ნეიმარის გარემოცვას მიაჩნია, რომ მისი ბარსელონაში დაბრუნება შესაძლებელია - ჟერარ რომერო

ნეიმარის გარემოცვას მიაჩნია, რომ მისი ბარსელონაში დაბრუნება შესაძლებელია - ჟერარ რომერო

ცნობილი ჟურნალისტი, ჟერარ რომერო "პარი სენ-ჟერმენის" შემტევის, ნეიმარ ჟუნიორის კატალონიის "ბარსელონაში" შესაძლო დაბრუნებას ეხმაურება:

ბრაზილიელის გარემოცვისგან მოპოვებულ ინფორმაციაზე დაყრდნობით, ვამბობ, რომ ისინი ფეხბურთელის "ბარსაში" ტრანსფერს რთულ ოპერაციად მიიჩნევენ, თუმცა არა - წარმოუდგენლად.

ისინი ირწმუნებიან, რომ ახალ კონტრაქტთან დაკავშირებით პსჟ-სთან არანაირი შეთანხმება არ არსებობს. ასე რომ, ყველაფერი შესაძლებელია.

29 წლის მოთამაშის "ბლაუგრანას" რიგებში დაბრუნებისა და კვლავ ლიონელ მესისთან ერთად თამაშის სურვილის შესახებ ბევრი დაიწერა.

გავრცელებული ცნობებით, შესაძლოა, ნეიმარი "ბარსელონამ" 2022 წელს უფასოდ, თავისუფალი აგენტის სტატუსით დაიმატოს, ვინაიდან, ფრანგულ კლუბთან მისი მოქმედი ხელშეკრულება სწორედ ამ დროს იწურება.

  • გაწევრიანდი "ბარსელონას" გულშემატკივრების Facebook ჯგუფში

    კომენტარები [ 14 ]

    ინფორმაცია
    ამ სიახლეზე კომენტარები გათიშულია.
    [?]
    #14 6 აპრილი 2021 22:55
    0
    თავი გამოისყიდოს :დ ისე ყველანაირად უნდა ვცადოთ, ვაიძულოთ აჯანყდეს რო ფასი შეუნციროს ხალიფამ. ზეწოლა უნდა მოახდინოს გუნდზე ხმამაღლა. იმიტო კი არა რო ნეიმარი მინდა, დედაც გასტ..ია, უბრალოდ ამით პსჟ ეს მივაყენებთ დარტყმას, მაგათ იმიჯს, ავურევთ გუნდს და ნეიმარსაც კაი არაფერი მოუვა
    Culé [?]
    #13 6 აპრილი 2021 19:40
    0
    ციტატა: Lionel Messi - 10
    როგორც რამდენიმე წლის წინ ამან გაუშვა ბარსა ნახუ#ზე ეხლა პირიქით ბარსამ უნდა გაუშვას. აღარაფერში აღარ გვჭირდება ეს კლოუნი მიუხედავად იმისა რო უმაღლესი კლასია ასაკში შედის უკვე მითუმეტეს 2022 წელზეა ბაზარი. ამის მოყვანას და ამის გაბერილ ხელფასს ყველა შემთხვევასი ჰოლანდის მოყვანა ჯობია ჯერ ერთი ახალგაზრდაა და მერე მეორე წყალივით სჭირდება ეხლა ბარსას გამტანი 9 ნომერი.

