყა დანა :| რა ვთქვა არც ვიცი..
    Culé [?]
    #37 8 აპრილი 2021 01:19
    2
    ერიკ გარსიას იმ ხელფასის ნახევარი შესთავაზეს რასაც ბართომეუ სთავაზობდა ... უკვე მევასება ლაპორტა ... სწორად უდგება საკითხს ... უნდაა ? მოვა .. არ უნდა და უფასოდ ტოდიბოც გვყავდა ... 8 მილიონს სთავაზობდნენ ვანდაიკს რო არ აქვს წელიწადში... ეს რა კიბო მოვიშორეთ ...

    ციტატა: rivaldo80
    ისეთი ამაყი გუნდია ბარსა რომ აი მეორე გოლზე ყურებს ჩამოყრიდნენ და ამოეტენებოდნენ მინიმუმ 4 ბურთით და ბავარიამ ბოლომდე ითამაშა იბრძოლაა და არ გაუმართლაა...ჩვენ გვაქვს ეგ პრობლემა თუ თამაში არ მიგვდის და გაგვიტანეს მეორე გოლი მორჩაა იქ ჩერდება ბარსაა..((((

    რატო ბოლო დროს გამოსწორდა ბრძოლისუნარიანობა ...
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    ფანი [?]
    #36 8 აპრილი 2021 01:17
    2
    ციტატა: Joakim Brodén
    საჯარიმოს ფორვარდია, გამტანი, მომენტებს იდეალურად იყენებს და ეგ მაგრად გვაკლია ახლა, მარა ქვედა კომენტარშიც მიწერია რო, მე პირადად მაინც მბაპეს მოსვლა მირჩევნია. უბრალოდ ერთის ტრანსფერიც გამორიცხულია და მეორესიც :დდ ისევ დემბელეს ტრაკანს უნდა ვუყუროთ გაისადაც

    ჩვენ არ გვყავს ეგეთი ფეხბურთელები, რომლებსაც საჯარიმომდე ბურთი სწორად მიაქვთ და იქ საჯარიმოს ფორვარდს სამოქმედო სივრცეს უთავისუფლებენ, არც ისეთები რომლებმაც ზუსტად იციან როდის ჩაუწოდონ სწორად ბურთი საჯარიმოს ფორვარდებს, ამიტომაც ვეძებთ 5 წელია ფეხბურთელს, რომლესაც მარტოს შეუძლია მოატყუოს ნახევარი გუნდი, ჩააწოდოს, მერე ამ ჩაწოდებულს საჯარიმოში თავად დახვდეს, დაამუშაოს და შეაგდოს, ამასთანავე მესის უნდა უგებდეს ჩავი ინიესტასავით მოედანზე, მაგრამ სამწუხაროდ ვერ ვიპოვეთ :D
    Culé [?]
    #35 8 აპრილი 2021 01:15
    1
    ისე, ლაპორტა სუპერ ტრანსფერს აპირებს ზაფხულშიო და თქვენზე რო იყოს ჰოლანდს აირჩევდით თუ მბაპეს?
    Culé [?]
    #34 8 აპრილი 2021 01:14
    1
    ბაიერნი რო ალაბას იცილებს, და ჩვენ ამდენი წელია მტირალა ალბა გვყავს, ეგეც ბევრ რამეზე მიანიშნებს, ჩემო ზურიკელა :)))

    მბაპეა ბუნჩულა ? 😄
    --------------------
    Rest In Peace Muhammad, black butterfly
    ფანი [?]
    #33 8 აპრილი 2021 01:12
    2
    ისეთი ამაყი გუნდია ბარსა რომ აი მეორე გოლზე ყურებს ჩამოყრიდნენ და ამოეტენებოდნენ მინიმუმ 4 ბურთით და ბავარიამ ბოლომდე ითამაშა იბრძოლაა და არ გაუმართლაა...ჩვენ გვაქვს ეგ პრობლემა თუ თამაში არ მიგვდის და გაგვიტანეს მეორე გოლი მორჩაა იქ ჩერდება ბარსაა..((((
    წევრი [?]
    #32 8 აპრილი 2021 01:07
    1
    ციტატა: Clever liar
    და თუ ეგ 2 ჰალანდს არ გააჩნია მაშინ ჩვენთან რაუნდა? :)))

    საჯარიმოს ფორვარდია, გამტანი, მომენტებს იდეალურად იყენებს და ეგ მაგრად გვაკლია ახლა, მარა ქვედა კომენტარშიც მიწერია რო, მე პირადად მაინც მბაპეს მოსვლა მირჩევნია. უბრალოდ ერთის ტრანსფერიც გამორიცხულია და მეორესიც :დდ ისევ დემბელეს ტრაკანს უნდა ვუყუროთ გაისადაც
    ფანი [?]
    #31 8 აპრილი 2021 01:07
    3
    ციტატა: Berlinetta♥
    მაინც ბავარია მგონია რომ გავა ... თუარადა რეალი მეთოთხმეტეს აწევს ..

