კარიკატურული მიმოხილვა

კარიკატურული მიმოხილვა

"ბარსელონამ" "ვალიადოლიდთან" გამარჯვებით სატურნირო ცხრილის სათავეში მყოფ "ატლეტიკოსთან" სხვაობა ერთ ქულამდე შეამცირა. შაბათს გასამართ "ელ კლასიკოზე" კი ბევრი რამ იქნება დამოკიდებული. ლა ლიგაში მიმდინარე მოვლენები კარიკატურისტების ყურადღების მიღმა არ დარჩენილა. მათ საკმაოდ საინტერესო და სპეციფიკური ნამუშევრები შექმნეს.


"ბარსელონა" და "რეალი" აკუნას გოლს აღნიშნავს (Footytoonz)

 

 

























"ატლეტიკომ" ტიტული დათმო?! (omar momani)

 


























"ელ კლასიკო" (footytoonz)

 

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 49 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    წევრი [?]
    #49 7 აპრილი 2021 22:23
    1
    ძლივს რამდენი ხანი ველოდი
    --------------------
    ბარსა? კი, ის ჩემი ცხოვრებაა!
    ბარსა? კი, მე ვარ მისი ფანი და ვიქნები სამუდამოდ!
    "mes que un club"
    გულშემატკივარი [?]
    #48 7 აპრილი 2021 13:41
    3
    ლივერპულის დამარცხება, 80% ზიდანის-შტაბის დამსახურებაა. ზიდანმა-შტაბმა პუნქტობრივად წაიკითხეს ლივერპული და ყველა სუსტი წერტილი 100% გამოიყენეს. ვნახოთ კუილა(კუმანი)-შტაბი როგორ წაიკითხავენ რეალს კლასიკოსთვის.
    ფანი [?]
    #47 7 აპრილი 2021 13:32
    1
    ციტატა: Peregrine Falcon
    ეს არ მესმიიის... ამ თამაშამდეეე.. ლივერპულიიც იხმრდაა რეალსოო დაა ქე კი ვნახეთ ვინ ვიინ დააორსულააა. აი სიტი ბავარისთაან რო დაჯახებოდაა მერე რეალს რო მოეგო მერე ტრაკის მიმცემები გახხებოდნეენ.. დაა იმას არ ვუყურებთ რა მონდომებით თამაშობენ ლალიგის რეალი და ჩემპიონთალიგის რეალის გამოსვლა ძაან გამსხვაავდებაა .. დაა სიტისთაან აჭრილმა ვარანმა უფრო მოაგებინა სიტის ვიდრეე სიტი იმსახურებდააა.. გახიაა დაა გადაიტეხა მუხლზე ზედმეტი ნათქვაამიააა.. აი ბავარიაას ბოლოს როდის მოუგო ბარსაამ.. ჩემპიონთა ლიგზე საცა წააწყდაა ყველგან ფადაურბინააა. და ჩემპიონთა ლიგაზე რეალს რო მეტი გამოცდილებააქ და მონდომებაა იმიტოაქ 13 ტიტული ჩვენ ბარსას კიდეე ფობიაქ ამ ჩემპიონთალიგის . რეალს 3 ბურთით იგებდეს და გამოვარდეს თუ გხსოვს დაწერეე.. ისტორის მანძილზე არა ახლო მომავალში.. ? 2000 წლიდან .. და რამდენჯერაც ბარსა გაგდეეს იმდენჯერ რეალი არ მგონია იყოს .

