პსჟ-სთან შეხვედრის წინ რონალდ კუმანმა გასახდელში კილიან მბაპეს სურათი ჩამოკიდა

პსჟ-სთან შეხვედრის წინ რონალდ კუმანმა გასახდელში კილიან მბაპეს სურათი ჩამოკიდა

ჩემპიონთა ლიგაზე პსჟ-სთან დაპირისპირებამდე რონალდ კუმანმა "ბარსელონას" ფეხბურთელებს გასახდელში კილიან მბაპეს სურათი ჩამოუკიდა. "ტრუბუნას" თქმით, ჰოლანდიელ სპეციალისტს სურდა გუნდი მბაპეს შესახებ გაეფრთხილებინა და ფსიქოლოგიურად მოემზადებინა. 

საბოლოოდ, კუმანის მცდელობა უშედეგო აღმოჩნდა, ფრანგმა "კამპ ნოუზე" ჰეთ თრიქი შეასრულა და 1/8-ფინალის ბედი ფაქტობრივად გადაწყვიტა.

პსჟ-სთან დაპირისპირებამ "ბარსელონა" გამოაფხიზლა, საშინაო არენაზე განცდილი მარცხის შემდეგ კატალონიელებს მატჩი არ წაუგიათ. მეტიც, ფრანგულ კლუბთან დაპირისპირების შემდეგ ჩატარებული 9 თამაშიდან, "ბლაუგრანამ" 7 მოიგო.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 11 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #11 8 აპრილი 2021 13:59
    0
    Clever liar,
    აბა ეს რა დებილობა უქნია.კლოპი რეალთან ფინალამდე გასახდელში რონალდუს ინიციალებიანი ტრუსიკით შევიდა
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ახალბედა [?]
    #10 8 აპრილი 2021 10:53
    1
    იქნებ საინფარმაციო წყაროც დაგეწერათ რომელმა ჟურნალმა დაწერა ეს სტატია😉
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 8 აპრილი 2021 09:43
    0
    ხოდა რო დაუკიდა და დააშინა გუნდი იმიტომაც გაილაღა მბაპემაც, ალბათ არ იცის თორემ ქვეყანას შეყრის ბარსაში მაღმერთებენო.
    ფანი [?]
    #8 8 აპრილი 2021 06:41
    0
    ციტატა: Peregrine Falcon
    Aii kide ityuit mbapeoo .. es is bavariaaa.. barsS ro gadaurbinaa.. amiti imis tqma mindaa ro xelwamosartyavi araaa

    ლევანდოვსკი ეკლდათ თორე გადაუვლიდნენ მაგათაც პანტაპუნტით ანიავეს მომენტები თორე ბამპე კაი წლები მოგვიწევს მაგ ბიჭის ყურება ლიდერებს შორის ახალგაზრდებში მაგის დონის ჯერ არავინ არაა ჩემი აზრით
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 8 აპრილი 2021 01:40
    3
    რა სისულელე გააკეთა ვაფშე უნდა დაეკიდათ და ისე უნდა ეთამაშათ
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 8 აპრილი 2021 01:31
    3
    ანჩელოტიმ თქვა თუ მოუმ აღარ მახსოვს, არასდროს მიხსენბია კლასიკოს წინ ფეხბურთელებთან მესი, რადგან ვიცოდი ეს მათ ფსიქოლოგიურ წნეხს ბევრად გაზრდიდაო და ამას დაუხვრეტია ფაქტიურად გუნდი გასახდელში სურათი დაუკიდებია გენერალ ფრანკოსი :D
    წევრი [?]
    #5 7 აპრილი 2021 23:05
    1
    Aii kide ityuit mbapeoo .. es is bavariaaa.. barsS ro gadaurbinaa.. amiti imis tqma mindaa ro xelwamosartyavi araaa
    [?]
    #4 7 აპრილი 2021 23:00
    5
    ხოდა ამ მშიშრებთან ეგ შეიძლებოდა? უარესად მიჩმორდნენ და ფეხები აუკანკალდათ. ეხლა ვინისიუსის სურათი დაუკიდონ და თუ ჰეთთრიქი არ გაგვიკეთოს აგერ ნახავთ
    წევრი [?]
    #3 7 აპრილი 2021 22:53
    1
    BEQA BARCA,
    Daa meorees azri raaqondaaa. Kidee gegona ro egre gaigijebda taavs ..mbape yvelaStaan magariaaa .. daa abaa axlaa vnaaxot bavariasraan rasizaavs
    წევრი [?]
    #2 7 აპრილი 2021 22:38
    1
    კუმანს ტაქტიქაზე უნდა ემუშავა სურათების ბეჭდვაზე და ჩამოკიებაზე კი არა დაცვა რო ცენტრში იდგა და ეგონა ჩატოვებნთამაშგარეშI
    --------------------
    ბარსა? კი, ის ჩემი ცხოვრებაა!
    ბარსა? კი, მე ვარ მისი ფანი და ვიქნები სამუდამოდ!
    "mes que un club"
    Culé [?]
    #1 7 აპრილი 2021 22:34
    3
    პირველი თამაშიც რომ გვეთამაშა ისე როგორც მეორე მოვიგებდით!! არაუშავ! მბაპე კი სოფლის ლიგელ გუნდებთანაა მაგრი. ჩვენთან მეორე თამაშში ფირპომ დაკეტა😁
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"