    მაგის მეშინია ზუსტად,ბავარიის გარდა არც ერთს არ აქვს შანსი მაგათთან ისეთ დუხზე არიან
    წევრი [?]
    #30 8 აპრილი 2021 01:07
    2
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Bakero
    და ვითომ სტოლბა ჰოლანდი აჯობებს მომავალში ამას? smile (მბაპე) რიავიცი რიავიცი laughing laughing laughing

    ვაბშე სხვა ვინმეა ჰოლანდი, სხვა სტილი, სხვა ფუნქცია აქვს და იდეალურად ასრულებს ყველაფერს, ფეხბურთელს თუ დრიბლიგნგი არ უვარგა და ფინტებს არ აკეთებს, ეგ არ ნიშნავს იმას რო ცუდია. ამ ეტაპზე მბაპეს უფრო მეტი აქვს დამტკიცებული, ვიდრე ჰოლანდს, მაგრამ სტოლბას რო უწოდებ ან სუბიექტურად ძააან არ გევასება, ან არ უყურებ ხოლმე მაგის თამაშებს და ისე წერ, ან კარგად ვერ ერკვევი ფეხბურთში და არ იცი რა კრიტერიუმებით უნდა იმსჯელო მოთამაშის ამჟამინდელ დონეზე და სამომავლო პერსპექტივებზე.
    მე თუ მკითხავ, ბმაპე უფრო მინდა ბარსაში, უფრო ჯდება ჩვენს სტილში, მარა ჰოლანდზე ეგეთი რამის თქმა რიიაავიიიციი რიავიციიი

    . მე მბაპე მევსება აი ძაან.. ტიპაჟაათაც არის ბუნჩულა არა აგრესიული .. აი ჰოლანდის სულ ლისიჩკა ჩორნი ტროიკები რო იყო წითელი სპირალებით ეგეთი როჟააა .. რკდის რა უხარიაა ვერ გაიგებ.. უხეში ცივიი.. მარაა თავის საქმის პროფესიონალი.. ორივეე დონეა ორივე ძან მაგარი მარაა მე მაინც მბაპესკენ ვიხრები .მევასებაა
    ფანი [?]
    #29 8 აპრილი 2021 01:06
    1
    კრუხი ბავარია რო ფეხბურთელს იცილებს და იმაზე იწყებ გამწარებული ჩალიჩს, იქა გაქვს ზუსტად მოჯმული გავემენტში, ალაბა არა ზღმარტლი..
    ფანი [?]
    #28 8 აპრილი 2021 01:03
    2
    აჰა აგებს თურმე ბაიერნიც, რო "შეეხვედრებინათ" ეხლა ამათთვის რეალი და მოეგოთ იმათაც, მერე იტყოდნენ იცოდნენ ნახევარი გუნდი როარ ყავდა ბავარიას და მიტო შეახვედრეს ახლაო, მიზეზს რა გამოლევს როგორც ყოველთვის :))) თუმცა ფაქტი ერთია და უტყუარი, ჩვენ რო შევხვედროდით ამ ბაიერნს ისევ 8-2ს წავაგებდით, იმიტო რო ჩვენ გუნდში მაქს. 2-3 ფეხბურთელი გვყავს ყვერებიანი, ყველა დანარჩენი ბოქვენია მენტალური, ამიტომ იღბალსაც დიდი ხანია აღარ ვევასებით..

    ციტატა: Joakim Brodén
    ფეხბურთელს თუ დრიბლიგნგი არ უვარგა და ფინტებს არ აკეთებს, ეგ არ ნიშნავს იმას რო ცუდია

    და თუ ეგ 2 ჰალანდს არ გააჩნია მაშინ ჩვენთან რაუნდა? :)))
    წევრი [?]
    #27 8 აპრილი 2021 00:58
    1
    ციტატა: Bakero
    და ვითომ სტოლბა ჰოლანდი აჯობებს მომავალში ამას? smile (მბაპე) რიავიცი რიავიცი laughing laughing laughing

    ვაბშე სხვა ვინმეა ჰოლანდი, სხვა სტილი, სხვა ფუნქცია აქვს და იდეალურად ასრულებს ყველაფერს, ფეხბურთელს თუ დრიბლიგნგი არ უვარგა და ფინტებს არ აკეთებს, ეგ არ ნიშნავს იმას რო ცუდია. ამ ეტაპზე მბაპეს უფრო მეტი აქვს დამტკიცებული, ვიდრე ჰოლანდს, მაგრამ სტოლბას რო უწოდებ ან სუბიექტურად ძააან არ გევასება, ან არ უყურებ ხოლმე მაგის თამაშებს და ისე წერ, ან კარგად ვერ ერკვევი ფეხბურთში და არ იცი რა კრიტერიუმებით უნდა იმსჯელო მოთამაშის ამჟამინდელ დონეზე და სამომავლო პერსპექტივებზე.
    მე თუ მკითხავ, ბმაპე უფრო მინდა ბარსაში, უფრო ჯდება ჩვენს სტილში, მარა ჰოლანდზე ეგეთი რამის თქმა რიიაავიიიციი რიავიციიი