ანტუან გრიზმანს პარი სენ-ჟერმენში გადასვლა არ სურს | MD

ანტუან გრიზმანს პარი სენ-ჟერმენში გადასვლა არ სურს | MD

ადრე გავრცელებული ცნობების თანახმად, კატალონიის "ბარსელონას" ფრანგი შემტევით, ანტუან გრიზმანით "პარი სენ-ჟერმენი" ინტერესდება.

ახლა კი, Mundo Deportivo-ს ჟურნალისტის, ფერნანდო პოლოს ინფორმაციით, მიუხედავად იმისა, რომ 30 წლის ფეხბურთელმა "ბარსაში" საკუთარი შესაძლებლობები ვერ გამოავლინა (ჯერჯერობით), მას გუნდის დატოვება და მშობლიურ კლუბში გადაბარგება არ სურს.

"ანტოს" "ლურჯ-ბროწეულისფერებთან" არსებული მოქმედი კონტრაქტი 2024 წელს ეწურება. "ბლაუგრანამ" იგი 2019 წელს, 120 მილიონ ევროდ შეიძინა.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 10 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #10 7 აპრილი 2021 22:53
    1
    ესეც მაგარი უნამუსოა, ამხელა გუნდში რომ ამხელა ხელფასს იღებ და ორი სეზონი ვერაფერს აჩვენებ შეგრცხვეს მაინც, წადი რა ნუთუ ვერა გრძნობს როგორ აზარალებს გუნდს, მეორე ბეილია რა.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #9 7 აპრილი 2021 19:54
    3
    რაში გადაყარეს 120 მილიონი და რისთვის უხდიან ამას 20 მილიონს.
    Culé [?]
    #8 7 აპრილი 2021 18:09
    3
    უნდა წავიდეს გრიზმო.არაა ბარსა ის კლუბი ვის სტილშიც ეს ჩაჯდება
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #7 7 აპრილი 2021 15:27
    2
    რამდენიც პესეჟეს ვეთამაშეთ ეს ნაბიჭვარი იმდენი იმათკენ იყო და ფორმა არ მოწონს პარიზული და თუ რატო არ გადიდის :D
    ფანი [?]
    #6 7 აპრილი 2021 15:20
    1
    30 წლის ყოფილა უკვე თან :დდდ მხოლოდ ბართრომეუს თუ შეტენიდნენ ასეთ ტრანსფერებს
    --------------------
    #infinit8iniesta
    ფანი [?]
    #5 7 აპრილი 2021 15:08
    2
    გადაიყვანონ დუბლებში ჯიგარი და უყუროს ტელევიზორში ევრო 2022 . რას ქვია არ სურს? ეს სხვებისთვისაც მაგალითი იქნება მომავალში. იგივე უმტიტისთვის რომ გადააყოლა მსოფლიოს თქვის კარიერა. გაირჭოს ის მსოფლიო თასი ერთ ადგილას და ეგდოს გრიზმანთან ერთად ბარსა ბ ში. იმათ მაინც დაეხმარებიან. ესეც იმ სირთავა ბართლომეოს გაფუჭებული პალაჟენიის გამოძახილია. იმინა იმ ქართული იგავარაკისა არ იყოს ტიპი ძლივს გავაგდეთ და მაგის იდიოტობებს კიდევ ვიმკით.
    [?]
    #4 7 აპრილი 2021 14:34
    1
    აბა ვისაც მანდ გადასვლა უნდა წიხლითაა საცემი. სულ რო ლიგა მოიგოს წელს მანდ არ გადავიდოდი და ხელაიფის მონად არ ვიქცეოდი.
    წევრი [?]
    #3 7 აპრილი 2021 14:14
    2
    მთავარია გავყიდოთ როგორმე რათა მისი მაღალი ხელფასი აღარ ვუხადოთ
    წევრი [?]
    #2 7 აპრილი 2021 13:54
    1
    ამაში რომ 50 მილიონი გადაიხადონ იდეალური იქნება,30 მილიონზე ქვევით უკვე იაფია
    Culé [?]
    #1 7 აპრილი 2021 13:37
    0
    კოუტინიო, გრიზმანი და დემბელე 150 მილიონად რომ გაყიდონ მაგათ ტრანსფერში დარჩენილ თანხებს მაინც გადაიხდიან და მგონი ღირს დაფიქრება. მაინც არც ერთი არ გვადგება. ხელფასიც დაიზოგება საკმაოდ დიდი. დემბელეს და გრიზმანის მაგივრად დეპაი და აგუერო მივლენ. კოუტინიო უკვე ამოაგდო პედრიმ სასტარტოდან.