MARCA: დე იონგს მოედნის ცენტრში დაბრუნება სურს

MARCA: დე იონგს მოედნის ცენტრში დაბრუნება სურს

Marca-ს ცნობით, ფრენკი დე იონგს კვლავ ცენტრალური ნახევარმცველის პოზიციაზე დაბრუნება სურს. ჟერარ პიკეს არყოფნაში ჰოლანდიელი ცენტრალური მცველის როლს ირგებდა და გუნდს დაცვაში ეხმარებოდა, თუმცა დე იონგი ფიქრობს, რომ კლუბისთვის ყველაზე პროდუქტიული სწორედ მოედნის ცენტრშია.

"თამაშს მოედნის ცენტში ვამჯობინებ, მაგრამ თუკი გუნდს  ცენტრალურ მცველად დავჭირდი, მზად ვარ ესეც გავაკეთო", - აღნიშნა დე იონგმა "ვალიადოლიდთან" გამარჯვების შემდეგ.

ესპანური გამოცემის თქმით, "ელ კლასიკოს" დე იონგი სასტარტო შემადგენლობაში დაიწყებს, ჟერარ პიკეს დაბრუნების ფონზე კი ჰოლანდიელს კვლავ ცენტრალურ ნახევარმცველად ვიხილავთ. ეს კი იმას ნიშნავს, რომ ბარსას შემტევი ტრიოდან ერთს სათადარიგოთა სკამზე გადანაცვლება მოუწევს. Marca-ს ყველაზე რეალურ კანდიდატად ანტუან გრიზმანი ესახება. 120 მილიონ ევროდ შეძენილ ფეხბურთელს "ელ კლასიკოს" ცქერა შორიდან მოუწევს.  

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 9 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    Culé [?]
    #9 7 აპრილი 2021 12:42
    0
    ნახ.დაცვაში დაბრუნდება დეიონგი და გრიზმანი გადავა სკამზე დიდი ალბათობით.3-4-3დან 3-5-2ზე გადავეწყობით
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    [?]
    #8 6 აპრილი 2021 22:47
    0
    ციტატა: M10 S9 D11
    იმედია კლასიკოში ცენტრში დააყენებს და დაცვაში არაუხოს

    ვერაა ჯერ არაუხო ფორმაში და ღირს?
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #7 6 აპრილი 2021 22:21
    0
    იმედია კლასიკოში ცენტრში დააყენებს და დაცვაში არაუხოს
    --------------------
    91/92 05/06 08/09 10/11 14/15 to be continued
    ფანი [?]
    #6 6 აპრილი 2021 20:56
    4
    ციტატა: Joakim Brodén
    ციტატა: Iniesta_8
    გრიზმანმაც რომ ჩაისვარა გუშინ მაგაზე რატომ არავინ საუბრობს? იდო მოედანზე 70 წუთი. 1 კაცს ვერ უნდა ატყუებდეს ბარსელონას შემტევი? რა შუაში თამაშის სტილი და პოზიცია. მატიპი ცდება ხოლმე 1-2 კაცს დრიბლინგს რომ იწყებს.

    ყველა თამაშში ჩასვრილია და მაგიტო აღარ აღინიშნა განსაკუთრებულად

    ხოდა დაჯდება კლასიკოზე სკამზე და კუმანი 3-1-4-2 -ით ითამაშებს.
    ფანი [?]
    #5 6 აპრილი 2021 20:55
    2
    ზედმეტად სისულელე იქნება ამის დაცვაში დიდხანს გაჩერება. მთავარი კოზირი რის გამოც მოგვწონდა ბურთის წამოღება შეტევაში სწრაფად გადასვლა.
    გულშემატკივარი [?]
    #4 6 აპრილი 2021 20:44
    4
    ციტატა: Iniesta_8
    გრიზმანმაც რომ ჩაისვარა გუშინ მაგაზე რატომ არავინ საუბრობს? იდო მოედანზე 70 წუთი. 1 კაცს ვერ უნდა ატყუებდეს ბარსელონას შემტევი? რა შუაში თამაშის სტილი და პოზიცია. მატიპი ცდება ხოლმე 1-2 კაცს დრიბლინგს რომ იწყებს.

    ყველა თამაშში ჩასვრილია და მაგიტო აღარ აღინიშნა განსაკუთრებულად
    Culé [?]
    #3 6 აპრილი 2021 20:42
    1
    ეგ ჩვენც გვინდა. დაცვაში თამაშზე კარგად ნახდაცვაში რომ თამაშობს ჩვენც ვიცით. ახლა იმედია პიკე იქნება და ეს მის პოზიციაზე
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #2 6 აპრილი 2021 20:24
    0
    «Реал» отказался от идеи приобрести нападающего «Боруссии» Эрлинга Холанна. Мадридцев пугают высокие комиссионные, которые требует агент футболиста Мино Райола.
    Для Флорентино Переса в приоритете подписание Килиана Мбаппе, но он продолжает вести переговоры с Холанном, так как таким образом может помешать «Барселоне» осуществить трансфер норвежца. Президент каталонцев Жоан Лапорта сообщил отцу Холанна и Райоле, с которыми у Лапорты сложились хорошие отношения, что нападающий является приоритетом для «Барселоны».
    В «Реале» согласились встретиться с Райолой и отцом Эрлинга, чтобы выслушать их требования. При этом в клубе не планируют покупать игрока, важнее повысить его трансферную стоимость и предотвратить трансфер в «Барсу», сообщает Eurosport.es. მე მგონი გასაგებია არა ყველაფერი?

    ნამდვილად ცოდოა ეს დაცვაში, მომავალი წლიდან ალბათ საკმაო მცველები გვეყოლება რომ ეს ცენტრში დაბრუნდეს, და პედრისთან ერთად სასწაულები აკეთოს.
    ფანი [?]
    #1 6 აპრილი 2021 20:21
    5
    გრიზმანმაც რომ ჩაისვარა გუშინ მაგაზე რატომ არავინ საუბრობს? იდო მოედანზე 70 წუთი. 1 კაცს ვერ უნდა ატყუებდეს ბარსელონას შემტევი? რა შუაში თამაშის სტილი და პოზიცია. მატიპი ცდება ხოლმე 1-2 კაცს დრიბლინგს რომ იწყებს.