    +1
    Culé [?]
    #46 7 აპრილი 2021 13:03
    1
    რეალი ლივერპულის მეორე მატჩი საინტერესო იქნება.მაინც ენფილდია და მაგ ჩემისებს 3-0 დან აქვთ დანატრიალები და 3-1 უფრო კარგი სიტუაციაა.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #45 7 აპრილი 2021 11:30
    3
    ციტატა: nika 54
    კარგია რო რეალმა აჩვენა ლივერპულს, რას წარმოადგენენ. ერთი ლიგა, მეორე წელს ჩემპიონატი და მორჩა მაგათი სიმღერა. ახლა კიდევ 20-30 წელი იქნება ცხრილის შუაში. საწყენია რომ რობერტსონს თავში არ ჩაარტყეს წაქცეულზე, თუმცა რამოსი არ იყო და მაგას ვინ შეძლებდა. მიუხედავად გამარჯვების მეეჭვება რეალმა ლიგა მოიგოს.

    smile smile რატომ გეეჭვება? მაფიოზა პერესი და მისი ჯიბის მსაჯები გადაშენდნენ და მე ვერ გავიგე???
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #44 7 აპრილი 2021 10:00
    7
    კარგია რო რეალმა აჩვენა ლივერპულს, რას წარმოადგენენ. ერთი ლიგა, მეორე წელს ჩემპიონატი და მორჩა მაგათი სიმღერა. ახლა კიდევ 20-30 წელი იქნება ცხრილის შუაში. საწყენია რომ რობერტსონს თავში არ ჩაარტყეს წაქცეულზე, თუმცა რამოსი არ იყო და მაგას ვინ შეძლებდა. მიუხედავად გამარჯვების მეეჭვება რეალმა ლიგა მოიგოს.
    ფანი [?]
    #43 7 აპრილი 2021 09:10
    8
    აი ეს განსხვავებაა რეალსა და ბარსას შორის, მადრიდელები გრანდებთან მაგრად თამაშობენ, ნებუსმიერი გადამწყვეტი მატჩის მოგება შეუძლიათ, ლივერპულს რამოსი ვარანის გარეშე დაახურეს ყველაფერი... ბარსამ კიდე წელს ყველაზე ძლიერი ვინც დაამარცხა იყო სევილია, დანარჩენთან ან წავაგეთ ან ფრე.. ეს არის მწვრთნელის დამსახურება თორე მითუმეტეს გუშინ არამგონია რეალს უფრო მაღალი დონის სასტავი ყოლოდა მინდორზე ვიდრე ბარსას ჰყავს.. კლასიკო თუ ვერ მოვიგეთ კუმანი აუცილებლად უნდა გაუშვან
    ფანი [?]
    #42 7 აპრილი 2021 08:07
    8
    კუმანას არ ჩაუდოს ზიზანმა მაგრად გამიტყდება პაქტია კლოპს ყველგან დაახია
    გულშემატკივარი [?]
    #41 7 აპრილი 2021 07:04
    1
    ჰაალანდი აღარ გვინდა ხვიჩა მოიყვანეთ , რაღაც აღარ ჩანს მაგის მონსტრობა
    წევრი [?]
    #40 7 აპრილი 2021 03:53
    8
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ციტატა: Clever liar
    აუ ეს რეალი ამას ააცდინეს, იმას შეახვედრეს კიდე რა ძაან არასერიოზული და საკითხისადმი ზედმეტად აგდებული ლოგიკააა რა. პორტუ ჩელსი დორტმუნდი და ფანჩარ პესეჟეს რო დაჯახებოდა მაშინ რაღას იტყოდით აბა და ბავარიას უნდა შეხვედროდა 12ჯერვე თუ რაუნდა ექნა :D

    ბაიერნს ან სიტის რო შეხვედროდა ეჭვი გეპარება რო ჩაედებოდა რეალს? შარშან შეხვდა სიტი და უჩვენა ადგილი. ბავარიაც როცა ძლიერია არ შეხვედრია, გადაბერებულ სასტავთან და პლიუს მსაჯთა ბრიგადასთან ერთად მარტივია ყველაფერი.