    ქვევით ჩამოყევი და შეხვდები კომენტარს რომ ნეიმარის დაბრუნება ჯობს ჰოლანდის მოყვანას. laughing
    Culé [?]
    #12 6 აპრილი 2021 19:36
    2
    როგორც რამდენიმე წლის წინ ამან გაუშვა ბარსა ნახუ#ზე ეხლა პირიქით ბარსამ უნდა გაუშვას. აღარაფერში აღარ გვჭირდება ეს კლოუნი მიუხედავად იმისა რო უმაღლესი კლასია ასაკში შედის უკვე მითუმეტეს 2022 წელზეა ბაზარი. ამის მოყვანას და ამის გაბერილ ხელფასს ყველა შემთხვევასი ჰოლანდის მოყვანა ჯობია ჯერ ერთი ახალგაზრდაა და მერე მეორე წყალივით სჭირდება ეხლა ბარსას გამტანი 9 ნომერი.
    საიტის ლეგენდა  [?]
    #11 6 აპრილი 2021 19:12
    1
    მუქთადაც უნდა მოვიდეს, ხელფასიც უნდა დაიკლოს, სარჩელიც გამოიტანოს სასამართლოდან, ბოდიშიც მოიხადოს უტვინობისთვის რითაც ამხელა მორალური ზიანი მიაყენა გუნდს. და მთავარი სანამ ბარსაში ითამაშებს მამამისის დუხი არ იყოს ბარსელონაში. კიდევ კარგი იქნება თუ მოედანზე კლოუნობას მოეშვება, და ბარათებს ტყუილად არ მიიღებს, მაგრამ მესის გვერდით ამდენს მე მგონი ვერ გაბედავს.
    ფანი [?]
    #10 6 აპრილი 2021 17:46
    4
    მოდი ნეი მოდი :) ეს მოვიდეს მირჩევნია დაჟა ჰალანდს
    --------------------
    Დემბელე მოკვდი
    წევრი [?]
    #9 6 აპრილი 2021 17:15
    1
    პსჯ ფან კლუბის ადმინი რა დღეშია დდდ ისე წერს ვერატის დარჩენაზე და ნეიმარის ყიდვაზე თითქოს ლიგა მანდ მოიგო
    Culé [?]
    #8 6 აპრილი 2021 17:07
    1
    იყოს პსჟ-ში.არამგონია ამან აწი ოქროს ბურთი მოიგოს და ფულს მაინც იშოვის.თან იქ ხო მაგიტო გადავიდა.
    --------------------
    1)ჩემს გუნდებში, მეკარე მთავარი შემტევია, ცენტრფორვარდი კი - მთავარი დამცველი.
    2)მხოლოდ ერთი ბურთი არსებობს და ის შენ უნდა გქონდეს.
    ფანი [?]
    #7 6 აპრილი 2021 17:06
    2
    ციტატა: Joakim Brodén
    რამდენი მამა ყავსო რას ამბობენ

    1 იურუდიული, 2 ფიზიკური, 1იც 2 სქესიანი.. ეგ ოფიციალურად და არაოფიციალურ ტრანსების სიაზე არ მიმიწვდება მე ხელი :))
    გულშემატკივარი [?]
    #6 6 აპრილი 2021 16:52
    4
    ბარსას საიდუმლო რითაც წლებია გრანდია და როგორი ცუდი სეზონიც არ უნდა ჰქონდეს მაინც არასდროს არავის სიამოვნებს ამ გუნდთან დაჯახება არის ის რომ გუნდი ყოველთვის დაკომპლექტებული იყო და არის ნამდვილი კულეებით. ნეიმარმა ყველას გვაჩვენა რომ კულე არ არის, ამიტომაც აღარ უნდა ხალხს ამის ჩვენთან ხილვა))
    პ.ს ვარანს კორონა აქვს გამოტოვებს კლასიკოს.
    Culé [?]
    #5 6 აპრილი 2021 16:52
    3
    ეს ხამი არ დავინახო ბარსელონაში.
    ფანი [?]
    #4 6 აპრილი 2021 16:38
    1
    ციტატა: Clever liar
    კიდე ბევრი დაყარეთ რა ნეიმარზე და მის მამებზე სტატიები ფლზ

    რამდენი მამა ყავსო რას ამბობენ
    Culé [?]
    #3 6 აპრილი 2021 16:25
    2
    დაიწყეს შარშანდელივით გადმოდის ნეიმარიო.. არ გვინდა ეგ ფულის მონა დარჩეს დაცაა და ჩალპეს იქ!!😠
    --------------------
    🗣Johan Cruyff:🗣
    ფეხბურთის თამაში მარტივია, თუმცა მარტივი ფეხბურთის თამაში - რთული"
    Culé [?]
    #2 6 აპრილი 2021 16:23
    1
    ნუღარ დებთ რა ამ კლოუნზე სტატიებს, არავინ აღარ ინტერესდება ამით და მალე პსჟ-ც გააგდებს. ოქროს ბურთის ათეულში არ მოხვედრილა 3 წელია რაზეა საერთოდ საუბარი. სიმულიანტია, ტრავმიანი, ასაკიანი,ცუდი ხასიათის, ცანცარა და ფულის ღორი. ერთი მიზეზიც არ არსებობს რატომ უნდა დავაბრუნოთ.
    ფანი [?]
    #1 6 აპრილი 2021 16:19
    3
    კიდე ბევრი დაყარეთ რა ნეიმარზე და მის მამებზე სტატიები ფლზ