    ეს არ მესმიიის... ამ თამაშამდეეე.. ლივერპულიიც იხმრდაა რეალსოო დაა ქე კი ვნახეთ ვინ ვიინ დააორსულააა. აი სიტი ბავარისთაან რო დაჯახებოდაა მერე რეალს რო მოეგო მერე ტრაკის მიმცემები გახხებოდნეენ.. დაა იმას არ ვუყურებთ რა მონდომებით თამაშობენ ლალიგის რეალი და ჩემპიონთალიგის რეალის გამოსვლა ძაან გამსხვაავდებაა .. დაა სიტისთაან აჭრილმა ვარანმა უფრო მოაგებინა სიტის ვიდრეე სიტი იმსახურებდააა.. გახიაა დაა გადაიტეხა მუხლზე ზედმეტი ნათქვაამიააა.. აი ბავარიაას ბოლოს როდის მოუგო ბარსაამ.. ჩემპიონთა ლიგზე საცა წააწყდაა ყველგან ფადაურბინააა. და ჩემპიონთა ლიგაზე რეალს რო მეტი გამოცდილებააქ და მონდომებაა იმიტოაქ 13 ტიტული ჩვენ ბარსას კიდეე ფობიაქ ამ ჩემპიონთალიგის . რეალს 3 ბურთით იგებდეს და გამოვარდეს თუ გხსოვს დაწერეე.. ისტორის მანძილზე არა ახლო მომავალში.. ? 2000 წლიდან .. და რამდენჯერაც ბარსა გაგდეეს იმდენჯერ რეალი არ მგონია იყოს .

    ციტატა: Barcaman12
    ეს ყველაფერი კლოპის კისერზეა, გუნდი რომელი ც სწრაფ ფეხბურთზე და უმაღლეს ტემპზეა აგებული ფლანგების ჩართვებით მეორე ნომრად ათამაშა, ვერ გსმოიყრნა ის უპირატესობა რაც დანაკლისით იყო განპირობებული, ცენტრი 0 , რაის ვაინალდუმი ყველა *ლემ აქ როგორ უნდა შეაფაროს თავი,რაც შეეხება კროოს ძაან overrated, გააკეთა პასი ამოწეული დაცვის ზურგს უკან რომელსაც ნებისმიერი საშუალოზე მაღალი დონის ნახევარმცველი გააკეთებდა მცველს შეეძლო ჩაჭრა და იმ სი*ს მაგრად გაუმართლა რო მიიღო ბურთი, ამის გამო გმირად შერაცხეს რაც ალბათ მისი სტანდარტებიდან გამომდინარეა,ზიდანს კლასიკოში ვანახებთ ვინ არის boss

    მაგ <<ცენზურის დარღვევა>> ის ბურთი კარგათაც მიღო და კარგათაც დაამუშაავა და კარგათაც გაააუბაბანააა.. გაუმართლააა თუ ამას ქვიააა ესეგი ჩემთან სხვაანაირათ აჩვენაა.. თამაშმდე კომენტარებში რეალს შეჭამს რამოსი და ვარანი არ ყავსო დაა კი ვნახეეთ ... გამართლებაა დემბელეს გაუვარდა და გაუმართლააა.. იმან თვითონაც არიცოდა გავიდოდა თუარა გოლი ..
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #39 7 აპრილი 2021 03:12
    0
    ასეთ სტადიონზე ძაან გაგვიჭირდება ჩვენი თამაშის თამაში, ასეთი განადგურებული ჯერ ამა სეზონში არ ყოფიალ დი სტეფანოს არენა, ჩვენთანაც აუცილებლად ასეთ მდგომარეობაში იქნება საფარი ამიტო წინასწარ უნდა მოამზადოს რამე გეგმა ბ კუმანმა...
    --------------------
    "ფეხბურთი მარტივი თამაშია, მაგრამ მისი მარტივად თამაში ძალიან რთულია, ხარისხი შედეგის გარეშე უსარგებლოა. შედეგი ხარისხის გარეშე მოსაწყენია , ფეხბურთს თავით თამაშობ, ფეხები კი ამაში გეხმარებიან" - იოჰან კრუიფი
    წევრი [?]
    #38 7 აპრილი 2021 02:10
    1
    ეს ყველაფერი კლოპის კისერზეა, გუნდი რომელი ც სწრაფ ფეხბურთზე და უმაღლეს ტემპზეა აგებული ფლანგების ჩართვებით მეორე ნომრად ათამაშა, ვერ გსმოიყრნა ის უპირატესობა რაც დანაკლისით იყო განპირობებული, ცენტრი 0 , რაის ვაინალდუმი ყველა *ლემ აქ როგორ უნდა შეაფაროს თავი,რაც შეეხება კროოს ძაან overrated, გააკეთა პასი ამოწეული დაცვის ზურგს უკან რომელსაც ნებისმიერი საშუალოზე მაღალი დონის ნახევარმცველი გააკეთებდა მცველს შეეძლო ჩაჭრა და იმ სი*ს მაგრად გაუმართლა რო მიიღო ბურთი, ამის გამო გმირად შერაცხეს რაც ალბათ მისი სტანდარტებიდან გამომდინარეა,ზიდანს კლასიკოში ვანახებთ ვინ არის boss
    ფანი [?]
    #37 7 აპრილი 2021 01:55
    1
    ციტატა: Konrad de la Fuente
    ბაიერნს ან სიტის რო შეხვედროდა ეჭვი გეპარება რო ჩაედებოდა რეალს? შარშან შეხვდა სიტი და უჩვენა ადგილი. ბავარიაც როცა ძლიერია არ შეხვედრია, გადაბერებულ სასტავთან და პლიუს მსაჯთა ბრიგადასთან ერთად მარტივია ყველაფერი.

    მასე სიტის უფრო მარტივი მეტოქეეები შეხვდა და იქნებ ეგ არ შეახვედრეს სპეციალურად რელას მაგ ლოგიკით :)) მაგერ არიან მაგ ბავარიაც ჩელსიც და სიტიც ... გავიდნენ და აწი მოუგონ ბატონო რა პრობლემაა
    წევრი [?]
    #36 7 აპრილი 2021 01:51
    2
    ვეინალდუმი არ ახსენოს ჯობია კუმანმა ვერ დარბის ტიპი რა აზრიაქ ტყუილად მაგის ხელფასის განიავებას მორიბას და კოლადოს ჯობია ქონდეს დრო და კიდე ჰალანდი არი მოსაყვანი უეჭველი და გრიზმანი და მისნაირი ხიხოები გასაყიდი დემბელეს არ ვგულისხმობ და რავიცი რეალთან ნახევარდაცვა არ უნდა წავაგოთ პირველ რიგში თორე გადაგვივლიან
    გულშემატკივარი [?]
    #35 7 აპრილი 2021 01:35
    0
    ციტატა: Clever liar
    აუ ეს რეალი ამას ააცდინეს, იმას შეახვედრეს კიდე რა ძაან არასერიოზული და საკითხისადმი ზედმეტად აგდებული ლოგიკააა რა. პორტუ ჩელსი დორტმუნდი და ფანჩარ პესეჟეს რო დაჯახებოდა მაშინ რაღას იტყოდით აბა და ბავარიას უნდა შეხვედროდა 12ჯერვე თუ რაუნდა ექნა :D

    ბაიერნს ან სიტის რო შეხვედროდა ეჭვი გეპარება რო ჩაედებოდა რეალს? შარშან შეხვდა სიტი და უჩვენა ადგილი. ბავარიაც როცა ძლიერია არ შეხვედრია, გადაბერებულ სასტავთან და პლიუს მსაჯთა ბრიგადასთან ერთად მარტივია ყველაფერი.
    ფანი [?]
    #34 7 აპრილი 2021 01:31
    16
    აუ ეს რეალი ამას ააცდინეს, იმას შეახვედრეს კიდე რა ძაან არასერიოზული და საკითხისადმი ზედმეტად აგდებული ლოგიკააა რა. პორტუ ჩელსი დორტმუნდი და ფანჩარ პესეჟეს რო დაჯახებოდა მაშინ რაღას იტყოდით აბა და ბავარიას უნდა შეხვედროდა 12ჯერვე თუ რაუნდა ექნა :D
    Culé [?]
    #33 7 აპრილი 2021 01:29
    1
    ციტატა: marco reus 11
    გვარდიოლას არ უნდა ცოტახანი რო დაანებოს ფეხბურთს თავი? შეისვენოს ერთი წელი და უყუროს ლიგის პლეიოფებში როგორ ათამაშებს გუნდს:დ ზიდანს ბრავო რა ცუდ ფორმაშიც არ უნდა იყოს ლივერი ,რეალის შემადგენლობა რავიცი არაფრის მთქმელი არაა , ზიდანია მთავარი მანდ

    ეგ ზიდანი გაიფინა გუარდიოლამ ორივე თამაშში და პრემიერლიგასაც დამაჯერებლად იგებს ბოლო 4 წელში მესამედ, რაის თავის დანებება :დდდ
    --------------------

    21 საუკუნე, პიკე 35 ტიტული > რეალი 29 ტიტული

    მესი ყველა დროის საუკეთესო ფეხბურთელი
    ფანი [?]
    #32 7 აპრილი 2021 01:23
    1
    რეალი კიარაა იღბალა, ბარსელონაა მისი სირთლომეუ დამაქცევარივთ ჩმორსული და მენტალურად ფაღარათი გუნდი თორე ასეთი დაცვა ყავდა მაშინაც ლივერპულს 7ის ნაცვლად 3 რო გავუტანეთ იღბლით და მეორე მატჩში, პრინციპულად არ გავიხედეთ კარისკენ, დარტყმაზე ხო ზედმეტი იყო საერთოდ ლაპარაკი.. ასე ამოაპირქვავებდა ამ ბოქვენ ო პესეჟესაც ზუსტად ზიდანი, მარა ჩვენ 1ის მერე აქეთ მივიღეთ 14 ბურთი კარში. რამდენადაც მიყვარს ორი იმდენად მზიზღს, რო მახსენდება გუნდის ნაცვლად რა საფალოსეთია ეს ბარსელონა დარჩენილი.
    წევრი [?]
    #31 7 აპრილი 2021 01:14
    2
    აი ესაა სწორხაზოვანი ფეხბურთი, არანაირი მოედნის ხედვა არანაირი კომბინაცია, რეალმა 4 სუპერ პასი გააკეთა და ლამის 4 გოლი გაიტანა, კროსიი არის აიი რაღაც ზე შოთერი რაა რა პასებს აკეთებს ტიპი ჰიონესი შენი ღრი დედა რომ ქნა ყველა ფეხბურთის მოტრფიალემ 1-2 მილიონის გამო რომ გაუშვი 23 მილიონად და 45 ად იყიდე ხავი მარტინესი :დ პირველად დადგა მგონი მილიტაო სატავშI და იმენა არ გაახარა სალაჰი და მანე, ეს ჟოტა თუ ზოპა თავი საუთჰემპტონის ნახ დაცვასთან ეგონა??? რომ მომინდომა კაზემირო მოდრიჩის აგდებულად მიდგომა? ეს სიტიი იმენა უნდა გაუქმდეს, გვარიოლა არის იმენა საზიზღრობა უკვე ტიპმა 2 მილიარდი დახარჯა და ისეთ გუნდებთან ვარდება რომ აი რავიცი, მ ლივერპული ცალკე კრიჟანია იცოდნენ რომ ვან დეიკი 1 წელი ვერ ითამაშებდა და დაჟმოტეს ფული ხოდა ახლა ლიგაზე რომ ჩემი რუსეთი გავლენ მერე ისენიც გაექცევიან ვინც ყავთ წესიერი :დ
    გულშემატკივარი [?]
    #30 7 აპრილი 2021 01:13
    0
    Weinaldumi saertod araa sachiro, im shemtxvevashi marto tu pianics gayidian 30+ milionad, garcia, depay, alaba tu moiyvanen umshvenieresi gundi iqneba, griezmani dzaan mitydeba mara wasasvlelia, plus coutinho vin iyidis tore, alenia, neto, umtiti, Braithwaite... Alaba tu ver movide saswaulad katastrofa ar iqneba, magis mosvlis shemtxvevashi finansurad hilland gamoiricxeba da eg roar movides da eseni gavyidot met-naklebad normalurad mashin garcia, depay holland uechveli unda movidnen...